Выхлопная система

Автор Дима, 18 Листопада 2010, 18:22:45

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

vladishtm

Цитата: Toris від 19 Вересня 2023, 08:03:26Це називають стронгер
.  Я тут тимчасово підміняв каталізатор босаловською прямоточною вставкою з гайкою під лямбду - не годиться. Ото такий стронгер з гайуою під лямбду, ну і звісно  розміри та кріплення (яблуко ) можливо б і було нормально.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Toris

Цитата: vladishtm від 19 Вересня 2023, 15:35:32Я тут тимчасово підміняв каталізатор босаловською прямоточною вставкою з гайкою під лямбду - не годиться.
А чому не годиться? Без підпору потоку каталізатором лямбда-зонд не говорить правди? Я вже собі думаю замість каталізатора приліпити стронгер, бо люблю, коли тихо.

Володимир

Цитата: Vitaliy. від 18 Вересня 2023, 23:22:54А как называется вид резонатора (а резонатор ли, в этом случае?), если внутри центральная перфотруба со средними или мелкими отверстиями, с парой перегородок по периферии, и сквозным проходом газов? У тюнеров это вроде прямоток называется. Но одно дело, если он в конце системы (после резонатора), а другое дело вместо резонатора.
Москалі називають це "пламегаситель".
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Vitaliy.

Да менi бай дуже як вiн зветься. А як вiн зветься у москалiв, менi  на них з великоi  колокольнi.
Меня интересует суть .
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

Володимир

Цитата: Vitaliy. від 20 Вересня 2023, 22:24:11Да менi бай дуже як вiн зветься. А як вiн зветься у москалiв, менi  на них з великоi  колокольнi.
Меня интересует суть .
Ну значить вогнегасник, якщо перекласти дослівно, бо назву таку зустрівав тільки у відео на російській мові.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sadist

Трошки про свій "колхоз" з'єднання штанів з резонатором. Все почалось з того, що на резонаторі відвалились "вуха" кріплення до штанів. З гріхом попалам зкріпив цю конструкцію, але згодом відвалилось і кріплення на штанах. В і-неті траплялась інфа про високотемпературну замазку з рідкого скла та азбесту - вирішив спробувать. Десь за середину резонатора дротом підтягнув його до дниша за якусь там загагуліну так, що стала пристойна соосність вихода штанів та входу резонатора. Треба було загерметизувати трошки більше 2см труби. Розрізав пивну банку, скрутив трубку, яку і вставив частково в штани та резонатор. Над трубкою із мілкої металевої сітки зробив бандаж внутрішній. Сталевим дротом стягнув штани з резонатором так, що утворився зовнішній бандаж з кроком дротин 0.5-1см. Міленько порізав азбестовий шнур та змішав з рідким склом до стану липкого тіста. Замазав свою конструкцію так, що покрився і верхній бандаж невеличким шаром замазки. Вранці кріплення показало пристойний результат на жорсткість. Додатково обгорнув замазку знову полосками з пивних банок, які закріпив добре дротом. Незважаючи на все, "муфта" вийшла не товша за резонатор. Вже проїхам майже 100км, тримається та тихо робить. А ще здалось, що мотор став робить якось легше, побільшало тягло - таке враження, цьому сприяє опір вихлопної системи - це так, чи мені таки здалось?

Володимир

Цитата: Sadist від 15 Липня 2024, 16:08:55А ще здалось, що мотор став робить якось легше, побільшало тягло - таке враження, цьому сприяє опір вихлопної системи - це так, чи мені таки здалось?
Я колись також добивався тишини в салоні, то був резонатор босал, потім рідних глушник, потім банка глушника від ланоса, то по відчуттям двигун крутився легше.

Колись в батька був газ-53, то казав що як прогорав глушак, потужність падала, хоча він там був прямоточний.

Якщо треба штани чи резонатор, то є в хорошому стані штани від босала та резонатор від полмострой https://slavuta-club.info/forum/index.php?topic=17807.0
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

Питання, так всеж  брати на глушак ( не резонатор) Славути  босал? Ціна десь 1300... а не босал від 600грн.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

Цитата: vladishtm від 17 Липня 2024, 20:39:08Питання, так всеж  брати на глушак ( не резонатор) Славути  босал? Ціна десь 1300... а не босал від 600грн.
Перефразуй запитання чи виправ помилки, бо не розумію суті запитання.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

User2108

Якщо хочеш забути про вихлопну на декілька років, то однозначно босал, а якщо є бажання кожен рік/півтора нове ставити - то можна й інших.

vladishtm

Попередник записав що замінив "вихлопну" (можливо резонатор і глушник  :dunno: ) у 2017 році - не босал.
Пробіг с тих пір десь 10000. У 2022 прогорів резонатор, заварив і через рік поміняв на босал.
Схоже що глушник (не босал) всередині теж вже проблема. Але зовні ще б нічого.
Скоріш за все братиму босал ( з слідучої пенсії).  Та все ж, небосал бачу відбігав десь років 5,.
Скільки пробігає босал не знаю, тому звертаюсь до бувалих .
Але якщо 700гр на 5 років то може це все ж краще ніж 1400 га тіж пять років  :thank_you:
Бо "алюмізіроване" то не є нержавійка тим більш вогнетривка.
Це більш схоже на красиву упаковку за подвійною ціною. Хіба алюміній термостійкий?

