Переробка стрілочного мікроамперметра 0-100 мкА в вольтметр 1 Вольт (1 V)

Автор ВКБ, 09 Вересня 2020, 14:04:56

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

ВКБ

Є стрілочний мікроамперметр 1-100, який треба зробити в вольтметр 1 Вольт, для наочності контролю і налагодження лямбда зонду.

Питання до форумчан:
1 .Чи вірно визначив що це мікроамперметр.
2. чи вірно я підібрав шунт, який буде підключатись послідовно до мікроамперметра.

R=U/I, де R= 1Вольт /0,0001Ампер=10000 Ом, тобто 10кОм.?


Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

KOT

 не будет работать с ДК, не скажу почему, я сейчас вредный)) (Но подсказка в последнем предложении моего ответа)
1) да
2) расчет правильный, результат нет.
Ну почти правильный расчет, нужно учесть внутренней сопротивление микроамперметра.

ВКБ

Цитата: KOT від 09 Вересня 2020, 14:12:59
не будет работать с ДК, не скажу почему, я сейчас вредный)) (Но подсказка в последнем предложении моего ответа)
1) да
2) расчет правильный, результат нет.
Ну почти правильный расчет, нужно учесть внутренней сопротивление микроамперметра.


Про внутрішнє пом,ятаю і знаю.
Середній струм по робочому в процесі регулювання  ДК при лямбді коеф.1 заміряв, як раз в полі дії цього амперметру і зафіксував 0,00005А, тобто 50 мікроампер.
Опір внутрішній мікроамперметру 20кОм.

Працює наче щодо індикації. В інжекторній авто рискає вольтметр від 0,1до 0,9 В так як іде регулювання мікасом, інові тримається в певній зоні вольтметру. А в карбрвому авто взагалі красота, не рискає і чітко показує чи бідна чи багата, ходе плавно стрілка і індикує стан суміші фактичний.

Струм опорної напруги (0,458В) ДК при заглушеному і увімкненому запаленні менше дії цього прибору і не індикується тобто поза чутливості мікроамперметру. Якісь пару мікроампер мабуть..не більше
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

KOT


ВКБ

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

KOT

Цитата: ВКБ від 09 Вересня 2020, 14:51:00
Цитата: KOT від 09 Вересня 2020, 14:42:36
Я вас не понимаю.
Виправив, перечитай

Та вот не понимаю то что вы написали на 50% и не понимаю ваших действий еще на 50%

Вот если внутренней сопротивление микроамперметра 20 ком, тогда через него никогда не пойдет ток в 100 мка при напряжении 1 вольт. Если вы это учитываете, тогда зачем считаете так как написали выше?
Я не понимаю что вы написали про 50 мка ток ДК, где, откуда между чем и чем? Внутреннее сопротивление ДК какое? А то гугл вот говорит про 200 ком при 200 градусах.

Я настраивал второе пооление ГБО по УДК - это кошмар какой-то. Как может быть красота на карбюраторе? Выключите ДК в микасе и вам тоже тогда будет красота либо много либо мало. Никаких дерганий))


ВКБ

По дк у мене все норм, нема ніяких смиканій. То у Сєржика смикає. У мене лише на низах на холодний газ багатить. Були колись, але то датчик фаз як зламаний то перемикає то на попарний тотна послідовний вприск і ідуть пропуски двох підряд циліндрів.

Я заміряв струм ДК в момент його роботи стрілочним ось саме цим мікроамперметром, і при коеф. ДК 1 по бортовому міліамперметр показував 50міліамп при напрузі в 0,5В плюс мінус 5% може помиляюсь. В даному випадку неважливий опір ДК, а він себе веде як міні джерело енергії зі струмом в 50мікроампер і 0,5Вольт потужністтю в 0,000025Вт.

Я реально заміряв саме цим міароамперметром з ДК інформаційного контакту на масу., тобто силу його струму короткочасним заміром на КЗ.
Мікас і стаг теж оцифровує його вольтаж паралельним заміром на ланцюг з високим опором.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

KOT

Цитата: ВКБ від 09 Вересня 2020, 15:13:37даному випалку неважливий рпір ДК,
:wallbash: :wallbash: :wallbash: :facepalm: :facepalm:
Все вы умный, вам решать, зачем спрашивать? Я замолкаю.

igo61

:-D
Дядьки, всё намного проще.
Чтоб заявленный микроамперметр показывал в конце шкалы 1В, нужно чтоб суммарное сопротивление последовательной цепи из добавочного резистора (балласта :rofl: ) и собственно головки было 1В/100мкА=10кОм :beee: .
Но это не всё. Чтоб измеритель (в данном случае "вольтметр") оказывал минимальное влияние на измеряемую цепь, сопротивление "вольтметра" должнО быть как минимум вдесятеро больше внутреннего сопротивления измеряемой цепи. Чем больше, тем лучше. Это условие выполняется?
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

ВКБ

Просто карбюратор не регулює як мікас вниз вверх паливоподачу щоб тримати середню
одиницю по лямбді, бо карб розпилює факт що відбивається на доволі рівномірному вихлопу карбової.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Цитата: igo61 від 09 Вересня 2020, 15:20:19
Но это не всё. Чтоб измеритель (в данном случае "вольтметр") оказывал минимальное влияние на измеряемую цепь, сопротивление "вольтметра" должнО быть как минимум вдесятеро больше внутреннего сопротивления измеряемой цепи. Чем больше, тем лучше.
Но это не всё. Чтоб измеритель (в данном случае "вольтметр") оказывал минимальное влияние на измеряемую цепь, сопротивление "вольтметра" должнО быть как минимум вдесятеро больше внутреннего сопротивления измеряемой цепи. Чем больше, тем лучше. Это условие выполняется?

Згоден, щоб потужність джерела була набагато більше вимірювального навантаження і не задавила просадкою джерело енергії і не викривляло показники.

Який опір гарячої лямбди...х.з., але кот пише 200кОм. А ми маємо 10кОм. Норм? Не норм. Не виконується.

Опір мікроамперметру треба заміряти тестером, бо щось фігню написав про 20кОм.



Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

ВКБ, може, простіше поміряти стареньким аналоговим осцилографом, га?

ВКБ

Цитата: Toris від 09 Вересня 2020, 15:35:14
ВКБ, може, простіше поміряти стареньким аналоговим осцилографом, га?
Прикол щоб втулити в панель десь внизу саме стрілочний для наочності без БК.. Також повторити лямбдаконтроль для карбюраторних та бездекашних Мікасах 7,6.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

Цитата: ВКБ від 09 Вересня 2020, 15:38:32Прикол щоб втулити в панель десь внизу саме стрілочний для наочності без БК.. Також повторити лямбдаконтроль для карбюраторних та бездекашних Мікасах 7,6.
Отой Ваш мікроамперметр швидше за все не годиться для дорожніх умов. Перша ж добряча яма обірве тоненьку платинову нитку, на якій тримається стрілочна система. А якщо не порветься, то деформується. Треба спеціальний прилад з віссю на підшипниках, але то вже не "мікро" і не та точність.

В ідеалі - автомобільний/авіаційний прилад і підсилювач постійної напруги.

ВКБ

Якщо струм лямбди в роботі  50мікроампер і напруга 0,5Вольт то його опір як джерела енергії внутрішній буде 10кОм? То який опір прибору треба? І як вийти на його чутливість?

Доречі як підєднав цей мікроамперметр і зробив КЗ ним на масу, то струм поступово неспішно попрямував до нуля , а ДК при льосу почала показувати бідну суміш. Тобто приблизно опір ДК дорівнює опору прибору і задавив його перегрузом.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.