Славутко люксове карбюраторне 1.2L

Автор Toris, 28 Лютого 2018, 11:32:24

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 9 Гостей дивляться цю тему.

Алекс

Ну это уже из пьесы Все яйца в одной корзине
Датчик может япать моцк,я менял его,датчик  ..точнее-меняли мне друзья ...данную простую операцию я выполнить не мог
БЕРЕГИТЕ ЗДОРОВЬЕ,ПАЦАНЫ...ШО ВАМ МАМА ДАЛА .. ;)
А масла априори не смешиваются .Только для доехать
Славута 1.3Li 2006 г ГБО 4
 ЗиЛ-4331 прицеп ГКБ-8328

Алекс

Цитата: ВКБ від 26 Липня 2020, 19:47:53
Вікторе, сопливий датчик ще не змінив? От що що , а на нього як раз не думав коли були п'ятна мастила під моторним і літр втрати за місяць. Чуть мотор не розібрав ))
У мну из датчика текло по  кембрику на шрус ...вот веселуха намечалась ..
Славута 1.3Li 2006 г ГБО 4
 ЗиЛ-4331 прицеп ГКБ-8328

Серёга

После такого ещё желательно промыть двигатель с промывкой
Мы работаем на работе,которую ненавидим,чтобы купить вещи,которые нам не нужны!

Алекс

Цитата: Серёга від 26 Липня 2020, 19:55:24
После такого ещё желательно промыть двигатель с промывкой
Не обязательно ...масло как минимум опустилось до уровня веретенки
Славута 1.3Li 2006 г ГБО 4
 ЗиЛ-4331 прицеп ГКБ-8328

ВКБ

Про мастила мої в моєму бортовику тіпа.

А про двз таки було б бажано мати манометр в салон невеликий або гідравлічний або з офифровкою на панель щоб бачити що там з мастилом в зоні спрвцювання датчика, а то х.з...при 1 атм показує норм, а по паспорту 3..5 треба при 4000.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Серёга

Цитата: ВКБ від 26 Липня 2020, 20:04:34
Про мастила мої в моєму бортовику тіпа.

А про двз таки було б бажано мати манометр в салон невеликий або гідравлічний або з офифровкою на панель щоб бачити що там з мастилом в зоні спрвцювання датчика, а то х.з...при 1 атм показує норм, а по паспорту 3..5 треба при 4000.


Когда то купил дешевый фильтр, внутри заклинил клапан, масло начало выдавливать через резинку а лампочка так и не загорелась, потом слил пол литра что осталось в движке.
Мы работаем на работе,которую ненавидим,чтобы купить вещи,которые нам не нужны!

ВКБ

Отож...піною мастила лишкового давило на датчик 0,7 атм і він не реагував. А може таки був той тик що треба, бо конструктори впевнені, що якщо на хх в 1000об. даве при 80 градусах 0,7 атм..
то і при навантаженні і обертах в 4000 давитиме 3..5 атм...як пряма залежність .
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

це все танці з бубном вокруг да около, а тра танцювати з манометром
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Манометр то вже точно, а для індикування досить порогового.
Манометр в діаметрі з 5 копійок чи на індикацію було б суперово.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Серёга

Цитата: ВКБ від 27 Липня 2020, 08:41:19
Манометр то вже точно, а для індикування досить порогового.
Манометр в діаметрі з 5 копійок чи на індикацію було б суперово.

Что тут говорить сегодня на рабочем УАЗе дал клину двигатель, хотя по датчику на горячую давил 2, а щуп сухой
Мы работаем на работе,которую ненавидим,чтобы купить вещи,которые нам не нужны!

ВКБ

Цікаво що саме клімануло. Може корзина розсипалась, може маслонасос, може распредвал якщо ціпок,  тобто те що не пов'язано з коленвалом і корінними та шатунними і їх маслозмазкою. Позкажете що там.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

У суботу, 01 серпня 2020 року, погнав я моє славутко до спеца датчик зняти, тиск поміряти і все таке.

Робили усе по рекомендаціях форуму: дітей відігнали і терпінням запаслись. Пробували різними ключами, але мучились доти, доки я не згадав, що треба ще й молоток. З молотком пішло діло. Датчик знявся без матюків.

У датчика світла пластмаса уже прокручувалась в металевому корпусі. Не дивно, що протікав.

Пробували манометра прикрутити - а саморобний токарний перехідник мав недостатньо конусну різьбу. Не ризикнули ми дати тиску.

Закрутив спеціаліст новий датчик, я загрів мотор - усе чотко, тиск низький показує при геть низьких обертах, хай 500 об/хв (на холодну пробував, десь градусів 40) - тобто датчик працює. При штатних 950 об/хв алярму немає. ВКБ вгадав. :drinks:

Мастило, фільтр - не міняв. Спец кривився на суміш мастил, але я не піддався. На майбутнє постараюсь не робити мікс, а поки що попробую поїздити. Для душевного спокою можна було би злити мастило і подивитись, чи немає згустків, але щось здоров'ям непевно почувався, то вирішив на потім. Досить однієї радості на один раз.

ВКБ

Насос масляний там з запасом в життя 1млн не менше. Найкращі умови купатись в мастилі при таких мушиних тисках.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

ну всьо, все зіпсував, тут цікавість була що ж там за тиск у мемзах, а оказалось облом, непосозєрцали
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Цитата: Sergik32 від 03 Серпня 2020, 14:25:51
ну всьо, все зіпсував, тут цікавість була що ж там за тиск у мемзах, а оказалось облом, непосозєрцали
:(
Але у автолюба мінус проблема..камінь з души клац..
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.