Славутко люксове карбюраторне 1.2L

Автор Toris, 28 Лютого 2018, 11:32:24

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

panzer1989

нижняя пробка сливная, верхняя (на уровне шруса) - заливная. Находится слева на кпп. А заливал как - пока не потечет с отверстия заливного.
Spoiler
Но у меня кпп воет, т.к. в кпп от предідущего хозяина был только около литра масла в кпп
[close]

Toris

1. До пробки КПП не маю сил добратись. Коробка звучить ніби так, як і раніше.
2. Позавчора познайомився з учасником форуму Олександр 1968 - я в захваті. :clap: Приємно слухати гарного спеціаліста. Буду в нього тюнінгувати електрику славутки.

Ivan1988

Цитувати виділенетюнінгувати електрику славутки
Что именно?

Toris

Цитата: Ivan1988 від 12 Липня 2019, 11:01:05
Цитувати виділенетюнінгувати електрику славутки
Что именно?
1. Протитуманки галогенні нормальні Wesem HP2.10947 запиляти і правильно підключити.
2. Додаткові галогенні фари ближнє/дальнє Wesem RE.25677 нормально поставити і підключити.
3. Пошаманити генератора з електронікою, щоби нормально жили при додаткових споживачах.
4. Підключити нарешті мій шикарний новенький відеореєстратор Gazer F735g.
5. Навести порядок під торпедо та в запобіжниках.
6. Воскресити додатковий стоп на задньому склі.
7. Прокласти нормальні шини до динаміків.
8. Всяке-різне. Склопід'йомники електричні. Додаткову фару заднього ходу Wesem HM1.07329. Світлодіоди паралельно штатній оптиці. Можливо, камеру заднього ходу та ультразвукові датчики.

Гумор ситуації в тому, що маю усі необхідні знання та прилади, щоби провести ці роботи - але не вистачає часу і здоров'я на все це. Також відсутній досвід, знання тонкощів і виробничий запас необхідних деталей та частин.
Зажену славутку спецу-славутоводу, поділюся грошовими знаками - і він запиляє мені все це правильно, з релюхами, запобіжниками, кнопками, гофрами і т.п. Майстру прибуток - мені задоволення від кращого огляду вночі та краща помітність іншими учасниками дорожнього руху.

Ксенон/LED для головного світла не хочу принципово: для моїх очей суцільний "теплий ламповий" спектр підходить найкраще. Накупую фар Wesem та обвішаюсь ними по периметру. :-D

Toris

Цитата: Salek від 12 Липня 2019, 12:40:39Бесполезная трата времени и денег.В последствии топлива.
А можна почути більш розгорнуту відповідь? Мені необхідно бачити краще, ніж на штатній оптиці. В густому тумані без ПТФ я вже катався, більше не маю бажання повторювати. Так само і в лютий дощ по асфальту без розмітки.

Із задоволенням роздивлюсь кращі варіанти.

Ivan1988

Цитувати виділенеМені необхідно бачити краще, ніж на штатній оптиці.
А лампочки какие стоят? Я бы лучше взял хорошие лампы чем городить дополнительные фары спереди, сзади. ПТФ в принципе штука хорошая, но пользуюсь ими редко. Ультразвуковые датчики нафиг не нужны если собрался камеру заднего вида ставить.

_Oleksandr_

Цитата: Toris від 12 Липня 2019, 13:45:25Мені необхідно бачити краще
Мне тоже актуально. Только были мысли поставить ксенон. На форуме даже профильная ветка по нему есть, только уже вроде как не живая.

Toris

Цитата: Ivan1988 від 12 Липня 2019, 13:53:03А лампочки какие стоят? Я бы лучше взял хорошие лампы чем городить дополнительные фары спереди, сзади. ПТФ в принципе штука хорошая, но пользуюсь ими редко.
Зараз у фарах стоять такі: Philips Vision H4 12V 12342PRC1. Світять добре. У порівнянні з тими, які були при купівлі славутки - земля і небо. Але коли дощ та купа негативних факторів - то все одно мало. Ситуація додатково ускладнюється ще й тим, що після тривалого сидіння на роботі біля моніторів ввечері перед очима буває "темний квадрат". Також ношу "мінусові" окуляри (короткозорість), у посвідченні спеціальна відмітка. Тому фар забагато не буває. Найкраще освітлення колись бачив у далекобійника, який підкинув мене попутно: 12 фар, близько 1 кВт потужності. Видно навіть збоку біля дверей, як вдень. Каже, що спасається так від піденних степів вночі, щоби не заснути. Але мені туди не треба, тому причеплю лише один додатковий комплект. :)

Цитата: Ivan1988 від 12 Липня 2019, 13:53:03Ультразвуковые датчики нафиг не нужны если собрался камеру заднего вида ставить.
Спереду та з боків все одно треба. Або теж туди по камері. :-D

Цитата: _Aleksandr_ від 12 Липня 2019, 14:10:39Мне тоже актуально. Только были мысли поставить ксенон. На форуме даже профильная ветка по нему есть, только уже вроде как не живая.
У дешевого ксенону є проблеми з боковими зонами, можна легко задушити пішохода. А дорогий ксенон - по 200+ доларів на кожну фару - мені не цікавий. І ще спектральний склад там для ока неправильний, знайомий таксист, теж очкарик, називає ксенон "зварювальним апаратом". А здоров'я - найдорожче. Тому рекомендую залишатись на галогенках. І з точки зору законодавства та страхових компаній краще не вносити змін до штатної оптики.

Ivan1988

Цитувати виділенеколи дощ та купа негативних факторів
включишь дополнительно ПТФ и с головой хватит света. Себе ставил лампы Osram Night Breaker +130%.
Цитувати виділенеСпереду та з боків все одно треба.
Тогда ещё на крышу нужно несколько датчиков по периметру.

Toris

Цитата: Ivan1988 від 12 Липня 2019, 14:27:53включишь дополнительно ПТФ и с головой хватит света. Себе ставил лампы Osram Night Breaker +130%.
Так і хочу почати з ПТФ. Можливо, вистачить. Але мені треба далеко бачити, щоби менше гальмувати, тому й прикинув додаткові фари "ближній/дальній". Життя покаже, чи захочу їх ставити, чи вистачить ПТФ. Олександр 1968 теж рекомендує такі Осрамки. Подивлюсь, як вони показують дорогу на його славутці.

Цитата: Salek від 12 Липня 2019, 14:30:24
Цитата: Ivan1988 від 12 Липня 2019, 14:27:53Тогда ещё на крышу нужно несколько датчиков по периметру.
:applause: :applause: :-D
Ага, і на кожну дверку автономно, щоби пищали, коли немає куди відкритись... Будете сміятись, але таки маю потребу і в дахових датчиках, коли маневрую у себе в дворі та в'їжджаю під балкон з ризиком вивалити скло на ляді. Штатні лампи у задніх ліхтарях зовсім не показують того балкона. А якщо дощ і салон з алканавтами запотів... :facepalm: Там зверху - балкон, з боків - іномарки - і Торіс маневрує-розвертається задом всліпу, поки ніхто не бачить. Тому й задумався про нормальне заднє світло, щоби таке, як спереду. Щоби як прожектор! Щоби включив - і все одразу стало ясно.

Олександр 1968

Цитата: Ivan1988 від 12 Липня 2019, 13:53:03
Цитувати виділенеМені необхідно бачити краще, ніж на штатній оптиці.
А лампочки какие стоят? Я бы лучше взял хорошие лампы чем городить дополнительные фары спереди, сзади. ПТФ в принципе штука хорошая, но пользуюсь ими редко. Ультразвуковые датчики нафиг не нужны если собрался камеру заднего вида ставить.
А можна щоб не нафіг ссилочку на камеру заднього виду,таку щоб при установці на висоті задньої ляди мала кут огляду від одного краю бампера до іншого(тобто майже 180 градусів).Чи може таку щоб дивилася просто назад і сигналізувала перепону шляхом тріщання скла обєктива?

Toris


Ivan1988

Цитувати виділенеА можна щоб не нафіг ссилочку на камеру заднього виду,таку щоб при установці на висоті задньої ляди мала кут огляду від одного краю бампера до іншого(тобто майже 180 градусів).Чи може таку щоб дивилася просто назад і сигналізувала перепону шляхом тріщання скла обєктива?
Камера стоит у меня самая обычная китайская где-то полтора года, установил под спойлер. Обзора хватает. Поначалу пользовался, а теперь очень редко, научился использовать зеркала. Лишние девайсы только отвлекают.  Я написал свою точку зрения.

igo61

Toris, научись пользоваться зеркалами, привыкни к габбаритам авто и будет тебе щастя. Бабки и кузов целые останутся.  :heppy_dancing:
Привыкни к одной маленькой мелочи - у авто морда шире кормы. Где пролазит морда, там пройдёт всё остальное.  ;)
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

Володимир

Цитата: Toris від 12 Липня 2019, 13:45:25
Цитата: Salek від 12 Липня 2019, 12:40:39Бесполезная трата времени и денег.В последствии топлива.
А можна почути більш розгорнуту відповідь? Мені необхідно бачити краще, ніж на штатній оптиці. В густому тумані без ПТФ я вже катався, більше не маю бажання повторювати. Так само і в лютий дощ по асфальту без розмітки.

Із задоволенням роздивлюсь кращі варіанти.
Хочеш мати від протитуманок в туман користь, їх треба втоплювати так щоби вони перед машиною не засвічували туман. Мої спочатку були під номерним знаком, але після першої ж поїздки за поганих погодніх умов полізли в глибину бампера, бо з ними було гірше ніж без них. Але додався мінус, радіатор продувається гірше.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion