Славутко люксове карбюраторне 1.2L

Автор Toris, 28 Лютого 2018, 11:32:24

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 12 Гостей дивляться цю тему.

Sergik32

Гуляй, ходи, дихай свіжим повітрям, походи в тренажірку, але під наглядом інструктора, в басейн і воно з часом поставить усе на місце, може не 120/80 буде як в молодого, але 121/81 повинно стати. Ну або якщо хочеш все різко привести в норму то це піти по шляху твоїх колєг, поміняти славутку на зафіру чи шкоду тур, це так нервову систему заспокоює
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Нєрви то є епіцентр бід. В маршрутку після навіть славути вапще стрес майже смертельний. Тому я краще лохом на жужі яка мені дорожча за шкоди шмоди бо стільки рятувала  що шкода б розвалилась би мабуть раніше ))
Щось таке зі світом коїться, що ніде в місті вранці проштовхнутись, а це ще наші діти і внуки не сіли в авто власні.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

Дякую, хлопці!

Ввечері прийняв таблетку, вранці тиск 140/100 (якщо слухати чіткий звук) або 150/95, якщо брати до уваги наявність звуку.

Прогулявся до роботи пішки, планірка, попрацював трохи - тиск зараз 115/90.
Медсестра нагадала, що після ковіду судини припухли і тому тиск постійно трохи вищий.
Тобто, якби не ковід, мав би я зараз свій "фізкультурний" тиск 100/60 або 110/70. Коли раніше по стадіону гасав, як верблюд, скидаючи зайву масу при дієті, то такий низький тиск мав.

ВКБ

Ото нижнє погано коли 90. Ну і вік важливо. Який вік?
У мене 140(135)/90(95) останній рік, до цього чітко було 120/80.
Кровосистема підчиняється тим самим гідравлічним закрнам, визодить що коли нижній високий, а верхній в нормі то венозний тиск відображає проблеми в прохідності до серця, тобто ущімлення каналів, скоріше клапанних.
120-80=40  це та різниця яка рухає кров по колу.
115-90=25 різниця тобто ускладнений рух і навантаження на серце, поганий рух крові. Питання де саме ущімлення, особливо в молодому віці. Венозна гілка на мою дурну голову.
Коли навпаки перекос в більшу сторону 140/80, то проблема кола артеріального. Це нерви, якщо мололий і немає ешимії протоків. Ліиература пише про невірну роботу глалких мишц в судинах.
Різниця в тиску є критерій опору крові я так думаю, тонусне звуження, якщо немає ешимії протоку. Чим вужчі судини тим в ище тиск повернення крові в серце. Таблетки  (я приймаю Аладін 0,1) наче як зеімають напруженість вен.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

блін, начитаюсь вас і знов почну курити, вже рік як не курю, вага поперла, а тут ще такі писмена на пів сторінки про молодих чоловіків як Торіс та ін. у яких такі проблеми.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Toris

Цитата: Sergik32 від 25 Січня 2021, 12:46:19блін, начитаюсь вас і знов почну курити, вже рік як не курю, вага поперла, а тут ще такі писмена на пів сторінки про молодих чоловіків як Торіс та ін. у яких такі проблеми.
Тягу до тютюнопаління Ви заїдаєте, ось і поперла вага. Краще раз на годину робіть 5-хвилинні спокійні прогулянки - і вага зменшиться, і тиск нормалізується.

А в мене такий ахтунг після ковіду. Коли займаюсь схудненням та фізкультурою, мій тиск робиться 100/60, коли довго не фізкультурю - тиск 120/80. Коли не фізкультурю і стреси - 140/100. Це так крайні 10 років.

Думаю, що як би не вхопив мене ковід при масі близько 120 кг, то таких жахів не було би. І лікар моя те ж саме каже. Зараз моя маса 113 кг - на початку ковіду так схуд без апетиту і стресів.

Алекс

Славута 1.3Li 2006 г ГБО 4
 ЗиЛ-4331 прицеп ГКБ-8328

Romka

Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Toris

Три днів тому проїхав кілька кілометрів за кермом Nissan Qashquai з варіатором.

Цікава штука, той варіатор: педальку притопив і тримаєш, а машина, розігнавшись, зменшує оберти, скільки може.

Сподобалось.

User2108

Цитата: Toris від 08 Лютого 2021, 09:25:43
Три днів тому проїхав кілька кілометрів за кермом Nissan Qashquai з варіатором.

Цікава штука, той варіатор: педальку притопив і тримаєш, а машина, розігнавшись, зменшує оберти, скільки може.

Сподобалось.
Штука цікава, але на ранніх поколіннях варіатор перегрівався

Володимир

Цитата: Toris від 08 Лютого 2021, 09:25:43
Три днів тому проїхав кілька кілометрів за кермом Nissan Qashquai з варіатором.

Цікава штука, той варіатор: педальку притопив і тримаєш, а машина, розігнавшись, зменшує оберти, скільки може.

Сподобалось.
Сусід колись такого мав, казав має дуже добрий апетит до споживання пилива.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Toris

Вчорашня вечірня фотосесія. Вранці снігу взагалі була кучугура, на даху понад 50 см, а на капоті понад 1 метр. Бракувало часу пофоткати, спішив на автобус.
а день вітром обдуло і ввечері було вже таке:

Spoiler




[close]

Сьогоднішня ранкова фотосесія:

Spoiler


[close]

Toris

Сьогодні мій колишній клієнт, сусід і колега запропонував купити у нього Sens за 2500$. Авто 2006 року випуску, купувалось нове у салоні, сусід єдиний власник, доглядав за ним краще, мабуть, як я за своїм славутком. Мастила та розхідники замінювались вчасно на якісні та дорогі. Зроблена ходова система і рейка. Пробіг 130 000 км. ГБО-4. Фаркоп. 2 сезони коліс, на 2-3 роки ще вистачить до закінчення 5-річної придатності. Центральний замок, сигналізація, електросклопідйомники. Адекватні тюнінги по салону. Антикор, шумоізоляція. Акумулятор ще достатньо бадьорий, тримає мороз і простої. Протитуманки. Пічка працює добре. Кількасот кілометрів ми колись з сусідом намотали у цьому авто - то маю сказати, що після мого славутки у цьому сенсозазику почуваюсь, як ніби в авто класом вище.

З недоліків: коробка трохи шумить на всіх передачах. Якщо соватись строго по місту, то можна нічого не робити. А якщо планувати дальняк, то робота з деталями буде вартувати від 2000 грн або купити б/в перебрану за 4000 грн + робота. Також можна пофарбувати передній бампер, щоби зовсім гарненько було.

Забив гвоздя мені сусід. :-D

Інший колега ніби готовий купити моє славутко своїм батькам.

Тепер роздумую над такими варіантами:

1. Купити сенса для поїздок в гості раз на тиждень і залишити собі славутко для щоденного та господарського використання. Проблема парковки, одне авто доведеться тримати десь далі від житла. Зате у випадку ремонту чи апгрейду одного авто інше авто завжди буде на підхваті.

2. Купити сенса, продати славутко. Вмантулити під капот рідного кондиціонера - і потреба в міру комфортного авто на конкретний дальняк до Греції чи Албанії буде задоволена у повній мірі, не треба буде вкладатись ні в яку мерседесну октавію.

3. Нічого не купувати, любити свою славутку і не видумувати. А на дальняк проситись до дружнього екіпажу пасажирами.

Весь у роздумах...

P.S. Трохи ржаки. Сусід уже їздить дорогим автомобілем. Якщо я куплю у нього сенса, а славутко продам, то сенс переїжджає з-під одного краю будинку до іншого, а славутко переїжджає до найближчого перехрестя. І час від часу ми всі будемо пересікатись та радитись про покращення наших залізяк. :-D

drone

ИМХО сесть в Ланос с ГУР и немного покататься, и забыть про Сенс как про страшный сон.
Больной c синдромом Дауна защитил диплом по истории Украины
"Картина мира вдруг начала сходиться,
Теперь у меня есть мнимая единица"

ВКБ

Який там мікас? Якщо 7,6 бери за 2000. ГБО яке стоїть?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.