Sensович Toris'а

Автор Toris, 19 Лютого 2021, 22:25:17

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 5 Гостей дивляться цю тему.

Toris

#1035
Сьогодні зробив розвал-сходження після вчорашньої заміни опорних підшипників та амортизаторів.
Робота 600 грн або USD14.46 при курсі 41.50UAH/USD.

Цитата: User2108 від 20 Серпня 2024, 08:23:52То тепер в документах якась відстрочка стоїть і по завершенню знову йти в ТЦК оновлятись?
У "Резерв+" не змінилось нічого, по відстрочках та броні - прочерки. То вони щось там для себе позначили.

Цитата: User2108 від 20 Серпня 2024, 08:23:52Як поведінка авто стала?
Яйце те ж саме, але профіль дивимось з іншого боку. :) Те ж саме. Ну, хіба що форсунки тепер ніколи не човпуться об ресивер. А якщо Ви про підшипники та амортизатори, то без сенсових проставок на вищих нубіновських опорниках авто в цілому стало нижче на 6 міліметрів, а гойдання авто стало м'якіше. Зі старих амортизаторів витекло масло і вони аж торохтіли. Тепер торохтіння від амортизаторів немає. Але ще щось трохи десь торохтить на добрих ямах. Нада усе вивантажити весь хлам та металобрухт з салону та багажника і погасати порожняком.

Ivan1988

Аморти Sachs газ-масло чи масло?

Toris

Ремонтник каже, що масло. Попередній власник амортів (професійний гонщик "Субару Україна") скаржився, що для нього вони надто м'які (стояли на домашньому "Ланосі").

Ivan1988

Коли я  ще в 2021 році вибирав амортизатори, то вже тоді не було масляних Sacsh. Зняли з виробництва. Були тільки газо-масляні

Toris

#1039
Ну, не масляні, то не масляні. Десь знайду старіші фото, там етикетки були, то й розберемось, що то воно таке. Або не знайду. Поки все влаштовує, то якось пофіг. :-D

P.S. Знайшов древню переписку з продавцем амортизаторів. Амортизатори таки масляні. https://sachs.com.ua/SACHS/100338 Покладу допис з його бортовика сюди і фото також сюди покладу для історії.

Посилання:
https://lanos.com.ua/topic/77636-lanos-15-buyan-andreyakuzmyksyu/page/46/#comment-2259129

Текст:
"Вечно мне, чего-то не так, всё время, что-то покрутить надо!
немного истории: на пробеге 5800 км я лихорадочно снял то, что стояло с завода и поставил масляные амортизаторы KYB Premium. А на пробеге 30100 км придумал поставить эти аморты, вместе с нубировскими опорниками на Ланос сына. А вот себе решил попробовать немецкое качество масляных Sachs.
В итоге: через месяц сын надумал продавать свой Ланос собственному тестю и мы купили ему Ладу Гранту, из салона, да ещё и на автомате (так ему хотелось, зато теперь он нам долг выплачивает), а я продолжил пробовать ездить на мягоньких Sachs-ах. Которые в итоге проехали "целых" 7000 км
И аморты эти действительно хорошие, мягонькие, точно повторяют ощущения заводских, но мне этого маловато, а газовых многовато и решил я вернуться обратно к тому, что мне больше всего понравилось — масляные KYB Premium.
Поставил и сразу ощутил, что это то, что я хотел!

А Sachs радостно отдам за пол цены (всего 800 грн) тому, кто хочет кататься на мягкой машине."

Ivan1988

Мені не дуже подобалось їздити на м'якій   ходовій. Але кожному своє))

Toris

Їзда подобається дуже, м'якенько так. Не подобається переїжджати поліцейських лежнів: при з'їзді, якщо не дуже вповільнишся, щось гепає. Тепер кланяюсь лежням, як оті іномарки. :(

Toris

#1042
28 серпня 2024 року, середа. Придбав гальмівні диски, гальмівні колодки та дротяні пружини для утримування колодок (корисний тюнінг).

При заміні амортизаторів ремонтер сказав, що вже можна міняти гальмівні диски та колодки. Розвальщик те ж саме сказав. То я перейнявся і швиденько придбав усе це локально. Трішки дорожче, ніж зазвичай в інтернетах, але записаний до гарячої черги на заміну, тож вирішив не чекати доставки.

Гальмівні диски Ferodo 1980грн
Гальмівні колодки Ferodo 750грн
Дротяні пружини для утримування колодок 220грн
Разом 2950грн або 70.91USD за курсом 41,60UAH/USD.

P.S. Гальмівні колодки "Daewoo Motor", котрі буду міняти, попрацювали 22 тис.км.

Ivan1988

Цитувати виділенеПри заміні амортизаторів ремонтер сказав, що вже можна міняти гальмівні диски та колодки. Розвальщик те ж саме сказав.
Цікаво, як визначити що диск та колодки треба міняти? Можливо й мої вже на підході)))

Toris

Бачите канавку на колодках? Як тільки канавка щезне - так уже негайно кров з носа треба міняти. По книжці мінімальна товщина гальмівної накладки - 2 мм.

А на дисках від колодок така колія глибока утворюється (з кожної сторони) та бортик колії по краю диска. По книжці товщина диска 20 мм, мінімальна товщина 18 мм. Тобто як тільки бортик колії (глибина колії) з кожного боку буде 1 мм - то вже пора.

У мене вже той бортик лівого колеса тре по металу гальмівних колодок чи ще по чомусь, коли диски прогріються. Пищить, скотиняка, аж соромно паркуватись перед пацанами.