Славутко люксове карбюраторне 1.2L

Автор Toris, 28 Лютого 2018, 11:32:24

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 3 Гостей дивляться цю тему.

Toris

Рік тому мені опозитний авіаційний Limbah з чавуном пропонували за 800 доларів - 80 кг сам мотор. Мотоустановка буде більше 100 кг. Як це витягувати з багажника одному?

На великий апарат тулять двигуни масою понад 100 кг і можна навіть дизель втулити, потягне. Можна ставити важкі двигуни з чавунними гільзами і навіть ГБО. З такими масогабаритами можна літак складати, що за собою тягне ангар або окремий гараж + причіп + купа документів.

Однак у мене на меті компактний апарат. Великий рюкзак. Два великі рюкзаки. В багажник.

А викопними залишками СРСР зараз взагалі не варто заморочуватись: результат не вартий праці по конверсії. Є набагато кращі іноземні двигуни і карбюратори від автомобілів, мотоциклів та гідроциклів, які прекрасно літають. Тільки це для некомпактних апаратів.

Момент

У имеющегося опозитного 2-х тактника улитки принудительной охлажления нет? Он устанавливается перед винтом или за?
Для наргуженого режима масла по максимуму из рекомендаций и топливо чистяк для антинагара и настроить на коеф 1 по чистому бензину, так как на масле лямбда не покадет ничего хорошего. Если настраивать по выхлопу понятное.
Совершенствование безгранично.

Toris

Цитата: Момент від 21 Вересня 2020, 09:24:21У имеющегося опозитного 2-х тактника улитки принудительной охлажления нет? Он устанавливается перед винтом или за?
Для наргуженого режима масла по максимуму из рекомендаций и топливо чистяк для антинагара и настроить на коеф 1 по чистому бензину, так как на масле лямбда не покадет ничего хорошего. Если настраивать по выхлопу понятное.
Відправлю двигунець парамоторщику з досвідом роботи 20+ років, хай зробить з нього люди. Там треба додаткові деталі фрезерувати і т.п. Самостійно вийде дорожче і довше.

---------------------------------------------------------

Сьогодні вигулював свою славутоколісницю на трасу. Після прогріву в місті кілька разів смикалась. На повному ходу пропуски запалювання і стрілка тахометра казиться, показує, що оберти скачуть, хоча двигун працює рівненько. Зняв комутатор - він гарячий дуже. Поставив старий комутатор - не завівся взагалі, хоча знімав його працездатним. Діагностика МД-1 показує alles gut. Повернув назад новий комутатор - завівся, як новенький. І що воно таке?

Про всяк випадок купив ще один комутатор, кинув до багажника, хай лежить і підтримує спокій.
Таки треба замінити ту проводку до комутатора, вже купив.

KOT

Цитата: Toris від 26 Вересня 2020, 15:59:37Таки треба замінити ту проводку до комутатора, вже купив
я когда то покупал, качество проводов было ужасное, и обжаты плохо и сечение оч маленькое по сравнению с родной.

romuald

Колись давно купив роз'єм з дротами до комутатора. Старий відкусив. Його не можна було назвати роз'ємом, бо то були контактні клеми, обмотані малярним скотчем, і на них надягнуттий резиновий захист. Новий підключив на скрутках та ізолєнті. Вистачило його років на вісім, тоді ще батькове авто було. А ось недавно авто почало інколи глохнути без причин. Заглянув у той роз'єм, і побачив, що клеми втратили свою пружність, а контакти на скрутках окислились. Попіджимав контактні пружини, але не на довго вистачило. Знову купив новий роз'єм з дротами, під'єднав скрутками на ізолєнті і вже півроку там косяки не вилазять. Воно б краще було б розпаяти все та в термоусадку, але до паяльника було далеко і термоусадка відсутня. По свободі може перероблю....

Серёга

Цитата: romuald від 26 Вересня 2020, 19:05:09
Колись давно купив роз'єм з дротами до комутатора. Старий відкусив. Його не можна було назвати роз'ємом, бо то були контактні клеми, обмотані малярним скотчем, і на них надягнуттий резиновий захист. Новий підключив на скрутках та ізолєнті. Вистачило його років на вісім, тоді ще батькове авто було. А ось недавно авто почало інколи глохнути без причин. Заглянув у той роз'єм, і побачив, що клеми втратили свою пружність, а контакти на скрутках окислились. Попіджимав контактні пружини, але не на довго вистачило. Знову купив новий роз'єм з дротами, під'єднав скрутками на ізолєнті і вже півроку там косяки не вилазять. Воно б краще було б розпаяти все та в термоусадку, але до паяльника було далеко і термоусадка відсутня. По свободі може перероблю....


