Вопрос-ответ

Автор Vitaliy., 18 Лютого 2015, 10:52:08

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.

Toris

Літол ніби як гідрофільний (смокче та накопичує у собі вологу).
Водостійкість - це здатність протистояти розкладанню водою.

Wildchild

Я і тим і тим мазав. Через півроку від літолу нічого не було, тільки в глибині колодця під палець, графітка була рівномірно, але теж меньше

vladishtm

Цитата: Toris від 25 Січня 2023, 17:03:59Літол ніби як гідрофільний (смокче та накопичує у собі вологу).
Інфо брав туточки http://unk.ua/ru/litol-24
Цитата: Wildchild від 25 Січня 2023, 17:44:01Через півроку від літолу нічого не було,
Странно, там же резинові ущільнювачі, вони ж не повинні ні назовні, ні у нутря не випускати і не впускати. Температура 120 -теоретично як не мало.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

Цитата: vladishtm від 25 Січня 2023, 13:58:59А люфт -це мабуть кулак міняти  :psih: бо схоже люфт овал.
Люфт ні на що не впливає, пластинка під колодками притискає супорт до кулака і люфт зникає. Якщо заклав змазку, то добре, я би лишній раз туди не лазив, до заміни колодок має вистарчити.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Wildchild

Я все продовжую маятись з датчиком швидкості. Спробував відновити проводку,  прослідив куди йдуть всі дроти, все під'єднав,завів. Тачка стоїть на місці на ХХ, тахометр мовчить, спідометр показує швидкість 20 кмч, якщо прогазувати то більше ( веде себе як тах), і одометр пробіг накручує. Шо там треба поміняти місяцями? Від основного дрота з датчика зелений йде на котушку, блакитний під торпеду на панель, і зворотньо білий йде разом з зеленим на котушку. Я так все і під ' єднав, а все рівно якась чортівня

Володимир

Зніми панель, подивись якого коліру на колодках провода. Провід №2 оранжевої колодки має йти до котушки запалювання, але не на провід живлення, а на сигнальний той що йде до комутатора. А провід №3 білої колодки, має йти на сигнальний провід датчика швидкості. Хоча можливий варіант що провода з"єднав правильно, але попутав провода на котушці запалювання, в результаті датчик швидкості немає живлення, а тахометр не має сигналу, але через датчик швидкості проходить сигнал від котушки запалювання який панель сприймає як сигнал швидкості.

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Wildchild

Цитата: Володимир від 27 Січня 2023, 09:31:12Зніми панель, подивись якого коліру на колодках провода. Провід №2 оранжевої колодки має йти до котушки запалювання, але не на провід живлення, а на сигнальний той що йде до комутатора. А провід №3 білої колодки, має йти на сигнальний провід датчика швидкості. Хоча можливий варіант що провода з"єднав правильно, але попутав провода на котушці запалювання, в результаті датчик швидкості немає живлення, а тахометр не має сигналу, але через датчик швидкості проходить сигнал від котушки запалювання який панель сприймає ....
Зараз не біля машини, але я все так і зробив. Там з моторного щита стирчать 2 проводи, один на приборку з датчика (блакитний), а другий білий виходить з приборки і їде далі разом з зеленим на котушку. Так от цей умовно білийз приборки я кинув на вивід К котушки, а зелений, шо йде з датчика напряму на котушку, на клемму Б. Шо буде якщо перекинути місцями проводи на котушці?

Skiper

Який паливний шланг поставити на подачу від бензобаку до електробензонасосу на інжекторну. Цікавить якість за прийнятну ціну (орієнтовно до 200 грн/метр), щоб не розтріскався через місяць. Що порадите. 
Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём

Володимир

Цитата: Wildchild від 27 Січня 2023, 11:40:08
Цитата: Володимир від 27 Січня 2023, 09:31:12Зніми панель, подивись якого коліру на колодках провода. Провід №2 оранжевої колодки має йти до котушки запалювання, але не на провід живлення, а на сигнальний той що йде до комутатора. А провід №3 білої колодки, має йти на сигнальний провід датчика швидкості. Хоча можливий варіант що провода з"єднав правильно, але попутав провода на котушці запалювання, в результаті датчик швидкості немає живлення, а тахометр не має сигналу, але через датчик швидкості проходить сигнал від котушки запалювання який панель сприймає ....
Зараз не біля машини, але я все так і зробив. Там з моторного щита стирчать 2 проводи, один на приборку з датчика (блакитний), а другий білий виходить з приборки і їде далі разом з зеленим на котушку. Так от цей умовно білийз приборки я кинув на вивід К котушки, а зелений, шо йде з датчика напряму на котушку, на клемму Б. Шо буде якщо перекинути місцями проводи на котушці?
Перевір чи не поміняв на котушці місцями провода, зніми з котушки провода з клеми "К" і увімкни запалювання, якщо напруги на клемі "Б" не буде, а вона буде на висячому від"єднаному проводі, значить провода поміняні місцями. Міряти наявність напруги, можливо доведеться лампочкою, бо на комутаторі провід можу бути підтягнути через опір до живлення.

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Wildchild

Немає мені пощади... :wacko:
Переплутав ось ці провода з колодок між собою. Той, шо на котушку мусить йти я підпаяв на датчик, і навпаки. Орієнтувався візуально на кольори дротів...може вони перекрутилися і я хибно під'єднав. В любому випадку дякую за схему, в мене такої не було.
Все переробив і запрацювало.

Олександр 1968

Нехреново ж спаяли прибалти щитки приладів на наші авто.Туточки 400 вольт самоіндукції на спідометр давали,давали-давали,давали.А йому похер.

Wildchild


Володимир

Не знаю, колись скачав картинку з нету.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

Скіпер, шланги то лотерея, я їх уже кучу переставив, але між насосом і фільтром, до насоса то там тиску немає, там будьякий буде стояти головне щом маслобензостійкий і з ниточками, тоєсть з кордом. а от між насосом і фільтром то біда, я вже оце мінав то поверху пройшовся ізолентою тряпчастою синтетичною, бо при включенні то роздуває як сливку.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Може взяти якісь від гідравліки з металічною арматурою?
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion