ЗАЗ 110307 Славута Люкс 1,2 карб by Labukh

Автор Labukh, 30 Травня 2023, 17:24:32

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

VAZ 21053

Цитата: Skiper від 30 Червня 2023, 16:56:59
Цитата: _Oleksandr_ від 30 Червня 2023, 13:29:04не маєте морального права.
Ближнє світло в фарах з установленим ксеноном або ЛЕД замість галогену зазвичай зустрічкою сприймається як дальнє, тому що має такий самий світло-тіньовий кордон (СТК) від фар, як і дальнє. Просиш переключитися. він вмикає дальнє та знову ближнє. Різниці не має, сліпить і одне і інше. Хоча він знає, що в нього установлено у фарах, але на підфарники не переходить. Тому, згідно з  ПДР 2.14 я вмикаю жальній для вирівнювання СТК. При рівних зазвичай в Славуті з правильно скоригованими фарами, дальнє світло має більш інтенсивний світловий потік від галогену, чим в аналогічній з ЛЕД або ксеноном, тому перебиває зустрічну. Вже не кажу за інші, такі як ДЕУ, 10 ТАЗи тощо. Саме в таких найчастіше і зустрічаються переробки. Йому добре, а на інших начихати. Але не на мене. Отримай дальнє у відповідь на свої дії.

колись займався ксеноном , якщо все вірно стоїть то і в оребрених фарах є чітка лінія на ближньому, можна навіть крейдою на стіні обвести і перевірити по госту, (ДСТУ), якщо шкода грошей на якісне світло і часу на налаштування то це вже Ваші проблеми, навіщо перекладати з "больної голови на здорову"?
Жити з паливом у жилах, або ж "колхоз" на коліні?
https://www.youtube.com/channel/UCAKN5XwvocokaM7VmiJRnOQ/featured

User2108

Цитата: VAZ 21053 від 01 Липня 2023, 23:09:54
Цитата: Skiper від 30 Червня 2023, 16:56:59
Цитата: _Oleksandr_ від 30 Червня 2023, 13:29:04не маєте морального права.
Ближнє світло в фарах з установленим ксеноном або ЛЕД замість галогену зазвичай зустрічкою сприймається як дальнє, тому що має такий самий світло-тіньовий кордон (СТК) від фар, як і дальнє. Просиш переключитися. він вмикає дальнє та знову ближнє. Різниці не має, сліпить і одне і інше. Хоча він знає, що в нього установлено у фарах, але на підфарники не переходить. Тому, згідно з  ПДР 2.14 я вмикаю жальній для вирівнювання СТК. При рівних зазвичай в Славуті з правильно скоригованими фарами, дальнє світло має більш інтенсивний світловий потік від галогену, чим в аналогічній з ЛЕД або ксеноном, тому перебиває зустрічну. Вже не кажу за інші, такі як ДЕУ, 10 ТАЗи тощо. Саме в таких найчастіше і зустрічаються переробки. Йому добре, а на інших начихати. Але не на мене. Отримай дальнє у відповідь на свої дії.

колись займався ксеноном , якщо все вірно стоїть то і в оребрених фарах є чітка лінія на ближньому, можна навіть крейдою на стіні обвести і перевірити по госту, (ДСТУ), якщо шкода грошей на якісне світло і часу на налаштування то це вже Ваші проблеми, навіщо перекладати з "больної голови на здорову"?
:facepalm:

VAZ 21053

Цитата: User2108 від 02 Липня 2023, 00:42:23
Цитата: VAZ 21053 від 01 Липня 2023, 23:09:54
Цитата: Skiper від 30 Червня 2023, 16:56:59
Цитата: _Oleksandr_ від 30 Червня 2023, 13:29:04не маєте морального права.
Ближнє світло в фарах з установленим ксеноном або ЛЕД замість галогену зазвичай зустрічкою сприймається як дальнє, тому що має такий самий світло-тіньовий кордон (СТК) від фар, як і дальнє. Просиш переключитися. він вмикає дальнє та знову ближнє. Різниці не має, сліпить і одне і інше. Хоча він знає, що в нього установлено у фарах, але на підфарники не переходить. Тому, згідно з  ПДР 2.14 я вмикаю жальній для вирівнювання СТК. При рівних зазвичай в Славуті з правильно скоригованими фарами, дальнє світло має більш інтенсивний світловий потік від галогену, чим в аналогічній з ЛЕД або ксеноном, тому перебиває зустрічну. Вже не кажу за інші, такі як ДЕУ, 10 ТАЗи тощо. Саме в таких найчастіше і зустрічаються переробки. Йому добре, а на інших начихати. Але не на мене. Отримай дальнє у відповідь на свої дії.

колись займався ксеноном , якщо все вірно стоїть то і в оребрених фарах є чітка лінія на ближньому, можна навіть крейдою на стіні обвести і перевірити по госту, (ДСТУ), якщо шкода грошей на якісне світло і часу на налаштування то це вже Ваші проблеми, навіщо перекладати з "больної голови на здорову"?
:facepalm:
Цитата: User2108 від 02 Липня 2023, 00:42:23
Цитата: VAZ 21053 від 01 Липня 2023, 23:09:54
Цитата: Skiper від 30 Червня 2023, 16:56:59
Цитата: _Oleksandr_ від 30 Червня 2023, 13:29:04не маєте морального права.
Ближнє світло в фарах з установленим ксеноном або ЛЕД замість галогену зазвичай зустрічкою сприймається як дальнє, тому що має такий самий світло-тіньовий кордон (СТК) від фар, як і дальнє. Просиш переключитися. він вмикає дальнє та знову ближнє. Різниці не має, сліпить і одне і інше. Хоча він знає, що в нього установлено у фарах, але на підфарники не переходить. Тому, згідно з  ПДР 2.14 я вмикаю жальній для вирівнювання СТК. При рівних зазвичай в Славуті з правильно скоригованими фарами, дальнє світло має більш інтенсивний світловий потік від галогену, чим в аналогічній з ЛЕД або ксеноном, тому перебиває зустрічну. Вже не кажу за інші, такі як ДЕУ, 10 ТАЗи тощо. Саме в таких найчастіше і зустрічаються переробки. Йому добре, а на інших начихати. Але не на мене. Отримай дальнє у відповідь на свої дії.

колись займався ксеноном , якщо все вірно стоїть то і в оребрених фарах є чітка лінія на ближньому, можна навіть крейдою на стіні обвести і перевірити по госту, (ДСТУ), якщо шкода грошей на якісне світло і часу на налаштування то це вже Ваші проблеми, навіщо перекладати з "больної голови на здорову"?
:facepalm:
будь яка думка має право на існування , але істина(правда) одна , нажаль люди про це забувають, і влаштовують як на данному ресурсі - травлю, але ще раз наголошую як людина яка інколи бачить світ навиворіт, бо зараз знаходжусь вже пів року на Донеччині, - істина одна як Бог, батьківщина, мати, і т. д., і т.п., і від того що Ви запізнившись будете казати на біле чорне нічого не зміниться , підїдьте на автомобілі з якісно встановленим правильним ксеноном до стіни у вечері і увімкніть ближнє світло фар і подивіться... І якщо ще щось не зрозуміло то хай повилазить тим горекоментаторам які тут хейтять те чого не розуміють....
P.s.  Європа мабуть зійшла з глузду якщо не відмовилась від ксенону а навпаки розвинула цей напрямок до технології застосування лед  ламп?
Жити з паливом у жилах, або ж "колхоз" на коліні?
https://www.youtube.com/channel/UCAKN5XwvocokaM7VmiJRnOQ/featured

Toris

Цитата: VAZ 21053 від 02 Липня 2023, 13:00:47P.s.  Європа мабуть зійшла з глузду якщо не відмовилась від ксенону а навпаки розвинула цей напрямок до технології застосування лед  ламп?
А Ви особисто розглядали вживу сучасні LED-фари? Я розглядав і навіть фоткав в електромобілях 2020-х років випуску. Там не цокольні лампи H3 чи H4, там геть інша конструкція фари. ;)

User2108

Цитата: Toris від 03 Липня 2023, 08:29:03
Цитата: VAZ 21053 від 02 Липня 2023, 13:00:47P.s.  Європа мабуть зійшла з глузду якщо не відмовилась від ксенону а навпаки розвинула цей напрямок до технології застосування лед  ламп?
А Ви особисто розглядали вживу сучасні LED-фари? Я розглядав і навіть фоткав в електромобілях 2020-х років випуску. Там не цокольні лампи H3 чи H4, там геть інша конструкція фари. ;)
Можете ніяких аргументів не писати, людина ліпила ксенон у рефлекторну фару і казала що всьо збсь, нікого не сліпить. Була ціла срач-тема з цього приводу.

Romka

Цитата: _Oleksandr_ від 30 Червня 2023, 20:00:08Ви ж самі вказали пункт і описали принцип порушення.
А от як так вишло, що при їзді на дальному при відстані ближче чим 250 метрів
Помиляєтесь. Доведено, що йде прохання переключитись на справний відрегульований ближній чи габаритні вогні, щоб не сліпити зустрічний транспорт. Так як водій зустрічного транспортного засобу не реагує, то йде постійне прохання мигання дальнім, щоб залишитись живим в даній ситуації. Оскільки наразі не відомо, що з водієм зустрічного ТЗ, можливо він під дією алкоголю, наркотичних чи заборонених лікарських засобів.
 
Взагалі, таке враження, що люди з ЛЕД чи ксенон в рефлекторній фарі стають закритими сектантами, достукатись до яких марна справа.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Toris

Цитата: User2108 від 03 Липня 2023, 08:36:43Можете ніяких аргументів не писати, людина ліпила ксенон у рефлекторну фару і казала що всьо збсь, нікого не сліпить. Була ціла срач-тема з цього приводу.
Та ладно, спробував чоловік один раз, як ото воно, та й усе на тому. Далі вже усе робив феншуйненько, мабуть.

VAZ 21053

Цитата: User2108 від 03 Липня 2023, 08:36:43
Цитата: Toris від 03 Липня 2023, 08:29:03
Цитата: VAZ 21053 від 02 Липня 2023, 13:00:47P.s.  Європа мабуть зійшла з глузду якщо не відмовилась від ксенону а навпаки розвинула цей напрямок до технології застосування лед  ламп?
А Ви особисто розглядали вживу сучасні LED-фари? Я розглядав і навіть фоткав в електромобілях 2020-х років випуску. Там не цокольні лампи H3 чи H4, там геть інша конструкція фари. ;)
Можете ніяких аргументів не писати, людина ліпила ксенон у рефлекторну фару і казала що всьо збсь, нікого не сліпить. Була ціла срач-тема з цього приводу.
срач це коли ти кажеш на біле що воно чорне, а коли тобі пояснюєш що це не так, то ти вигадуєш що то "срач тема", або що то не біле а коричнево сіре, бо сучасна лед лампа іншої конструкції, будь яке світло правильно сфокусоване на виході буде мати Ті чи інші показники, і саме на виході потрібно дивитись , а не заглядати в дупу, (вибачайте), але вже зашквар якийсь , бо зараз ще почне розказувати як Він з люкс метром , вимірював Кельввіни..... Все  годі з пустого в порожнє , не подобається не став, але і не збивай людей розказуючи про те про що не знаєш, Я спробую не реагувати на такого роду коментарі, або якщо хочеш то пиши в ту  тему про яку ти згадував....
Жити з паливом у жилах, або ж "колхоз" на коліні?
https://www.youtube.com/channel/UCAKN5XwvocokaM7VmiJRnOQ/featured

User2108

Цитата: VAZ 21053 від 06 Липня 2023, 19:44:11
Цитата: User2108 від 03 Липня 2023, 08:36:43
Цитата: Toris від 03 Липня 2023, 08:29:03
Цитата: VAZ 21053 від 02 Липня 2023, 13:00:47P.s.  Європа мабуть зійшла з глузду якщо не відмовилась від ксенону а навпаки розвинула цей напрямок до технології застосування лед  ламп?
А Ви особисто розглядали вживу сучасні LED-фари? Я розглядав і навіть фоткав в електромобілях 2020-х років випуску. Там не цокольні лампи H3 чи H4, там геть інша конструкція фари. ;)
Можете ніяких аргументів не писати, людина ліпила ксенон у рефлекторну фару і казала що всьо збсь, нікого не сліпить. Була ціла срач-тема з цього приводу.
срач це коли ти кажеш на біле що воно чорне, а коли тобі пояснюєш що це не так, то ти вигадуєш що то "срач тема", або що то не біле а коричнево сіре, бо сучасна лед лампа іншої конструкції, будь яке світло правильно сфокусоване на виході буде мати Ті чи інші показники, і саме на виході потрібно дивитись , а не заглядати в дупу, (вибачайте), але вже зашквар якийсь , бо зараз ще почне розказувати як Він з люкс метром , вимірював Кельввіни..... Все  годі з пустого в порожнє , не подобається не став, але і не збивай людей розказуючи про те про що не знаєш, Я спробую не реагувати на такого роду коментарі, або якщо хочеш то пиши в ту  тему про яку ти згадував....
Єдині лед лампи, які зараз можна поставити у фару замість штатної галогенки - це Philips ultinon pro серій 5000, 6000 чи 9000, тому що вони мають малу потужність і чіп правильних розмірів та розташування (як нитка у лампі). Але через це вони і мають відповідну ціну, яку майже ніхто не хоче платити. Все решта - це дешманський лед, який перетворюється у сварку для зустрічного транспорту.
Друге, срачем та тема стале через те, що ксенон у рефлекторній фарі сліпить, але ти всім намагався довести протилежне.
Третє, людина вже поклала на всіх болт і тому поставила лед, відповідно маємо ще одного кермувальника з "несліплящим" ледом.

