Настройка ГБО-4

Автор Ivan1988, 05 Жовтня 2018, 21:45:09

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Ivan1988

Цитувати виділенеМоже всетаки з дюзами в 2,5мм я переборщив, але настрійщик сказав нічого не переборщив
Только что смотрел видеоролик на Ютубе как монтируют форсы ac w-02 на Toyota Camry с двигателем 2.4 л. и мощностью 152 л.с., так там сверлили дюзы 2.6 мм. А на Славуте 1.2 л с мощностью 62 л.с. сверлить 2.5 мм как-то странно))

Sergik32

ну так получилось, не кажу що правильно зробив, може потім попробую поміняти дюзи і пересвердлю на 1,8 чи 2,0
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Момент

Если 2,5 мм, то ближе множитель к 1 и менее искривленный.
1,5мм будет множитель более искривленнее.
Если дюца соответствует диапазону срабатывания на всех режимах и ее реакция открытия и закрытия не мешает подачи порции газа, то какая разница какой диаметр? Лучше в большую сторону перебдеть, чем недобдеть.
Совершенствование безгранично.

Sergik32

форси скоросні, хід щтоку не знаю, але коли я ставив стокові дюзи 1,5мм то множник уходив в небеса, навіть при низькому тиску і при нормальному, я дойшов до 2,5 і настройщик сказав шо все нормально він так само налаштовує і моцні тачки коли я був у нього то прадо настраював і тіж самі форси і рекутор на 1,05 тиск і все шепче. шо так всі в той множник втюхались, якого тухеса, бо так весь ютуб пише чи що
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Ivan1988

Цитувати виділенеЕсли 2,5 мм, то ближе множитель к 1 и менее искривленный.
Насколько я помню множитель меньше 1 и не в кривезне заключаются оптимальные параметры работы.

Sergik32 а що каже сама программа після калібровки на таких дюзах? Там в програмі є підказки, вона сама видає чи дюзи завеликі, чи замалі. Бо в мене при 1.5 мм показує чітко посередині зеленої зони, тобто оптимальний діаметр.

Момент

Цитата: Ivan1988 від 24 Серпня 2020, 01:07:32
Цитувати виділенеЕсли 2,5 мм, то ближе множитель к 1 и менее искривленный.
Насколько я помню множитель меньше 1 и не в кривезне заключаются оптимальные параметры работы.

Такой факт и физика решает.
Совершенствование безгранично.

Sergik32

коли я калібрував то писало шо все нормально, коли дав більший тиск то писало що дюзи завеликі, а коли 0,95-1,05 то пише норма
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

KOT

Цитата: Sergik32 від 25 Серпня 2020, 11:09:43
коли я калібрував то писало шо все нормально, коли дав більший тиск то писало що дюзи завеликі, а коли 0,95-1,05 то пише норма
Еще может быть высота поднятия штока недостаточной, и там хоть 5мм сверли, никакого эффекта

Sergik32

до штоків не ліз, зі слів тих хто їх устанавлює то ці форсунки калібруються на заводі і подальшого регулювання не потребують.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

KOT

Цитата: Sergik32 від 26 Серпня 2020, 13:19:32
до штоків не ліз, зі слів тих хто їх устанавлює то ці форсунки калібруються на заводі і подальшого регулювання не потребують.
Ну я другу баракуду ставил на двигатель 1,8. Не помню размер дюз, но пересверлил 1 раз, потом второй, потом выкрутил дюзы и понял что дальнейшее увеличение не имеет смысла из за того что высота штока ограничивает. ну или внутренние каналы.

ВКБ

#295
У кого який коефіцієнт поправки на гбо Стаг по температурі сухого газу? В мене такий : -50..+10. Тепер на холодну не багатить зашкально до набору в штатний режим польоту.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Значить перед тим як сверлити, треба уважно читати документацію на форсунки. Бо в Сержіка32 площа дюзи в 2,8 рази більша ніж в мене, але якщо брати його тиск в редукторі і коефіцієнт, то подача газу в нього порівняно з моєю системою приблизно в 1,3-1,5 рази більша.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Сержику можна їздити на тиску 0,7атм  і часи відкриття будуть як для 1,5мм і буде той самий ефект, менше навантаження на елементи системи по тиску і т.п. Довше проживе сенсор тиску. Хто досліджував що щось буде не так наприклад при 0,7атм?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

almetr

#298
Цитата: ВКБ від 27 Серпня 2020, 08:24:05У кого який коефіцієнт поправки на гбо Стаг по температурі сухого газу?
В Стаге есть уже заложенная поправка для газа от его температуры. А эта кривая, доступного нам коэфф, позволяет править тот, уже заложенный коэфф. Поэтому, по форме полученного наклона, можно делать вывод -  насколько интенсивное заложено холодное бензиновое обогащение  в Микасе. Хороший способ противодействовать нелепому обогащению в Микасе.

ВКБ

Цитата: almetr від 27 Серпня 2020, 09:59:44
Цитата: ВКБ від 27 Серпня 2020, 08:24:05У кого який коефіцієнт поправки на гбо Стаг по температурі сухого газу?
В Стаге есть уже заложенная поправка для газа от его температуры. А эта кривая, доступного нам коэфф, поправляет править тот, уже заложенный коэфф. Поэтому, по форме полученного наклона, можно делать вывод -  насколько интенсивное заложено холодное бензиновое обогащение  в Микасе. Хороший способ противодействовать нелепому обогащению в Микасе.
Не згоден є, я спостерігав онлайн при їзді за коеф лямбди газ-бензин. Нічого там не враховано.
По прошивці видно що збагачення по бензину невелике, а саме газ майже 25% багатить від 30 до 70 градусів по температурі сухого газу.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.