Проблема з пічкою!!! Допоможіть замерзаю!!!

Автор Анатолий, 27 Грудня 2015, 09:05:09

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Олександр 1968

Цитата: Володимир від 03 Лютого 2023, 15:20:10
Цитата: Wildchild від 03 Лютого 2023, 14:40:04А на самому радіаторі патрубки на звичайних хомутах тримаються?
Я пробував ставити червячні, то вони не влазять, залишив старі стрічкові, патрубки знімав з самого радіатора, якщо зняти праве колесо, то через вікно де проходить рулюва тяга є доступ до парубків, в якості інструментав використовував цьвях 80 мм з сточеним гострим кінцем. Патрубки глибоко на радіатор не натягувати, бо впирають в ущільнювальну резинку, потім буде щілина між кузомов і резинкою.
Черв'ячні стають,трохи треба поємбатись з просторовою оієнтацією і обов'язково з ями

Володимир

Цитата: Олександр 1968 від 03 Лютого 2023, 15:28:18Черв'ячні стають,трохи треба поємбатись з просторовою оієнтацією і обов'язково з ями
Я включав уяву, їх хіба можна поставити коли радіатор знятий з авто, так в мене колись на таврії виходило, але якщо пробувати ставити на авто, то в мене не вийшло, однією рукою ключем підібратись не зміг, тому залишив стрічкові, вони також добре тримають.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Олександр 1968

Справа у тому що якщо використовувати стрічкові то їх при знятті треба берегти як зіницю ока.Принаймі в Хмельницькому я не зміг їх знайти взагалі.Як варіант можливо ставити радіатор з вже прикрученими шлангами,але потім пропхати той ущільньювач.....

drone

Цитата: Володимир від 03 Лютого 2023, 15:41:02
Цитата: Олександр 1968 від 03 Лютого 2023, 15:28:18Черв'ячні стають,трохи треба поємбатись з просторовою оієнтацією і обов'язково з ями
Я включав уяву, їх хіба можна поставити коли радіатор знятий з авто, так в мене колись на таврії виходило, але якщо пробувати ставити на авто, то в мене не вийшло, однією рукою ключем підібратись не зміг, тому залишив стрічкові, вони також добре тримають.
Да ладно. Мне хватило любви с ленточными при снятии печки чтоб забыть о них навсегда. Червячный прекрасно встает головкой справа вниз по ходу авто. Дальше легко затягивается отверткой с удлинителем сантиметров 25.
Больной c синдромом Дауна защитил диплом по истории Украины
"Картина мира вдруг начала сходиться,
Теперь у меня есть мнимая единица"

vladishtm

Цитата: drone від 03 Лютого 2023, 16:14:57Дальше легко затягивается отверткой с удлинителем сантиметров 25.
Доречі, є такі пружинні (гнучкі) подовжувачі різної довжини , в мене є.
Spoiler
[close]
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Wildchild

Цитата: Олександр 1968 від 03 Лютого 2023, 15:25:43Странні називаються лєнточні.По камасутрі.Знімаєш педаль газу.Знімаєш з матюками обидва хомути(найкраще з ями)знімаєш шланги,зливати чи не зливати по обстановці.Відкручуєш,лежачи на підлозі і вдаючи з себе гінєколога чотири гайки,які тримають корпус пічки.Від'єднуєш три проводи з резистора пічки.Відкручуєш від пасажира гвинтики радіатора.Зміщуєш корпус пічки до педалей,одночасно витягуючи радіатор з корпуса.Кажуть що деколи треба відкрутивши торпедо трохи його припідняти(не знаю,в мене стандарт).Потім в зворотньому порядку.При спробі поставити назад корпус пічки згадаєш мої слова про те що краще зняти торпедо.Такий короткий опис
Простіше торпеду скинути. Заодно і проводку нормально продивитись, і мотлох з воздуханів витрусить

drone

Цитата: vladishtm від 03 Лютого 2023, 17:36:24
Цитата: drone від 03 Лютого 2023, 16:14:57Дальше легко затягивается отверткой с удлинителем сантиметров 25.
Доречі, є такі пружинні (гнучкі) подовжувачі різної довжини , в мене є.
Spoiler
[close]
У меня есть подобный. Мне он не нравится т.к. не передает нормально момент затяжки. Предпочитаю кардан.
Больной c синдромом Дауна защитил диплом по истории Украины
"Картина мира вдруг начала сходиться,
Теперь у меня есть мнимая единица"

vladishtm

Цитата: drone від 03 Лютого 2023, 19:59:37У меня есть подобный. Мне он не нравится т.к. не передает нормально момент затяжки.
Використовую її для відкрутити, бо буває так встановленно, що дійсно треба розбирати кучу всього. А вже коли прикручую, то стараюсь підібрать положення (тих же хомутів) , щоб потім можна було нормально добратись для відкручування вже прямим  (ключ, викрутка). Бо це ж уже для себе, а не для дяді .  :gvozd:
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Romaken

Доброго здоров'я всім :)

На моєму авто пічка в зборі з радіатором знята із "донора" - все заводське, 23 т.км. пробігу на момент зняття і на донорі вона жарила так, що зимою в тапках і трусах можна було їхати.
А в мене гріє не дуже аж поки термостат не відкриє добре на велике коло (перед увімкненням вентилятора) тоді гріє супер.

І я помітив декотру різницю конструкції - на донорі підігрів дроселя електричний і пічка йде паралельно до малого кола і все; а в мене підігрів дроселя водяний і він йде паралельно пічці разом з малим колом.

Таке питання: якщо звузити хомутом патрубок нагріву дроселя (або заглушити його) чи не буде більше тосолу йти на пічку відповідно і кращого нагріву ??
І чи не вплине така махінація із впуском на роботу двигуна ?

Вода ж іде шляхом меншого опору, а радіатор пічки продавити важче, ніж пряму трубку в дроселі :dunno:

vladishtm

Цитата: Romaken від 24 Лютого 2023, 19:06:12якщо звузити хомутом патрубок нагріву дроселя (або заглушити його) не буде більше тосолу йти на пічку відповідно і кращого нагріву ??
І чи не вплине така махінація із випуском на роботу двигуна ?
В мене вже декілька років відключена електричне, і в попередника так було, живі, (але тут південь  :dunno: )
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

drone

Цитата: Romaken від 24 Лютого 2023, 19:06:12Доброго здоров'я всім :)

На моєму авто пічка в зборі з радіатором знята із "донора" - все заводське, 23 т.км. пробігу на момент зняття і на донорі вона жарила так, що зимою в тапках і трусах можна було їхати.
А в мене гріє не дуже аж поки термостат не відкриє добре на велике коло (перед увімкненням вентилятора) тоді гріє супер.

І я помітив декотру різницю конструкції - на донорі підігрів дроселя електричний і пічка йде паралельно до малого кола і все; а в мене підігрів дроселя водяний і він йде паралельно пічці разом з малим колом.

Таке питання: якщо звузити хомутом патрубок нагріву дроселя (або заглушити його) чи не буде більше тосолу йти на пічку відповідно і кращого нагріву ??
І чи не вплине така махінація із впуском на роботу двигуна ?

Вода ж іде шляхом меншого опору, а радіатор пічки продавити важче, ніж пряму трубку в дроселі :dunno:
Вот только количество прошедшей воды +- пропорционально сечению трубок, квадрату диаметров. Так что это из серии мертвому припарки. Если хотите реально улучшить работу печки - ставьте термостат с 1.4. Вот тогда будет чувствоваться эффект.
Больной c синдромом Дауна защитил диплом по истории Украины
"Картина мира вдруг начала сходиться,
Теперь у меня есть мнимая единица"

Володимир

Цитата: Romaken від 24 Лютого 2023, 19:06:12Доброго здоров'я всім :)

На моєму авто пічка в зборі з радіатором знята із "донора" - все заводське, 23 т.км. пробігу на момент зняття і на донорі вона жарила так, що зимою в тапках і трусах можна було їхати.
А в мене гріє не дуже аж поки термостат не відкриє добре на велике коло (перед увімкненням вентилятора) тоді гріє супер.

І я помітив декотру різницю конструкції - на донорі підігрів дроселя електричний і пічка йде паралельно до малого кола і все; а в мене підігрів дроселя водяний і він йде паралельно пічці разом з малим колом.

Таке питання: якщо звузити хомутом патрубок нагріву дроселя (або заглушити його) чи не буде більше тосолу йти на пічку відповідно і кращого нагріву ??
І чи не вплине така махінація із впуском на роботу двигуна ?

Вода ж іде шляхом меншого опору, а радіатор пічки продавити важче, ніж пряму трубку в дроселі :dunno:
Тут два варіанти, або на донорі була краща помпа, або варіант такий самий як в мене була на рідному радіаторі "Зліт", також починала гріти коли відкрився термостат, а також гріла краще на малому відкритті крана ніж на великому. Причина відкрилась коли міняв радіатор, виявляється в середині в патрубках, не прибрали лишні куски пластмаси після відливки (десь в бортовику мають бути фото), в результаті ті куски пластмаси завертали весь потік на перші трубки біля патрубків, тому рідина йшла по шляху найменшого спротиву і толком гріла тільки десь 1/3 радіатора.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

drone

Цитата: vladishtm від 03 Лютого 2023, 17:36:24
Цитата: drone від 03 Лютого 2023, 16:14:57Дальше легко затягивается отверткой с удлинителем сантиметров 25.
Доречі, є такі пружинні (гнучкі) подовжувачі різної довжини , в мене є.
Spoiler
[close]
[offtop]
Купил себе такую штуку

Под нагрузкой она похрустывает. Потому стремаюсь использовать ее с гайковертом, а вот затягивать вручную отверткой - это за милую душу.
[/offtop]
Больной c синдромом Дауна защитил диплом по истории Украины
"Картина мира вдруг начала сходиться,
Теперь у меня есть мнимая единица"

fletron

Цитата: Володимир від 25 Лютого 2023, 08:55:03Вода ж іде шляхом меншого опору, а радіатор пічки продавити важче, ніж пряму трубку в дроселі
ДОРОБОТКА

Romka

Треба не костиль ставити, а привести до ладу систему.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4