Расход топлива, прямые измерения

Автор vladishtm, 14 Січня 2022, 18:50:53

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

vladishtm

Цитата: Володимир від 24 Травня 2022, 09:36:58Треба було в насос бензин набирати, щоби прокачувати бензин, а не повітря, бо якщо там в магістралі отвір 1 мм, то 15-20 кубиків повітря при тиску 3,5 атм через нього пробіжить, навіть не відчуєш.
Якщо насосом через пиптик рампи, то в насос під тиском бензин забігає і сам. Так попадав пару раз, тому не хочу портити насос і користуюсь окремим манометром. Сьогодні зранку ще раз качнув насосом через пиптик. Підрив клапапн відбуваеться десь трохи більше 3,2. =норма. Більше 3,5 манометр не пригав. Потім поставив знов окремий манометр, вкл запалення - насос качав десь 3,2-3,6. Насос став то 3,0-2,8. Завівся, прогазовував то від 3,2 і до мабуть не більше 4,0 (при піднятті обертів починає дрос. вузол підпирати клапан. Тобто все як часи. Що все таки було причиною підняття тиску в рампі так і  :dunno: Ще було цікаве вчора, коли пробував  качати з відірваним від магістралі шлангом клапана в бутІлочку -бензин чомусь був прозорий але мав трохи як краснувато рижий колір  :psih:  Хоча коли заливав з каністр то наче прозорий  :dunno: Короче поживимо побачимо

Цитата: Володимир від 23 Травня 2022, 10:20:50Нічого не зекономиш, лямбда-регулятор все рівно вирівняє паливоподачу до правильної, тобто до тої що була на попередній прошивці.
Можна б було подискутувати, бо маю трохи іншу думку, і готовий довести графіками, але якщо в тебе е настрій, бо зараз і так людям мозги крутить.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

Цитата: vladishtm від 24 Травня 2022, 12:23:03
Цитата: Володимир від 24 Травня 2022, 09:36:58Треба було в насос бензин набирати, щоби прокачувати бензин, а не повітря, бо якщо там в магістралі отвір 1 мм, то 15-20 кубиків повітря при тиску 3,5 атм через нього пробіжить, навіть не відчуєш.
Якщо насосом через пиптик рампи, то в насос під тиском бензин забігає і сам. Так попадав пару раз, тому не хочу портити насос і користуюсь окремим манометром. Сьогодні зранку ще раз качнув насосом через пиптик. Підрив клапапн відбуваеться десь трохи більше 3,2. =норма. Більше 3,5 манометр не пригав. Потім поставив знов окремий манометр, вкл запалення - насос качав десь 3,2-3,6. Насос став то 3,0-2,8. Завівся, прогазовував то від 3,2 і до мабуть не більше 4,0 (при піднятті обертів починає дрос. вузол підпирати клапан. Тобто все як часи. Що все таки було причиною підняття тиску в рампі так і  :dunno: Ще було цікаве вчора, коли пробував  качати з відірваним від магістралі шлангом клапана в бутІлочку -бензин чомусь був прозорий але мав трохи як краснувато рижий колір  :psih:  Хоча коли заливав з каністр то наче прозорий  :dunno: Короче поживимо побачимо

Цитата: Володимир від 23 Травня 2022, 10:20:50Нічого не зекономиш, лямбда-регулятор все рівно вирівняє паливоподачу до правильної, тобто до тої що була на попередній прошивці.
Можна б було подискутувати, бо маю трохи іншу думку, і готовий довести графіками, але якщо в тебе е настрій, бо зараз і так людям мозги крутить.

Ти не зрозумів, дитячим насосом для накачування шин, ти качаєш в рампу повітря а не бензин. І такого повітря доки ти його стиснеш поршнем до 3 атм, з насосу в рампу піде всього порядка 15-20 куб.см. повітря. Якщо в тебе обратка частково забита, і там залишився отвір порядка 1 мм в діаметрі, то повітря на відміну від рідини, через цей отвір пройде швидко, тому качаючи повітря насосом в рампу, скачка тиску на манометрі ти не побачиш, на відміну від подачу в рампу бензину з продуктивністю 110-130 л/хв.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Так, десь пару літрів за хвилину качає насос, ну а тиск буде як упреться бензин в замкнене 5атм, а регулятор попускає і траве і виходе 3 атм., бо пружина так налаштована в ньому.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

vladishtm

Цитата: Володимир від 24 Травня 2022, 13:56:55дитячим насосом для накачування шин, ти качаєш в рампу повітря а не бензин. І такого повітря доки ти його стиснеш поршнем до 3 атм, з насосу в рампу піде всього порядка 15-20 куб.см. повітря.
Та я згоден з цим, і не спорю. Я ж написав, що сьогодні вже нормально показувало по тиску. Просто явної причини я так ї не знайшов. Це трохи напружує, але поживемо, подивимось. Може ще вилізе. Воно чути і по звуку насоса, при 6-7 він тихіше  (напружуется  :lol: ) А звук я замітиав коли помінявся -десь не більше неділі назад. Думав може той лівий бензин і мусор з нього і в насосі щось напхалось.  Тепер ще думаю, можливо забагато в бак налив ( з верхом) і трубка обратки пішла під верхній край безину  :dunno: Можливо тупо заклинив клапан а я його "пробив" насосом. Короче крім догадок  -нічого, якби сплюснув магістраль воно б і зараз було погано, але ж восстановилось до норми :dunno:
Цитата: ВКБ від 24 Травня 2022, 14:18:12і виходе 3 атм., бо пружина так налаштована в ньому.
І трохи розрідження  від дросельного при роботі двигуна

Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

Цитата: ВКБ від 24 Травня 2022, 14:18:12
Так, десь пару літрів за хвилину качає насос,
Мій дволітрову бутилку качає за 45 секунд.
Цитата: ВКБ від 24 Травня 2022, 14:18:12ну а тиск буде як упреться бензин в замкнене 5атм, а регулятор попускає і траве і виходе 3 атм., бо пружина так налаштована в ньому.
Це при умові що є куди стравити, а якщо обратка пережата, то тиск буде під час роботи насоса вищим за норму.
Цитата: vladishtm від 24 Травня 2022, 15:38:11Та я згоден з цим, і не спорю. Я ж написав, що сьогодні вже нормально показувало по тиску.

, це не нормально, на незапущеному двигуні має бути приблизно 3,0 атм, а після запуску має впасти на величину розрідження в ресивері, тобто порядка до 2,6-2,7. Коли тиснеш на газ, то має підскочити, бо розрідження в ресивері зменшується.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

Цитата: Romka від 21 Січня 2022, 22:02:15це кількість залитого палива на кілометри. Так довго, але точно.
Останнім варіантом так і пробую.  Нажаль якісь не дуже радісні результати. Але і "стиль" в мене вимушений до 40-60км, которткочасні, горки, ярочки. Добре що хоч асфальт. Перевіряв сьогодня стан нещодавної  "реконструкції-заміни" шлангочки між палиіним насосом і фільтром, і попутно та випадково  знайшовся в моїй 1,3 Лі "сепаратор парів бензину".  Отой що "3" Він захований аж під заднім бампером з лівої сторони по ходу на мадюнку. Прослідив по шлангочках. Клапан, отой що "6", бачив вже давно. Так що  ЗАЗ це не тільки"конструктор для дорослих, ще й маленький квест.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

Цитата: vladishtm від 03 Червня 2022, 15:14:39
Цитата: Romka від 21 Січня 2022, 22:02:15це кількість залитого палива на кілометри. Так довго, але точно.
Останнім варіантом так і пробую.  Нажаль якісь не дуже радісні результати. Але і "стиль" в мене вимушений до 40-60км, которткочасні, горки, ярочки. Добре що хоч асфальт. Перевіряв сьогодня стан нещодавної  "реконструкції-заміни" шлангочки між палиіним насосом і фільтром, і попутно та випадково  знайшовся в моїй 1,3 Лі "сепаратор парів бензину".  Отой що "3" Він захований аж під заднім бампером з лівої сторони по ходу на мадюнку. Прослідив по шлангочках. Клапан, отой що "6", бачив вже давно. Так що  ЗАЗ це не тільки"конструктор для дорослих, ще й маленький квест.
Spoiler
[close]
Чого квест, все давно є в книгах.

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

Цитата: Володимир від 03 Червня 2022, 15:26:03Чого квест, все давно є в книгах.
:rolleyes:  Тому і квест що "є в книгах", а в натурі іноді треба придивитись. Ну якщо немає ями звісно. Чому сепаратор заховали за бампер? можливо потрібна була точка повище верха бака.. :dunno:   От тепер бачу що потрібно пошукакти "5" - клапан двухходовой" десь я так розумію під днищем (*чому не поставили його в моторному?). В мене три книжки, четверта внатурі, бумажна, такого малюнка немає (наче)

В тебе ця книжка в електронному, так? Скинь скачати плз.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

А як і що робить "клапан адсорбера двухходовой" що вище  на мал 14.19
Spoiler
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

ВКБ

Робе розрядження бака по мірі відсосу бензину щоб не схлопнувся, не впускаючи в нього кисень щоб не хуйнув при електризації внутрішній. Продуває колектором впусуним ефектом бернулі.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

vladishtm

Цитата: ВКБ від 05 Червня 2022, 17:41:47Робе розрядження бака
Дає змогу всмоктати повітря в б.бак, через адсорбер? (коли в баку розрідження), і навпаки пропускає "ізлішек" тиску з баку в адсорбер? (тому двоходовий мабуть)
Коли відкриіаю кришку баку, бувае чую шипіння (не уточняв чи туди чи звідти...) - це нормально? наче схлопування поки немає, знати б ще що в адсорбер пари  теж уходять. Як це все перевірити?
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

ВКБ

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: vladishtm від 03 Червня 2022, 17:58:23Чому сепаратор заховали за бампер? можливо потрібна була точка повище верха бака.. :dunno:
Має бути вище за бак, щоби післа поділу бензин стікав в бак, а пари по патрубкам рухались в адсорбер.
Цитата: vladishtm від 03 Червня 2022, 17:58:23От тепер бачу що потрібно пошукакти "5" - клапан двухходовой" десь я так розумію під днищем (*чому не поставили його в моторному?).
Навіщо той клапан я не знаю, ротом продувається легко, можливо він має заркиватись коли по патрубку пішов бензин, але чи то в мене показометр не добре працює, чи то та система вловлювання парів не дає бак заправити до повного. Поки що руки не дійшли до того щоби злити весь бензин і перевірити.
Цитата: vladishtm від 03 Червня 2022, 17:58:23В мене три книжки, четверта внатурі, бумажна, такого малюнка немає (наче)
В тебе ця книжка в електронному, так? Скинь скачати плз.
Пробуй качати, але вона в форматі djvu, в кінці книжки є розділ "Автомобіль 110307-40".

https://drive.google.com/file/d/1Ejoqm8i9sNurjsAVIpIPXpBqPY9TrYJ-/view?usp=sharing

Цитата: ВКБ від 05 Червня 2022, 17:41:47
Робе розрядження бака по мірі відсосу бензину щоб не схлопнувся, не впускаючи в нього кисень щоб не хуйнув при електризації внутрішній. Продуває колектором впусуним ефектом бернулі.
Якщо на бак подати розрідження від колектора, то він сплюснеться.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Розрядження пр ефекту бернулі, не впливая на його тиск, а уносячі пари своїм протоком, як венткаеал венттруби, короче як кватирка на кухні той клапан, при цьому в квартирі у вухах не заклада ))


Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

vladishtm

Ділюсь гірким досвідом .Сьогодні получив знову "геть не смішно"  :hysterics: .....поїхав в місто, туди і назад, на нов  пошту забрати окуляри. Бензу немає, бак потроху порожніє. Дома є 15 літрів брав по 46 на руках (як було по 39) - і це трохи вже давить на душу. Їду назад -сигналять  :thank_you:. Зупиняюсь !!!!! }-)Знову в мене з жопи побігло бенз.  }-) :wacko: :psih: Два дні назад лазив перевіряв свою роботу по заміні рез. трубки між насосом і фільтром -наче все зробив ок. І от знову....Якщо скоротити -тепер розмочалило і прорвало трубку після фільтра. Вдалося замінити її посеред міста. Хотів вже їхати в село додому, потім думаю дай проїду тут за 1км на СТО. Підїджаючи туди -!твою міть!!! за мною знову побігла полоса -знов потекло!  :wacko: :sad: }-)  Якщо коротко - то це вже трубка з магістралі в рампу під капотом.  :hysterics:  А міг би і згоріти  :fool:  Одрізав кусок тієї трубки  одягнув. Запускаю і бачу  :psih: як росте гуля на цій трубці і вона лопає! }-)  :hysterics: :sad:
Знову  якщо коротко -замінив на нову. Приїхав додому і почав доливати залишок НЗ того бензину, що купив на руках місяць десь назад по 46. Якось так нюхнув його -ПИЗДЕЦ -ацетон аж носа обпекло.......... Падли  }-)  Злив я його з баку. Знайшов в селі 20л по 85грн, з запахом який не ацетон (наче як бенз запах) - залив його ....НЗ немає, гроші з кредитки.... бак половина... :sad: .. Тепер буду нюхать бенз завжди скільки буду жити  B)   :lol:.  І хто зна що там могло поробити моїй новій лямбді ще та адська суміш. Авто іздило без питань наче.  Ось напруга лямди була доволі стабільно на рівні збагаченої.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2