Sensович Toris'а

Автор Toris, 19 Лютого 2021, 22:25:17

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 10 Гостей дивляться цю тему.

_Oleksandr_

Цитата: Romka від 14 Вересня 2023, 10:51:40Є ще в пластиковій тарі, дешевше і більше
Звичайно. Того дня я просто купив, що було в наявності.

Цитата: Toris від 14 Вересня 2023, 12:55:10А чи не шкодить той антисилікон лаку? Воно ж пахне як натуральний нафтопродукт?
Пахне як і решта знежирювачів, шкоди лаку не помічав. Там на фото ще антибітум є - то та хімія ще агресивніша за звичайний знежирювач.

Цитата: Toris від 14 Вересня 2023, 12:55:10І навіщо взагалі знежирювати, якщо безконтактна піна ніби як має лужну реакцію, тобто також розчинник жирів?
Кузов після безконтактної мийки не ідеально чистий і віск на такій поверхні навряд протримається довго. Враховуючи, що нанесення воску вручну займає певний час - то треба мати багато вільного часу, щоб кожну неділю-дві його наносити.

Romka

Не нашкодить! Перевірено не на одному авто, антисилікон самий нейтральний до ЛФП.
А чи чистити авто самому вирішувати.
До речі, мийка не змиває мікрокрапки бітууму. Тільки антисилікон чи уайтспиріт.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Toris

#992
Дякую, друзі, за антисилікон! Спробую якось при нагоді на контрольному елементі.

У мене тут новий бзик: хочу лінзовані фари Bi-LED, вже придивився модель Luma X на AliExpress. У нас це типу десь біля преміум-сегменту, комплект на дві фари вартує в межах 10000грн, а на Алі в межах 4500 грн (я холодний з наших бізнесменів! :facepalm: ). Ці прожектори цікаві відсутністю рефлекторів, там лінійка діодів проектується через лінзу одразу на дорогу, а самі св-діоди наліплені спільною підошвою одразу на радіатор без проміжних теплопроводів - тобто маємо компактну оптичну систему зменшеної довжини. І кріпляться прожектори не у стандартне кріплення H4, а лише за рамку Hella - тобто прожектори не висітимуть консольно та чітко триматимуть налаштовану позицію. Однак таке рішення потребує не лише зняття захисного скла фари, але геть кардинального розкурочування жертовної фари з різанням штатного рефлектора.

Spoiler
[close]

Хтось має досвід подібного колгоспінгу?

romuald

Ше й шкло полірувать з середини...

Toris

У ланосячих фарах прозорий пластик, не треба нічого полірувати.

Toris

#995
18 вересня 2023 року відвідав автослюсара:
1. Замінили підіймач скла задньої правої дверки. Тепер скло знову підіймається штатною ручкою.
2. Встановили фіксатор тяги електроприводу замка до штатної тяги. Тепер задня права дверка знову замикається сигналкою.
3. Зірвану різьбу з лівого краю захисту двигуна розсвердлили та закріпили болтом з гайкою наскрізь. Тепер захист не деренчить на вибоїнах.

Бюджет:
Склопідіймач оригінальний з розборки = 150грн.
Фіксатор тяги електроприводу = 50грн (купив ще 07 травня 2023 року).
Робота = 300грн.
Разом (без фіксатора) 450грн або 11,70 долара при курсі 38,50UAH/USD.

На майбутнє:
1. Підварити гайку до захисту.
2. Купити і встановити нові "штани" з гайками-шпильками, каталізатор та прокладки до цього всього.

Ivan1988

Цитувати виділенеКупити і встановити нові "штани" з гайками-шпильками, каталізатор та прокладки до цього всього.

На Сенсі Євро-2 чи Євро-3 ?

Toris

#997
Мабуть, Євро-2, бо 1 лямбда-зонд. Бензиновий вихлоп Сенсовича має приємніший запах, ніж у карбюраторного Славутка; думаю, що воно так через наявність каталізатора. Тож маю намір замінити каталізатор. Якщо не знайду живий каталізатор за адекватні гроші, то втулимо туди стронгер, щоби стало тихіше.

Ivan1988

Цитувати виділенеТож маю намір замінити каталізатор.

А зі старим що трапилося?

Toris

Гуде, як в бочку, основний звук з нього, а не з вихлопної. Ганьба. Я газував, а ремонтер обдивився і сказав, що наскрізного отвору ніде немає, мабуть, у каталізаторі щось здохло. То я вже одразу на максимум націлився, як завжди, щоби один раз кардинально і забути надовго за проблему. Тим більше, що роки зо два тому ми вже підварювали того каталізатора, коли його відламало від штанів.

Toris

#1000
09 жовтня 2023 року, понеділок.
Виїжджав з гаража, зачепився правим дзеркальцем за гаражну дверку - тріснув правий асферичний елемент. Це бачив колега, котрий зараз навчається в автошколі. Набрався я ганьби, матьорий та досвічений водятел.

21 жовтня 2023 року, субота.
Був на розборці та на автобазарі, купив дзеркального елемента для правого дзеркала, штани, правильну вставку замість каталізатора.
Бюджет:
Дзеркальний елемент (розборка) = 200 грн;
Вставка Bosal замість каталізатора = 600 грн;
Штани з усіма прокладками, гайками, шпильками та прокладками = 1230 грн.
Разом 2030 грн або 52.73 USD.

P.S. На розборку приїжджав чоловік на електротаврії. Акумулятори та підкапотка - Nissan Leaf, для бортмережі та штатної оптики - штатний тавроакумулятор та світлодіоди геть усюди.

23 жовтня 2023 року, понеділок.
Видалив пошкоджений дзеркальний елемент і встановив новий дзеркальний елемент у праве дзеркало. Виймав - запарився, вставляв - аж упрів. Однак усе залишилось цілим та правильно функціонує. Я знову маю ціленьке праве дзеркало!
:clap:

Toris

#1001
12 листопада 2023 року, неділя.
Зняв на обслуговування акумулятор Varta-45, встановив обслуженого Helden-60. За коротких поїдок Varta-45 просідає швидше, ніж Helden-60, що не дивно.

В листопаді ще не їздив Сенсовичом, користуюсь службовим автобусом.

13 листопада 2023 року, понеділок.
Вранці констатував просадку напруги за добу 0,3 В. Виявив увімкнуту магнітолу протягом майже доби. Не контрольнув цей момент одразу після встановлення акумулятора, роздовбайко... :facepalm:
Що ж, покатаюсь трохи і, якщо не дозарядиться, знову зміню акумулятор, він уже обслужений.

Володимир

Цитата: Toris від 12 Листопада 2023, 14:18:5712 листопада 2023 року, неділя.
Зняв на обслуговування акумулятор Varta-45, встановив обслуженого Helden-60. За коротких поїдок Varta-45 просідає швидше, ніж Helden-60, що не дивно.

В листопаді ще не їздив Сенсовичом, користуюсь службовим автобусом.
А що тут дивного, хоч багато хто каже що АКБ більшої ємності на авто ставити не можна бо АКБ не встигає зарядитись не відповідає дійсності, АКБ більшої ємності за той самий час зарядки від генератора хапає більше ампер ніж АКБ малої ємності. Тому в загальному заліку просідає повільніше.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Toris

Цитата: Володимир від 13 Листопада 2023, 09:58:37А що тут дивного, хоч багато хто каже що АКБ більшої ємності на авто ставити не можна бо АКБ не встигає зарядитись не відповідає дійсності, АКБ більшої ємності за той самий час зарядки від генератора хапає більше ампер ніж АКБ малої ємності. Тому в загальному заліку просідає повільніше.
Саме з цієї причини час від часу мрію втулити собі дорогий AGM-акумулятор, котрий уміє заряджатись високим струмом завдячуючи великій площі активної поверхні пластин. А також думаю про бустерні конденсатори на скількись фарадів, вони заряджатимуться так, що лишень би генератор витримав. )))

User2108

Що там лінзи і лабораторія оливи?  :)