Настройка ГБО-4

Автор Ivan1988, 05 Жовтня 2018, 21:45:09

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Sergik32

всім все ясно, от тому і зробили один розрив у проводці це іменно у форсунках, щоб ніхто не сунувся з своїми налаштуваннями до налаштованого бензоблоку
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Множник мій на очах передвинувся при увімкненні автомату. Програмно не важко стагу..думаю так і робе аналізувати напругу ДК і у разі співпадіння часу вприску але бідності чи багатості суміші відкорегувати газочас під вихлоп. Залежність бензощілини рідкого бензину і газощілини газопобібного зазу бачу не співпадають на верхньому часі. Дуже схоже і логісно що праве по лямбді множник лише в онлайн авторежимі, лише в ньому.
Ще раз пишу, при графіках які співпали газ/бензин лямбда співпадає лише в середині, хвости треба розвести щоб потрібне співпадіння було по лямбді що і є мета повторювача стаг. Для налагодження скоріше в автрпежимі лямбда внове корективи стагу. Інакше скакатня напруги для людських очей не інформативна, і бутофорно його робити який смисл. Для інформативності простіше було б усереднити напругу, зробити затримку індикації і індикувати готовий коеф лямбди  і сидіти правити множник на різних режимах .
Лямбдарезультат і на бензині трохи гуляє в залежності від завдань мікасу ьогатити чи збідняти і ніякий мнодноз без зворотнього зв.язку галіма приблизнопідгонка , хоча і поруч десь.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Це я лише здогадки генерую.  Чомусь мені здається що таки невідключивши від стагу лямбду стаг ьпки вносе корективи часу по вихлопу, але якшо автопрокалібрувати, де він на бензі запише покази лямбди по бензину і вирівнюватиме часом туж дямбду на газу. Інакше полупук а не система керування, повтоювач сліпий. Якщо автокалібровки не було, то недсутня в базі лямбда напруга бензину і буде рівнятись по записаній газокарті..чи то часу ...чи то  напруги лямбди.

По інструкції описано що сигнал лямбди лише  як індикація і все.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

KOT

Цитата: ВКБ від 03 Вересня 2020, 12:52:25
Повинно  таки думаю. Я б як програміст зробив би так при автокалібровці, що збирає бензочас і одночасно вольтаж по лямбді в розріз одного часу, потім підстраює по счасу множник , аналізує стан суміші по вольтажу лямбди і пілкореговує множник, лишаючи  співпадіння часу вже поза увагою.
Ну вот хотел бы я посмотреть как это будет работать. У нас есть один ПИД(Микас) в котором входной сигнал, много/мало. И тут на него мы вносим другой ПИД,(СТАГ). Который тоже работает по тому же входному сигналу и понятия не имет об коэффициентах первого. Вот в теории как бы можно было основываться на краткосрочном изменении показаний лямды, но для конкретной машины под конкретную прошивку.

Вот когда СТАГ КЮБОКС + кажется, подключаетя к бензиновым мозгам и смотрит коррекцию - вот тогда да. Там с автоподстройкой вроде как нормально. Но опять же у меня как то не сработало. Но там и со временем впрыска/нагрузка какая то полная лажа на бензине.

Цитата: ВКБ від 03 Вересня 2020, 15:59:18
Інакше полупук а не система керування, повтоювач сліпий. Якщо автокалібровки не було, то недсутня в базі лямбда напруга бензину і буде рівнятись по записаній газокарті..чи то часу ...чи то  напруги лямбди.
СТАГ -это система адаптации, а не управления. Автокалибровка происходит по сигналу времени впрыска на бензие и на газу.

Цитата: ВКБ від 03 Вересня 2020, 15:59:18
По інструкції описано що сигнал лямбди лише  як індикація і все.
Фух

ВКБ

Звісно адоптації...повторюха муха якщо правильно налагодити. Всі все розуміють.
Ще раз кажу, повторіхі мухі..без втручання в мікас, а лише своїми газафорсунками, вірніше газоклапанами, непроблема підправляти свій час знаючи яка лямбда на бензокалібровці по вихлопу підправляти для газо в режимі газо аналізуючи ту ж лямбду  на тих де мілісекундах. Тобто третя координата.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

KOT

Цитата: ВКБ від 03 Вересня 2020, 17:26:59
Звісно адоптації...повторюха муха якщо правильно налагодити. Всі все розуміють.
Ще раз кажу, повторіхі мухі..без втручання в мікас, а лише своїми газафорсунками, вірніше газоклапанами, непроблема підправляти свій час знаючи яка лямбда на бензокалібровці по вихлопу підправляти для газо в режимі газо аналізуючи ту ж лямбду  на тих де мілісекундах. Тобто третя координата.
Ну раз без проблем то реализуйте, напишите алгоритм, исходный код, отладите на машине. А то все балачки.

ВКБ

#411
Нахман мені це робити якщо це бізнес стагу і ніша плотно зайнята. Простіше написати запит представнику щоб роз'снили як врахована лямбда.
Алгоритм такий напише любий учень старших класів якщо він вчився, а не відсидювався. І я можу написати  для програмного коду на алгоритмичному, але  вийде лише кусок блоку ...
Але половина мене каже що воно там вже є, а ми, вумні це оспарюємо, лімбду від стагу відключаємо, бо ми ж вумніші )))

Да, по інструкції бачу що пишуть, ви газуйте і дивіться на напругу і корегуйте.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Такий графік точно не працює, сильно білна на темперетурі 30-45градусах. Лише на 50-60 градусах отлічно і копіює мікас по вихлопу.
Схоже що напрашується коса графіка в 45% в трчці перетину 50 градусів.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

#413
Поставив косу лінію прямої залежності з кутом 38%/140град і факт по цельсію -25+14 (зліва направо) з перетином на 45 градусах.Чекаю щоб остиг газ, треба поставити крапку в цьому питанні. Цікпво чи на 35 градусах відповідає -10% часу для коміювання мікасу по лямбді.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Romka

#414
Где-то находил, что лямда в стаге служит для индикатора который видит настройщик, по которому он видит что происходит с смесью. Бедная или богатая.
Хотя ИМХО, бестолковая шляпа, если лямда активирована в прошивке, то бензиновый контроллер подгонит смесь к правильному соотношению.

Вопрос. В настройках стага есть "тип управлением впрыска - стандарт или попарный (удвоение), написано что для двигателей в котором время впрыска бензиновой форсунки слишком короткое, например полупоследовательный двигатель. Вот у меня попарно паралельный впрыск импульс короткий. Если переключить с стандарта на попарный - будет стабильней работать? кто пробовал?
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Ivan1988

Цитувати виділенеВопрос. В настройках стага есть "тип управлением впрыска - стандарт или попарный (удвоение), написано что для двигателей в котором время впрыска бензиновой форсунки слишком короткое, например полупоследовательный двигатель. Вот у меня попарно паралельный впрыск импульс короткий. Если переключить с стандарта на попарный - будет стабильней работать? кто пробовал?
Пробовал когда ещё форсунки Вальтек тип.30 стояли. Плавающий холостой уходит, но при нажатии педали газа ужасный провал. Я толком даже испытать такую систему не успел, сразу вернулся на стандарт. Возьми и попробуй, что тебе стоит, просто в программе переключись и все, карты и коррекции менять при это не нужно. Потом вернёшь все назад. На какой скорости при холостых оборотах пытаются твои Вальтеки работать?

ВКБ

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Romka

Цитата: Ivan1988 від 06 Вересня 2020, 16:50:25
Цитувати виділенеВопрос. В настройках стага есть "тип управлением впрыска - стандарт или попарный (удвоение), написано что для двигателей в котором время впрыска бензиновой форсунки слишком короткое, например полупоследовательный двигатель. Вот у меня попарно паралельный впрыск импульс короткий. Если переключить с стандарта на попарный - будет стабильней работать? кто пробовал?
Пробовал когда ещё форсунки Вальтек тип.30 стояли. Плавающий холостой уходит, но при нажатии педали газа ужасный провал. Я толком даже испытать такую систему не успел, сразу вернулся на стандарт. Возьми и попробуй, что тебе стоит, просто в программе переключись и все, карты и коррекции менять при это не нужно. Потом вернёшь все назад. На какой скорости при холостых оборотах пытаются твои Вальтеки работать?
Перествну  соплить, - проверю.
Скорость 3,1 мс
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Ivan1988

Цитувати виділенеСкорость 3,1 мс
С такой скоростью они не смогут нормально работать. У них срабатывание от 3.8 мс.
Тебе нужно на прогретом движке понизить давление на редукторе до 0,9 бара, жиклёры на форсунках должны быть не рассверлены - 1,5 мм. Провести автокалибровку. Настроить множитель. Если все равно не получится настроить нормальный хх, то повышай топливоподачу множителем или в таблице коррекций от оборотов на времени хх до момента пока Вальтеки не выйдут на скорость 3.8 мс. Также можешь поставить отсечку впрыска на низких временах срабатывания форсунок.

Romka

Забыл добавить - 1 Ом катушки.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4