Тюнинг штатной печки

Автор ВКБ, 05 Листопада 2013, 16:47:09

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Чи потребує пічка Славути реконструкції

Ні
3 (10.3%)
Так
13 (44.8%)
Частково, так як конструкція має недоліки і конструктри недоопрацювали
3 (10.3%)
Ні, лише належна діагностика несправності ії усунення
0 (0%)
Так, лише вентилятор
4 (13.8%)
Так, лише радіатор
0 (0%)
Так, лише кран
1 (3.4%)
Так, лише елементи керування потоком
3 (10.3%)
Так, додати кондиціонер
2 (6.9%)

Всього голосів: 29

igo61

Как вам такое?

Тавродуйка с "центробежными" лопастями от "зубилы". Завтра-послезавтра инсталяция в корпус печурки и испытания.  :beee:  :yahoo:
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

ВКБ

Супер. Принцип лишився тангенціальний?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

igo61

Нет. Лопасти центробежные и корпус вокруг них стал тоже центробежным. Забор воздуха сбоку, выхлоп - по касательной в сторону радиатора отопителя. На фото как раз показана открытая часть лопаток, "смотрящая" вовнутрь печки, на радиатор.
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

Toris

igo61, Ви маг і волшебнік! :clap: Усьо по орднунгу. :drinks:

Дуже прошу скачати будь-яку програму-шумомір для смартфона і з відстані 0,5 м заміряти шуми конструкцій у зібраному стані, якщо це можливо (стандартної пічки і оцього чуда або поточний стан експериментальної пічки до модернізації і з оцим чудом). Шуми заміряти у прив'язці до показів анемометра.

ВКБ

Згоден. Тобто лишився простір по боках на півкрилатки для забору повітря? Крильчатка зубцями в перед як штатно?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

igo61

#455
Цитата: Toris від 16 Грудня 2020, 23:48:49
igo61, Ви маг і волшебнік!
з відстані 0,5 м заміряти шуми конструкцій у зібраному стані, якщо це можливо (стандартної пічки і оцього чуда або поточний стан експериментальної пічки до модернізації і з оцим чудом). Шуми заміряти у прив'язці до показів анемометра.
"Маг і волшебнік" - це не про мене, я більше "попіздєть", звиняйте. А ще трішки люблю щось руцями робити.
Як на мене, то шум пічки - це вторинне, хоча й зроблю по можливості зрівняльні шумові заміри штатної і зміненної дуйок - самому цікаво.
Доречі, поки майстрував зміни, дійшов висновку, шо замір швидкості потоку не дає повної уяви про продуктивність дуйчика. Взв,язку зі зниженням такої тангенціального дуйчика при роботі на перешкоду. Мабудь, треба чимось міряти тиск від дуйки, яким "продавлюються" соти радіатора. Адже в теоретичних постулатах є байки про існування вентиляторів низького тиску і високого. Чим вони конструктивно відрізняються, поки не вивчав - це потім, при осмисленні невдач.
Цитата: ВКБ від 17 Грудня 2020, 08:59:23
лишився простір по боках на півкрилатки для забору повітря? Крильчатка зубцями в перед як штатно?
Саме так, з боків крилатки лишилося трохи простору (за рахунок "обрізання" крилаток) для забору повітря збоку. Таке рішення чимось нагадує конструктив дуйчика пічки "Шкода-феліція". Дуже хотів би потримати ту дуйку в руках. Доречі, я вже казав раніше, шо як бонус "центробіжного" конструктиву маємо можливість без великих зусиль зробити рециркуляцию повітря в салоні. Ще й зробити його регульованим і дистанційним - пізніше покажу прототип.
Так, обидві полукрильчатки обертаються на одній вісі "проти шерсті", як в оригіналі.

Ось якось так виглядає частина дуйчика в половині корпусу пічки разом з жалюзями - все рухає, ничого не чіпляє. Не втримася - заміряв швидкість потоку - 19,7м/с при 10В живлення моторчика (струм 6А). Ну, то таке.
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

ВКБ

Така компоновка для центробіжного найкраща для бази тавропічки
19,7 м/сек це бімба. А що по кутах, яка швидкість?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

igo61

В общем, как всё начиналось. Решил таки остановиться на переделке тавродуйки из тангенциальной в центробежную. Для чего были обрезаны две "зубильные" крылатки.

Вид с лицевой и с тыльной стороны. Линия обреза показана зелёным. Остатки лопастей напильником сточены "в ноль". Были крылатки по 8,5см активных лопастей - стали по 5см.
Отверстия в крылатках расширены до диаметра вала тавродуйки с очень плотной посадкой.
Вокруг крылаток были организованы полукорпуса из листовой латуни толщиной 0,3мм. Для каждой из крылаток - свой полукорпус. Детали п/корпусов просто спаяны и покрашены. Подгонка деталей происходила "по месту", поэтому ни размеров, ни чертежей нет. Всё делалось так, чтоб от частей корпусов до крылаток было порядка 5мм, а между п/корпусами и корпусом печки были минимальные зазоры.


Вот так п/корпусы разместились на держателе мотора:


И вид печки сверху с установленным мотором. Дополнительно п/корпусы прикреплены к печке мелкими 2,5мм саморезами.

Жёлтыми стрелками показан вход воздуха в дуйчик.
Ну и на закусь - концепция организации рециркуляции:

В корпусе печуры со стороны пассажира напротив центра крылатки вырезается круглое отверстие даметром 5см - в нём как раз видна открытая (всасывающая) часть крылатки. Это отверстие закрывается подвижной заслонкой, которая в свою очередь будет приводиться в движение тросиком с лицевой панели управления печкой - были фото в более ранних сообщениях по апгрейду тавропечки.

По конструктиву, вроде, всё.  :heppy_dancing:
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

User2108

Чекаєм результатів випробувань :)

ВКБ

Повинна дути краще і тихіше. На реверсі чи пепестановкою теж треба перевірити по шерсті. Може бути тихіше але трохи гірше дути але краще за штатну. Записуй результати. Удачі
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

igo61

Цитата: ВКБ від 17 Грудня 2020, 19:56:09
На реверсі чи пепестановкою теж треба перевірити по шерсті.
Навіщо? Невже було мало досвіду минулих поколінь з цього приводу? Мої досліди раніше теж показали, що крилатки лопатями "по шерсті" в тому вигляді, як вони є, не працюють, від слова "зовсім". Нафіга отой баян?
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

igo61

Про дуйку з обертанням "по шерсті" я вже висловив своє бачення. Допоки вагомих аргументів проти не було, окрім "наче", та "мабудь". Тому, хто бажає і далі гризти цей кактус - будьласочка, самі, без мене.
Зараз важливо, шоб нововведення краще продувало радіатор, ніж штатна дуйка.
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

Володимир

Моя пічка з вентилятором від тойоти короли, стандартний тест з туалетним папером.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Якого типу вентилятор від тайоти короли? Мабуть центробіжний?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion