Slavuta 1.2SI by Skiper

Автор Skiper, 18 Травня 2009, 19:39:05

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.

Skiper

Недобачив, контакт на пайці, а не на гайці  :)
Питання зняте.  ;)
Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём

Володимир

Між роз"ємом і платою, припаяні три провідки, враховуючи що все залито пластиком в кожного елемента різний коефіцієнт розширення, з часом пайка відлітає.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Skiper

Після заміни ДПРВ, поїздив трохи, глобальна проблема пропала, але невелика залишилась, а семе:
При великих оборотах (розгоні, троганні з иісця) дуже рідко, але трапляється провал, через секунду підхватує і побігла.
Може бензин не дуже якісний залив.
Діагностика, підключив комп - без помилок, наче всі параметри при своїх попердніх значеннях або значення в своїх межах.
Десь щось таки є  ;)
Знайшов новий у корбці датчик детонації 18.3855АТ виробництва АвтоТрейд. Поставив взамін стокового 18.3855 Автокомовського. Другий день поїздок у різних режимах: Одеська траса, Київ з пробками, передмістя - нарікань поки не виявив. Бензин у баці ще той самий, нового поки не доливав. Будемо далі дивитись.
Кому цікаво, також аналогом нашого ДД є BOSCH 0 261 231 046. Тазоводи його массово ставлять, но там очумєлі ручки ставлять через шпильку та шайбу з гровеом, бо на заводі москалики навіть на шайбі, гровері та довжині самого болта заощадили, та і місце інше. А у нас на Славуті поставили правильно (і з шайбою, і з гровером, і навіть довжина болта нормально), но там, аби кудись поставити. І що він в тому місці може слухати, мабуть заявлене Євро 2  :)
Поки так. 
Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём

Romka

#243
Прошивка сток микаса дуже дивна, після маніпуляцій з датчиками тиждень веде себе нормально, потім починає чудить.
Едине, що помітив, що якщо встановити всі датчики і котушку запалювання Сіменс, Бош та ЖМ , то вона працює дуже добре.  :dunno:
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Skiper

Змінив фонарі підсвічування номеру, старі проржавіли в середині та контакти також покрилися іржею.
Ретро підсвітка на лампах Philips Vision C5W :)
P.S Світлодіоди не пропонувати, релігія не дозволяє їх тулити.
Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём

vladishtm

Цитата: Skiper від 20 Вересня 2022, 16:39:27P.S Світлодіоди не пропонувати, релігія не дозволяє їх тулити.

Вже не перший рік, як замінив на світлодіоди, причому сколгоспив сам, з двойних полосок, якщо сгорить, можу міняти полярність і знову гей мвперед. Плафони тепер не тріскаються, також ще не разу не міняв самі світлодіоди.
 PS Я питав у тебе в пошті про насаос?
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Romka

+ плафони не тріскаються, поставив нормальні ледки.
ПС. Але старовірам не брати до уваги.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Skiper

 
Цитувати виділенеЯ питав у тебе в пошті про насаос?
Ні, не бачив повідомлень.
Носос лежить в гаражі, правда упаковки (коробки) не знайшов після бойових дій.
Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём

Skiper

#248
Сьогодні замінив регулятор напруги. У старого за 50 тис. пробігу залишок щіток склав приблизно 4,9 мм. Допускається залишок до 5 мм, далі під заміну.
На фото старий заводський регулятор напруги 9432.3702
IMG_20221008_130448193.jpg
На заміну був придбан новий регулятор напруги 9111.3702 з хвостом.
IMG_20221007_094320047.jpg
На старому регуляторі напруга на аккумуляторі на ХХ без навантаження становила 13,82 В,
IMG_20221008_123821786.jpg
при навантаженні (дальнє світло. пічка) просідала до 13,77 В, що вже нижче норми.
IMG_20221008_123901100.jpg
 Таке воно було ще з заводу. Для кислотно-свинцового аккумулятору воно ще б і підійшло, но для "кальцієвого" вже замало, особливо при коротких поїздках.
Був встановлений новий регулятор зі старим пильником, хвіст підцепив на болт В+ під втулку (щоб не стирчав назовні), дріт від лампи контролю напруги аккумулятора був під'єднан до клеми D+, попередньо демонтована пластмасова перемичка на кришці генератора з відповідним написом.
На ХХ без навантаження напруга становить 14,31 В,
IMG_20221008_133437890.jpg
при навантаженні просідала до 14,26, що в межах норми.
Поки мене все задовільняє. Побачимо, на скільки його вистачить.
 

Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём

Skiper

Заміряв напругу на клемах свого акумулятора Start Energy СТТ-50 з клапаном, мав 12,65 В. Акумулятор типа "не обслуговуємий" Ca, тому сходу заміряти щільність немає змоги. Але, є хитра формула, якою можливо скористатися для оціночної щільності:
Берем напругу 12,65 Вольта ділимо/на 6 банок - віднімаємо 0,84 (12,65/6-0,84) отримуємо = 1,268 г/см3, що для осіні та зими трохи замало.
Зробив профілактичний заряд наступним комбінованим чином:
Спочатку виставляю на зарядному І - 5%, але не більше 15А при напрузі в межах 14,4-14,7В, і тримаємо так, поки струм не зменшиться до 0,5-0,4 Ампера.
На практиці струм падав від 2А до 0,4 А при напрузі 14,7В, на все про все десь трошки більше години часу вистачило, що свідчить, про стан не зовсім сівшого акумулятора. (Перед цим останній профілактичний заряд робив на весні).
Потім при U = 16 Вольт, струм І не повинен перевищувати 2,5А по часу до 3 год (в залежності від стану акумулятора) та не доводити до перегріву та, по можливості, до стану спрацьовування захисного клапану для уникнення витрат води при зарядці.
На практиці збільшив напругу до 16В, контролював струм, він був десь близько 2- 1,8 А. Потримав в такому стані 1,5 год. Виключив. Відпочиває, завтра зранку поміряю напругу та вирахую, на скільки збільшилася щільність едектроліту.


Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём

Skiper

Заміряв напругу на клемах акумулятору після профілактичної зарядки та 12 годин відстою. Маю 12,88 Вольта, що відповідає щільності електроліту орієнтовно 1,306 г/см3. Згодом напруга ще трохи впаде та буде нормально на холодний період року. 
Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём

Skiper

Поміряв напругу на акумуляторі. Підзаряжав 6 днів назад. Були декілька коротких поїздок з частим заводом двигуна.
Напруга на акк становить 12,7 Вольта при температурі 14 градусів.
Так, як банки без корок, поміряти не можливо без танців з бубном, то згідно формули можна вирахувати приблизну щільнімть електроліту та ступінь зарядки
12,7/6-0,84=1,276 г/см3, що також десь становить у межах відомої таблиці з поправкою на більш високу щільність залитого в банки з заводу електроліту в кальцієвий акк (є така підозра) та температури:
Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём

Skiper

Допрацював зарядний пристрій Дніпро 10, інсталював у нього вольтамперметр, бо той амперметр, що в ньому є показує десь у 2 рази більше силу струму, ніж на справді, виробник всунув його аби тільки був.
Ось що вийшло в середині
IMG_20221025_143219618_HDR.jpg
Ость так виглядає з закритою кришкою
IMG_20221025_143341576.jpg
Ось так показує струм та напругу при підключенні зарядного до акумулятора
IMG_20221025_144014379.jpg
і загальний вигляд підключеного в процесі заряду
IMG_20221025_144117373.jpg   
Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём

Toris

Можна було би рідний видерти і на його місце втулити.

Skiper

Не хотів курочити, залишив первісний вигляд, та і з верху краще видно, більш практично при роботі, коли стоїть на підлозі поруч з акком, не потрібно нахилятися та заглядати або піднімати морду зарядки, щоб подивитися значення.
Мені саме так зручніше.
Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём