ЗАЗ 110307 Славута Люкс 1,2 карб by Labukh

Автор Labukh, 30 Травня 2023, 17:24:32

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.

Labukh

На вихідних отримав доступ до підйомника і зробив планове ТО. По ходовій проблем не виявлено. На днищі помітив декілька місць з корозією, є робота для зварювальника. Поміняв датчик масла (підтікав) і глушник, бо вже бурчав, ткнув пальцем - а там дірка. На розширювальний бачок купив німецьку пробку (Фольксваген). Тепер з новим термостатом температура вище 80 майже ніколи не піднімається, рівень антифризу тримається, вентилятор вмикається як годинник.
Але все добре не буває - додалася нова проблема. Перестав бризкати омивач скла. Перевірив запобіжник - в нормі. Купив новий моторчик, підключив - не працює. Кинув напряму - працює і старий, і новий. Вочевидь, проблема у підрульовому перемикачі. Буду шукати час і розбиратися. За компанію пошукаю і проблему в сигналі: то працює, то ні.

Labukh

З омивачем розібрався швидко: знімав аккумулятор для заміни термостата, і коли ставив на місце, випадково прижав трубочку, що йде з моторчика на омивач. Звільнив трубочку, і все запрацювало. Зате тепер в мене новий моторчик ))) Сигнал вдалося побороти за допомогою електрика: на рульовому валу під торпедою кріпиться маса, яка пов'язана з сигналом. Електрик доліз туди, зачистив контакти - і сигнал запрацював. Заодно підключив контрольну лампочку вмикання вентилятора. Тож тепер бачу, коли він вмикається-вимикається, якось спокійніше.
Наступний етап - запланував зробити ввімкнення лампочки підсосу. На карбюраторних машинах, як мені сказали, ця опція не працює, лише на інжекторах. Але електрик сказав, що дістане якийсь магнітний датчик, що їх використовують охоронні фірми для сигналізацій, наприклад, на відкривання вікон, і прилаштує його безпосередньо на карбюратор. То вже напишу окремим постом, коли все буде зроблено.

Олександр 1968

На карбі(солекс) є вимикач для системи еппх,його можна використати для індикації

igo61

Я на "стандарт-карб" поставил тросик подсоса и его конечник от "зубилы". Вывел на штатную лампочку в приборке. Там есть незадествованный резерв (кстати, у меня было окошко с символом "подсоса"). Завтра могу фотку нарисовать.
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

Labukh

В мене ж люксова панель, там є символ для підсосу, тому і вирішив його задіяти за призначенням.

Олександр 1968

Та то зрозуміло.Покажи своєму електрику два останні пости(мій та Ігора)Можливо вибере щось,бо конструкція геркон-магніт навряд чи простіша

Labukh

Геркон-датчик я вже купив, ціна доволі адекватна. З понеділка поїду до електрика та щось придумаємо. Дякую за поради.

igo61

У меня только один вопрос к тому электрику с герконом на карбюраторе. Если возникнет необходимость снять карб (а это процедура довольно частая, можно сказать, сезонная) на ремонт, настройку чи профилактику, шо делать с прикрученным герконом карбюраторщику?
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

romuald

Геркон (контактну групу) прикручувать в салоні...біля кругляшка дрочельної заслонки. Колись бачив заводський варіант троса з контактною групою.

Labukh

На всі питання відповідь дам, коли зробимо роботу. Електрик має досвід такої роботи, бо нещодавно ставив геркон клієнту на такій же машині. Сподіваюсь все сфотографувати в подробицях, щоб і самому розуміти, і на форумі викласти.

Labukh

Як і обіцяв, даю невеличкий фотозвіт установки магнітного датчика на тросик підсосу.

1. Замість рідного болта кріплення троса підібрали фігурний.


2. Приклеїли одну частину датчика до фігурного болта і закріпили стяжками.

3. Вирізали металеву пластину, до неї приклеїли другу частину датчика, за допомогою двостороннього скотча приклеїли пластину до корпусу карбюратора.


4. Провели кабель через технічний отвір до торпеди, подивились в Інтернеті розпіновку колодок на панелі і підключили лампу. Підрегулювали трос так, щоб контакти розмикалися навіть при найменшому русі троса. Результат:

Labukh

Не було про що писати, поки не потік новий термостат. Почалося з того, що ввечері, годуючи собак, дружина помітила калюжку під машиною. Перше враження - потік нижній патрубок між термостатом і радіатором - вигляд у нього був непрезентабельний, тож я, допоки не стемніло, злив антифриз і зранку побіг за патрубком. Також вирішив поміняти і верхній патрубок радіатора, бо він теж весь був порепаний і обмазаний чорним силіконом. Все поміняв, профільтрував і залив антифриз - все одно слинить вже на новому патрубку. На фото вдалося впіймати краплю.

Зняв термостат, почав перевіряти - точно, потік сам корпус. Хоча термостат новенький, всього місяць, і працює чудово. Побіг за новим термостатом. Поставив, залив антифриз - нічого не тече. Але... термостат не відкривається. Треба було перевірити спочатку в каструлі з водою, а я, поспішаючи, відразу почав ставити. На ранок наступного дня побіг міняти термостат, взяв латвійський RAF, та ще довелося докупити антифризу. Цей термостат вже запрацював як треба, попередньо я його перевірив у каструлі - відкривається. Сподіваюсь, епопея завершена, бо у продавця в автомагазині починає смикатися око, коли я до нього заходжу ))

Labukh

Отримав премію за вересень та порадував "ластівку" новими колесами - поставив на задок всесезонку KAPSEN H202 COMFORTMAX A/S 155/70 R13 75T. В п'ятницю ввечері замовив, в суботу зранку зробив передплату, в неділю о 12 год. вже отримав шини на Новій Пошті. Відразу поїхав на шиномонтаж і поставив. Колеса, доставка і робота - вклався в 3000 грн.



Romka

Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

User2108