Проблема з пічкою!!! Допоможіть замерзаю!!!

Автор Анатолий, 27 Грудня 2015, 09:05:09

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.

Андрій

а я поміняв радіатор на лузар, двигун на підгипниках лузар - гівно гівном... відчуваю, взимку сірниками грітися буду
хочеться як краще а виходить як у волчка з алчєвськом, жопа :(


[img]http://s

Серёга

Цитата: Sergik32 від 15 Листопада 2017, 08:20:00
а як дує коли включаєш вентилятора, краще обдуває скло і на ноги?

Дует он канечно супер, зимой долго сидели в машине стёкла запотели покругу, завёл прогрел включил вентилятор и даже заднее стекло распотелось, кстати с боковых сопел начало ощутимо дуть с родным такого ненаблюдалось. Забыл сказать по центру у меня заглушено только на стекло и по боковым.
Цитата: Sergik32 від 15 Листопада 2017, 11:24:32
ну на швидкості то вентилятор і не потрібно, мене більш цікавить як коли машина стоїть і його вмикнути, щоб вікна не потіли, навіть якщо і прохолодним на вікно дує при закритій нижній кришці, потік повітря більший ніж у стоковій ставуловській?

Опять же я сравниваю со своим вентилятором который неправильно с завода подключили он дул слабо и гудел, я когда попробовал с переполюсовкой подключить он заработал намного быстрее
Мы работаем на работе,которую ненавидим,чтобы купить вещи,которые нам не нужны!

Sergik32

ну судячи з фото, то ти його просто туди вставив і нічого не клеїв і не глушив, тоєсть забор повітря збоку в ту улітку.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Серёга

Цитата: Sergik32 від 16 Листопада 2017, 08:01:09
ну судячи з фото, то ти його просто туди вставив і нічого не клеїв і не глушив, тоєсть забор повітря збоку в ту улітку.

Да чуть подпилил корпус вставил и она зажалась корпусом прикручивать делать какие то крепления не пришлось, за улитку можно спокойно браться и она не отпадёт. Забор воздуха сбоку с одной стороны сетка сделана а с другой должна быть заглушка(крышечка) моторчика но её небыло получаеться с двух сторон забор воздуха
Мы работаем на работе,которую ненавидим,чтобы купить вещи,которые нам не нужны!

Володимир

Цитата: Sergik32 від 15 Листопада 2017, 11:24:32
ну на швидкості то вентилятор і не потрібно, мене більш цікавить як коли машина стоїть і його вмикнути, щоб вікна не потіли, навіть якщо і прохолодним на вікно дує при закритій нижній кришці, потік повітря більший ніж у стоковій ставуловській?
Як на мене, то краще такий варіант, включаєш поторчика на повну, а зі всіх дирок дує повітря однакової температури, єдиний мінус, якщо нема достатньої вентиляції то замерзають замки в задніх дверках і в багажнику.












Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

ну я твою установку бачив, солідно і добротно зроблено. Просто так не люблю в машині курочити, точніш починати курочити, потім то вже ясно що зроблю. От я і запитав у Сероги за улітку, чи там не багато маніпуляцій.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Sergik32 від 16 Листопада 2017, 11:08:05
ну я твою установку бачив, солідно і добротно зроблено. Просто так не люблю в машині курочити, точніш починати курочити, потім то вже ясно що зроблю. От я і запитав у Сероги за улітку, чи там не багато маніпуляцій.
Я собі купляв корпус пічки на розборках і його курочив, коли щось з того вийлшло то поставив.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

та от я тоже про це думаю, щоб свого не ломати
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Продовжу тут, щоби не гадити в бортовику.

Цитата: Sergik32 від 02 Квітня 2018, 16:28:09
ну можна ще провірити на об'єм, при умові що вони однакові ті радики, залити і вилити і порівняти, є там лапша чи немає
Кажуть що треба трясти радіатором і вони будуть стукати.

Тут натрапив на відео.
https://www.youtube.com/watch?v=FttczuRTJR4&list=UUi84YtrfJ2LQbMozu7zTuKg

Ну і цикаві на мій погляд коменти під відео.
Цитувати виділенеЛично разбирал радиатор отопителя 2108 Лузар и ДААЗ.   В лузаре всего 3 коротких "завихрителя", а в ДААЗе во всех трубках есть пластмассовые завихрители. Да и вообще продукцию Лузар лучше стороной обходить

Цитувати виділенеДобрый день.Стоял у нас на газеле какойто радиатор отопителя ,потек.Купили новый лузар поставили,не греет сняли розпаковали ,а там вот ети завехрители стоят через один через два,добавили из старого,и в машине стало тепло. 

Цитувати виділенедело в этих спиралях. их размеров и длинны,много разбирали искали причину и нашли ее при сравнении спиралей.кстати на сегоднейший день 2 радиатора ДААЗ снимали заново и при разборе увидели их через раз(((

Цитувати виділенедруган покупал лузар дак там вообще небыло завихрителей долго немогли понять в чем дело в итоге со старой печки запихали

Цитувати виділенетаже хрень поменял на 2109 поставил LSA стало как на улице никак не греет

Цитувати виділенеЯ сменил 3 радиатора за мене чем 2 года. Все даазовские. Да греет, но он через 4-6 месяцев начинает течь по бокам. Что можете посоветовать? Может есть что дорогое на рынке на 1000% качественное?
Цитувати виділенеВ общем я разобрался. Проблема была в крышке расширительного бочка (высокое давление все радиаторы не выдерживали и начинали течь). Поменял на ту которая регулирует давление. Вместо покупки нового радиатора, решил обойтись жидким герметиком. пока работает все нормально.

Цитувати виділенеПоменял на Оренбург- медный.Хорошо,что морозы закончились.Замерз бы нахер.Стоял аллюминий- Украина заводской.Тоже не очень.Но все же лучше чем медь.

Цитувати виділенеК слабым радиаторам печки можеш смело добавить и Вебер,у меня Дааз потёк по быстрому поменяли и поставили Вебер.Щас -6 а в машине руки мёрзнут на 1 скорости даже прохладный воздух.Система охлаждение в машине полностью исправна.Авто 2109

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Володимир

Поміняв конвеєрний радіатор пічки на радіатор ДААЗ, продавався в червоній упаковці. Зараз як і повинно бути, при подачі рідини з низу, низ рівномірно по всій довжині правого бачка радіатора гарячий, верх рівномірно холодніший. На рідному гаряче було тільки біля патрубків. Не знаю як буде зимою, але зараз на холостому ходу при температурі навколишнього середовища +23 і температурі двигуна +93, вноги йде таке гараче повітря що довго тримати руку не можливо, обпікає.

З заводу стояв радіатор "Зліт", турбулятори в трубках повинні бути, бо якщо потрусити ним то чути що є.




Пластинки в ньому ідуть з кроком 1 мм, нажаль не зробив фоток радіатора ДААЗ для порівняття, але візуально в ДААЗ пластинки тоньші, але їх відсотків на 25 більше.



Тепер саме цікавіше, власне чому не грів рідний конвеєрний. Через брак відливки вхідний і вихідний канал перекритий на половину, в отворах трубок не видно, в ДААЗ їх видно, також завдяки цим перегородкам потік рідини направлений прямо в трубки біля входу/виходу.




Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Андрій

щось би таке придумати щоб був хороший обдув на боковы дзеркала. Бо коли мороз хороший, у мене постійно бокові вікна в льоді.
підняття температури в салоні не допомогало...


[img]http://s

Володимир

Цитата: Андрій від 01 Серпня 2018, 13:42:47
щось би таке придумати щоб був хороший обдув на боковы дзеркала. Бо коли мороз хороший, у мене постійно бокові вікна в льоді.
підняття температури в салоні не допомогало...
В мене з тойотовським моторчиком трохи обдуває, а взагалі треба робити як в усіх машинах, на кожний боковий дифлектор окрема труба від самої пічки.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

ну Андрюха, в тебе тапер китайавто то там все включено, ти ж славуту продав. Вовчик, то ти патрубки перепідключив по правильному вже, так як книжка пише. Ну в таку погоду то і в мене жарить як канхворка, а от в холод то не дуже. ну ще грішу на вузьконаправлений потік повітря з равлика на радіатор, і це не всю площу покриває от тому і прохолодно зимою.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Sergik32 від 01 Серпня 2018, 14:08:25Вовчик, то ти патрубки перепідключив по правильному вже, так як книжка пише.
Я патрубки перепідключив в першу ж зиму.
Цитата: Sergik32 від 01 Серпня 2018, 14:08:25Ну в таку погоду то і в мене жарить як канхворка, а от в холод то не дуже. ну ще грішу на вузьконаправлений потік повітря з равлика на радіатор, і це не всю площу покриває от тому і прохолодно зимою.
Ну в мене раніше як рукою мацав правий бачок радіатора, то він був гарячим тільки на тому потовщенні біля патрубків, інколи осінню було важко зігрітись, не те що зимою.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

значить всетаки ДААЗ може і дійсно нормальну продукцію робить. прям я вже обзамислився, а чи мерзнути чи купити дааза
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0