Sensович Toris'а

Автор Toris, 19 Лютого 2021, 22:25:17

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 8 Гостей дивляться цю тему.

vladishtm

Цитата: Toris від 18 Листопада 2021, 08:20:46навчаюсь газулькою утримувати та підганяти оберти під майбутню передачу
Теж за останній рік звернув на цей момент увагу та стараюсь привчити себе при перехоі - (глянути на оберти -відпустити газ- вижати зчепл. -втикнути передачу- підняти оберти - плавно пустити зчеплення. ) Ну і на слух та память, запамятовуемо приблизно оберти (щоб не дивитися)
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Toris

При вимиканні передачі я трохи притримую педальку, щоби оберти не падали, потім дожимаю, коли відпускаю зчеплення. Вже боюсь зайвий раз змінювати оберти без передачі. :-D

ВКБ

Цитата: Toris від 18 Листопада 2021, 09:15:51
Слабка таврославутська КПП для Сенса, деградує швидко. Тому й замінив, бо ревіла голосно.
Більше як якість. Коли є неспіввісності і не по загальній розрахунковій нормалі контакт евольвенти - відповідно і знос швидше бо він не п'ятном широким, а п'ятноми косим. Виття косозубки це катастрофа якомті, а може і розрахунок профілю фрези і шевера провальнийз помилкою. Також ще й зуби не шліфовані. Тому при наоежній якості деталей і профілу евольвенти ця кпп бігала б довго і на пікапі сенсі з грузом. Запаси міцності підшипників норм там .
Я особисто щупав якісну косозубу передачу і помилкову, то косозубка по природі народжена безшумна. Якщо вий..то похибки контакту.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Dnestr

Цитата: Володимир від 17 Листопада 2021, 08:42:39Не у всіх, була тільки експерементальна партія двигунів з такими поршнями.
Твої слова б до Бога.Куплю ендоскоп і подивлюся які у мене.

romuald


Dnestr

Цитата: romuald від 19 Листопада 2021, 08:13:38..Куплю ендоскоп і подивлюся....
https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=104206&page=2
Дякую.Звісно один раз подивитися на свої поршня зверху саме те.Але я хочу взяти щось більш професійне.Там уже цінник на порядок вищий.

Toris

Вчора по роботі гасали Дустером другого покоління (хрестаті стопи) у полях. Дорогами та різними крутими заїздами/виїздами. Нефігове машинко всередині, поки нове, комфортне, тихеньке і тепле.


ВКБ

А як воно з карба славути на інжектор сенс?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

Перехід з карбославутки на інжектосенс особисто для мене відбувся спочатку з відчуттями "що ж воно таке?", а потім, коли вкурив тему інжектора, який не дає заглохнути двигуну і підтягує помилки оператора авто - відчуття змінились на "Шикарно! Я у захваті!". І автоматичне ГБО 4-го покоління після ГБО-2 теж прикольно. І в цілому зручність та комфорт салону та кузова. Під капотом більше місця.

По сумі усіх факторів відбувся Wow-ефект. :clap:
Коли довго на славутці не їздив, а потім сів і поїхав - то кілька разів підряд примудрявся заглохнути, бо звик до інжектора-помічника. І був шокований рівнем шуму в салоні після знешумленого сенса з кругленькими формами.

Лише одне погано: багажник седана тісний і запаска займає багато місця у багажнику (штатне місце запаски зайняте газовим балоно-бубликом). І стійки передні широкі, доводиться заглядати для страховки; але вже звик.

ВКБ

Цитата: Toris від 02 Грудня 2021, 20:32:22
Перехід з карбославутки на інжектосенс особисто для мене відбувся спочатку з відчуттями "що ж воно таке?", а потім, коли вкурив тему інжектора, який не дає заглохнути двигуну і підтягує помилки оператора авто - відчуття змінились на "Шикарно! Я у захваті!". І автоматичне ГБО 4-го покоління після ГБО-2 теж прикольно. І в цілому зручність та комфорт салону та кузова.

По сумі усіх факторів відбувся Wow-ефект. :clap:
От і прикинь як важко прощатись з інжекторною славутою з люксовою панельллю і тахометром з гбо-4 і бк де все видно і котроль ))
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

#520
БК "Україна" прекрасно читає Сенсовича. :) Ланосячу панельку з тахометром я також зробив Сенсовичу.

А в цілому я перейшов на модель дальніх поїздок у використанні автомобіля. У місті користуюсь хіба що для щось привезти або коли багато справ.

----------------------------------------------

Сьогодні перевзувся у зимову гуму Белшина ArtMotionSnow BEL-357. То попередник свого часу полюбляв Бєлшину. Але час іде і сьогодні з 4-х колес на 3-х я виявив тріщини гуми десь у глибині протектора. Корд цілий, гуль немає, шиномонтажники кажуть, що можна сміливо їздити - а я їм не вірю, черв'ячок мене точить, не люблю, коли щось не так у критичних компонентах. Дати виготовлення ідентифікувати не вдалось, але ті цифри, що бачив, можуть означати 10-річні шини... :facepalm:

Таки треба придивлятись до нової гуми... Думаю на 13 дюймів перейти. Це означає купівлю також комплекта нових дисків. Старе продам, але все одно знову нефігові витрати.

По двох літніх колесах монтажник сказав, що вони вихляють, десь яму зловив гарну. А гума нова бріджстониста ніби добра, але я ще не купав літні колеса і не досліджував власноручно.

Балансування восьми колес та перестановка = 320 грн. Гайки затягували ручним інструментом.

Вранці перед роботою встиг помити авто на автомийці перед зимою, сьогодні останній день з плюсовою температурою, 58 грн.
Після роботи пропилососив салон на тій же мийці, 20 грн. Курс долара 27.40 грн.

Пробіг 146170 км.

Колеса забрав додому, покупаю у ванні завтра. Сенсовича поставив у гараж, хай відпочине чистенький перед вихідними.

Romka

Цитата: ВКБ від 02 Грудня 2021, 20:37:09
Цитата: Toris від 02 Грудня 2021, 20:32:22
Перехід з карбославутки на інжектосенс особисто для мене відбувся спочатку з відчуттями "що ж воно таке?", а потім, коли вкурив тему інжектора, який не дає заглохнути двигуну і підтягує помилки оператора авто - відчуття змінились на "Шикарно! Я у захваті!". І автоматичне ГБО 4-го покоління після ГБО-2 теж прикольно. І в цілому зручність та комфорт салону та кузова.

По сумі усіх факторів відбувся Wow-ефект. :clap:
От і прикинь як важко прощатись з інжекторною славутою з люксовою панельллю і тахометром з гбо-4 і бк де все видно і котроль ))
Так, так. А якщо ще є гарне автоматичне керування пічкою, електропакет на дзеркала, гарне світло, відмінна імпортна шина, відрегульоване рульове, ходовка в відмінному стані, нормальні гальма, двигун 1.3, не погана музика, а може ще й склопіднімачі... То Сенс (і багато подібних) зразу стає....блін...ну....ок, а мо інше?
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Toris

Romka

Так, всьо! От не нада дражнитись, краще грошей дай. :-D
Як назбираю грошей, то наступне авто куплю таке, як треба. Субару Оутбек, наприклад. А поки що люблю та поважаю Сенсовича.
:drinks:

Romka

Так я й не проти, головне щоб при заміні авто вау ехвект був. А то викохають, наприклад Славутку (чи Сенс  :rolleyes:) і тоді - ой тяжко вибрати гарне  :lol:
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Toris

...Мене колега колись переконала на краще авто подушками безпеки. Продала свого ланоса, купила якогось сучаснішого корейця і почала мене переконувати продати славутко та купити щось набагато краще. Аргументи з подушками безпеки та прогнозованою деформацією кузова таки переконали мене. Питання життя та смерті для мене важать значно більше, ніж гроші та улюблена залізяка.