Romka

Добавлю, що ці Філіпс ледлампи перевірені не одним тестом, що підтвердив їх аналогію з галогеновими.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Labukh

На цьому тижні зробив планове ТО карбюратора та системи запалення в цілому. Попередньо знайшов толкового карбюраторника, про якого були хороші відгуки. В результаті машина стала працювати набагато рівніше, і, за ствердженням майстра, має покращитися розхід палива (останнім часом фіксував 9-10 л/100 км пропану в міському циклі). Була виявлена несправність вакуумного октан-коректору, тому замовив новий вакуум, поміняю коли приїде.
Паралельно задумався про заміну рідного розширювального бачка на Ланосовський, бо трохи дістало постійно доливати антифриз. Поки що стримує лише небажання залишитися без індикатору охолоджуючої рідини, бо на Ланосовському він не передбачений, а датчик я тільки недавно купив новий. Або, як варіант, замінити лише кришку на рідному бачку - має вийти дешевше, і датчик антифризу нікуди не дінеться. Питання лише в тому, де знайти підходящу кришку.

Labukh

Інсталював Ланосовський бачок. Став трохи під нахилом, бо вихід на нижній патрубок зроблений навскоси, а не рівно, як на рідному. Довелося трохи підмощувати знизу. Використав штатне кріплення, лише взяв довший болт. Прогрів мотор до ввімкнення вентилятора, через деякий час заглушив. Підтікань не виявлено. Далі тестуватиму вже в процесі експлуатації.



Toris

Вітаю з ланосячим бачком і ланосячою пробкою!
:clap:

Тепер будете відслідковувати лише температуру.

Labukh

Цитата: Toris від 08 Липня 2023, 21:09:01Вітаю з ланосячим бачком і ланосячою пробкою!
:clap:

Тепер будете відслідковувати лише температуру.
Ну мені особливої інформативності датчик рівня і не давав - він постійно блимав, що рівень низький, хоча насправді був у нормі. Я просто маю звичку щоранку перед тим, як заводити машину, перевіряти рівень мастила, гальмівної рідини та антифризу. Спробую підключити індикатор рівня охолоджуючої рідини до вентилятора - щоб ця лампочка вмикалась разом з вентилятором. Хоч знатиму, чи ввімкнувся він, буде спокійніше.

Labukh

Вчора на трасі знатно закипів, причому неочікувано. Йшов не більше 90, помітив, що стрілка температури пішла вгору, а вже за хвилину була в червоному секторі. Зупинився, глянув на вентилятор - не працює. Заглушив машину, в розширювальному бачку тим часом шипіло і булькало. Перевірити нижній патрубок на радіаторі не здогадався, бо розхвилювався. Почекав, поки машина охолоне, відкрив пробку розширювального бачка - порожньо. З собою був запасний літр антифризу, влив - як у безодню. Добре, що був запас води. Влив ще близько 4 літрів води і поїхав. Владнав всі справи і неспішно доїхав додому - більше не кипів, вентилятор справно вмикався. Дійшов висновку, що міг підвести термостат - не відкрився, тому і датчик вентилятора не спрацював.
Сьогодні зранку пішов у автомагазин і купив концентрат антифризу + баклажку дистильованої води, новий термостат і шматок шлангу, бо хотів замінити пару патрубків, які не вселяли довіру. Старий термостат був мідний, очевидно, ще рідний. Поставив французький, хоча, думаю, Францію він бачив лише уві сні )). Також викинув недавно інстальований Ланосовський бачок, повернув рідний - все-таки з датчиком рівня антифризу якось спокійніше. Розбавив концентрат 1 до 1, вийшло близько 7 літрів антифризу. В залишку вийшло близько півтора літра на доливку.
Заводив на газу, прогрів до 80, ввімкнувся вентилятор. Бачу - обмерзає редуктор. Переключився на бензин, через 8-10 хвилин редуктор відтанув, шланги стали гарячими. Переключився на газ - все норм. Перевірив всі з'єднання, хомути - підтікань не знайшов.