Машина-пуля ВКБ

Автор ВКБ, 21 Червня 2020, 12:06:55

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Toris

Вставляти трубку чи суцільний штир?

ВКБ

Спробую. Є фонендоскоп.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

igo61

Цитата: Toris від 11 Жовтня 2021, 11:31:21
Вставляти трубку чи суцільний штир?
У меня установлена трубка. Пробовал штырь - не все звуки доходят.
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

ВКБ

#228
Сьогодні спробую ще раз  як казав Кудрік, без розборки  через свічний отвір різко викруткою вдавити на поршень коли він після ВТМ і трохи на 5..10мм вниз провернути  і вдавити. Якщо буде удар...то є він. Відео про шкоду актавію майстер так вичіпив першого циліндра проворот вклалиша коленвал- шанун. При зносі його провертає так як вусики (виступи, виштамповки ) вискакують з  канавок.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

romuald

В останньому реченні нічого не поняв...

igo61

То "п*ятниця" його ще не попустила.  :-D
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

ВКБ

Пробував штовхати викруткою, немає ніяких рухів чи ударів.
По двом відео з ютуба стук схожий один на одний, але в одному випадку там поршньова, в другому про мемз там головка.
В п'ятницю все краще виходить перед тим чк я в гіфно.))
Відкидував по одній свічці не викручуючи  (накадуючи на пустий насвішник 5-ту і на корпус) і заводив, звук той самий по всім 4-м.
Також при загрушеній покатом при гальмуванні мотором те саме.
Тому сходе голова.
А ще б краще погальмувати мотором з розгону без ременя грм, або голівку окремо крутити дриллю на оберти 1500 (імітація коленвалу 3000)..аое треба пепехілник карданний на болт грм і двиль. Тоді розкрутивши головку на 10 сек можна почути що саме тарабане.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

А не простіше зняти клапанну кришку?

ВКБ

Нема часу, якщо зняти то не просто повздихати, а дефектувати для закупки. Буду брати все, потім поверну лишнє. Розбиратиму звісно. Як мінімум кільця і поршні на заміну якщо цильндри в нормі і шатуни. Буде гарний досвіт звучання стуку і факту трабла. Цікаве що то за тональність стуку.
Думаю зробити його лялю і кузов та ганять далі як друге допоміжне, чи розібрати і зробити багі літнє на трубах для дозвілля або з мотора моподрібнювач. Весь силовий агреган стає на спецраму колісну і балон без кпп через редуктор мотоваріо))
Але поки кузов цілий і варібільно шпаклібільний і фарвібільний то як матоколяска вона цінніша!!!!

Але є бажання покрутити за распрєдвал дріллю при знятому ремені.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

igo61

Цитата: ВКБ від 12 Жовтня 2021, 08:56:01
Нема часу, якщо зняти то не просто повздихати
Всьо правильно, ездий до последнего - хороший стук сам вылезет. И шукать не надо. Искать источник - только голову морочить.  ;)
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

ВКБ

То ж кажу готую час розібрати. Кручу не більше 3000 зараз. Звісно що  десь розболтай-нос. В принципі мотору і на цьому дякую, заслужив на увагу.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 12 Жовтня 2021, 08:56:01Але є бажання покрутити за распрєдвал дріллю при знятому ремені.
Не боїшся без змазки покоцати пари тертя?
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Цитата: Володимир від 12 Жовтня 2021, 10:50:10
Цитата: ВКБ від 12 Жовтня 2021, 08:56:01Але є бажання покрутити за распрєдвал дріллю при знятому ремені.
Не боїшся без змазки покоцати пари тертя?
Те саме буде що при старті. Півхвилини хвилину щоб почуть джере ло стукоту, тим більше на жиру залишковому і коеф тертя належний - нічого не буле. Буле жарити 3000на суху з півгодини..то  торба точно буде.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

vladishtm

Цитата: Toris від 11 Жовтня 2021, 11:12:01Від кришки клапанної відвалився сепаратор картерних газів і гарцює по розподільчому валу
Тоді б тарахкотіло як попало, мабуть не по детячому  }-)
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

Цитата: ВКБ від 12 Жовтня 2021, 06:42:26Також при загрушеній покатом при гальмуванні мотором те саме.
Тому сходе голова.
А ще б краще погальмувати мотором з розгону без ременя грм, або голівку окремо крутити дриллю на оберти 1500 (імітація коленвалу 3000)..аое треба пепехілник карданний на болт грм і двиль. Тоді розкрутивши головку на 10 сек можна почути що саме тарабане.

То може десь в тихому місці просто хай потягають на буксирі потихеньку, по прямому.? ось і послухаеш. На нейтралі, на швидкості, вижав зчеплення, відпустив.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2