Не греет печка

Автор trezor, 17 Жовтня 2017, 22:35:54

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Володимир

Цитата: Sergik32 від 28 Лютого 2018, 11:34:04
А от скажіть таку річ, хто розбирав крана пічки, там отвір нормальний чи просто пісялка, бо якщо відкрити кран на всю то не особо то з пічки жарить тих 92 градуса.
Дирку діаметром в мізинець, перекриває шторка.
Цитата: Sergik32 від 28 Лютого 2018, 11:34:04коллєга на пасцаті В5 поміняв пічку і встромив у решітку воздуховода салонного термометр то звідти дує 86 градусів, оце я розумію гріє, в славуті хренушки таке буде дути. Вапрос, пачєму?
1. В тебе вазодуйчик, він радіатор продуває нерівномірно.

2. Тільки радіатори ДААЗ дають тепло, в інших виробників пластинки рідше стоять, і турбулятори в трубках можуть бути, а можуть не бути.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

помпу виставив так як не тра, без прокладки не чиркало то я так і поставив, додавши прокладку. і зазраз Салек напише, то і нема чого питати чого малий протік, вистав помпу і буде тобі щастя.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

dj_doom

Цитата: Sergik32 від 28 Лютого 2018, 11:34:04
А от скажіть таку річ, хто розбирав крана пічки, там отвір нормальний чи просто пісялка,

по диаметру отверстия все свободно получается при открытии крана...

Sergik32

навіть не скажу, бо не міряв, але якщо без прокладки не терло то це вже був зазір і плюс ще прокладка то напевно не 0,3 як мурзілка пише. от тепер сиджу-пишу і думку гадаю, чи зняти-зробити, чи так хай ганяє.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Sergik32

нє ну не холодно щоб сніг на ноги, стрілка показометра трошкі вліво сморить з пічки дує просто теплим, не горячим, в місті на світлофорах то дує нормально, вимикаю вентилятор, по трасі, да, славута має виключну властивість продуватися. я ще в роздумах. відкритий бачок розширювальний і той трубочка що зрадіатора йде то якщо газнути то струя гарна, а значить що пімпа качає нормально, бо якби ні то лилось би просто цівочкою. чи я не правий?
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Sergik32

буде ще краще холодити двигло. покищо поїздю як є, а весном як стане тепло то може викину прокладку зпід помпи і поставлю на герметик і тонеееееесеньку паперову прокладочку, не вірю в гарний стик без прокладки.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Sergik32

я не знаю чи є в моїй турбулізатори, не заглянув пристально, просто вибрав з тих що були іменно ту на якій багато перегородок, так сказати з більшою площею тепловіддачі.
походу оцей радик самий правильний
https://detali.zp.ua/catalog/4807-radiator_otopitelja_21081102_mednyj_2_h_rjadnyj_orenburg/
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Salek від 28 Лютого 2018, 16:02:07Слабый поток жидкости пойдёт в ближайшие к вход/выход трубки/соты(по пути наименьшего сопротивления).
Це можливо справедливо для радіатора з такою боковиною, де боковина радіатора пряма.


А в наших радіаторах, пряма подача йде тільки до другого ряду трубок, і йде поворот рідини на 90 градусів. Якщо в трубках нема турбуляторів, то вся рідина пройде через перші два ряди трубок.


Цитата: Salek від 28 Лютого 2018, 16:02:07Для пропуска сильного потока будет задействовано большее количество трубок.
Тут и обсуждать нечего!
Це при умові що пропускна спроможність перших двох рядів вичерпана, тоді лишнє йде далі. Як думаєш, навіщо в трубки ставлять турбулятори?
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Володимир

Цитата: Sergik32 від 28 Лютого 2018, 16:09:00
я не знаю чи є в моїй турбулізатори, не заглянув пристально, просто вибрав з тих що були іменно ту на якій багато перегородок, так сказати з більшою площею тепловіддачі.
походу оцей радик самий правильний
https://detali.zp.ua/catalog/4807-radiator_otopitelja_21081102_mednyj_2_h_rjadnyj_orenburg/
Якщо вірити відгукам.

Цитувати виділенеГреет хуже чем заводской алюминиевый(ДААЗ), но лучше чем китайский АТ, так как в нем очень мало ребер, только зря выбросил деньги.

Цитувати виділенеЛучшее по отзывам и в реалии ДААЗ

Цитувати виділенеЛюди не покупайте эту хрень потому, что потом будете мерзнуть зимой, поверте. Там очень мало ребер которые отдают тепло, этот радиатор проверен на собственном горьком опыте, а также опыте знакомых и друзей. После этого поставил алюминиевый ДААЗ теперь зимой действительно Ташкент. А этот медный понес в пункт приема металлолома, так в нем оказывается еще и металл есть, отдельные части липнут к магниту.

Цитувати виділенеПо поводу этого ничего не скажу, но достался мне медный в отличном состоянии. (На вид один в один как на фото) Не тек. Не засорен. Думал тоже поставлю и будет африка зимой. Скажу честно - я не почувствовал разницы. Главное что бы корозии не было на подводящих трубках и не образовывались от этого краторы. А так работает хорошо.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

блін, в москвичу такий же навіть більшийф був, тоже паяний но жарив так шо ноги горіли, а в славуті херушки, нічого не розумію.
поставив сьогодні картонку, завтра проїдусь і побачу
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Sergik32

сьогодні -20, машина заводиться з півтика, головне зчеплення вижати. а далі як завжди, прогрів-троїння-прогазовка і все в нормі, вентилятор дує гарно, але по трасі вікно запотіває, праву сторону обдуває чудово ліву хреново, бокове скло і частина вікна лобового на швидкості і включеній пічці троха затягує морозом. вставив вчора картонку перед радіатором, помогло як мертвому кадило, з пічки дує не горячим. карочє так, славута моя для їзди в сильні морози максимум -5-10.
з-під вікна дує холодним а знизу теплим, ніфіга не вкурю чого наверх не піднімається тепло з пічки
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Sergik32

напевно що так, бо ті шторки вони не особо то і герметичні коли їх повернути, тра було їх запаралонити гарно щоб взагалі ніяких щілин не було. на літо то нормально, буде дути гарно, а от на зиму то жопа, холодним дме в мороз такий шикарний
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Sergik32 від 28 Лютого 2018, 21:48:12
блін, в москвичу такий же навіть більшийф був, тоже паяний но жарив так шо ноги горіли, а в славуті херушки, нічого не розумію.
поставив сьогодні картонку, завтра проїдусь і побачу
Такий як на фото, то він в 1.5-рази товстіший за наш, і пластинки покручені для завихрення потоку. В класиці радіатор такої самої товщини як в космичу, три ряди трубок, але пластинки прямі, але на відміну від мідного оренбуржського з двома рядами трубок, пластинок більше і відстан між ними менша.

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

і скажу я так, вхід-вихід в космичу з різних частин бачка, а у нас з однієї, і якщо ще пімпа погано давить то такий і буде прогрів, через ряд-два охлаждайка пройде і все, а там хош не хош а промивало весь радіатор.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Sergik32 від 01 Березня 2018, 10:00:08
і скажу я так, вхід-вихід в космичу з різних частин бачка, а у нас з однієї, і якщо ще пімпа погано давить то такий і буде прогрів, через ряд-два охлаждайка пройде і все, а там хош не хош а промивало весь радіатор.
Логічно, зроби в нашому радіаторі правильну боковину, і не потрібно турбуляторів в трубках. Цікаво було б взяти за основу мідний радіатор від класики чи 412 космича, дуйчика від вісімки і зробити самому правильного корпуса пічки.

В класиці там ніби на трасі жари вистарчає, тільки дуйчик поганий.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion