Вопрос-ответ

Автор Vitaliy., 18 Лютого 2015, 10:52:08

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Володимир

Думаю що проблема в бензині, коли мав карбову таврію, були проблеми з насосом, але жодного разу з відсутністю бензину в карбі.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Wildchild

Цитата: Володимир від 31 Серпня 2022, 14:05:01Думаю що проблема в бензині, коли мав карбову таврію, були проблеми з насосом, але жодного разу з відсутністю бензину в карбі.
Я вже наче розібрався. Заліз з ями - бак в районі штуцерів увесь в потьоках, а шланг обратки на штуцері бака, мокрий бензом. Звісно, я змінив обидва шланги, АЛЕ : я не побачів де він тріснув (може десь під тканиной оболонкой), а по-друге, я вже його колись міняв і на кожному боці поставив по 2 хомути, шоб напевно. Не думаю шо обидва хомути послабли одночасно....Коротше, протечка була, але де саме, я не зрозумів.

vladishtm

Цитата: Wildchild від 31 Серпня 2022, 22:42:41АЛЕ : я не побачів де він тріснув (може десь під тканиной оболонкой),
Якщо тиску не було в шлангах то іх просто помочалили до пористого стану. Тоб то багато мілких дірочок.  :lol:
 Підключай ті шланги  до насоса для накачки колес, глуши і качай.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Wildchild

Виліз нвий бок - тече масло з-під трамбльора. Перечитав відповідну тему, так і не зрозумів, де саме тече, і шо робить/міняти? Я його ніколи не знімав, прошу допомоги

User2108

Цитата: Wildchild від 04 Вересня 2022, 22:41:28Виліз нвий бок - тече масло з-під трамбльора. Перечитав відповідну тему, так і не зрозумів, де саме тече, і шо робить/міняти? Я його ніколи не знімав, прошу допомоги
Саме з-під нього чи з-під корпусу, куди він вставляється? Якщо з-під трамблера, то можна трохи шліфонуть площини і затягнути гайками сильніше. Якщо з-під корпусу, то там міняється прокладка з пароніту. На деталі зп є така на дві різні товщини. Для заміни прокладки треба знімати корпус трамблера, для цього треба знімати патрубок контуру охолодження. Для цього треба буде злити десь 2л ОР, коли знімете корпус, треба буде віддерти залишки старої прокладки. Коли все зберете назад, потрібно буде виставити шестерню з хвостовиком під трамблер, бо при встановленні назад корпусу, її положення збивається і відповідно збивається кут запалення.

Toris

Wildchild, щоби учасники бачили, звідки тече, можете фото прикласти?

У мене лише трохи сопливило (видно, що вийшло масло на стику, але на землю не капає, тобто не тече), то я навіть не заморочувався.

Володимир

Цитата: User2108 від 04 Вересня 2022, 22:56:50
Цитата: Wildchild від 04 Вересня 2022, 22:41:28Виліз нвий бок - тече масло з-під трамбльора. Перечитав відповідну тему, так і не зрозумів, де саме тече, і шо робить/міняти? Я його ніколи не знімав, прошу допомоги
Саме з-під нього чи з-під корпусу, куди він вставляється? Якщо з-під трамблера, то можна трохи шліфонуть площини і затягнути гайками сильніше. Якщо з-під корпусу, то там міняється прокладка з пароніту. На деталі зп є така на дві різні товщини. Для заміни прокладки треба знімати корпус трамблера, для цього треба знімати патрубок контуру охолодження. Для цього треба буде злити десь 2л ОР, коли знімете корпус, треба буде віддерти залишки старої прокладки. Коли все зберете назад, потрібно буде виставити шестерню з хвостовиком під трамблер, бо при встановленні назад корпусу, її положення збивається і відповідно збивається кут запалення.
Яка прокладка під корпусом, в мене було резинове кільце для ущільшення.

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Wildchild

Цитата: User2108 від 04 Вересня 2022, 22:56:50
Цитата: Wildchild від 04 Вересня 2022, 22:41:28Виліз нвий бок - тече масло з-під трамбльора. Перечитав відповідну тему, так і не зрозумів, де саме тече, і шо робить/міняти? Я його ніколи не знімав, прошу допомоги
Саме з-під нього чи з-під корпусу, куди він вставляється? Якщо з-під трамблера, то можна трохи шліфонуть площини і затягнути гайками сильніше. Якщо з-під корпусу, то там міняється прокладка з пароніту. На деталі зп є така на дві різні товщини. Для заміни прокладки треба знімати корпус трамблера, для цього треба знімати патрубок контуру охолодження. Для цього треба буде злити десь 2л ОР, коли знімете корпус, треба буде віддерти залишки старої прокладки. Коли все зберете назад, потрібно буде виставити шестерню з хвостовиком під трамблер, бо при встановленні назад корпусу, її положення збивається і відповідно збивається кут запалення.
Цитата: Toris від 05 Вересня 2022, 08:58:55Wildchild, щоби учасники бачили, звідки тече, можете фото прикласти?

У мене лише трохи сопливило (видно, що вийшло масло на стику, але на землю не капає, тобто не тече), то я навіть не заморочувався.

Огляд був наспіх, в темноті. Завтра огляну краще. Єдине шо бачів, так це краплю масла на нижньому вусі, і маслосрач усього, шо під ним

User2108

Трохи обмовився - корпус приводу трамблера
1.jpg
2.jpg
3.jpg
А це прокладка
Прокладка 1
Прокладка 2

Vitaliy.

Перед тем как лезть к трамблёру, сделать ревизию системе вентиляции картера, и на состояние поршневой глянуть.
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

Wildchild

Сфоткав, як вдалося підлізти

Володимир

Схоже, що причина в резиновому кільці.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Kudrik


Wildchild

#8908
Цитата: Володимир від 08 Вересня 2022, 07:50:10Схоже, що причина в резиновому кільці.
Це треба відкрутити дві гайки регулювання кута запалення і все? З равлика не знімати? І кільце таке?
https://detali.zp.ua/catalog/12861-kolco_uplotn_tramblera_1102/#comments

Vitaliy.

Це треба відкрутити дві гайки регулювання кута запалення і все?
И ещё нужно капот открыть.
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх