Вопрос-ответ

Автор Vitaliy., 18 Лютого 2015, 10:52:08

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

vladishtm

Зняти, помити бензом/солярою не розбираючи в районі бендекса,  мазнути нігрольчиком і поставити на місце. Привязано наче до температури, дуже схоже на загустіння з пилюкою в бендексу.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

Цитата: vladishtm від 09 Грудня 2022, 20:57:38Зняти, помити бензом/солярою не розбираючи в районі бендекса,  мазнути нігрольчиком і поставити на місце. Привязано наче до температури, дуже схоже на загустіння з пилюкою в бендексу.
Нігрольчіком не можна, він гусне на морозі.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Toris

В інтернетах взагалі кажуть, що нАсухо треба.

Я розбирав повністю, мастив моторною олією та витирав, щоби залишилось, як ото на зброї, ледь-ледь.

Володимир

Цитата: Toris від 12 Грудня 2022, 11:02:32В інтернетах взагалі кажуть, що нАсухо треба.

Я розбирав повністю, мастив моторною олією та витирав, щоби залишилось, як ото на зброї, ледь-ледь.
Я шліци по яких повзає обгінна муфта не замщував, посадив на сухо, а втулки мазав літолом.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Олександр 1968

Доповідаю.Розібрав стартер.Процент зносу колосальний.Майже в ноль щітки і колектор.Роздовбана втулка передня.І основна причина це поломка обгінної муфти бендікса,крутиться в обидві сторони.Як це зав'язувалось до температури-х.з.Буду міняти бендікс і щітки,втулка під питанням.Це буде останній ремонт у звязку з сточеним колектором.Стартер т.зв."харківський"

vladishtm

Питаннячко брати!
Наш генератор Славути, (як і інші для авто) в нього є обовязковий напрям обертання? Хтось пробував крутити в інший бік? Він так само видасть напругу? Наче теоретично можна
Замислився тут.... до моторчика своєї бензокоси (6лс -4,5квт, до 0,6л год розход, знімаєм штангу -3секунди), яка в зимовій сплячці все рівно, притулити гену для заряду автоакума, (а там може і на перетворювач 12/220 наскребу)..... В принципі все легко тулиться, в мене верхня муфта коси ще й розборна, тому можу трубку/муфту між мотор-гена без особих заморочок. Поробував крутити вазівського гену (старий, і чи робочий не знаю ще), коса запускається легко,.... крутить,.....треба все зібрати на якусь рамку..... Взагалі то слесарка пройде не важко. Чому коса? Нормальні оберти гени для 65А  = 6000, і він троимає до 14000. Діапазон коси 2800-9000. Муфта спрацює десь на 3000. Тобто маємо 5000-6000 обертів коси - а це десь середні оберти коси. Три години праці в день десь 1,5- 1,8літра максимум. Просто ідеально по обертам. І все ліпиться зі стандартних компонентів.

Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Олександр 1968

Легко крутиться,бо без напруги збудження.Запустити без подачі хоча б короткочасної напруги на обмотку збудження(реле зарядки)не вийде ніяк.Хіба що від трактора-там ротор не втрачає намагніченість після вимкнення з роботи.

Володимир

Цитата: Олександр 1968 від 19 Грудня 2022, 23:10:36Легко крутиться,бо без напруги збудження.Запустити без подачі хоча б короткочасної напруги на обмотку збудження(реле зарядки)не вийде ніяк.Хіба що від трактора-там ротор не втрачає намагніченість після вимкнення з роботи.
Чого не вийде, ротор повинен мати залишкове намагнічення, асинхронні двигуни в якості генератора ж запускаються без додаткової напруги.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

igo61

Цитата: Володимир від 20 Грудня 2022, 09:40:34асинхронні двигуни в якості генератора ж запускаються без додаткової напруги.
А чому?
І яким чином в них стабілізується напруга від наванатаження?
 ;)
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

Володимир

Цитата: igo61 від 20 Грудня 2022, 10:52:48
Цитата: Володимир від 20 Грудня 2022, 09:40:34асинхронні двигуни в якості генератора ж запускаються без додаткової напруги.
А чому?
І яким чином в них стабілізується напруга від наванатаження?
 ;)
Я маю на увазі, що ротор автомобільного генератора, має залишкове намагнічення, якого буде достатньо щоби на виході появилась напруга і запустила інтегральний регулятор напруги.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Toris

А в чому взагалі проблема?
Навішали акумулятор, як в авто - та й усе, тут нам і генератор, і центр незламності, і живлення правильного інвертора чи UPSа. :rolleyes:

Володимир

Судячи з поста    vladishtm, акумулятор там буде точно, бо сама затія всього для зарядки акумулятора.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Toris

Якщо лише для заряду акумулятора, то нам треба всього 6А в максимумі або 86Вт.
Треба заблокувати зчеплення мотокоси, щоби "передача" завжди була увімкнута. "Холостого ходу" мотокоси буде навіть забагато. Тобто буде ще економніше.

До речі, мотокоса 2- чи 4-тактна?

vladishtm

#9028
Цитата: Toris від 20 Грудня 2022, 13:59:03До речі, мотокоса 2- чи 4-тактна?
Та двох, двох 6ЛС, не думаю що для роботи нашого гени потрібно аж 10% мощі діигуна Славути...
але я спитав чи має значення в яку сторону крутити генератор, чи не має?

На все інше.... нікого не "смущает" така вказівка... (але нічого не стверджую, буду експерементувати, якшо шось -роскажу тоді)


Цитата: Toris від 20 Грудня 2022, 13:59:03Треба заблокувати зчеплення мотокоси, щоби "передача" завжди була увімкнута. "Холостого ходу" мотокоси буде навіть забагато

В мотокоси є верхня муфтв зчеплення, вона вмикається при обертах вище ХХ автоматом. Якщо без неї напряму -то якраз і можу не запустити.
Послідовність -легкий пуск, добавляю оберти спрацює зчеплення коси і починає крутити гену. Якось думаю можна буде підібрати оберти ампер для пяти з початку ( що всього то 10% для гени) - то вже досить для заряду акума на 55Ач.... а далі побачимо.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Олександр 1968

Цитата: Володимир від 20 Грудня 2022, 09:40:34
Цитата: Олександр 1968 від 19 Грудня 2022, 23:10:36Легко крутиться,бо без напруги збудження.Запустити без подачі хоча б короткочасної напруги на обмотку збудження(реле зарядки)не вийде ніяк.Хіба що від трактора-там ротор не втрачає намагніченість після вимкнення з роботи.
Чого не вийде, ротор повинен мати залишкове намагнічення, асинхронні двигуни в якості генератора ж запускаються без додаткової напруги.
Хотілось би побачити це на реальному прикладі.Для цього достатньо від'єднати від генератора маленьку клему і газуваааати.Хтось хоче провести цей дослід і розповісти результат?Я не ванга,але можу сказати що результат буде нульовий.