Чип-тюнинг диагностика Микас

Автор Александр, 14 Квітня 2008, 15:47:07

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Dymastuy

#1995
Цитата: vladishtm від 09 Лютого 2023, 18:19:09
Цитата: Dymastuy від 06 Лютого 2023, 19:45:32Якщо вже вам захотілось змінити на 1,2 096ту на яку ніхто не скаржився, по причіні? яких претензій? .Можливо всеж були проблеми не в прошивці? (096). А тепер може воно накладається.

Я взагалі не дуже розумію, у вас 1,2 так?, на 096 наскільки я знаю не скаржаться, он Роиан її на 1,3 поставив і їздить без ДК.
111та прошивка вона ж на 1,3. Ну хоча б таж поверхня паливоподачі. Ви поставили 111ту на 1,2?


Якщо вже вам захотілось змінити на 1,2 096ту на яку ніхто не скаржився, по причіні? яких претензій? .Можливо всеж були проблеми не в прошивці? (096). А тепер може воно накладається.

Я взагалі не дуже розумію, у вас 1,2 так?, на 096 наскільки я знаю не скаржаться, он Роиан її на 1,3 поставив і їздить без ДК.
111та прошивка вона ж на 1,3. Ну хоча б таж поверхня паливоподачі. Ви поставили 111ту на 1,2?
А на 111ту стокову якраз  скаржаться по її роботі з ЛД . Не розумію логіки. :dunno:
купував машину батьку.але так склались обставини що с Херсонської області вона зараз в Києві.
так ось коли купили то був жах.вже хотів ставити карб) без опиту в інжекторі.Її лило на ній скакали як хотіли обороти.без діагностики було важко.було замінено рхх(зношений шток. дпдз,дпкв,газові форси,чистка бензинових,пошук підсосів ) проблема була в регуляторі бензину ,заливало через вакуум в ресівер бенз))
так ось наче все стало ок.але плаваючі обороти і завис оборотів пропуски запалення ніде не ділись.коли вже став сам на ній їздити це прям бісило.
зараз прочитавши купу інфи і всякого.прошив 096 від Володимира бо на 1.2 в доступі немає прошивок.хх став стабільний,але зависи та пропуски залишились.тут прочитав про FullFlash купив у нього прошивку.він їх робить на базі 111 софта( за його словали більш стабільна) залив опен боксом.чип лодером ломаним було страшно( читав ,що він крашится і ебу переходе в "кірпіч".) Після прлшивки ефект вав був пів дня...
зараз що не подобаеться :
1 при ізді по місту при швидкості меньше 60.при під'їзді до перехресть всеодно обороти тримає біля 1300.попім плавно спадає.
2.Буває плавають хх при вімкнутій нагрузці( світло ,обігрів скла,пічка)
хх со регулював щось так і не зрозумів залежність зараз 67.без нагрузки все стабільно.
3.Це те що після відключення лямди вона буває вмикаеться на 0.9 ,і почитає багатити суміш( графік газу сповзає в гору)машина стає "тупа" .стається це після виходу на температуру більше 90г.в пробці піймати легше

дк відключив поки заради експересенту с росходом палива.тай після заміни резонатора січе прокладка.треба щоб вихдоп був герметичний.

vladishtm

Цитата: Dymastuy від 12 Лютого 2023, 11:41:40прочитав про FullFlash купив у нього прошивку.він їх робить на базі 111 софта
В ідіалі, то якби він вам її ще й откатав. Але з огляду на стан при покупці - з нею б до серьйозного діагностика, який має осцілоскоп, мотор тестер. типу https://injectorservice.com.ua/downloads.php В києві мабуть можна б було відшукати такого.  Або спробувати автоцентри Київ https://carbook.ua/garages/s-computer-car-diagnostics/spec-vehicle-zaz
Spoiler
  шось типу
Андрей Шульгин не только программист но и диагност. Работает на своем сервисе в городе Киев . Инжектор Сервисе.
[close]
Ось дуже схожі з твоїми проблеми. https://slavuta-club.info/forum/index.php?msg=417739
А так...?.. авто буде глохнути і при сильному збагаченні і при сильному збіднені - а зробити це  можуть і графіки в прошивці які от балди без викатування авто, і підсос і робота РХХ... А якщо ЛЗ відключений (чи несправний) - в нас тоді відпав ШВИДКИЙ канал впливу на паливну суміш. А авто інжектор. Щож тоді треба "викатувать-правити" усі графіки для форсунок, УОЗ, РХХ....
А регулювання Мікасом паливоподачі "по нагрузці" (ДАД) -повільніше, і там ідатчик швидкості, і ДПДЗ і температура, і оберти, і навіть напруга....

По СОхх... я виставляв в себе так, щоб на стоячій, при подачі електронагрузки десь 70% (все без дальнього) тримала оберти ХХ. При максимальній електронагрузці на ХХ (а це нонсенс бо нафіга таке робить) двигун при тому СОхх вже "відчуває". А так ХХ держало навіть при 59од.  Як 70од то вже наче багато. Так що десь там посередині.
Цитата: Dymastuy від 12 Лютого 2023, 11:41:402.Буває плавають хх при вімкнутій нагрузці(

Не скажу що в мене не буває плавання -буває, але дуже не значне, при пуск-прогрів. Але схоже там не согласованість графиків між собою і залежно від темератури ДАД ОР. Ну воно дуже рідко, тому забив.
А тут мої "митарства" по 111тій https://slavuta-club.info/forum/index.php?topic=17114.0
Нагадую в мене 1.3.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Romka

Буває плавають хх при вімкнутій нагрузці( світло ,обігрів скла,пічка)
хх со регулював щось так і не зрозумів залежність зараз 67.без нагрузки все стабільно.
3.Це те що після відключення лямди вона буває вмикаеться на 0.9 ,і почитає багатити суміш( графік газу сповзає в гору)машина стає "тупа" .стається це після виходу на температуру більше 90г.в пробці піймати легше

дк відключив поки заради експересенту с росходом палива.тай після заміни резонатора січе прокладка.треба щоб вихдоп був герметичний.


Як на мене спочатку треба провести в норму залізо, тобто перевірити клапана, компресію, положення ГРМ, тиск в паливній рампі, підсоси, роботу термостату, герметичність випускної системи; контакти і стан дротів маси та живлення, стабільність напруги на генераторі, витримування навантаження, живість АКБ, має бути робочі і гарні свічки запалення, ВВ дроти, котушка\модуль запалення. Робочі датчики та регулятори (зробити діагностику, а потім міняти тільки дефектні). Далі прошивка.

ПС. Щодо ідеального ХХ, сугубо ІМНО, бо сам спробував, найкраща робота на регуляторі ХХ GM виробництва Мексика.
Та ще потрібно відлаштувати авто на бензині, а потім на ГБО.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Dymastuy

Цитата: Romka від 12 Лютого 2023, 14:25:43Як на мене спочатку треба провести в норму залізо, тобто перевірити клапана, компресію, положення ГРМ, тиск в паливній рампі, підсоси, роботу термостату, герметичність випускної системи; контакти і стан дротів маси та живлення, стабільність напруги на генераторі, витримування навантаження, живість АКБ, має бути робочі і гарні свічки запалення, ВВ дроти, котушка\модуль запалення. Робочі датчики та регулятори (зробити діагностику, а потім міняти тільки дефектні). Далі прошивка.

ПС. Щодо ідеального ХХ, сугубо ІМНО, бо сам спробував, найкраща робота на регуляторі ХХ GM виробництва Мексика.
Та ще потрібно відлаштувати авто на бензині, а потім на ГБО.

1.компресія в нормі.масла не бере сапун не кидає.клапана мітки все чітко.
2.насос в нормі він пройшов 2к км( на газу робота та ж сама гбо4)
3 підсосів немає
4.термостат не перевіряв але все насе ок прогрів рівномірний с пічкою все ок.
5.на вихлопі після установки резонатора босала січе одна прокладка.тому дк відключено.але вона за каталізатором...
6.провода свічки нові замінені після покупки авто( пробіг до 5к)
7.генеоатор після повного ремонту регулятор 9111 напруга стабільна 14.4-14.5(при нагрузці 13.7)акб новий.
8 датчик дпкв новий.дпдз внт новий.дросель поміняний.рхх 2 пекар пробіг 5к ,рхх калуга новий( різниці в роботі не помітив.
9.діагностика вся діагностика проводиться практично кожного дня .є і калайн і елм.

тому і поліз до по.тому що проблема явно в ньому.але може для 80% водіїв таврій славут то не є проблема)) по гбо і бензину також вкурсі поведінка точно  така сама.( стаг200 ат09 стаг01.мап пс 04. рем комплект новий форси нові мап новий) гбо працює справно питань нема.

vladishtm

Цитата: Dymastuy від 12 Лютого 2023, 15:24:43тому і поліз до
Вгадати щось, воно звісно може вийти (по собі суджу). Але це більше для варіанту, коли авто було справно без претензій, коли періодично писались і зберігались логи аж раптом якийсь датчик почав барахлити, чи подібне. Тоді уважно продивитись логи, порівняти і може получитися. Або треба бути самому  "спецом". Бо інакше варіант
Цитата: Dymastuy від 12 Лютого 2023, 15:24:439.діагностика вся діагностика проводиться практично кожного дня .є і калайн і елм.
- це не варіант, з ним як правило бачимо пребирання і заміни датчиків. Всі ті діагностичні проги в порівнянні з діагностикою толковим досвідченим спеціалістом за допоиогою мотор тестерів чи чогось т.п - це небо і земля. Але не всім аоно доступно, тож як є.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

almetr

#2000
Цитата: Dymastuy від 06 Лютого 2023, 15:54:20Прошивку купував у фуллфлеша.По датчику швидкості чому він ввдключений запитав у нього сразу.він відповів що через той датчик тягне кучу непотрібного. зараз в рорівняні зі стоком 096 то топ.але не подобаються ті зависони в перекрестях.хоча раніше було 1500 на стоці.ще треба погратись со хх.бо буває в с увімнґкненою пічкою ближнім підплавують хх.але не завжди.дросель змінив .думав датчик втн безконтактний зависає але на швидкості 60 все чітко.
Привет всем любителям отечественной техники!
 Прикольный способ нашёл Ff, вырубить датчик скорости, то есть он подозревает об отдельных калибровках ХХ  В ДВИЖЕНИИ !!!! Но не знает как их редактировать, и при этом получает за это денежки.  }-) и вот она, жаба.
 Микас 10.3 лучший ЭБУ для конструкторов, всё настраивается, нужно только уделить этому время. Это я уже повторяюсь 

Dymastuy

Цитата: almetr від 15 Лютого 2023, 13:48:45Прикольный способ нашёл Ff, вырубить датчик скорости, то есть он подозревает об отдельных калибровках ХХ  В ДВИЖЕНИИ !!!! Но не знает как их редактировать, и при этом получает за это денежки.
альтернатив не нашлось на 1.2 .в киеве хотели с диагностикой и прошивкой 2500грн

vladishtm

Цитата: Dymastuy від 15 Лютого 2023, 15:54:07альтернатив не нашлось
Якщо ти все рівно шиєш-шукаєщ, ну то спробуй мою https://slavuta-club.info/forum/index.php?msg=541809
 29D https://slavuta-club.info/forum/index.php?topic=17114.msg554720#msg554720  безвоздмездно  :rolleyes:  (ЛЗ, датчик швидкості велючені, керуюча 111та.)  А також візьми стокові 096 та 111ту і порівняй їх параметри  у мікасонлайн, для загального розвитку.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

almetr

в застойные времена 1000 давали за Сенса

Dymastuy

Цитата: vladishtm від 15 Лютого 2023, 19:49:08Якщо ти все рівно шиєш-шукаєщ, ну то спробуй мою https://slavuta-club.info/forum/index.php?msg=541809
 29D https://slavuta-club.info/forum/index.php?topic=17114.msg554720#msg554720  безвоздмездно  :rolleyes:  (ЛЗ, датчик швидкості велючені, керуюча 111та.)  А також візьми стокові 096 та 111ту і порівняй їх параметри  у мікасонлайн, для загального розвитку.
вашу прошивку скачав одну з перших,ще до того як купив кабель.але вона для 1.3.на ній значно вище паливоподача.

almetr

Цитата: vladishtm  Якщо по жгуту норма -то вже блок.
/quote]
0,9В там появляется только при условии: разъём разорван на заведённую, и при режиме в движении, если же разорвать перед зажиганием, то будет всегда 0,46В. То есть Микас начинает искать датчик провацируя бедную смесь. после выставления ошибки сигнала с ДК, успокаивается.

Dymastuy

Цитата: almetr від 15 Лютого 2023, 20:10:280,9В там появляется только при условии: разъём разорван на заведённую, и при режиме в движении, если же разорвать перед зажиганием, то будет всегда 0,46В. То есть Микас начинает искать датчик провацируя бедную смесь. после выставления ошибки сигнала с ДК, успокаивается.
разьем никто не трогал уже больше года,после сброса єбу уходит.пока не понял при каких режимах оно появляется.в пробке когда т біла 96 и вкл вент раз видел.больше не ловил

almetr

Dymastuy это не про вашу историю, а про поиски неисправности какбудто бы в проводке. Но и вам стоит задуматься почему Микас запускает режим поиска ДК

vladishtm

Цитата: Dymastuy від 15 Лютого 2023, 20:04:29вашу прошивку скачав одну з перших,ще до того як купив кабель.але вона для 1.3.на ній значно вище паливоподача.
Рекомендація тільки для того, щоб отримати РОЗУМІННЯ що є причиною прошивка чи щось в "залізі підкапотним". Але навіть  для графіку базової паливоподачі -ви могли в мікасонлайн скопіювать в мою паливоподачу зі стокової 1.2 (чи з файлу, чи з порівняння)
Якщо розглядати тільки цю скаргу
Цитата: Dymastuy від 05 Лютого 2023, 11:39:04але обороти в перекрестях і накатом бувае тримає 1300 після зупинки через пару сек.падає на норм
то наприклад пограйтеся зі C53 Минимальная скорость выхода приоткрывателя - спробуйте "0" та "3000"
щоб побачити чи вплине на "завис" (С53 єдине місце де згадується це явище")
Spoiler
константа 'Минимальная скорость выхода из приоткрывателя'
определяет скорость падения оборотов на ХХ в режиме приоткрывателя. Если скорость падения оборотов выше заданной, то положение привода рассчитывается по текущим оборотам, если скорость ниже (произошел
'завис'), то положение приоткрывателя рассчитывается по расчетным оборотам (расчет проводится по заданной константе). Для выключения анализа скорости необходимо установить константу в 0.
Для принудительного выхода из приоткрывателя установите большое число, например 3000.
[close]

Але насправді вплинути на "завіс обертів" теоретично може багато чого  з прошивки (і крім "заліза підкапотного")
Фактично це момент переходу роботи РХХ з режиму "не ХХ" (привідкривача, примусХХ) в режим "ХХ"
Ну хоча б оці наприклад
C55 Поправка к приоткрывателю по dN/dt
C58 Зона нечувствительности регулятора ХХ
C74 Ограничение регулирования Gt на ХХ
C88 C89
C110 Обороты Nxx при аварии энергонезависимой памяти (помилки від ДПДЗ та ДАД?)
C106 Обороты ХХ при аварии всех режимных датчиков
C53 Минимальная скорость выхода приоткрывателя

Або наприклад уставки ПХХ і ваша манера їзди (під"їзду до перехресть), і той же "прискорювальний насос" (а це теж манера їзди) бо він і "плюсує" і "мінусує"....... і і т.д і т.д.
А відсутність датчика шіидкості і прошивка під це - нонсенс та зменшкеея можливостей ЕБУ.

Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Dymastuy

відключив датчик швидкості фізично.обороти падають як в аптеці завжди і так як треба.не можу поняти,то є проблеми ПО чи ДС...