Круиз контроль

Автор АнтохА, 26 Грудня 2011, 21:00:42

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

igo61

#45
Цитата: Toris від 09 Серпня 2021, 21:20:46
Я в лендкрузер притулявся, якщо що.
1). Той імунітет нетривалий.
2). Добрий водій не той, хто не постраждав в ДТП, а той, хто запобіг ДТП.
3). Головне - шоб ангел-охоронець десь поруч вештався.  :ok:
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

vladishtm


+ узел А (отключения основного(4конт)-запоминания и выдачи опорного равного запомненому основному, + В-выключатель круиз, + С геркон на сцепл. Запрет-разрешение узлу А  дают конт2 ДПЗД&датч. скор& В(выкл.круиз)&С
Т.е. любое шевеление педалей газ, сцеплени или не едем = нет круиз.
Опорное - импульсная подзарядка кондера, задержка на разряд и новый заряд (период до 0.3-0.5сек)....
У трактора все гораздо проще - фиксированый рычаг газа :)  :rolleyes: :-D
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Toris

Нічого не зрозумів. Механічну заслонку ЩО буде тримати у потрібному положенні?

І педальку газу хочеться відпустити, бо ж на те він круїз, щоби не чіпати газульку.

User2108

Цитата: Toris від 09 Серпня 2021, 22:44:12
Нічого не зрозумів. Механічну заслонку ЩО буде тримати у потрібному положенні?

І педальку газу хочеться відпустити, бо ж на те він круїз, щоби не чіпати газульку.
Моторчик буде тримати

ВКБ

#49
Неадаптивний трос в салон і кнопка вкл-викл, а принцип фіксації по тертю схопити положення де застав його фіксатор. Конструктив заслуговує на проектування з кресленнями. Буде щось компактне. Розфіксація педаллю щеплення або гальма.
Адаптація цієї ж системи по мікромоторчику РХХ.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

Я взагалі додумався до чисто електромагнітного блокування сектора газу на дроселі. У салоні тупа кнопка блокування (нормально розімкнута); розлокування педалькою гальма або зчеплення (нормально замкнуті кнопки для живлення).

Але є проблема: мантулити щось на сектор заслонки на гарячому та вібруючому двигуні страшнувато. Дивлюсь на педальний блок. Не забути про обігрів пари тертя, щоби взимку не примерзло.

І ще у Сенсовича педаль жорстка, мабуть, треба придумати слабшу пружину (у Славутика педалька м'яка).

ВКБ

Цитата: Toris від 10 Серпня 2021, 09:33:18
Я взагалі додумався до чисто електромагнітного блокування сектора газу на дроселі. У салоні тупа кнопка блокування (нормально розімкнута); розлокування педалькою гальма або зчеплення (нормально замкнуті кнопки для живлення).

Але є проблема: мантулити щось на сектор заслонки на гарячому та вібруючому двигуні страшнувато. Дивлюсь на педальний блок. Не забути про обігрів пари тертя, щоби взимку не примерзло.

І ще у Сенсовича педаль жорстка, мабуть, треба придумати слабшу пружину (у Славутика педалька м'яка).
Вірний напрям з електрикою, нічого не залипне, там тепло в моторному що бутилка з водою тане при мінусі яку лишаю під капотом для рукипомить

Актуатор як або електромагніт, або як актуатор дверний , але в другому випадку лише крайні положення.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

vladishtm

#52
Цитата: Toris від 09 Серпня 2021, 22:44:12Нічого не зрозумів.
Ну, добре. Даю самий простий варіант, для щасливих власників авто з ЕБУ  :rolleyes: 
В багатьох діаг.прогах, можна задати оберти ХХ. :ok:
Ставимо =2200, (можна також збільшити і прибавку до обертів ХХ) жмемо кнопку "ок", кидаємо педаль газа і танцюемо гопака в салоні. Натанцювались, вертаємо оберти ХХ на разумен і жмем на газ. :heppy_dancing:  :-D
Більш продвинуті напишуть собі окрему  маленьку приблуду (засновану на цих принципах, а також з використанням ще додаткових флагів від ЄБУ і навіть навішаних додатково зовнішніх датчиків, та НАВІТЬ керованою голосом!  :psih: (привіть Остапу Б) круіз контролю  :thank_you:
Але  :wallbash: :gvozd: у трактороподібних все набагато простіше.  :-D
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

Цитата: Toris від 09 Серпня 2021, 22:44:12Механічну заслонку ЩО буде тримати у потрібному положенні?
Це ж саме гловне! ОТЕ колесо з пружиною, яке крутить тросик, триматиме електромагнітний, підпружинений тормоз(при відсутності живлення обовязково пружина цього тормоза розблокуе цього тормоза)
Ну а в більш сучасних авто, здається вже немає тросика, там елетронний привід (скоріш за все заслонка-шаговий двигун?)
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Toris

#54
Цитата: vladishtm від 10 Серпня 2021, 11:18:13Ну а в більш сучасних авто, здається вже немає тросика, там елетронний привід (скоріш за все заслонка-шаговий двигун?)
У сучасних авто з електронною педалькою взагалі краса, там збочення в електронній формі реалізовуються цікаво та буйно: до круїзомозку підключаються датчики швидкості, педальок, кнопок - а сам мозок тримає швидкість і забезпечує різні налаштування, включаючи адаптацію під ситуативне ручне керування та вимикання при швидкостях менше 40 км/год. На кермову колонку встановлюється правильний важіль і маємо заводський функціонал.

Ось так виглядає змонтований:
Spoiler
[close]

А це сам набір. 500 баксів. Я манав.
Spoiler
[close]


ВКБ

Сендеро, логан чи дамтер і всі дизеля на заміну всього що зазівське тай все. І думати про інше.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

_Oleksandr_

Цитата: vladishtm від 09 Серпня 2021, 22:26:21Т.е. любое шевеление педалей газ, сцеплени или не едем = нет круиз.
И педаль тормоза не помешала бы. Заводской круиз без нее не работает - это нужно для того, чтобы водитель не попал в "неловкую" ситуацию когда надо резко тормозить, а машина продолжает газовать - последствия могут быть самые не предсказуемые.

ВКБ

Цитата: _Aleksandr_ від 10 Серпня 2021, 13:01:36
Цитата: vladishtm від 09 Серпня 2021, 22:26:21Т.е. любое шевеление педалей газ, сцеплени или не едем = нет круиз.
И педаль тормоза не помешала бы. Заводской круиз без нее не работает - это нужно для того, чтобы водитель не попал в "неловкую" ситуацию когда надо резко тормозить, а машина продолжает газовать - последствия могут быть самые не предсказуемые.

На 4 чи 5 пепедачі галтмо задаве мотор аж до заглохання якщо газ не чіпати і гальмувати і не міняти передачу. Звісно при педалі гальмо круїз має скинутись безкомпромісно.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

vladishtm

Цитата: Toris від 10 Серпня 2021, 11:39:30А це сам набір. 500 баксів. Я манав.
От!!!!! А я ж про шо  :-D  То ж панове -або трактор, або обочина та відпочинок  :drinks: на свіжому повітрі!
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

Цитата: _Aleksandr_ від 10 Серпня 2021, 13:01:36И педаль тормоза не помешала бы.
Цитата: vladishtm від 10 Серпня 2021, 11:09:38Більш продвинуті напишуть собі окрему  маленьку приблуду (засновану на цих принципах, а також з використанням ще додаткових флагів від ЄБУ і навіть навішаних додатково зовнішніх датчиків, та НАВІТЬ керованою голосом!
Що таке гальмування? -механічно це нажати педаль, а для ЕБУ (чи круіз блоку) - побачити швидке падіння обертів за короткий час......  Теж і зчепленя - різке зміна тиску від датчика....
Все це і багато іншого уже видається по лінії діагностики. І  B) Володимир знає звідки і як іх тягнути.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2