Славутко люксове карбюраторне 1.2L

Автор Toris, 28 Лютого 2018, 11:32:24

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Toris

Вчора купив датчик. Знайшов і розглянув датчик на блокові - він брудний і вологий, а навколо нього блок брудний і сухий. Тобто датчик уже протікає.

Таки треба сьогодні знайти власника механічного манометра і перевірити реальний тиск, щоби двигуна дарма не розбирати.

Я так зрозумів, що до датчика зручніше заходити з ями?

ВКБ

100% не насіс!
З ями, і готуйтесь дітей подалі даби не пов'яли вуза від матів і не попушувати права дітей на щасливе дитинство і дотримання закону про охорону дитинства.
Там мало місця розгін для маху ключів.
Порада - там конічна самоуплотняючася різь, яку до усирачки чавити не треба. Затиск від руки помірним моментом. Лишиться стирчати частина різі - то є норм .
Конічна різь унікальна і безпрокладочна фішка- винахід старий і надійний, не пхати ніякої паклі, чиста різь промасляна і агонь. Щоб пісочку чи окалини не попало.
З манометром можна не заморачуватись, але якщо цікаво..раді бога. При 3000 обертах там 5 атм чаве.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

ну цікаво нам, бо я і сам маю бажання закрутити механічного і перевірити який там тиск
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

То коли результат буде лаболаторної роботи #2 по тиску на різних обертах аж до 6000? Самому цікаво скільки в шийки потрапляє .
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

Буде результат. Зібрався до Житомира у суботу, то маю сьогодні вирішити проблему.

До 6000 ніколи не крутив, страшно. До 5500 крутив на холостих. З Вінниці обганяв 130 км/год на 4-й передачі, на тахометр не мав часу глянути.

Алекс

Цитата: Toris від 22 Липня 2020, 16:31:44Мастило міняв приблизно місяць тому. Залив суміш Comma, Addinol та Liquimoly.
Шарик,ты балбес ..
Пробачте пан шо тодi не пхнув Вас носом...жара правила моцк
Масло разные смешивать нельзя ,только доехать до дома/подруги или сервиса ,и сразу менять (масло):
Славута 1.3Li 2006 г ГБО 4
 ЗиЛ-4331 прицеп ГКБ-8328

Toris

Алекс
А чому не можна масла змішувати? Вони усі 10W40, напівсинтетика.
Добавки між собою не дружать?

Алекс

Цитата: Toris від 26 Липня 2020, 15:41:52
Алекс
А чому не можна масла змішувати? Вони усі 10W40, напівсинтетика.
Добавки між собою не дружать?
Это догма .Постулат .
Присадки,основы везде разные...
Смешанное масло имеет худшую характеристику из коктейля,причем непредсказуемо насколько  в обратную сторону
И вязкость /давление  далеко не худший параметр контроля

Для примера -самогон и дрожжи .Используем только одинаковые дрожжи.Добавлять разными до нормы -а она есть-недопустимо ,ибо дрожжи как микроорганизмы колониальны и враги друг другу.Пока не съедят друг друга,за сахар не возьмутся,а тут бражка и скисла

Кстати,это касается всех жидкостей-антифриза,тосола,тормозной ...Там это просто незаметно сразу,но правило несмешиваемости  должно выполняться
Славута 1.3Li 2006 г ГБО 4
 ЗиЛ-4331 прицеп ГКБ-8328

ВКБ

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

Цитата: Алекс від 26 Липня 2020, 18:30:50но правило несмешиваемости  должно выполняться
Ясно. От халепа, дарма, значить, літру новенького Ліквімоля влив туди...

Цитата: ВКБ від 26 Липня 2020, 18:34:17Так шо там тиск мастила?
Не знаю... Вчора не мав часу. А сьогодні на свіжу голову обміркував усе і прийняв рішення загнати машинко спеціально навченим людям. У найгіршому випадку я ризикував залишити розібране авто за півтора кілометри від дому на естакаді під відкритим небом без охорони. Або на шнурочку волокти спочатку додому, а потім уже в гараж.

Краще своїм ходом зажену у приватний гараж з ямою, талем, повним набором інструментів та досвіченим спеціалістом. ЗаплачУ гроші - і буду споглядати техно-реаліті-шоу "Тачку на прокачку". :popcorm:

ВКБ

Про тиск важливо всім мемзоводам! !!! Кому не важливо, мабуть той не мемзовод. Поміряв би теж...немає під рукою манометра. Цифри судля любого спостереження.
З нетерпінням чекаємо тиски під олівець і графік 500..
1000..1500...2000...2500...3000...3500...4000....4500...5000
Але можливо це є в мемзлітературі десь.
Я так розумію клапаном можна підшаманить тиск вище, так як шестеренний данний має можливість давити до 50атм. Шестеренний серійний на 14 кубиків до 160атм, номінально 95атм. А в моторі кажись 5атм при 3000

Доречі пора перерахувати ресурс всіх підшипників кочення теоретичний...корисно.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Алекс

Торис,ты кудой полез ?не изображай Икара ...квадрат на 10,канистра,нож,новое масло..деловое на 5 т км,подороже на 10
И фсё
Квадрат на 10 мм делается из болта с головкой на 17 мм женой болгарина
Пе се 
Опыт с маслом в мну из жизни в Г3307 -лили все что было,а потом падала давка
Оно работало только на тепловозном

Еще из опыта не моего -коллега за углом пихло из КАМАЗа выкинул ..а рядом бочка от маслаРольф  -это бренд такой ..чиста Раша,но  гуано
На мой Лук пчелы летят (летели,в этом годе нету )
Славута 1.3Li 2006 г ГБО 4
 ЗиЛ-4331 прицеп ГКБ-8328

ВКБ

Сторінка 51 книги про славутотаврію чорнобіла  при 4000 обертах і 80 градусах мастила діапазон тиску від 3 до 5 атмосфер. При 1000 обертах - 0,7 атм., тому датчик спрацьовує при 0,3..0,5 атм.
Такий мотор вважається справним.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

Цитата: Алекс від 26 Липня 2020, 19:19:46Торис,ты кудой полез ?не изображай Икара ...квадрат на 10,канистра,нож,новое масло..деловое на 5 т км,подороже на 10
И фсё
Квадрат на 10 мм делается из болта с головкой на 17 мм женой болгарина
З мастилом зрозуміло. Але ще є сопливий датчик тиску і редукторний клапан: їх можна поламати.

ВКБ

Вікторе, сопливий датчик ще не змінив? От що що , а на нього як раз не думав коли були п'ятна мастила під моторним і літр втрати за місяць. Чуть мотор не розібрав ))
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.