Sensович Toris'а

Автор Toris, 19 Лютого 2021, 22:25:17

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 4 Гостей дивляться цю тему.

Toris

Вчора, 28 серпня 2023 року, ввечері після роботи зняв турецький акумулятор 60 Ah на обслуговування та встановив запасний Varta B20 45 Ah.

Зараз виключно короткі поїздки робота-хата, акумулятор не встигає зарядитись навіть за високої атмосферної температури, тому змушений міняти та обслуговувати в стаціонарних умовах.

vladishtm

Цитата: Toris від 29 Серпня 2023, 21:21:48Вчора, 28 серпня 2023 року, ввечері після роботи зняв турецький акумулятор 60 Ah на обслуговування та встановив запасний Varta B20 45 Ah.

Зараз виключно короткі поїздки робота-хата, акумулятор не встигає зарядитись навіть за високої атмосферної температури, тому змушений міняти та обслуговувати в стаціонарних умовах.
Наука каже  полюбому бажано два рази на рік тренувати, .....при коротких поїздках закряджає краще якщо поставити РН на 14,3В....також підмічено якщо можливо краще відключати масу на стоячій,... ЕБУ, сигналка та діагадаптер не слабо садять.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

Цитата: Toris від 29 Серпня 2023, 21:21:48Вчора, 28 серпня 2023 року, ввечері після роботи зняв турецький акумулятор 60 Ah на обслуговування та встановив запасний Varta B20 45 Ah.

Зараз виключно короткі поїздки робота-хата, акумулятор не встигає зарядитись навіть за високої атмосферної температури, тому змушений міняти та обслуговувати в стаціонарних умовах.
А що показує вольтметр під час їзди, бо в мене в славуті коли жарко, то напруга падає навіть до 13,2В, і відповідно акумулятор періодично потрібно підзаряджати бо сідає, а слідкував за напругою вольтметра вставленого в прикурювач одної іномарки, то там стабільно 14,2 в, і з прогрівом не падає.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

Цитата: Володимир від 30 Серпня 2023, 09:54:45бо в мене в славуті коли жарко, то напруга падає навіть до 13,2В,
Від себе відповідально, ніколи не бачив , що в моїй напруга від жари падає. Тільки від навантаження. Жара тут в мене мабуть повище. Можливо розтягується ремвнь, або у когось велика температурна жалежність... РН? діоди?...
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

Регулятор напруги має корекцію від температури, після запуску 14,4 в, а потім по мірі нагріву падає, але схоже що в мого регулятора завелика корекція, бо тут https://www.vtnauto.com/ua/9111i2i4i6 пишуть "Термокомпенсація Uрег -4,5 ± 1,5 мВ/°С.", в мене виходить в рази більше.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

Цитата: Володимир від 30 Серпня 2023, 14:04:19а потім по мірі нагріву падає
В мене у прикурювачі постійно вольтметр з термометром, тоб то весь час перед очима, коливання при однаковому навантажені макс до -0,2В. теж vtnauto наче на 14,3 чи 14,4 вже не помню.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Toris

Напруга під час їздування та холостого ходу від 14.4V до 13,8V в залежності від навантаження (фари, дуйчик салона, дуйчик радіатора). Тобто до зарядки питань немає, просто мало часу.

Romka

#982
Скільки часу їдете до роботи?
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Toris

#983
Мало, 5-10 хвилин. А якщо з роботи по крамницях, то ще й додаткові стартування... :hysterics:
Сьогодні вночі ще й холодно було, я газомозок налаштував на 25°С перемикання бензин-газ, то перемкнувся уже після закриття гаража. Тобто акумулятору трохи холодно і він заряд сьогодні вранці брав менше, ніж минулого тижня.
Отака пічаль... Тому хочу гібрида, щоби по маршруту на батарейці соватись.

05 вересня 2023 року прямо з каністри долив приблизно +-стакан оливи, щоби на щупі показувало приблизно посередині між мін/макс. Лив інтуїтивно, згідно настанов Леся Подерв'янського, від відчуття "ще недофіга" до відчуття "ось тепер дофіга". Відчув правильно (трохи більше, ніж посередині між мітками). :) Від заміни мастила (пробіг 151920км) проїздив уже 2610км (зараз пробіг 154530км) і це перша доливка.

Мабуть, пора шукали лабораторію для аналізу оливи...

Toris

#984
"Коли коту немає чим зайнятись..."

Виявив, що у салоні якось неприбрано, якась трава, солома, листя і ще й пилом притрушено. А зовні кузов у засохлому воронячому гімні, як у камуфляжі, котре подекуди присохло так, що боюсь відшкрябати разом з фарбою. :facepalm: Це я так авто на роботі під деревами ставлю, щоби сонце не палило фарбу. За два тижні зрозумів, що десь там на дереві вороняче гніздо з сортиром. А ще вони горіхи до гнізда носять, роздовбують, виїдають серцевину і вціляють шкарлупками по даху. :wacko: Вирішив при нагоді почистити трохи авто.

11 вересня 2023 року. Після роботи заїхав на мийку, розвантажив салон, повидував повітрям срань та геть усюди попилососив. Поїхав додому повечеряти, бо їжа дає життя. Після вечері та новин у дворі за допомогою води та шматка поролону за 2-3 підходи порозмочував сухий воронячий послід на кузові. Заодно трохи позмивав усякі комахи та сік, що накапав з дерев. Літр води - і авто вже значно чистіше.
Приїхав на мийку - а там трохи черга. Запаркувався у черзі. Дивлюсь - молодий пацан на сусідньому місці так натирає свого темного Пасата універсала, що той набув лімузинистого вигляду. І відкрилось мені, що усе це не просто так - і вдало я сюди приїхав, тут зараз має бути яка пожива для душі. :-D Розпитуюсь молодика, як же ш зробити такий шикарний детейлінг і скільки воно вартує? Він сміється та розповідає формулу "піна-вода-віск-осмос" (з паузами) - і що формула ця моєму ланосятку вартуватиме десь до 100 гривень. Я щиро дивуюсь, але він уточняє, що авто моє вже чисте і тому маю вкластись у прогнозовану суму. Дивуюсь та щиро дякую молодика за науку старому діду, бо "вік живи - вік учись" та "хто питає - той не блудить" - і вапщє, технології та прогрес.

...Підійшла моя черга, заїжджаю, заправляю картку, роздивляюсь на пульті керування брандспойтами кнопки з написами. Тож треба, я завжди шукав "вода" та "піна", а там, виявляється, ще дофіга чого цікавого є. :-D Познаходив усі необхідні закляття, визначився, що з якого брандспойту має бризкати - і приступив до процедур. Щодо "осмосу" маю великий сумнів, але після того їхнього хімічного "воску" кузов таки трохи гідрофобить. Якщо коротко, то залишився я у восторгє та й радісно поїхав додому у гараж. ukr У гаражі виявив, що кузов уже сухий (я його не витирав на мийці), лише кілька крапель є на даху та на кришці багажника.

12 вересня 2023 року. Вранці роздивився авто у гаражі - по кузову розводів немає. Надихнувшись вчорашнім клінінгом, поклав до салону тюбик полірувального воску K2 Turbo та очисник скла з пульвелізатором. На роботі поставив авто під інше дерево. В обід по теплому даху розтер гарненько той віск. Після роботи обробив воском кришку багажника зверху, передні та задні стійки. Завтра поставлю авто на стоянку під сонце, щоби кузов краще нагрівся і оброблю воском повторно дах та після роботи оброблю уже далі весь кузов.

13 вересня 2023 року. Сенсович чесно стояв на сонечку та підігрівся для воску. В обід виявив, що пташка небесна трохи лайкнула на капот. А за пів-години до закінчення робочого дня влупила гарна злива. Тому криємо сьогодні не воском, а матом:
Spoiler
[close]

Бюджет процедур: повітря-пилосос = 30 грн, мийка за новою формулою = 90 грн, тюбик полірувальної пасти залишився ще після Славутки.

_Oleksandr_

Я перед нанесенням воску обезжирюю кузов - тоді ефект від воску тримається довше (сам віск наношу вручну, після мийки).

Toris

А чим можна знежирити кузов? Содовим розчином? І який віск Ви використовуєте?

_Oleksandr_

Цитата: Toris від 13 Вересня 2023, 16:06:08А чим можна знежирити кузов? Содовим розчином? І який віск Ви використовуєте?
Для знежирення купляю знежирювач/антисилікон. Віск - звичайний TurtleWax.
Spoiler
[close]

Romka

Є ще в пластиковій тарі, дешевше і більше. Можна накрутити розпилювач від миючого засобу типу містер Мускул.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Toris

Йой! А чи не шкодить той антисилікон лаку? Воно ж пахне як натуральний нафтопродукт?
І навіщо взагалі знежирювати, якщо безконтактна піна ніби як має лужну реакцію, тобто також розчинник жирів?
Якось тривожно мені...