Славутко люксове карбюраторне 1.2L

Автор Toris, 28 Лютого 2018, 11:32:24

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Toris

Цитата: Ivan1988 від 12 Липня 2019, 15:26:24Камера стоит у меня самая обычная китайская где-то полтора года, установил под спойлер. Обзора хватает. Поначалу пользовался, а теперь очень редко, научился использовать зеркала. Лишние девайсы только отвлекают.
Повністю погоджуюсь про шкоду зайвих відволікаючих факторів. Спойлера високого не маю, тому з камерою не спішу. Ніби непогано наблатикався по дзеркалах кататись, але була ситуація, коли позаду чорний багажник чужого авто, дощ дикий і в бокові дзеркала ніц не видно, а номер авто уже закритий від огляду з салону. Додаткові задні червоні вогні не допомогли: те авто взагалі якесь "невидиме" було, нічого від нього не блищало. По бокових орієнтирах теж не міг позиціонуватись - бо їх теж не видно, немає фар по бортах. Хоч бери і освітлювальну ракету в небо запускай. Датчики чи камера стали б дуже в нагоді. Втомлений якось запаркувався на інстинктах. Господь милував. Було би взагалі класно зробити "прозорий фюзеляж", як у шоломах F-35, але камера + 100500 датчиків набагато дешевше. Поки що втикну датчики, бо ту камеру по розуму взагалі немає куди притулити. А спойлера не хочу. Виходити по 10 разів і примірюватись - теж набридло.

Цитата: igo61 від 12 Липня 2019, 15:55:27Toris, научись пользоваться зеркалами, привыкни к габбаритам авто и будет тебе щастя. Бабки и кузов целые останутся.  :heppy_dancing:
Привыкни к одной маленькой мелочи - у авто морда шире кормы. Где пролазит морда, там пройдёт всё остальное.  ;)
Я й так на інстинктах часом назад катаюсь, в дзеркала не дивлячись. Але це не правильно. Перша заповідь водія каже: "НЕ ЇДЬ, КУДИ НЕ БАЧИШ".

Цитата: Володимир від 12 Липня 2019, 15:57:53Хочеш мати від протитуманок в туман користь, їх треба втоплювати так щоби вони перед машиною не засвічували туман. Мої спочатку були під номерним знаком, але після першої ж поїздки за поганих погодніх умов полізли в глибину бампера, бо з ними було гірше ніж без них. Але додався мінус, радіатор продувається гірше
Прямо думки читаєте, Володимире. :) Я теж додумався до тих глибин, навіть на естакаду їздив і примірювався. Виходив з позицій, що підсвітка диму доречна для рок-концертів, а нам краще або козирок довгий, або тунель глибокий. Лише маю сумніви стосовно бокових зон, чи буде видно узбіччя?

А для кращого охолодження радіатора я вже припас радіаторні гратки. Так що теплообмін не погіршиться.

Володимир

Цитата: Toris від 12 Липня 2019, 16:58:44
Цитата: Володимир від 12 Липня 2019, 15:57:53Хочеш мати від протитуманок в туман користь, їх треба втоплювати так щоби вони перед машиною не засвічували туман. Мої спочатку були під номерним знаком, але після першої ж поїздки за поганих погодніх умов полізли в глибину бампера, бо з ними було гірше ніж без них. Але додався мінус, радіатор продувається гірше
Прямо думки читаєте, Володимире. :) Я теж додумався до тих глибин, навіть на естакаду їздив і примірювався. Виходив з позицій, що підсвітка диму доречна для рок-концертів, а нам краще або козирок довгий, або тунель глибокий. Лише маю сумніви стосовно бокових зон, чи буде видно узбіччя?

А для кращого охолодження радіатора я вже припас радіаторні гратки. Так що теплообмін не погіршиться.
Обочину також освітлюють, в основному їх використовую в погану погоду коди фари зустрічного потоку сліплять на ближньому, так можна побачити пішоходів, велосипедистів ті інший гужовий транспорт.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Toris

Вчора ввечері позаглядав у дворі, а сьогодні в обід навіть на естакаду заїхав, щоби роздивитись, що там і як у повітряних тунелях переднього бампера. Пальцями проміряв, промацав - усе сумно, туди зайдуть лише низькі дешеві підсліпуваті китайські ПТФ (які у мене вже стоять на бампері від попередників). Та й вони світитимуть лише вниз, а в сторони та вперед вже ні. Я маю на увазі нові ПТФ з висотою 8-10 см.
:nea:
Або запихати їх так, щоби було видно лише нижню половину - щоби не було засвітки догори. Нахилена площадка тунелю дозволяє встановити ПТФ лише так. :wallbash:
З таким же успіхом можна причепити ПТФ зручніше і зафарбувати верхні частини скла вище центру спіралі. А в таких умовах взагалі немає сенсу в рефлекторі та світлорозсіювачі, більша частина світлового потоку втрачена - хоч бери і чіпляй голу лампу з козирком.

Як варіант, можна порізати нижню похилу частину бампера - але це, мабуть, негативно вплине на жорсткість самого бампера та на зовнішній вигляд. І ще доведеться придумати жорсткий металевий кронштейн для ПТФ, щоби прикрутити його до "телевізора" і протягнути дроти.

Без таких радикальних переробок правильного протитуманного світла не буде. :facepalm:

P.S. Хоч бери і розробляй правильну ПТФ для славуток... Концепцію та теорію вже давно опрацював, але хто ж це все виготовить?

Toris

Хе, а правильно зконструйована китайська світлодіодна фара світла з допустимою верхньою межею таки існує в продажу:
RS S25W (длина – 15.5 см, высота – 5.8 см, а ширина – 8.6 см) та RS S50W (длина – 31 см, высота – 5.8 см, ширина – 8.6 см).

Зверніть увагу: у правильному положенні фари кристали мають бути зверху (там, де смуга DRL), а досить глибокі рефлектори знизу. При такому положенні кристали не можуть в принципі дати верхню засвітку зустрічним водіям, оскільки все пряме світло напрямлене нижче горизонту, на поверхню дорожнього полотна (якщо фару не задирати догори). А параметри відбитого пучка залежить від рефлектора - якщо він правильний, то геть усе випромінене кристалами світло буде розподілене по поверхні дороги і не втратиться у лінзах та шторках. Оптичні габарити фари (рефлектор та відстань до кристалів таких розмірів) ніби корелюють з моїми теоретичними розрахунками. Питання лише до якості форми параболічного рефлектора. Цікаво було би глянути таку фару у розібраному вигляді.

По ціні, якщо брати одну RS S50W (1100 грн) чи дві галогенних Wesem (700 грн), то, мабуть є сенс взяти одну світлодіодну RS S50W, встановити по центру на бампер перед радіатором і радіти життю. В роботі разом зі штатним світлом має бути зашибісь. Ще б теплий білий чи жовтий спектр туди - взагалі було б ідеально для очей.



У порівнянні зі звичайними лінзовими "люстрами" така фара має максимальний ККД: для освітлення використовуються геть усе випромінене свтло.

Володимир

Тільки в правилах написано, що відстань до крайного габариту від додаткової фари має бути не більше 40 см.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Toris

Угу, п.1 Примітки до ст.31.4.3 "Зовнішні світлові прилади"ПДР:
Цитувати виділене1. Мотоцикли (мопеди) можуть бути додатково обладнані однією протитуманною фарою, інші механічні транспортні засоби - двома. Протитуманні фари повинні розміщуватися на висоті не менше 250 мм від поверхні дороги (але не вище фар ближнього світла) симетрично до поздовжньої осі транспортного засобу і не далі 400 мм від зовнішнього габариту за шириною.

Доведеться ставити дві фари. Або одну на всю ширину радіатора - і погасити два світлодіоди по центру. :facepalm:

А якщо інтегрувати в радіаторну решітку здоровенну RS S125W (длина – 68.5 см, высота – 5.8 см, ширина- 8.6 см) на всю ширину?

І, згідно правил, поставимо дві широченні фари, одна над одною. Щоби було дві штуки і не далі 40 см від габариту. :-D
Розвернемо та налаштуємо рефлектори так, щоби верхня фара освітлювала нижню півсферу (ближнє світло), а нижня фара - верхню півсферу (дальнє світло). Бонусом матимемо ще й два DRL по всій морді. Штатні фари на слабких лампах можна буде використовувати лише як габарити, щоби менти не доколупувались. Зашибісь вийде.

Мда, буйну фантазію маю, ТРИЗ відпочиває. :popcorm:

...Але з ПТФ все одно проблема поки що, немає адекватного місця під бампером, щоби нічого не різати...

До речі, а якщо бампер феном прогріти з двох боків - у ньому можна буде ніші витиснути, щоби без отворів? Хтось так пробував? Дуже не хочу виходити за межі штатних габаритів авто.

UPD: Під час обідньої перерви пропальцював передок з підкапотною зоною перед радіатором. Там петлі капота біля штатних фар, по 4 дюйми ширини кожна. Тобто з 28 дюймів решітки мені залишається лише 20 посередині. :wallbash: І до радіатора не така вже й велика відстань. На бампер стане лише одна фара шириною зо 20 дюймів (50 см). Другу фару зверху вже немає куди ліпити, бо внаслідок скосу решітки і дзьоба капота при відкриванні не вистачить глибини, а тулити впритул до радіатора неправильно.

Тобто, максимум, одна RS S100W.

Володимир

Так чим не влаштовує? Або шукай фари що мають на лампах ковпачок, як в рідних фарах.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Toris

1) Володимире, а що то за ПТФ у Вас, як їх звати? Можна сцилочко?

2) Бампера трошки різали чи зайшло усе без хірургії?

3) Світла вистачає?

Володимир

Цитата: Toris від 18 Липня 2019, 13:58:34
1) Володимире, а що то за ПТФ у Вас, як їх звати? Можна сцилочко?
Такі, але зараз є цікавіші з прямим склом, але відбивач рифлений. Які лампочки в мене стоять незнаю, але колега на роботі купив недавно собі і замітив що світять слабше ніж одна з птф що була у нього в наявності, виявилось що лампочки у фарах не мають заявленої потужності 55 вт.

https://vash-garage.com.ua/p676852742-protivotumannye-fary-dlaa.html


Цитата: Toris від 18 Липня 2019, 13:58:34
2) Бампера трошки різали чи зайшло усе без хірургії?
Нічого не різав, вони першочергово були прикріплені під номерним знаком, але так як був сильний засвіт в погану погоду, то з допомогою планок втопив у бампера, зараз прикручені до нижньої частини бампера, але кращий обдув радіатора був на планках.

Цитата: Toris від 18 Липня 2019, 13:58:343) Світла вистачає?
Я їх включаю тільки в дощ чи туман, так рідко включаю, бо дуже багато світла перед машиною на ближньому, обмежує видимість при переключенні на дальнє.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Toris

Опа, а в мене над знаком саме такі стоять від попередників, тільки з жовтим склом. :)
Там позаду гумові ковпачки і в мене один вже розвалився.

UPD: роздивився свої ПТФ: скло таки прозоре, з "райдужним" жовтуватим покриттям, як на фото Володимира.

Дають широкий конус світла догори, то я їх хотів прилаштувати так, як Ви і ще почепити зверху козирок з алюмінієвого рефлектора, щоби верхню частину конуса спрямувати вниз. Але така конструкція геть перекриває охолодження радіатора в двох секціях тонелю, то я відмовився від тієї затії.

А можете відео зняти, як воно світить в диму, вигляд збоку?

Володимир

Цитата: Toris від 18 Липня 2019, 14:31:09
А можете відео зняти, як воно світить в диму, вигляд збоку?
Як буду проїздзати вночі повз кіностудію, то обов"язково.  :-D
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

нормально світять, у мене такі само стоять і там же, одне херово, зустрічний транспорт вони сліплять, це фари для підсилення світла а не ПТФ з лучиком. але всерівно гарно жовтим світять.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Жулик

Цитата: Sergik32 від 19 Липня 2019, 08:48:06
нормально світять, у мене такі само стоять і там же, одне херово, зустрічний транспорт вони сліплять, це фари для підсилення світла а не ПТФ з лучиком. але всерівно гарно жовтим світять.
100проц они не имеют четкой грани как в туманках с завода, грубо говоря светят как дальний). + они сильно ржавеют (((. Я думал что они круто светят, но когда пересел на авео с заводскими туманками офигел) оказывается эти вообще ничего не светят.
И вот прикупил я меган, и оказалось что здесь туманки совсем святят не так как в авео (. Хотя и рефлектор здесь прозрачный а в авео рефленый был... Но я их не вкл. А в снеги туман я еще не ездил.
А еще хочу найт брейкерс.
Они у меня стояли в славуте мне нравилось, в авео тоже класс, перекинул на виваро ибо авео продал, в виваро тоде хорошо светят.
Хочу и в меган но цена блин  :wallbash:. Нужно бу брать) в авео так и купил причем здесь в клубе по дишману.





Toris

...Позавчора у батька був ішемічний напад, вчора возив його до лікарні, на роботі рейвах, нерви, тиск в судинах сягає 140/100, вже третю ніч не можу заснути раніше 2-ї години ночі, не висипаюсь, вдень почуваюсь втомленим. Користуючись безсонням, вчора провів невеличкий реверсний інжиніринг "з лінійкою та калькулятором" фари RS S25W. Щоби довго не розповідати про хід досліджень та не катувати народ розрахунками, одразу оприлюдню свої висновки:

1. Щоби отримати пристойне "ближнє" світло з чіткою верхнею межею, фара потребує "колгоспу" з оптичними лінзами.
2. Щоби отримати пристойне бокове освітлення, фара потребує рифленої вертикально поверхні, як у ПТФ.
3. Вартість фари (800грн) компромісна, як для конструктора під "колгосп":
5 штук готових збірок по 50грн = 250грн CREE XP-G3 теплый белый 3000K 16мм
Драйвер чи перетворювач DC-DC в межах 150-250грн.
Корпус ніби непоганий, але чи вистачить його габаритів для "нірвани" - не рахував. Відштовхуючись від своїх давніх розрахунків, інтуїтивно відчуваю, що корпус тісний для нормального рефлектора, якщо будувати фару з нуля на квадратних кристалах зі стороною 1,6мм, щоби не колгоспити лінзи.

По факту в Україні я не знайшов адекватну LED-фару ближнього світла з чіткою верхньою межею та пристойним ККД.
Є щось приблизне на порізаних циліндричних лінзах, але воно кривувате і з низьким ККД.
Як не дивно, дорогущі фірмові LED-рішення будуються по принципу проектора з лінзою, як ксенон. По факту просто беруть готову галогенну чи ксенонову фару, замінюють випромінювач, підганяють оптику - і видають на ринок як "ноу-хау-весь-триндєц" - що теж є "ганьба".

Якби грамотно підходили, то знімали би з одного 10-ватного діода потік більший, ніж з нашої штатної галогенки H4 - при нормальному розподілі потоку згідно ГОСТів, ТУ, ДСТУ.
Взагалі дивуюсь: на сучасних кристалах можна такі чудеса витворяти, що ого - а продається таке барахло, як на початку епохи LED-освітлення.

Sergik32

у мене стоять звичайні стокові фари тільки лампочки осрами найти брекери, ближнє біле, дальнє голубувате, світять гарно і його достатньо, в той час коли іномарки нові йдуть з стоковими лампочками і світять жовтуватим.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0