Sensович Toris'а

Автор Toris, 19 Лютого 2021, 22:25:17

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 7 Гостей дивляться цю тему.

Володимир

Цитата: romuald від 05 Жовтня 2022, 10:01:40Та то ж сину Логан...
Записаний на мене, значить мені, але син переважно анексовує весь наявний транспорт.  :-D
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Toris

Якщо що - готовий купити цього червоненького логана в адекватному стані в адекватного власника.
Клімат є? (критично; можна кондиціонер)
Круїз-контроль є? (необов'язково)

User2108

На тих логанах круїзу як і клімат-контролю не було в принципі :) Тіки звичайний кондей.

Toris

Якщо автомобіль належить Володимиру, там може бути що завгодно.

Володимир

Цитата: Toris від 05 Жовтня 2022, 12:05:11Якщо що - готовий купити цього червоненького логана в адекватному стані в адекватного власника.
Клімат є? (критично; можна кондиціонер)
Круїз-контроль є? (необов'язково)
Я знайомим людям автомобілі не продаю?  :-D
Цитата: Toris від 05 Жовтня 2022, 12:55:49Якщо автомобіль належить Володимиру, там може бути що завгодно.
З плюшок там тільки ГУР, АБС, подушки безпеки, але пічка з повітрепроводів дує так сильно, що якщо їхати в шапці то здуває.  :-D
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Romka

А хіба в Славуті у Володимира є клімат-контроль, хоча б на обігрів?
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Toris

#756
Сьогодні після роботи ходив у гараж в гості до Сенсовича. 10 днів Сенсович стоїть у гаражі без руху. Пора вже робити йому добре.

1. Пошук причини просідання напруги під час стартування двигуна.

Огляд стартера показав наявність білого оксиду на задній кришці. Пошкрябав нігтем - осипається.
Дроти від акумулятора до стартера вивчити не вдалось, бо усе заховано у гофру та йде під патрубки охолодження. Після встановлення ланосячої коробки передач у підкапотній зоні перед водієм стало відчутно тісніше. Щоби видивитись усе досконало, слід познімати патрубки охолодження. Дав спокій тим розглядинам.

Посмикав рукою усі дроти-гайки, куди вдалось дотягтись - ніби надійно усе закріплено. Вивчення контактної поверхні клем показало наявність широких смуг білого окислу на обох клемах! Самі клеми з сірого металу. Знайшов якогось довгого шурупа, різьбою пошкрябав окисел - аж туман піднявся! :facepalm: Ось і причина дивного просідання напруги під час стартування.

Тим самим шурупом, використовуючи його різьбу, як напилок, зняв трохи окислів з клем. Потім дочистив наждачкою. Наждачкою зачистив клеми акумулятора. Протер усе серветкою з бензином і закріпив червоний акумулятор Armada Red Premium на подіум. Під'єднав клеми, закрутив гайки. На роботі рекомендували покрити місце контакту солідолом, щоби повітря не оскилювало, але поки що закрутив усе насухо.

Стартував Сенсович добре, як має бути. Погудів трохи, заглушився, знову стартував. Усе добре. Трохи прогрівся. Перемкнувся на газ.

2. Звук роботи газових форсунок.

Вперше гарно почув роботу червоних газових форсунок Valtek, тріскотять, як 25 кіловольт з високовольтного дроту совіцького телевізора. На вулиці з її акустичним фоном воно якось не так вражає, як у заглушеному закутку обшитого деревом гаража. :) То вони так мають тріщати чи їх уже пора міняти?


KOT

Если есть лямда зонд, то можно проверить расхождение с бензиновіми. Ну это конечно при условии что бензиновые в норме.
В газоблоке должна быть функция либо по 1 попереключать.
Если расход нормальный, я бы не трогал, особенно в нынешнее время.
Хотя у меня турбина начала шуметь, не трогал, думаю да потом. И вот это потом дошло до того, что я нахожусь на гране эвакуации, а моя турбина едит на ремонт в Одессу...

Romka

Форсунки не мають стрекотати, якщо стрекочуть, то треба замінити гумки на штоках.
Робиться просто, є купа відео і статей. Едине, потрібен мікрометр з перезідником. Але це дешевше чим на сто.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

KOT

Цитата: Romka від 09 Жовтня 2022, 15:10:40Форсунки не мають стрекотати, якщо стрекочуть, то треба замінити гумки на штоках.
Робиться просто, є купа відео і статей. Едине, потрібен мікрометр з перезідником. Але це дешевше чим на сто.
Если сравнить баракуду и красные валтеки, то новые красные валтеки очень сильно стрекочат с завода))
А выставление микрометром это откровенно говоря до одного места, ну есть конечно толк, но если измерять их проивзодительность то ход поршня там не очень сильно влияет. Очень сильно влияет немагнитное расстояние от упора штока, там тоже резинки стоят маленькие, круглые колечки.

Toris

#760
1. Повітряна тривога.

Вранці під час повітряної тривоги пішов пішки на роботу. Була думка до закінчення тривоги не йти, але ж ми відповідальний працівник, тож помалу пішов. На підході потусувався з годину з гаком з колегами, котрі не ризикнули до кінця тривоги заходити на територію. Усе ж таки пішли з колегою до кабінету. Відкрили вікно на провітрювання, попили кави. Почали вивчати обстановку за вихідні, щоби синхронізувати нашу діяльність з іншими працівниками. Крізь вікно чуємо звук, як ніби десь ракета крилата летить. Але звук тихий, схожий на чехословацький літак L-39, які інколи пролітають. Секунд 20 послухали повітря, заспокоїлись. Знову такий же звук, уже гучніше; чітко визначили, що таки крилата ракета. Поки думали, що ж його робити - чуємо звук третьої ракети, і зовсім близько так свистить! Обоє встали, зібрались та чкурнули. На дворі начальство також приймають рішення про евакуацію.

Ракети цього разу нас оминули. Прийшов додому, розібрався, пішов по інтернетах новини зібрати. В новинах - рейвах. Зписався зі знайомими. Поприлітало трохи тут і там... Написав ватним родичам у Білорусь, як нас тута їхні лідори "освобождають", приклав чиєсь відео крилатої з інтернетів - там такий же звук, як ото ми з колегою вислухали. Родичі миттєво відгукнулись і щиро радять рвать когті за кордон або до них, у Білорусь. Я з ними з весни не спілкувався, образився на їхню пораду потерпіти трохи до закінчення путлерської "денацифікації". :wallbash:

2. Знайшов причину розряджання акумулятора.

...Телефонує диспетчер, каже негайно їхати на роботу, на тривогу пофіг. Зібрався йду в гараж. Стартер двічі смикнувся і все погасло. Ну, нам не звикати. Печу додомцю, забираю сіру Варту Б20 (акумулятор) і повертаюсь до гаража. Тицяю щупами мультииметра у червоний розряджений акумулятор - показує 12,40В холостого ходу. Знімаю клеми, роздивляюсь - обидві чистенькі, неокислені. Тицяюсь мультиметром - показує 12,45В. 0,05В просадки заглушеного авто із закритими дверками - якось дофіга.

Знімаю розряджений червоний акумулятор, інсталюю заряджений сірий (якраз відстояв добу буферизації-десульфатації, було натхнення підживити його трохи). Сподобився без сторонньої допомоги виміряти струм витоку вимкненого авто - показало 0,33А. Зняв магнітолу, знову заміряв струм витоку - показало 0,07А (ECU, сигналізація та газомозок, якщо він напряму заживлений). Отже, минулого разу магнітола розрядила червоного акумулятора, а позаминулого разу добила жовтенького акумчика Forse 60.

Пробую рахувати. У п'ятницю, 07 жовтня, хай о 19:00, встановив свіжий червоний акумулятор. Сьогодні вранці, у понеділок, 10 жовтня, хай о 12:00 зняв уже розряджений червоний акумулятор. Час розряду - 65 годин. Величина розряду: 65*0,33 = 21,45А*год. Тобто заряду мало би залишитись більше половини і двигун мав би завестись, однак нє. Славутик на вулиці без проблем запускався в морози від помираючого акумулятора 10А*год, а в нас тут щонайменше 20А*год, гараж і далеко не мороз. Невже при провертанні двигуна напруга просідає так, що вимикається ECU і все зупиняється? Спробувати заживити "мозок" від окремого акумулятора чи що? :-D

Треба придумати щось для вимкнення маси без вимкнення сигналки. Колега пропонував якесь правильне авіаційне реле... Або просто тумблер з реле на магнітолу. А для початку треба почитати електричні схеми цього пепелаца... І ремкомплект для червоних газофорсунок Валтек десь здобути... І годинниковий мікрометр... Вчора надивився відео про форсунки, очєнь інтєрєсно! Відчуваю, що маю силу та натхнення обслужити ті валтеки. А також нафіг ті хани та баракуди, вони типу одноразові, а валтек, простий в обслуговуванні, як пістолет Макарова - наше всьо! :-D  Отже, маю тепер заняття на кілька вечорів...

Магнітолу - на крісло правого пілота, розряджений червоний акумулятор - в ноги правому пілоту. Їду до праці. Під час переміщення приходить думка про те, як же я змінився від осені 2017 року, коли купив славутко і боявся до нього підходити. :-D А зараз по ходу знайшов проблему, оперативно вирішив проблему та видобуваю корисні властивості від володіння автомобілем (це такий юридичний термін). Колись у подібних випадках просто викликав таксі, а потім запрошував майстра до автомобіля. Таки корисно спілкуватись з розумними фахівцями на форумі, чомусь постійно навчаюсь і страх минувся, з'явилась цікавість і технічний азарт, котрий долає лінь.

Продовжу цю епопею ввечері, якщо ракети не літатимуть.

3. Підсумок ранкової тривоги.

Кажуть, цього ранку нас атакували 86 ракет, з яких наші воїни збили 46 штук.
Дронів було 24, з яких 13 збили. Такого масиву від 24 лютого 2022 року ще не було.
Прильоти, жертви, постраждалі та пошкодження уточнюються.
У нашому та сусідніх регіонах русофашисти хреначили по електричних підстанціях.
На 16:00 очікуємо наступну ракетно-дронну атаку.
От би якось обнулити тих свинособачих пілотів...

UPD: Прочитав у бортовику Skiperа про правильну електроніку в генератор. Уже собі таке хочу.

Toris

З тими бомбьожками та несправностями на роботі довелось затриматись трохи після роботи на роботі. Ввечері проїхався по двох автокрамницях - в одній показали ремкомплект редуктора Томасетто, в іншій взагалі голяк по газу. Інші крамниці уже закрились. Бачу, доведеться їхати на базар або в інтернетах замовляти.

Червоний розряджений акумулятор після 7 годин відстою показав 12.64В (одразу після зняття з Сенсовича було 12.46В). Поставив його на зарядку, влупив максимальне значення 11А - навіть не шипів, так брав заряд. Поставив 4А і увімкнув автоматику, щоби саме перейшло у режим збереження. Напруга зарядки при 4А = 13,64В.

Skiper

По перше - підключити правильно магнітолу, щоб не розряджала аккумулятор.
Це на Славуті не має на замку запалювання виводу АСС, а на Сенсах мабуть є? Подивись варіанти
Якщо підключено так, то буде розряджати акк.
podklyucheniye-avtomagnitoli-5-1.jpg
Якщо є АСС, то так
podklyucheniye-avtomagnitoli-4.jpg
Є інші варіанти, краще через 2 діоди, якщо відсутній АСС на замку запалення
загружено.jpg
podklyucheniye-avtomagnitoli-7-1.jpg 
Можно ї черех контакти сигналки
podklyucheniye-avtomagnitoli-8-1.jpg
Або через кнопку/тумблер/вимикач
podklyucheniye-avtomagnitoli-6-1.jpg
Виключив та пішов додому  :)
Крім першого випадку. інші саджати акк не будуть, за умови, якщо тільки магнітолу китайці не на правому колінці лівою рукою у гаражі Шен-Женю спаяли.
Зараз тільки лінивий кітаєць не паяє магнітоли.

Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём

Toris

#763
10 вересня 2022 року, 19:50.

З тими бомбьожками та несправностями на роботі довелось затриматись трохи після роботи на роботі. Ввечері проїхався по двох автокрамницях - в одній показали ремкомплект редуктора Томасетто, в іншій взагалі голяк по газу. Інші крамниці уже закрились. Бачу, доведеться їхати на базар або в інтернетах замовляти.

На прикладі Skiperа заміряв напругу на клемах генератора при працюючому двигуні:
1) на холостих обертах двигуна при увімкненому дальньому світлі, з протитуманками, з вентилятором пічки на 2-й передачі, з увімкненим вентилятором охолодження радіатора напруга на клемах становить 13,56В;
2) ближні фари та пічка = 14,17В;
3) ближні фари, пічка та вент.радіатора = 13,96В;
4) усі споживачі вимкнені, холостий хід двигуна = 14,38...14,39В.

Червоний розряджений акумулятор після 7 годин відстою показав 12,64В (одразу після зняття з Сенсовича було 12.46В). Поставив його на зарядку, влупив максимальне значення 11А - навіть не шипів, так брав заряд. Поставив 4А і увімкнув автоматику, щоби саме перейшло у режим збереження. Напруга зарядки при 4А = 13,64В. Поки вечеряв та швендяв по господі - за годину-півтори струм упав до "нульового" значення, а напруга на клемах та ж сама = 13,65В. Перевів зарядку в ручний режим, дав 2А - акум зашипів, забулькав, напруга на клемах 15,67В. Перевів у збереження - гідроліз припинився. Хай стоїть так до ранку.

Починаю вивчати електричні схеми.

Цитата: Skiper від 10 Жовтня 2022, 20:43:52Це на Славуті не має на замку запалювання виводу АСС, а на Сенсах мабуть є?
<...>
Крім першого випадку. інші саджати акк не будуть, за умови, якщо тільки магнітолу китайці не на правому колінці лівою рукою у гаражі Шен-Женю спаяли.
Зараз тільки лінивий кітаєць не паяє магнітоли.
ACC присутній у Сенсовича. А магнітола почала паскудити після ремонту, до ремонту такого не було.

11 вересня 2022 року, 3:50. Проснувся посеред ночі. Почув булькання. На зарядці струм 2А. Вимкнув зарядку, зняв клеми. На клемах менше 12В. Замкнулась банка. Червоний акумулятор здох. Мабуть, бракований був. Повезу його на заміну по гарантії.

Skiper

Або криво відремонтквали, або при відключенні не переходить в сплячий режим, а в режим очікування, при цьому вихідні каскади підсилювача не відключаються. Або така особливість девайса і требв додаткові маніпуляції.
Такі фічі мені зустрічалися на магнітолах Pioneer
Особливістю ряду Pioneer'ів є перехід в «жрежим очікування» замість відключеня, що відразу викликає не зручності: в припаркованому автомобілі світяться годинники на дисплеї магнітоли, а також підсвічуються кнопки. Відключення магнітоли не до кінця призводить до підвищеного споживання енергії акумуляторної батареї. Інструкція по використанню магнітоли Pioneer не розповідає, як її повністю виключити, щоб на екрані не світилися годинники і не підсвічувалися клавіші. Приведу типовий порядок дій, який підійде практично для всіх моделей магнітол Pioneer, які мають подібну проблему:
 
Цитувати виділенеНатисніть на магнітоле на кнопку «2» і зайдіть в меню; Виберіть у списку розділів System; Далі натисніть PW Зберегти; Вимкніть магнітолу за допомогою кнопки OFF; Після цих дій вона знову перейде в «сплячий режим». Натисніть кнопку «1», щоб виключити магнітолу; З'являється індикація годинника. Натисніть кнопку «4», щоб повністю її відключити. Таку складну маніпуляцію, щоб виключити магнітолу Pioneer, потрібно провести всього один раз, після цього повністю відключити її можна буде, натиснув кнопку «1». Зверніть увагу: якщо налаштування магнітоли будуть зброшені, наприклад, при відключенні пристрою від акумуляторної батареї, потрібно знову повторити всю описану вище інструкцію.
Але це було вже давно.
Більш за все, відремонтували аматори твою так, що не переходить в сплячий режим, а залишається в очікуванні, не реагує на відключення АСС на замку запалення.

Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём