Ремонт кузова Таврии своими силами без опыта

Автор maxon390, 02 Листопада 2016, 15:08:34

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

ВКБ

Цитата: Vitaliy. від 29 Вересня 2020, 10:40:42
Латаю днище и пороги. Вопросы. Под матерчатым полом и под слоем краски битумная хрень. Это шум защита? Именно эта смола часто бывает сама отслаивается от металла, когда под ней идёт ржавление. Кто как обрабатывает и защищает железо на полу после ремонта латками? Или так же зачистить и покрыть битумкой? И как тогда покрыть эту смолу, чтоб ковёр не прилипал и не пачкался?
Є прекрасна бітумна лєнта в будівельних товарах для покрівельних робіт наприклад в епіцентрі з одного боку слой бітуму липкий а з другого алюмінєва фольга. Не розтікається і не тріскає. Адгезія супер, плюс металічний слой оформлює і скріпляє при лотику, коврик не липне . Тільки точно така для автомобілів в автомагазинах вдвічі дорожча. Я такою стик унітазу ремонтував каналізацією, прекрасне облягання. Обезжирити перед використанням . Ремониував тимчасову диру в бризковику, деіще з вулиці. Планую переварити одне місце в порогі і обклеїти. Також канає як шумування. Ржавіння під нею і розтріскування не буде. Рулон 3 метри товщиною 120мм вартує 110грн.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Vitaliy.

Цитата: ВКБ від 29 Вересня 2020, 10:53:21Є прекрасна бітумна лєнта
Одно дело клеить рулон на что то плоское (как плёнку на стёкла), и другое на бугристое. Под этим ковром коррозия аж бегом будет.
Мне кажется лучше горячей специальной битумной мастикой покрыть, поверх которой когда остынет целлофан положить, чтоб ковёр не пачкался.
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

Toris

Цитата: Vitaliy. від 29 Вересня 2020, 10:40:42Латаю днище и пороги. Вопросы. Под матерчатым полом и под слоем краски битумная хрень. Это шум защита?
То заводське антивібраційне покриття. Гуру знешумлення кажуть, що воно так собі працює.

Якби зараз мені за мінімального бюджету довелось знешумлювати голий славутокузов, то оброблене після корозії дно обмазав би мастикою, пропановим пальником прогрів би гарно єврорубероїд і покрив би дно. Нагрітий рубероїд прекрасно розтягується і облягає нерівні поверхні. Щоправда, не знаю, чи не натягнеться рубероїд у морози і чи не з'являться порожнини під натягом. Втім, якщо під сонцем в люту спецу і взимку в люті морози рубероїд на даху виживає і не відшаровується, то у салоні авто, думаю, що виживе ще краще.

Просто мастикою має бути недостатньо, буде усе гриміти на низьких частотах.

А гуру знешумлення рекомендують користуватись спеціальними антивібраційними бітумними покриттями з алюмінієм. При цьому слід шукати точкові резонанси і туди наліплювати, щоби зекономити бюджет і масу. Ці ж гуру кажуть, що моторний щит і підлога таврославут після такого знешумлення одразу робляться помітно тихими. На ці поверхні рекомендують ліпити покриття від 3 мм.

ВКБ

Цитата: Vitaliy. від 29 Вересня 2020, 11:08:39
Цитата: ВКБ від 29 Вересня 2020, 10:53:21Є прекрасна бітумна лєнта
Одно дело клеить рулон на что то плоское (как плёнку на стёкла), и другое на бугристое. Под этим ковром коррозия аж бегом будет.
Мне кажется лучше горячей специальной битумной мастикой покрыть, поверх которой когда остынет целлофан положить, чтоб ковёр не пачкался.
Облягає все як слід кожну ямку і бугорок. Ефект такий самий як бітумування кісточкою, аое ще й армовано алюмінієм. Воно доречі і щастосовується в авто, також і в господарстві. 3мм так і є.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

_Oleksandr_

Цитата: Toris від 29 Вересня 2020, 11:36:47кажуть, що моторний щит і підлога таврославут після такого знешумлення одразу робляться помітно тихими. На ці поверхні рекомендують ліпити покриття від 3 мм.
Заклеивал верх моторного щита, крылья и стаканы виброй Acoustics 4 мм.: машина стала практически бесшумного передвигатся по ямам на маленькой скорости + намного тише при проезде неровностей в городе, а звук двигателя/коробки "ушел" вниз и стал заметно тише на оборотах 3000+. Делал все это дело в качестве эксперимента, такого хорошего эфекта не ожидал.

Toris

Цитата: _Aleksandr_ від 29 Вересня 2020, 18:28:04Заклеивал верх моторного щита, крылья и стаканы виброй Acoustics 4 мм.: машина стала практически бесшумного передвигатся по ямам на маленькой скорости + намного тише при проезде неровностей в городе, а звук двигателя/коробки "ушел" вниз и стал заметно тише на оборотах 3000+. Делал все это дело в качестве эксперимента, такого хорошего эфекта не ожидал.
А фото процесу маєте?

Я теж купив Acoustics Alumat 4 мм три листочки 700х500 під експеримент. Якщо буде погода, то спробую наліпити спереду.

_Oleksandr_

Цитата: Toris від 29 Вересня 2020, 19:19:51А фото процесу маєте?
Ну не прям самого процесса, но несколько фотографий есть
Spoiler
[close]
Spoiler
[close]
Spoiler
[close]
Spoiler
[close]
Spoiler
[close]
Spoiler
[close]

P.S. Toris, будет интересно - спрашивайте, по шумке много чего сделал за это лето

Володимир

Щось не вірю що тільки ці наліпки зменшили шум коробки в салоні, найбільш корисним можу бути це, зі сторони салону там швидше за все ні вібри ні шумки нема, плюс не факт що місце з"єднання труби ВУТ з щитом герметичне.

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Шум зменшує все в своїй площині що не поглинає і не випромінює вібрації. Вібрують тверді площинні тонкостінні поверзні. Наклеївши 1,5..3мм бітумної простойки пластичної структури (не жорсткої) то її голивання перейдуть у іншу частоту..низьку і поглинаються цією м'якою поверхнею, де енергія камертонна кузова трохи перейде в тепло на  той ізолятор. Так що по логіці і фізиці навіть лишній шар фарби чи мокра тряпка та точно бітумний шар приглуше шуми, поглине на себе і розвіє температуру по площині. Як показала практика якісні полушки двигуна і куліси тамвихлрпної вже зменшує шуми. Ддеркло від мотору глушиться м.якою оболонк ою внутрішнього підкапотного..і бажано пористого. Навіть можна енергію порахувати чепез амплітуду і частоту. Труба визлопної випромінює мабуть більше половини. Вой кпп можна мабуть теж приглугити обклейкою корпусу. Бітумна шумовка терпе до 120 градусів.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Алекс

Цитата: ВКБ від 30 Вересня 2020, 08:40:50Вой кпп можна мабуть теж приглугити обклейкою корпусу
Шо занадто-то не варто .Кпп нужно охлаждаться
Славута 1.3Li 2006 г ГБО 4
 ЗиЛ-4331 прицеп ГКБ-8328

ВКБ

Цитата: Алекс від 30 Вересня 2020, 09:06:09
Цитата: ВКБ від 30 Вересня 2020, 08:40:50Вой кпп можна мабуть теж приглугити обклейкою корпусу
Шо занадто-то не варто .Кпп нужно охлаждаться
Згоден, але в принципі охолодження мастилом лише  брисками і тепловіддача перетіканням мастила на стінки кпп і вниз до головної пари, бо при стоячій мастила на валах окрім головної передачі нема і основна ванна в частині картера головної передачі кпп, а виття на валах. В головній виття глуше ванна з мастилом як може. Мабуть не більше половини тонкостінної частмни можна. Звісно так ніхто не робе, бо кпп повинна бути тиха інакще то якість деталей паршива.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

_Oleksandr_

Цитата: Володимир від 30 Вересня 2020, 08:16:00Щось не вірю що тільки ці наліпки зменшили шум коробки в салоні
С коробкой отдельная история, спасибо, Володимир, что напомнили подсветить очень важный момент: когда я занимался этим вопросом, обратил внимание что по неизвестной мне причине шум от двигателя "уходит" заметно сильней чем от коробки. Поэтому, кажется, что коробка не шумоизолируется, т.к. ее становится слишно отчетливей (но не громче!) за счет того, что шума от двигателя становится меньше. В связи с этим было принято решение сражаться с коробкой изнутри - один тюбик присадки уже залит (на зимнем ТО будет залит второй, а дальше посмотрим). Сложно сказать помогло ли конкретно это (понимаю, что может сработать самовнушение) но, к примеру, при движении накатом на второй передаче уже не кажется, что в соседнем ряду едет комбайн "Нива".

А конкретно в случае с наліпками - даже так лучше, чем без этого всего (там же просто сквозные дырки в салон!). Не на столько хорошо как бы этого хотелось, но тем не менее - хуже не будет.

Алекс

Цитата: ВКБ від 30 Вересня 2020, 09:30:16кпп повинна бути тиха інакще то якість деталей паршива.
Одним коробка воет,другие глухие ездят с открытыми окнами -типа кондиционер сломался ...чудная жизнь,однако ..
Славута 1.3Li 2006 г ГБО 4
 ЗиЛ-4331 прицеп ГКБ-8328

ВКБ

От кондєй не заваде. Все наче влазе, лише питання встановлення радіатора салону. В люкс панелі проситься в центральну горизонтальну шахту обдуву. Комплект з чечі чи матіза те що тре..на що і є окремі теми. От думаю може комплект зробити якісних деталей , щоб купити і поставити. По мотору переробка шківа на поліклиновий напрошується компресор з генератором.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Алекс

Шутку юмора не оценили  :dunno:
Два кренделя  беседуют ,один говор ит -а давай кататцо вечером по городу с открытыми настежь окнами и в шапках зимних,ну типо у нас кондер заклинил .Другой отвечает -и музыку на всю катушку,типо мы глухие
P S Серёга,у вас тож губатый дует ?Ну тока с ног не валит,а так напхал полный рот песку и глаза
Славута 1.3Li 2006 г ГБО 4
 ЗиЛ-4331 прицеп ГКБ-8328