Sensович Toris'а

Автор Toris, 19 Лютого 2021, 22:25:17

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 3 Гостей дивляться цю тему.

User2108

З маслом все набагато складніше ніж мінералка, напівсинтетика і синтетика  :)

Toris

Цитата: User2108 від 02 Жовтня 2022, 15:06:24З маслом все набагато складніше ніж мінералка, напівсинтетика і синтетика  :)
Колись ложі рушниць робили з дерева. Зараз виготовляють з пластику - зникло багато проблем експлуатації та довговічності. Так і з мастилами. Хоч як фільтруй той дьоготь - а все одно чистоти синтетики не досягнути і як не додавай тих молібденів різних - все одно нафтовий суп у циліндрах підгорає.

Цитата: Skiper від 02 Жовтня 2022, 14:07:01Експерименти з фірмами одноднєвками нічого хорошого для машини не несуть, крім проблем за свої ж кошти.
Та то я для затравки. Довіряю Shell, Yuko та Liqui Moly. :)

User2108

Цитата: Toris від 02 Жовтня 2022, 17:07:00Та то я для затравки. Довіряю Shell, Yuko та Liqui Moly
Найпідроблюванильним брендам :)

Romka

Підтримую, Торіс себе трохи накручує. Мабуть хоче на МЕМЗі 1 лям км проїхать.
Мене тут закидають тапками, але київський дядько таки скаже.
Проїхав 180к+ км на GM 10W40. 70 % це київський режим з пробками, заміна через 10к км інколи +1к зверху. То двигун живий, масло не їсть, компресія тільки на 1 атм менше нового, клапанний простір чистий (фото у відповідній темі).
 
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Toris

#739
Цитата: Romka від 03 Жовтня 2022, 10:30:52Проїхав 180к+ км на GM 10W40. 70 % це київський режим з пробками, заміна через 10к км інколи +1к зверху. То двигун живий, масло не їсть, компресія тільки на 1 атм менше нового
Так отож, їздування на деградованому маслі почухало циліндри. Оті ваші київські корки - то щось подібне до страшного. Як на мене, то оливу киянам треба міняти втричі частіше. І тулити ще один радіатор для таврославутки або щоби вентилятор постійно маслав.

Цитата: Romka від 03 Жовтня 2022, 10:30:52Підтримую, Торіс себе трохи накручує. Мабуть хоче на МЕМЗі 1 лям км проїхать.
А чому би й ні? Коли я руля Славутику купував з авторозборки на рівненщині, то продавець Юра повідомив, що його сусід з хати навпроти, вмудрився проїхати таврією 750 тисяч км БЕЗ КАПІТАЛКИ. Кузов згнив, то здав авто на розборку. І двигун той забрали у той же день. А власник тієї таврії - коммівояжер, щодня на ходу. І доглядав він тую таврушку правильно, нічого їй не шкодував, замінював усе вчасно і ставив та лив найкраще.

User2108

:wacko:
а ще якось не в'яжеться:
Цитата: Toris від 03 Жовтня 2022, 11:55:46А чому би й ні? Коли я руля Славутику купував з авторозборки на рівненщині, то продавець Юра повідомив, що його сусід з хати навпроти, вмудрився проїхати таврією 750 тисяч км БЕЗ КАПІТАЛКИ. Кузов згнив, то здав авто на розборку. І двигун той забрали у той же день. А власник тієї таврії - коммівояжер, щодня на ходу. І доглядав він тую таврушку правильно, нічого їй не шкодував, замінював усе вчасно і ставив та лив найкраще.

Romka

 :facepalm:
Так тільки на кузов жалів.
Цитата: Toris від 03 Жовтня 2022, 11:55:46Так отож, їздування на деградованому маслі почухало циліндри. Оті ваші київські корки - то щось подібне до страшного. Як на мене, то оливу киянам треба міняти втричі частіше. І тулити ще один радіатор для таврославутки або щоби вентилятор постійно маслав.
Ну ви перегинаєте. Нащо стільки клопоту, коли стандартні підходи забезпечують відмінну роботу.
1 атм. це майже границя похибки вимірювання у двигунах ЗАЗ і ВАЗ і допуск по циліндрам +- 0,5 атм.
Зниження тиску на 3 атм. вважається нормальним для двигуна та ще не потребує ремонту.

Але звичайно, ніхто ж не заважає зробити проводку із золота, фарбу замінити керамікою, залізо нержавійкою, а масло міняти через 1000 км і лити синтетику від супротект чи Xado.
Тільки всерівно через років 8 -10 захочеться іншого автомобіля, хоч цей і в ідеалі :D

 
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Toris

Порахував, що каністри синтетики за 3000 грн при 10-тисячних пробігах вистачає на стільки ж, скільки 2 каністри по 1500 грн при 5-тисячних пробігах. Тобто гроші ті ж самі, а мастило краще, двигун має кращу якість життя.

Цитата: User2108 від 03 Жовтня 2022, 13:11:30а ще якось не в'яжеться:
Якщо металу прийшов час, то вже ніяким антикором його не зцілити. Чи є спосіб зробити реновацію металу робочому авто по всьому об'ємі?

Володимир

Цитата: Romka від 03 Жовтня 2022, 13:45:10Тільки всерівно через років 8 -10 захочеться іншого автомобіля, хоч цей і в ідеалі :D
В мене славута вже 14 років, то не хочеться.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Romka

То вам, а Торіс замінив і вже прикидував ще.
Вварка нових деталей з фарбування і т. д. Секретний спосіб :-D
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Toris

#745
Гібрида хочу. Нового. З правильною турбінною енергоустановкою. Там олива заливається раз на х/з скільки десятків/сотень тисяч кілометрів. У продажу такого ще не продають. Але я вже дуже хочу.

Володимир

Цитата: Romka від 03 Жовтня 2022, 19:38:04То вам, а Торіс замінив і вже прикидував ще.
Ну є в мене ще одна машина яка мала замінити славуту, але після покупки зрозумів що славута рідніша і практичніша, то продовжую їздити на славуті, бажання їздити на логані нема абсолютно, стоїть в гаражі припадає пилюкою.

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Romka

Є таке, десь тут писав, що добре доглянуту і допрацьовану Славуту, досить важко переплюнути. Тому вибір становиться дуже складним.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

User2108

То продати того логана, так повернете і місце в гаражі, і гроші.

romuald

Та то ж сину Логан...