Настройка ГБО-4

Автор Ivan1988, 05 Жовтня 2018, 21:45:09

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Sergik32

я не гепаю вже, як під горку нажав холодну то аж заглохла, то перейшов на бенз, тепер їжжу і не гепаю, в роботі не напрягає.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

#391
Все одно не повинен вночі спати поки не відчиканеш без жодного провалу ))
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

осьо січас смарєв ролика про хонду 2,0 то там дюзи на 2,0 і форси валтеки 2,0ом то газує різко і провала немає, множник вище 1,5, тиск 1,18бара, мозги як і мої стаг  бейсік редуктор нордік. значить я всетаки 2,5 переборщив
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

У мене при зведених кривих чим вище оберти тим більше біднить на розгон, тому хвостии праворуч розведу на збагачення множником на 10%. На низах так і лишається.
І температурна крива повинна бути крива а не пряма. На мінусових температурах загнута вниз. Перетин на 60 градусах.
Все вирішує лямбда, сме не вирівнювати криві треба, а вирівнювати га/бенз по лямбді, щоб Стаг ганявся не за часом мікасу а за сумішшю по мікасу.

Я так і не поняв чи стаг аналізує лямбду чи ні? Варто її підстикувати для автоналаштування чи ні.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

KOT

Цитата: Sergik32 від 03 Вересня 2020, 12:06:03
осьо січас смарєв ролика про хонду 2,0 то там дюзи на 2,0 і форси валтеки 2,0ом то газує різко і провала немає, множник вище 1,5, тиск 1,18бара, мозги як і мої стаг  бейсік редуктор нордік. значить я всетаки 2,5 переборщив
Если валетки то время впрыска на холостом не менее 4мс. Иначе вы никогда не настроете свое гбо. Опять же если 2,5 а время впрыска больше 4 мс. то возможно неправильная величина поднятия шток. Если лень настраивать я бы поднял давление на редукторе и запаял бы дюзы и рассверлил новые (я ленивый я бы новые купил, верней я еще ленивей я бы хану поставил).

KOT

Цитата: ВКБ від 03 Вересня 2020, 12:31:16
Я так і не поняв чи стаг аналізує лямбду чи ні? Варто її підстикувати для автоналаштування чи ні.
Это вроде бы только показометр. Но я могу быть не прав. Я подключал Стаг, который к диагностическому разьемы бензиновых мозгов подключается. Вроде как должен сам автоподстраиватся. Но у меня что-то не работало. Нужно было вчитыватся, разбиратся, время/деньги оно и так едит.

ВКБ

Повинно  таки думаю. Я б як програміст зробив би так при автокалібровці, що збирає бензочас і одночасно вольтаж по лямбді в розріз одного часу, потім підстраює по счасу множник , аналізує стан суміші по вольтажу лямбди і пілкореговує множник, лишаючи  співпадіння часу вже поза увагою. По логіці повинно там працювати, інакше немає сенсу спостерігати за скачущею напругою, яка неінформативна для користувача. За таких умов стаг буде дзеркалом мікасу по суміші.
Треьа спробувати підключити і спостерігати. Просто цікаво. Невже некоректно 5 років їздив ))
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Ivan1988

Цитата: ВКБ від 03 Вересня 2020, 12:52:25
Повинно  таки думаю. Я б як програміст зробив би так при автокалібровці, що збирає бензочас і одночасно вольтаж по лямбді в розріз одного часу, потім підстраює по счасу множник , аналізує стан суміші по вольтажу лямбди і пілкореговує множник, лишаючи  співпадіння часу вже поза увагою. По логіці повинно там працювати, інакше немає сенсу спостерігати за скачущею напругою, яка неінформативна для користувача. За таких умов стаг буде дзеркалом мікасу по суміші.
Треьа спробувати підключити і спостерігати. Просто цікаво. Невже некоректно 5 років їздив ))
Датчик кислорода подключенный к блоку управления STAG 200 go fast не участвует в коррекциях и настройках. Он только показывает в программе STAG 200 Easy вольтаж на датчике кислорода для удобства ручной настройки смеси по стехиометрии. Сделано для того чтобы можно было вести настройку с одной программы. Хотя можно подключиться другой программой к бензиновому ЭБУ и смотреть тот же вольтаж на датчике кислорода.
Даже в более продвинутых газовых блоках управления с автоадаптацией газовый блок берет информацию о состоянии смеси с бензинового ЭБУ, а не напрямую с ДК.

al.dudka


Ivan1988

Цитата: al.dudka від 03 Вересня 2020, 14:35:09
діаметр дюз ось https://buchagbo.ucoz.com/news/tablicy_podbora_forsunok_valtek_i_hana/2015-10-07-71. я собі свердлив по цій таблиці
У Сержика форсунки Стаг, там с ними в комплекте от завода-изготовителя есть инструкция в которой есть таблица с диаметрами дюз под разную мощность и давление газа.

ВКБ

Я підключив лямблу і прокатався з ноутом з галочками автоматом підібрвти множник. Лямбда приймає участь при онлайн автопідборі і добряче приймає. Зкорегував вірно множник. При виході з програми множник зберігається і лямбда потім не приймає участь і множник блркується та фіксує стан як перед закриттям. Перемальовується всередині блоку таблиці графіків газу і бензину.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

у Сєржика все стаг і на все є інструкція, але він як нормальний чувак спочатку сверлить потім читає
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Який час відкриття форсунки є нестабільний?
Поставив такий коеф температури

Так автоналагодилось з лямбдою
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Ivan1988

Цитата: ВКБ від 03 Вересня 2020, 14:59:24Я підключив лямблу і прокатався з ноутом з галочками автоматом підібрвти множник. Лямбда приймає участь при онлайн автопідборі і добряче приймає. Зкорегував вірно множник. При виході з програми множник зберігається і лямбда потім не приймає участь і множник блркується та фіксує стан як перед закриттям. Перемальовується всередині блоку таблиці графіків газу і бензину.
:nea:
Лямбда работает только через бензиновый ЭБУ. А так как этот ЭБУ даже не догадывается что стоит ещё и газовый блок, то при работе датчик кислорода в зависимости от состояния смеси коректирует время впрыска бензиновых форсунок и естественно газовый калькулятор пересчитывает время работы газовых форсунок. Напрямую датчик кислорода не вносит никаких поправок в работу газового блока управления!!!
А галочка в окошке автоматический выбор пунктов множителя это вообще-то обычное автоматическое переключение между точками. Тоесть если есть точки на 3 мс и 4 мс, а двигатель работает к примеру в данный момент на 3,8 мс, то автоматически загорится та точка что ближе, а именно на 4 мс. это для того чтобы быстро править множитенль вручную во время езды и самостоятельно не переключаться между точками  :-D

Цитувати виділенеПоставив такий коеф температури
Интересно посмотреть как зимой в морозы будет работать Ваша система с такими коррекциями -50 % на температуре +20гр.С