У меня иногда глохло авто, тоже эти контакты толи окислились, чуть ножиком поковырял и солидолом смазал и забыл за эту проблему, больше такого не было.
Мы работаем на работе,которую ненавидим,чтобы купить вещи,которые нам не нужны!

Володимир

Цитата: romuald від 26 Вересня 2020, 19:05:09
Колись давно купив роз'єм з дротами до комутатора. Старий відкусив. Його не можна було назвати роз'ємом, бо то були контактні клеми, обмотані малярним скотчем, і на них надягнуттий резиновий захист. Новий підключив на скрутках та ізолєнті. Вистачило його років на вісім, тоді ще батькове авто було. А ось недавно авто почало інколи глохнути без причин. Заглянув у той роз'єм, і побачив, що клеми втратили свою пружність, а контакти на скрутках окислились. Попіджимав контактні пружини, але не на довго вистачило. Знову купив новий роз'єм з дротами, під'єднав скрутками на ізолєнті і вже півроку там косяки не вилазять. Воно б краще було б розпаяти все та в термоусадку, але до паяльника було далеко і термоусадка відсутня. По свободі може перероблю....
Скрутки і ізострічка то зло, у одного нашого форумчанина роз"єм на датчик колінвала був на скрутках і ізострічці, то з часом клей з ізострічки потік і просочив скрутки, контакт пропадав, то я з флюсом Ф1 заледве зміг пропаяти ті скрутки.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

romuald

То ще дивлячись яка ізострічка. Брав синю, якісну. На самому мотку скальпелем робив надріз, щоб не широку частину брать. А кінчик фіксував запальничкою.

Володимир

Вона зараз вся китайська, я стараюсь брати українську від украскорем то та краща.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

KOT

А мне только 3М нравится https://detali.zp.ua/catalog/51991-izolenta_chernaja_L20m_3M/, причем именно в этом магазине , в других продают обычно вот такие https://detali.zp.ua/catalog/51991-izolenta_chernaja_L20m_3M/, но это не то.
По практике, у меня изоленты в машине было много, именно первая показала себя достойно при разных температурах и длительном сроке.

Toris

Цитата: Toris від 26 Вересня 2020, 15:59:37Про всяк випадок купив ще один комутатор, кинув до багажника, хай лежить і підтримує спокій.
Виявилось, що в суботу правильного комутатора у магазині не було і хлопчина дав мені 7-контактний для "сімки" ВТН 0729.3734. У такому комутаторі 7-й вихід не керує клапаном холостого ходу, а дає строб для тахометра, тобто для нас на годиться.

Сьогодні пішов до магазину і замінив негодящий ВТН 0729.3734 на СовеК 1178.3734. Виробник пише, що ним можна замінити ВТН 1103.3734. Не полінувався, порівняв характеристики і виявив наступне:
1) СовеК 1178.3734 має верхню температуру +85°С, а ВТН 1103.3734 має +100°С (СовеК боїться перегріву більше).
2) У СовеКа оберти увімкнення/вимкнення електроклапана холостого ходу 975/1075 об/хв (гістерезис 100 обертів), а у ВТН 1950/2150 об/хв (гістерезис 200 обертів). Це значить, що на бензині у мене буде провал трохи вище холостих обертів? Хтось має досвід їздування з комутатором СовеК 1178.3734? З яким комутатором машинко їздить надійніше чи економніше?

KOT

Цитата: Toris від 28 Вересня 2020, 19:02:08У СовеКа оберти увімкнення/вимкнення електроклапана холостого ходу 975/1075 об/хв
На мой взгляд очень низкие обороты и машина должна заглохнуть.

Там есть какой-то прикол, я уже не помню, могу посмотреть в прошивке, но думаю это не к чему. Если плавно снижать обороты и катится с отпущенной педалью газа, то все будет хорошо, а если вы ехали скажем на 3й передачи, выключили сцепление и отпустили газ, то двигатель очень резко теряет обороты и просто подача топлива на 1400 оборотов была поздней. Нужно было подавать топливо раньше. Я как то реализовал это у себя, потому что машина глохла. В Микасе тоже есть какой-то алгоритм.

Посмотрите у себя клапан в карбюраторе, я знаю что большинство карбюраторщиков его ламают. Экономии топлива не много.

Да ВТН мне нравится как фирма, единственные проблемы были, что внутрь коммутатора попала вода, провода сгнили)). Но провода спаял, герметиком замазал и он дальше работал.

igo61

Цитата: Toris від 28 Вересня 2020, 19:02:08
У СовеКа оберти увімкнення/вимкнення електроклапана холостого ходу 975/1075 об/хв (гістерезис 100 обертів), а у ВТН 1950/2150 об/хв (гістерезис 200 обертів). Це значить, що на бензині у мене буде провал трохи вище холостих обертів? Хтось має досвід їздування з комутатором СовеК 1178.3734? З яким комутатором машинко їздить надійніше чи економніше?
Дядя Toris, вы неправильно прочитали техданные "СовеКа"! А именно (цитата из описания по ссылке):
Цитувати виділенеВключение клапана экономайзера при вращении вала распределителя на частоте, об/мин (Гц)   975 ± 48 (65,0 ± 3,2)
Выключение клапана экономайзера при вращении вала распределителя на частоте, об/мин (Гц)   1075 ± 52,5 (71,66 ± 3,53)
Ключевые слова выделил. Применительно к оборотам коленвала эти значения удваиваем. В итоге имеем: 975об/мин*2=1950об/мин, 1075об/мин*2=2150об/мин - вполне приемлемые характеристики с "правильным" гистерезисом. Вывод - нормальная замена ВТНу1103.
:thank_you:
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

Toris

О, igo61, дуже дякую за писком тиць у суть! :drinks: :clap:

Toris

Щоби закінчити тему пропусків запалювання, повідомляю: міцним лезом правильного ножика попіджимав контакти (трубчасті загини по краях) у роз'ємах трамблера і комутатора. Пропуски не повторювались досі. Не знаю, чи то температура за бортом зменшилась, чи то дійсно проблема була лише у контактах, але машинко знову слухняне. Про всяк випадок маю в багажнику і новий датчик Холла, і комутатор, і проводку.

Як всунувся до проводки під гофру, то побачив "жирну" "породисту" ізоляцію, а не те нещастя, яке на запас купив. Блищала, як шерсть доглянутої породистої німецької вівчарки. Відчуття було таке, що не треба нічого міняти, а заміна лише погіршить поточний статус конфігурації авто. Підігнув трамблерні контакти - завівся - працює. Підігнув комутаторні контакти - завівся - працює. Роз'єми налазили туго, остерігався, щоби піджатими контактами не позапихувати всередину штирки відповідної частини. Оскільки старався вдумливо і акуратно підгинати, то все нормально законектилось, роз'єми тепер стоять міцно, "дубово". Мабуть, дійсно, контакти були прослаблені.

-----------------------------------------------------------------------------------

...Сьогодні гарний туман стояв. Повмикав на славутці відеореєстратор, ближнє світло, задні протитуманки, передні протитуманки, обігрів заднього скла і пічку. Оберти двигуна на прогріві при увімкненні кожного електроспоживача (окрім камери) потроху просідали і врешті просіли відчутно. Кузов весь у росі. Старим двірником позмахував вологу, щоби не заважала бачити дорожню обстановку і при посадці не капала в салон крізь відкриті двері. Відійшов трохи на відстань і пороздивлявся на славутко в тумані. Гарно: у вологій атмосфері видно трасування променів фар та протитуманок, у променях плаває атмосферна волога. Задні протитуманки теж світять позитивно, їх видно добре. В цілому виїжджати межи люди не соромно, світиться усе пристойно і достойно.

Передні протитуманки, правда, не по ПДР встановлені, але в тумані не сліплять. Дякуючи колективному досвіду нашого форуму і Олександра 1968, було вжито усіх можливих заходів для максимально коректного ходу променів.

Поки споглядав оптичну дивергенцію в тумані, пічка з двигуном на кулькових підшипниках (теж Олександра робота) старанно обдула лобовуху, проба пальцем показала майже сухість. Два пасажира у салоні вже не впливали на вологість. Про всяк випадок тернув один раз старим двірником зсередини і навпроти камери.

Їдучи на роботу, зустріли кілька "лосів" з вимкненим світлом, навіть габарити не увімкнені. У світлих кузовах за 20 метрів їх просто не видно. Тако їдеш - херась: авто перед тобою матеріалізувалось прямо з атмосфери. Колісниці купили, розум не купили. Фізично міцні мабуть, цегла об морду розбивається вщент, не змінюючи геометрію морди. Скотиняки. З одним роз'їхались, ще одного якось об'їхав. І ще один десь спереду з повороту вилетів, ми його не наздогнали. Мабуть, то був смертник, летів на істішхад.