Славутко люксове карбюраторне 1.2L

Автор Toris, 28 Лютого 2018, 11:32:24

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Toris

Цитата: Sergik32 від 03 Серпня 2020, 14:25:51ну всьо, все зіпсував, тут цікавість була що ж там за тиск у мемзах, а оказалось облом, непосозєрцали
Ще посозєрцаєм. Спец дав мені того недоперехідника, я поклав його собі в бардачок разом із старим датчиком. Десь побачимо токара на роботі, то він зробить правильну різьбу, мій старий датчик буде як зразок різьби. Тоді й проведемо експеримент, якщо спецу не буде в лом.

Sergik32

ну от це діло. все ніяк не знайду гарного тискометра гідравлічного, щоб був гарний і не величкий і виведу в салон, щоб созєрцать
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Toris

Я вже й сам задумався, як би трійничка якого туди поставити, щоби і штатний датчик фуричив, і стрілочного тискометра втулити, щоби як у ЗІЛку було. Глюкавий датчик гарно мене настрашив: я старався їздити не менше 2000 об/хв, а в стоянках оберти підсосом підіймав, щоби алярм погасити. :wacko: А якби за додатковою стрілочкою підглядав - то був би спокійний.

А ще кажуть, що в людських автомобілях бувають датчики зносу гальмівних колодок. :popcorm:

Sergik32

в людських автомобілях все буває
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Цифровий тензометричний .. і на трійник до штатного. Табло під приборку манює вклеїти додаткове в вільну місцину або де є місце на торпедо.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

romuald

Теж проблема з тиском мастила. Лампа світиться на холостих (950 обертів). Якщо газну, то гасне. І гасне при 1000 обертах і вище. Зразу грішив на той таки датчик тиску. Але замінивши на новий ситуація не змінилась. Ось знайшов на просторах інтернету:
   
Цитувати виділенеНеисправность датчика давления масла


Давление масла на холостом ходу (примерно при 800 – 900 об/мин) не должно быть менее 0,5 кгс/см2. Датчики для измерения аварийного давления масла бывают с различным диапазоном срабатывания: от 0,4 до 0,8 кгс/см2. Если на автомобиле установлен датчик с величиной срабатывания 0,7 кгс/см2, то даже при 0,6 кгс/см2 он будет включать контрольную лампу, сигнализирующую о как бы аварийном давлении масла в моторе.
Чтобы понять, виноват в загорании лампочки датчик давления масла или нет, нужно повысить обороты коленчатого вала до 1000 оборотов в минуту на холостом ходу. Если лампочка погаснет, то давление масла в двигателе в норме. Если нет, то необходимо обратиться к специалистам, которые измерят давление масла манометром, подсоединив его вместо датчика.
От ложных срабатываний датчика помогает прочистка. Нужно отвернуть его и тщательно прочистить все масляные каналы, ведь причина ложных срабатываний датчика может быть в засорениях.

Пробував знайти манометр для вимірювання...щоб знати реальний тиск, то так і не знайшов...поки так і катаюсь

ВКБ

Також не забуваємо про клапан кульковий насосу.
Те що це насос, малойиовірно.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Алекс

Славута 1.3Li 2006 г ГБО 4
 ЗиЛ-4331 прицеп ГКБ-8328

romuald

Я не збирався купувать...я шукав для "помірять"...хоча, може прийдеться й купити...

Toris

Ввечері замовілив славутці пороги кошерним мовілем з лицарем в обладунках. Використав приблизно півтора балони. У залишку пів-балона і ще один повний. Завтра після роботи повторю процедуру. У прогнозах ще кілька днів спеки, тож маю скористатись нагодою.

Рано-вранці треба буде прибрати калюжі мовіля під порогами, щоби сусіди не бурчали.

Смердюча хрінь. Вже відмивався, душ приймав - все одно руки смердять: ліва більше, бо нею контролював витяжку шланга, права менше, вона лише мила ліву руку.

Серёга

Не забываем что примерно где средняя стойка и до конца порога идёт двойной усилитель и там чтоб хорошо промовилить надо очень постараться_)
Мы работаем на работе,которую ненавидим,чтобы купить вещи,которые нам не нужны!

Toris

1. Сьогодні після роботи повторно замовілив пороги. Права сторона протікає менше, ліва сторона більше.
Вранці насипав піску у калюжки мовіля. Ввечері після процедури трохи зачекав і трохи прибрав мовіля туалетним папіром. Вранці ще присиплю піском.
Маю намір, поки спека, не рухати авто. Хай сохне.

Цитата: Серёга від 30 Серпня 2020, 23:28:50Не забываем что примерно где средняя стойка и до конца порога идёт двойной усилитель и там чтоб хорошо промовилить надо очень постараться_)
У кожний великий отвір я запихав шлангочку з форсунками в одну сторону та в протилежну сторону. Міждверні стійки і передні, там, де динаміки, шлангочку запускав також зверху.

Якщо вчора я працював чисто, як хірург на дрібній операції, то сьогодні сміливо фігачив по повній програмі - вже маю досвід. :-D У процесі задувки шланг вистрілив з головки клапана і мовіль трохи потрапив в око. Трохи щипнуло, але слабше, ніж бензин. Втім, потрапило мало.

Схоже, той підозрілий кислий запах в салоні, на який я звернув увагу одразу після придбання - то був запах якогось мовіля. Я промацував пальцем внутрішню поверхню порогів - то там на металі вже був якийсь нафтопродукт. І до цієї пори на кузові під заднім сидінням метал покритий якимось липким нафтопродуктом. Добра штука досвід: як сам щось спробуєш, то розумієш те, що бачив раніше, але не міг усвідомити.

2. Колега запропонував купити у нього VW Polo IV з кругленькими фарами (2003 рік, здається, пропан, живий кондиціонер, всі діли). Розстрочка платежу. Авто доглянуте, експлуатант акуратний (характер у нього такий). Думаю.

Серёга

Возможно попало, а возможно и нет. Я себе затыкал снизу отверстия и большие потом заливал полный порог отработки с мовилью чтоб уж наверняка, а потом поехал кататься немножко понеадекватил резко качал рулем из стороны в сторону, чуть не ставил авто на 2 колеса чтоб 300% по всему порогу отработка расплескалась. У меня под задней дверью на стыке порогов вылез кариес и так я его остановил. Сначала зачистил, обработал на сутки преобразователем ржавчины потом грунт краска(это я за кариес на пороге) а потом как всё сделал обработал вышеописанным способом. И вот сколько уже времени прошло новых очагов не выявлено. Только в том месте у меня был гравик но я так и необработал им то место.

Spoiler






[close]

Покатавшись дня 2-3 я снизу пооткрывал сливные отверстия и выпустил лишнее масло
Мы работаем на работе,которую ненавидим,чтобы купить вещи,которые нам не нужны!

ВКБ

Оліфа - або відпрацьовка - пушсало 60/40 і компресором.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

Вранці дослідив калюжі. Справа таки накапало багато, не менше, ніж зліва. Гарно нафігачив учора, від душі. Орієнтувався по звуку, який генерували струмені мовіля під тиском.

Присипав калюжі піском. Цікаво, потім можна прибрати пісок просто у смітник чи пісок набув цілющих властивостей і тепер його можна продати, як мумійо, за грубі гроші? :-D

Ввечері закинув використані балони і задувний шланг до туалету. Вранці прийшов - так і є, стоїть запах мовільний, подібний до того, що в салоні. Отже, в салоні пахне мовількою, попередник доглядав за славутком, das ist gut.

Серёга, респект і уважуха за такий спосіб. Я би, мабуть, вже не зливав корисну рідину, так і катався б. Лишень засипав би яких силіконових кульок, щоби вологу конденсатну відсмоктували.

ВКБ, у мене відсутній нормальний гараж і геть відсутній компресор. Однак відвідує мене підозріла думка помазати пушсалом пороги зовні.
Кажуть, що нинішнє пушсало неправильне, треба якесь радянське шукати, воно вічне, але оригінальний рецепт втрачений. Тому нинішнє пушсало не таке ефективне, як колишнє.