Тюнинг штатной печки

Автор ВКБ, 05 Листопада 2013, 16:47:09

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Чи потребує пічка Славути реконструкції

Ні
3 (10.3%)
Так
13 (44.8%)
Частково, так як конструкція має недоліки і конструктри недоопрацювали
3 (10.3%)
Ні, лише належна діагностика несправності ії усунення
0 (0%)
Так, лише вентилятор
4 (13.8%)
Так, лише радіатор
0 (0%)
Так, лише кран
1 (3.4%)
Так, лише елементи керування потоком
3 (10.3%)
Так, додати кондиціонер
2 (6.9%)

Всього голосів: 29

VAZ 21053

Цитата: Toris від 09 Листопада 2020, 18:23:44
Цитата: vladishtm від 09 Листопада 2020, 17:41:12під таку ідеюі можна пхати отаке  https://slavuta-club.info/forum/index.php?topic=10607.msg486883#msg486883
Знайти подешевше типу
http://greenchip.com.ua/41-0-5-0.html
290 грн Ready To Sky 2204 2300KV
Питание (LiPo): 2-3S (протестировано на 4S)
Оборотов на вольт (KV): 2300
Длина: 34.6мм включая адаптер для пропеллера, 13.2мм без адаптера
Ширина: 27мм Диаметр: 27.5мм

Маленьке, живуче (ми ж його до всерачки крутити не будемо) Оберти регулюються. Забірну трубку теж можна гарно примостити, та й в неї якиось фільтр, сітки запхати! А якщо віивести одну вихідну під задній бампер можна тяги славутці добавить  :rolleyes:, або димову завісу виплюнуть хамлу бібікальщику  }-)
Боже збав ліпити імпелери! У мене стоять якісь подібні у серверах, на повну потужність виють, як цілий армагеддон! Та й не на повну потужність вони легенько перекриють усі шуми, і двигуна, і вихлоп, і вулицю. А без обертів імпелер взагалі не працює, він дає тягу лише на великих обертах.

Вхідні фільтри повинні мати велику площу для мінімізації вхідного опору та збільшення ККД системи.

А продувку салону взагалі пропоную робити у т.ч. методом відсмоктування повітря з обох боків сидіння на вулицю, щоби будь-яка людина у салоні перділа і почувалась вільно, як у Німеччині. :rolleyes: Так ми розвантажуємо вхідні нагнітачі, які мають обдувати лобовуху і дверцята.

:drinks:
ну так Я ж відправляв відео з такою пічкою , а якщо творчо підійти до справи і направити гази які виділяє водій що наївся горху  прямо у впускний колектор то взагалі, буде не таврія а "бетмобіль" :-D :-D :-D, хрін хто догонить :mitsu:
Жити з паливом у жилах, або ж "колхоз" на коліні?
https://www.youtube.com/channel/UCAKN5XwvocokaM7VmiJRnOQ/featured

VAZ 21053

#76
Цитата: Toris від 09 Листопада 2020, 18:41:51
Цитата: vladishtm від 09 Листопада 2020, 18:29:07Тоб то? якщо ви поставите його під капотом (не в салоні) буде гучніше за штатну  :wacko:
Так точно, звук прийде разом з повітрям.

Цитата: vladishtm від 09 Листопада 2020, 18:25:45Моторчики теж на місці не стоять<...>
Результаты со стенда:
Тяга - то характеристика аеродинамічного гвинта, вона нам взагалі без потреби. А двигун лише забезпечує гвинт механічною енергією. І гвинт, який створює тягу за рахунок ефекту Бернуллі, качає повітря погано. Повітря качає імпелер, який є варіантом реактивного рушія (рух за рахунок переміщення маси повітря з високою швидкістю).

Нам же треба великий розхід повітря і щоби тихо. Це означає велику сумарну площу лопатей, які рухаються з невисокою лінійною швидкістю і займаються саме переміщенням мас повітря, а не ефектом Бернуллі. Якщо городити вісьовий тихий імпелер, то його діаметр перевищуватиме діаметр вентилятора радіатора системи охолодження двигуна, і ефективно працюватимуть лише кінці лопатей, бо з наближенням до центру обертання лінійна швидкість лопаті падає.

Тому найкраще підходить центробіжний вентилятор з боковим підводом повітря: його лопаті усією поверхнею знаходяться у точках максимальної лінійної швидкості. Тобто по суті достатньо замінити штатну тангенційну крильчатку на центробіжну та переробити підхід повітря на боковий. І винести усю цю хрінь геть з салону, хай підвиває собі десь.

До речі, виття створюється там, де відбувається зрив потоку і турбулентність. Тобто навколо крильчатки має бути "равлик", що розширюється і забірник вихідного повітря має бути на певній відстані від крильчатки, що трохи знижує ККД, але й зменшує шум, що, у свою чергу, зменшує витрати енергії на шум і збільшує ККД. По суті центробіжна крильчатка створює тиск при великому розході повітря (у реактивному соплі - теж тиск і розхід), що для нас підходить якнайкраще і прийнятно по шуму.

Даю підказку: ефективність лопатей зростає зі збільшенням числа Рейнольдса, що практично означає "чим ширша лопать у напрямку руху повітря - тим краще". Також ширина забірної щілини не повина співпадати чи бути кратною з кроком лопатей - так зменшаться резонансні шуми.

P.S. От не думав, хлопці, що принципи будови компресорів турбореактивних двигунів стануть у нагоді в проектуванні нової тавропічки.  :-D
та да, тут так бурно всі взялися за пічку що москалі з сибіру вже заявки на автозаз шлють , як мінімум - на три роки вперед безперервного виробництва
Це тіпа Наш хохляцький план як добити негідників які приїхали у дерляндію, тіпа хай помруть із зардрощів , пофіг на те що ми самі від пекельної жари задихатимемось " знашими то найлютішими морозами" - головне ворога добити  :applause: :applause: :wallbash: :wallbash:
Жити з паливом у жилах, або ж "колхоз" на коліні?
https://www.youtube.com/channel/UCAKN5XwvocokaM7VmiJRnOQ/featured

Sergik32

ця тема виключно для по3,14здєть, бо хто хотів той переробив собі викинувши штатний говномоторчЄг.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Toris

Цитата: Sergik32 від 10 Листопада 2020, 07:51:26ця тема виключно для по3,14здєть, бо хто хотів той переробив собі викинувши штатний говномоторчЄг.
Мій пічкомотор уже з кульковими підшипниками більше року працює в пічці, а штатний мотор десь на балконі лежить. То в режимі "літо" на максимальній передачі лише повітря шипить у повітрепроводах. Мотор новий купив в інтернеті. Крильчатка рідна. Олександр 1968 провів операцію трансплантації і тепер у мене немає особливих претензій до пічки. :)

Sergik32

навіть при всій повазі до кулькових підшипників у пічкомоторі він всерівно не дме так як потрібно, особливо літом коли жарко. для зими штатна дуйка само то, а для літа ні.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Toris

Ну, не знаю, як, але влітку вмудрився таки продути праву сторону обличчя. :-D Нормально дме.

ВКБ

 Торіс, тепер я поумнічаю. Тяга - це тягова характеристика гвинта, а просто характеристика то все в купі, момент, шус, срив потоку, відгини і т.п . Тяга дорівнює тиску повітря за гвинтом множену на площу  це та 3,14здиті., але по темі, бо без теорії нікуди.
Торіс, Ви читали , чи, ти читав мої висєри вище? ))
Загальне
Мотор тавропічки гудить без крильчатк и? Свистить?
Мотор тавропічки хіба в салоні? Він майже на вулиці. То що то гудить мотрр чи крильчатка? Мотор колекторний? Може тут дешевизна спрацювала? Я не помню чесно як себе він веде без крильчатки.
Невюе тавроінженери тих років тупарі? Чи може чкийсь умний втрутився і помнодив все на нуль? 1×1×1×1×0=0 і завалив всю камонду.
Я про те що є нормативи, які витрисані і може не потрібно дути в інтерфейс сильеіше? Тиск і рух повітря витримано? І недрлік немає перемикачів напрямків, тільки скло, тільки фейс, тільки ноги
Ви дивились на крнструкцію бриючого наде в вентиляторі кондиціонера і тавропічки? Все норм?
Тому сааааме перше хотілось би перевірити як він себе веде з іншими ножами, без колектопів.
Шум вентилятора то тертя і срив повітря. Щоб створити шидкість треба швидко рухати повітря , а якщо розміри малі то швидко обертати щось..иу площу яка рухає.
Швидкість літака , крупно,  це оберти гвинта * крок гвинта * ккд (або проковзування). Чим швидше розженеться і параметри маси і аеродинаміки підібрані то ккд процесу гркблі вище і дорівнює крок множенемна оберти.
Самий тихий і малообертовий із вентиляторів тих габаритів може бути як тавропічковий з правильними деталями, так і центробіжний, за умови гладких поверхонь, плавних елементів щоб не зривався потік і не вібрував, безколекторний.
Також у геть малообертові, це пластинчатий по принцину шестеренний з двома шиберами які не торкаються поверхонь..тут ясно. Нагадаю мінімально можливу доопрацьовку, ножі і безколекторність та підшипниковість кочення.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

#82
2.Переробка на центробіжний стоковий без вражескіх деталей писав як варіант, півкрильчатки зрізати і  лишити з двох сторін те що ближче до мотора. Мотор як зазначив Торіс на підшипники кочееня. Якщо безколектопний то бімба. Робиться дві зеркальні корпусні пластини- для утворення равлика , тобто перетинка радіусна знизу і бокова та зверху, де бокова з отвором розміром з внутрішнфй діаметр крильчатки і не змінюючи еаправлення отримаємо зворотній суперпотужний центробіжний вентилятор.
1.Але перше це лишити нангенціальний і ножі поставити для експерименту інші аеродинамічні по принципу кондєя як еталрн якості.
Демаю хороший ескіз або 3д модель поясне швидше за купу писанини.
Намалюю ескіз як з тангенса зробити центр. Доопрацьовка ножів в принципі понятна.

Головна відміннеість і право на життя тангенціального, що він по природі тихіший, менший корпус і не обмежений габаритами між довжиною і діаметром крильчатки і його продуктивність розте пропорційно довжині і обертів, а в центробідному обмеження в довжині до вхідного отвору., тобто отвір чи діаметр обмежує його продуктивність при тих самих о бертрах як у твнгенціальному. Лише шаленими обертами можна створити продуктивність, як у пилососа .
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

vladishtm

Цитата: Sergik32 від 10 Листопада 2020, 08:00:37навіть при всій повазі до кулькових підшипників у пічкомоторі він всерівно не дме так як потрібно, особливо літом коли жарко. для зими штатна дуйка само то, а для літа ні.
Странно (не за ради спора, просто як факт) за шум підтверджую, а от повітря з дефлекторів пре добре і сильно (з центральних навіть занадто) саме у варіанті літо, а зимою через обігрівач -ну мабуть наполовину слабіше, хотілось щоб як літом. У відкритий вихід зимою під ноги -ну трохи краще, можна сказати норма (але тоді наверх погано). Назад до пассажирів -тепло біля виходу відчувается рукою, а напору не відчувається. Але зимою правільніше вниз, тільки погано, що тоді не обдуває вверх вікна.
До речі про дефлектор
Дефлектор (от лат. deflecto — отклонять) — аэродинамическое устройство, устанавливаемое над вентиляционным каналом, дымоходом, в системе охлаждения поршневого авиамотора и др. Применяется для усиления тяги в канале за счёт эффекта Вентури: чем больше скорость движения потока воздуха при уменьшении поперечного сечения канала, тем меньше статическое давление в этом сечении. Дефлекторы увеличивают тягу в канале и повышают эффективность систем вентиляции.
https://ru.wikipedia.org/wiki/Дефлектор_(аэродинамика)
Я розумію так, що статичний тиск - це збільшення спротиву для потоку повітря. Чому я за мощний двигун -бо ми ж хочемо заткнути його фільтром? а це добре зменьшить швидкість потоку повітря. Слабе двигло нам тоді не продує
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Toris

Цитата: ВКБ від 10 Листопада 2020, 08:35:22Торіс, Ви читали , чи, ти читав мої <...> вище? ))
Читав, якщо можливо читати. А ось таке - вже не читав:
Цитата: ВКБ від 10 Листопада 2020, 08:35:22Ви дивились на крнструкцію бриючого наде в вентиляторі кондиціонера і тавропічки? Все норм?
Так і не зрозумів, що таке "наде"? Можливо, ножі? Але там не ножі. Я не впевнений, що правильно зрозумів думку автора. Тому не вчитуюсь. Автор дарма марнує мій і власний час, якщо його письмена нечитабельні.

Цитата: ВКБ від 10 Листопада 2020, 08:35:22Торіс, тепер я поумнічаю. Тяга - це тягова характеристика гвинта, а просто характеристика то все в купі, момент, шус, срив потоку, відгини і т.п . Тяга дорівнює тиску повітря за гвинтом множену на площу  це та 3,14здиті., але по темі, бо без теорії нікуди.
Навіть не буду спречатись, Вам, видніше. :) І користуючись нагодою, прошу пояснити мені різницю між гвинтом, вентилятором, імпелером та крильчаткою компресора ТРД. А також чому у компресорах ТРД ставлять саме складну крильчатку, а не технологічні та дешеві гвинти?

igo61

Цитата: ВКБ від 08 Листопада 2020, 11:36:45
Дві половинки для порввняння

Пан придумал новый вид вентилятора - центростремительный (поток воздуха движется от края колеса к его центру)?  :applause: :heppy_dancing:
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

ВКБ

Ножі я називаю жаргонно.
Чим компактніше компресор на одиницю потужності та цілі (тяга чи стиснення для утворення кампресії для запалення) чи інший тяговий повітряний вузол тим складніше конструкція і укладання робочих поверзонь в" пачку" ))
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Ігорь 61, стокова крильчатка при відкритті торцю і додавання перегородок для направлення потоку з центру і закриття периметру знизу 1/2 лишку криоьчатки біля мотору, при тому ж обертанні одночасно є ...і стає центробіжним вентилятором, так, саме так.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

igo61

Вы различаете понятия "центробежный" и "центростремительный"?
Мне больше нечего добавить. продолжай удивлять.  :popcorm:
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

ВКБ

Цитата: igo61 від 10 Листопада 2020, 10:23:54
Вы различаете понятия "центробежный" и "центростремительный"?
Мне больше нечего добавить. продолжай удивлять.  :popcorm:
Центростремительный, центробежный, центровыбрасывательный, центрозабрасывательный насос, это вы меня удивляете.
Выймем крыльчатку с печки. Включим в одну сторону - поздух будет выбрасываться наружу крыльчатки центростремительной (центробежной силой) лопаток в всасываться (смещается)в центр при возникновении вакуума.
Включаеи ту же крыльчатку наоборот , и воздух подхватывается по наружному диаметру и выбрасывается через ось или центр крыльчатки, создавая избаточное давление.
Замечу, что формы лопаток почти не имеют разницы, в т.ч. у таврийской.
Третий случай, вращаем ту самую крыльчатку с заглушеными торцами или как в таврийской з прикрытими скользящими относительно ее торцами. Воздух почти не взасавается и не смещается, создавая избиточное давление в середине, но происходит процес завлекания воздушних потоков трением перипетра крыльчатки, и этот поток приобретает скорость крильчатки.
Послений процес это процес тангенциального вентилятора.
Но открыв торец таегенциального, он превращается в центробежный (центростремительный ) вентилятор. Есть обратный и прямой т.е.центростремительный и ценьробежный, от центра и к ценьру поток. В котлах Део отопительных турбированыз такой  процес у насоса, который заменяет трехходовой клапан шариком, при этом включается реверс мотора. Процес в воде и в воздухе почти идентичны.
По этому переделка из тангенциального к центростремительному ( он же обратный центробежный жный ) есть возможный извлекая поток с центра, ограничив подхват назад  его снизу, установив пару несложный перегородок. Дуть будет куда круче 2108 и тише.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.