Микас 096 и 111 1.3Li мой итог.

Автор vladishtm, 05 Червня 2020, 18:05:43

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

ВКБ

У мене глохне саме при гальмуванні і натискання педалі гальма приипокаті на хх і відпусканні. Наче не траве системам. Тобто різко падіння тиску чи збільшення впливає на суміш нижче коеф.кисню  0,6 і 1,4. Глохне явго із за рхх, але скоріше різкого збіднення чи збагачення і інертності реакції..запізної реакції.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

vladishtm

#241
Краще пізно, ніж ніколи  :rofl: https://slavuta-club.info/forum/index.php?topic=17114.msg554720#msg554720  03 Июль 2021, 23:29:09 »
Цитата: vladishtm від 03 Липня 2021, 23:29:09....Пошуки привели до таб 49....
Цитата: vladishtm від 03 Липня 2021, 23:29:09...Прикинув палець к носу і трохи опустив  Т49 (як би согласовав з Т43 в момент переходу з ПХХ на ХХ).
В мене зараз нема смиків
зараз затримка 1,5сек
(версія 29) С46 ПХХ вкл- 980+500=1480   і  С47 ПХХ викл -980+400=1300
було в верс (28 )        С46 ПХХ вкл- 980+400=1380   і  С47 ПХХ викл -980+500=1480були смики
Нижче Т43 та Т49 з верс29 підправлені і в порівнянні з верс28.  А далі....  :ok:
Хто зна який алгоритм у мікаса. Можливо треба міркувати так. УОЗ з Т49 береться тільки раз у момент появи флага ПХХ і тримаеться таким до моменту вихода з ПХХ (бо дійсно, навіщо міняти УОЗ на ПХХ якщо ж паливо не подаеться  :wallbash:) В мене зазвичай прехід на ПХХ - це оберти по Т49 в діапазоні від +900 до +1200 (мабуть тут ще - хто як їздить). Потім, коли  настає момент виходу з ПХХ на ХХ тоді мікас дивиться в Т43 на точку з співпавшою різницею обертів( в мене це 400) і задає вже УОЗ з Т49. А в мене в обох таблицях там УОЗ=9,5  :yahoo:  :heppy_dancing: Мабуть ще треба врахувати, що в момент виходу х ПХХ іде збільшений вприск палива, С49, С50. і можливо треба розумніше вибирати той УОЗ на цей момент. Також ще всякі там "С..." з розділу ХХ.  Або таж  C2 Максимальна швидкість збільшення кута запалювання (град. ПКВ) ....Ну поки в мене так.
Spoiler


[close]
Може бути ж ще варіант коли ПХХ не переходить в ХХ  :gvozd: (причому в любій точці ПХХ по обертам  :gvozd:) а вертається на робочий Хід.  Ну тут теж поки не жалуюсь. Хоча як би нічого і не робив для такого випадку.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

Цитата: ВКБ від 18 Серпня 2021, 17:19:02У мене глохне саме при гальмуванні і натискання педалі гальма приипокаті на хх і відпусканні.
Це як, Їдеш собі з горки на ХХ на нейтралі, нажав тормоз і вона заглохла?.  :nea:  Не може такого бути просто.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

ВКБ

Цитата: vladishtm від 18 Серпня 2021, 22:49:29
Цитата: ВКБ від 18 Серпня 2021, 17:19:02У мене глохне саме при гальмуванні і натискання педалі гальма приипокаті на хх і відпусканні.
Це як, Їдеш собі з горки на ХХ на нейтралі, нажав тормоз і вона заглохла?.  :nea:  Не може такого бути просто.

І ноді. Не завжди. І саме як була тяга і знімаю навантаження і гальмую і відпускаю, саме в цей перехідний момент іноді глохне.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

vladishtm

Цитата: ВКБ від 19 Серпня 2021, 07:04:28І саме як була тяга і знімаю навантаження
Так це ж зовсім не
Цитата: ВКБ від 18 Серпня 2021, 17:19:02при покаті на хх і відпусканні
Це ж момент переходу на ХХ, а не просто прокат на ХХ. Таке і в мене було зі стоковою 111тою прошивкою. При чому там ще і варіанти заглохів виділялись окремо, (перед перехрестям, етапне трогання (тронувся, вижав зчеплення, продовжив рух, хід на ПХХ потім вижав зчепленя щоб перейти на нейтралку....)....
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

Ще мІслішок трошки. Чому саме правимо Т49?. Бо Т43 -базова для ХХ. Якщо весь діапазон ХХ (по обертам) у нас норма, то і не чіпаємо Т43. А от значення в Т49 якраз від того в кого які С46 і С47. Ще,  :dunno: можливо графіки УОЗ не "вічні". Можливо вони можуть  залежати від зношенності (компресії.) До речі, бутьте обережні, бадяга 90х повернулася  :facepalm:
Spoiler
https://censor.net/ua/photo_news/3283426/benzyn_na_osnovi_spyrtu_sbu_vykryla_vyrobnytstvo_falsyfikovanogo_palyva_zbytky_derjavy_stanovlyat_ponad           на території Полтавської та Кіровоградської областей. Зловмисники робили власний "бензин" на основі спирту, який закуповували на заводі в Полтавській області.Джерело: https://censor.net/ua/p3283426
[close]
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

ВКБ

От спіймав звглохання годину тому саме при натискання гальма на хх після зняття гавантаження щепленням. Тобтотгальмо і щеплення одночасно коли натискаю.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 19 Серпня 2021, 13:22:49
От спіймав звглохання годину тому саме при натискання гальма на хх після зняття гавантаження щепленням. Тобтотгальмо і щеплення одночасно коли натискаю.
Щоби знати причину потрібно зняти лог з мікаса і аналізувати, інакше марна трата часу і грошей.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Цитата: Володимир від 19 Серпня 2021, 13:26:43
Цитата: ВКБ від 19 Серпня 2021, 13:22:49
От спіймав звглохання годину тому саме при натискання гальма на хх після зняття гавантаження щепленням. Тобтотгальмо і щеплення одночасно коли натискаю.
Щоби знати причину потрібно зняти лог з мікаса і аналізувати, інакше марна трата часу і грошей.
Млява реакція привідкривача при коливанні тиску від відбору вакуумного гальма , так як спіймано в який саме момент. З логом це як прям кардиограму зробити. Немає поки як лог зняти.
Якби газнути своєчасно рхх ..або швидше...або раніше...то заглохання б не було
При коженденній їзді місто по 40 км з короткими світлофорами та стартстопами раз на два..три дні може таке бути, іноді раз чи два на день, іноді тиждень норм. Тобто трохан лише налаштуваання мучають.
В момент заглохання лямбда відключена бачу по бк.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Помітив що при відпущеній педалі газу дросель показував 1% відкриття, а іноді 0%. Може цей 1% і заважає рхх вийти в полодення і іде заглохання?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Romka

Більш всього, у стоковій прошивці, здається, з 0,5%
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

ВКБ

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 20 Серпня 2021, 16:44:22
Помітив що при відпущеній педалі газу дросель показував 1% відкриття, а іноді 0%. Може цей 1% і заважає рхх вийти в полодення і іде заглохання?
При одному відсотку дроселя оберти повинні зависнути на позначці порядка 1500. Без перепрошивки мікаса заглохань на газі не позбудешся, хіба що можеш попробувати зняти свої валтеки почистити і виставити правильні зазори, можливо навіть буде потреба в заміні штоків, в мене після заміни штоків завжди починала працювати ідеально.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Цитата: Володимир від 25 Серпня 2021, 08:48:56
Цитата: ВКБ від 20 Серпня 2021, 16:44:22
Помітив що при відпущеній педалі газу дросель показував 1% відкриття, а іноді 0%. Може цей 1% і заважає рхх вийти в полодення і іде заглохання?
При одному відсотку дроселя оберти повинні зависнути на позначці порядка 1500. Без перепрошивки мікаса заглохань на газі не позбудешся, хіба що можеш попробувати зняти свої валтеки почистити і виставити правильні зазори, можливо навіть буде потреба в заміні штоків, в мене після заміни штоків завжди починала працювати ідеально.
Мабуть почистити валтеки. Закізячені 100%, але холостий норм тримає. Але на бензі те саме, перевіряв.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 25 Серпня 2021, 08:59:31
Цитата: Володимир від 25 Серпня 2021, 08:48:56
Цитата: ВКБ від 20 Серпня 2021, 16:44:22
Помітив що при відпущеній педалі газу дросель показував 1% відкриття, а іноді 0%. Може цей 1% і заважає рхх вийти в полодення і іде заглохання?
При одному відсотку дроселя оберти повинні зависнути на позначці порядка 1500. Без перепрошивки мікаса заглохань на газі не позбудешся, хіба що можеш попробувати зняти свої валтеки почистити і виставити правильні зазори, можливо навіть буде потреба в заміні штоків, в мене після заміни штоків завжди починала працювати ідеально.
Мабуть почистити валтеки. Закізячені 100%, але холостий норм тримає. Але на бензі те саме, перевіряв.
Попробуй збільшити G0xx.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion