Вопрос-ответ

Автор Vitaliy., 18 Лютого 2015, 10:52:08

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 3 Гостей дивляться цю тему.

vladishtm

Цитата: Toris від 09 Жовтня 2020, 13:22:43і поверх фарби ще шарів 5-6 лаку
Ну таке можна і наноКЕРАМІКОЙ терти. До нижнього лаку -потім полакувать ще Тай лак буває різний -є такий що й зубило витримає. Можна просто полакувать, а можна і термозапікать.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

Цитата: Toris від 08 Жовтня 2020, 19:39:43Розміри камери глушника занадто малі для резонансного зниження звуку, тому залишається гратись лише зі струменями газів, які формуватимуть вторинний звуковий фронт вже меншого тиску. І т.д.

Отой саморобний додатковий глушник Володимира саме за таким принципом працює. Базове питання - робочий об'єм камери для порції газу. Об'єм збільшується з ростом температури вихлопу.

А з геометрією помудрувати, отвори де, які та за яким принципом свердлити - то вже цікаве питання. :)
В моєму глушнику я думаю добрий ефект створює перегородка у вигляді пропелера, яка із збільшення обертів створює в банці ефект циклону.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Циклон і побільше лабіринтів
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

ще б туди набивочку напхати шумовбиральну от тоді було б тихо геть
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ИнФлеймс

Доброго дня. Хочу взяти нову голу ГБЦ та, окремо, нові клапана.  Зможу я їх відразу притерти? Чи є ймовірність що доведеться розгортати направляючі?

ВКБ

Цитата: ИнФлеймс від 19 Жовтня 2020, 13:17:10
Доброго дня. Хочу взяти нову голу ГБЦ та, окремо, нові клапана.  Зможу я їх відразу притерти? Чи є ймовірність що доведеться розгортати направляючі?
Напрявляючі там в розмір і соточний зазор в парі з штоком клапанаю. Втулки готові там мають бути впресовані.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Має все підійти зразу, але це автозаз, то можливі сюрпризи, є ще китайскі головки, про них навіть на ютубі є відео.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Григорий

Я в себе міняв направляющі сам, якщо є оправка для запресовки  а виточити її можна в токаря, для цього понадобилась морозильна камера для направляющих та газова плита для головки, напрявляющі розверткою не проходив а от сідла клапанів відносно нових направляющих шліфував, притерти там проблемно тому що направляюща відносно сідла всерівно дає якийсь інший кут але не багато, на першій головкі без оправки для запресовки спортив пару направляйок, дуже тонкі стінки в місці для посадки сальників клапанів.
СЛАВУТА -- конструктор для дорослих, але дуже простий.

ИнФлеймс

В моєму випадку міняти направляючі, і взагалі, ремонтувати голову, немає резону.  Канали  СО  погризені тосолом майже до циліндрів.  Мене цікавило на скільки все підігнано в нових ГБЦ.

VAZ 21053

У Травнікова також є відео нової голівки де він пояснює як і що
Жити з паливом у жилах, або ж "колхоз" на коліні?
https://www.youtube.com/channel/UCAKN5XwvocokaM7VmiJRnOQ/featured

Toris

У Травнікова воно вже старе:

2012 рік:
Spoiler
[close]

2014 рік:
Spoiler
[close]

ИнФлеймс

Шановний Володимир коли  говорив  про китайські головки,  напевно  мав на увазі це відео. Судячи з нього,  у них досить не погана якість виконання. І скоріш за все, вони йдуть як офіційні запчастини через Укравто.

Володимир

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Kudrik

Цитата: ИнФлеймс від 21 Жовтня 2020, 21:22:28... у них досить не погана якість виконання.
Судя по внешней поверхности отливки(где без фрезера), цвету литья, длинной стружке и по наличию 4-х дополнительных заглушек....можно косвенно предполагать, что это отливки по  технологии "Cold-Box процесс". Там идет не старожимная "формовочная земля"... а современные литые пластиковые термостойкие пресс/формы. Пластик потом удаляется чисто/быстро из изделия , путем продувки газо/жидким СО2, под давлением
Значит качество отливки(пористость) и геометрия одно из самых высоких в мире, поскольку это один из наиболее совершенных процессов литья.
А вот хим состав металла...наверняка намного уступает, по коррозионной стойкости и по жесткости  ... Изделиям серьезных автопроизводителей.

Причина простая. Китайцы льют наверняка без давления(для дешевизны и быстроты). И для повышения текучести и уменьшения пористости литья ....применяют алюм. сплавы с повышенным содержанием магния и малым содержанием кремния.
Магний идеально льется и без давления. А сплав с высоким кремнием....вообще невозможно отлить без давления, из-за появления пористости
Значит...! Китайское литье на вид красивое, но не обязательно  стойкое к корозии и мех. нагрузкам.

ВКБ

#8039
Литво по відео якісне. Все ж таки скоріше по виплавляємим возковим формам льють або газифіцируємим.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.