Бачу що чорняга прослужила місяців 60 а не місяців 6-12.
Якщо босал прослужить стільки ж - то тоді дурня. Я б віддав за "термо нержавійку" десь 2000грн.
А так віддаєм за чорний метал у алюмінію і на 5 років  :dunno:  . Тим біль що
внутрішня частина мабуть у тих і тих однакова. Можливо товщина різна  :dunno:
-----------
алюмізіроване "...Это сталь глушителя, покрытая ровным слоем алюминиевого состава с двух сторон."
...«черные» глушители служат всего лишь от 6 месяцев до 1 года.
...из нержавеющей стали довольно качественны и служат до 15-ти лет
Spoiler
https://www.strongeropt.com.ua/glushiteli#:~:text=%D0%90%D0%BB%D1%8E%D0%BC%D0%B8%D0%BD%D0%B8%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D0%B0%D1%8F%20%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BB%D1%8C%20%D0%B8%D0%BC%D0%B5%D0%B5%D1%82%20%D1%81%D0%B2%D0%B5%D1%82%D0%BB%D0%BE%2D%D1%81%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%B1%D1%80%D0%B8%D1%81%D1%82%D1%8B%D0%B9,%D0%BE%D1%82%204%20%D0%B4%D0%BE%207%20%D0%BB%D0%B5%D1%82.
Цена на алюминизированные глушители
Цена на глушители зависит от материала из которого изготовлена запчасть:
простая «черная» сталь;
нержавсталь;
алюминизированная сталь;
Глушители из обычной стали (черный метал) считаются дешевыми и низкосортными. Глушители основные и дополнительные из такого металла, как правило, красят в серебристый цвет, а неокрашенные имеют черный цвет. Краска здесь не играет никакой роли и нужна лишь для того, чтобы изделия приняли более-менее товарный вид и не заржавели до момента продажи. На этом полезные свойства покраски заканчиваются. Такие «черные» глушители служат всего лишь от 6 месяцев до 1 года, потому и занимают низшую нишу и по цене, и по качеству.

Глушители из нержавеющей стали довольно качественны и служат до 15-ти лет, но на рынке мало популярны (в основном это оригиналы известных брендов). Связано это с тем, что стоимость нержавейки крайне высока. Глушители из нержавейки не выпускается массово и применяются в основном в прямоточных спортивных конструкциях.
Наибольшее предпочтение на авторынке глушителей получила алюминизированная (алюминированная) сталь. Это сталь глушителя, покрытая ровным слоем алюминиевого состава с двух сторон. Алюминированная сталь имеет светло-серебристый цвет, как и алюминий. Материал этого типа обладает очень высокой стойкостью к коррозии и не требует дополнительной обработки, а это очень важно по следующим причинам. Алюминизированные глушители за счет высокой стойкости к коррозии служат от 4 до 7 лет.
[close]
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

В мене чорний резонатор прожив приблизно три роки, босал років 10 проїздив на машині доки не продав, на вигляд заміни не хотів.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

Цитата: Володимир від 18 Липня 2024, 16:42:18В мене чорний резонатор прожив приблизно три роки, босал років 10 проїздив на машині доки не продав, на вигляд заміни не хотів.
За резонатор я теж погоджуюсь, (плюс масса виробу ) а ще краще може нерж, бо наприклад,  нерж каталізатор стоїть перед резонатором і поки що можна сказати як новий ( зверху)
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

Цитата: vladishtm від 18 Липня 2024, 20:49:13
Цитата: Володимир від 18 Липня 2024, 16:42:18В мене чорний резонатор прожив приблизно три роки, босал років 10 проїздив на машині доки не продав, на вигляд заміни не хотів.
За резонатор я теж погоджуюсь, (плюс масса виробу ) а ще краще може нерж, бо наприклад,  нерж каталізатор стоїть перед резонатором і поки що можна сказати як новий ( зверху)
Алюмінізована деталь ходить 10 років, питання в тому чи славута стільки само проходить, чи продасться швидше, я на своїй коли купив планував їздити до пенсії, але життя внесло свої корективи.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

masster

Не ходить вона 10 років. Можна глянути в иоєму бортовику.