Славутко люксове карбюраторне 1.2L

Автор Toris, 28 Лютого 2018, 11:32:24

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Toris

Люди із сусіднього будинку продають металевий гараж у зручному місці. Мені поки що не вистачає 1000 доларів на купівлю. Про всяк випадок дав завдаток 100 доларів, взяв розписку про завдаток. Мабуть, конче необхідно терміново продавати Славутика у добрі руки.

Так впадло "фарбувати губи" і виставляти на продаж, шо капЕць... Взагалі все впадло, навіть думати. Мабуть, треба відпочити...

Romka

Як варіант, домовитись про розстрочку чи взяти кредит на рік.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Sergik32

гаража візьми, славуту продай, не жалкуй, взяв і продав і забув. маєш нове авто от ним і живи
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Toris

В суботу, 1 травня, треба було перескочити у справах. Завів Славутика за звичкою на пропані. Потім згадав, що у мене знову працює бензинове живлення. Стоп-машина, вмикаю бензин, заводжусь. Усе грає. Випрацьовую бензин у карбюраторі, глохну. Перемикаюсь на газ, а стартер мовчить і навіть напругу не бере. Згадую, що під час передстартового огляду при відкритті капота рука торкнулась джгуту проводки біля ручки відкриття капота.

Мацаю ручку капота, від руху джгута проводки блимає лампа підігріву заднього скла та скаче стрілка спідометра. Ясно-понятно, під час видирання блоку живлення відеореєстратора було щось порушено. Розбиратись будемо потім.

Toris

Прикупив два пружинні хомути д.14 на бензонасос. 2*10=20 грн.

Toris

...Вчора пробував Форд Фокус 2016 року у повному фарші, турбосолярка 1.5 літри. Пре, як треба. Сподобалось. Підсилювач керма - гут. Кондиціонер - теж гут. Цуко, я вже втикаю в градації комфорту... :facepalm:

...Повертаюсь після форда з роботи, їду неспішно - аж бачу, на зустрічній смузі стоїть трохи повернута і трохи з креном таврушечка, прямо на смузі, перед нею на рядні лежить мужик і щось там робить. А поруч широке таке узбіччя, там фура спокійно стане із запасом. В цілому видовище тривожне. Проїхав трохи зупинився, вийшов допомогти колезі. За таврухою черга (мене пропускали), пара жигулістів такі самі, як я, зупинились допомогти. Тавровод сказав, що шарову вирвало, а він уже закінчує попередню шарову монтувати. Тобто усе в наявності і допомоги не потребує. Під'їхало патрульне авто та поцікавилось, що трапилось? Сказали, що ремонтуємо шарову. Поліціонери запитали, чи потрібна допомога яка, запчастини? Переконавшись, що у тавровода усе під контролем, поїхали собі. Ми, потенційні помічники, теж роз'їхались.

Цікава штука, жигулістичне братство. Дякуючи Славутику, почуваюсь у такому братстві не зовсім чужим. :)

ВКБ

Як це таврошарову вирвало і щ якого місця!? Перший раз чую. Доїздився..овсім не бум бум в авто!?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

Не знаю... Дядько з не зовсім близького села, як сказав мені, так я і написав ось тут. Порпався у тому залізяччі впевнено, мабуть, по житті усе підряд колгоспить.

Втім, я би не дуже критикував того дядька... У когось поршні у двигуні стукають, а він продовжує їздити далі... ;) До речі, як Ваш двигунець себе почуває?

ВКБ

Распред цокає. Випробовую до повного зносу ))
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

Цитата: Toris від 03 Травня 2021, 22:21:29Перемикаюсь на газ, а стартер мовчить і навіть напругу не бере. Згадую, що під час передстартового огляду при відкритті капота рука торкнулась джгуту проводки біля ручки відкриття капота.

Мацаю ручку капота, від руху джгута проводки блимає лампа підігріву заднього скла та скаче стрілка спідометра. Ясно-понятно, під час видирання блоку живлення відеореєстратора було щось порушено. Розбиратись будемо потім.

1. Нарешті зорі вишикувались у правильній конфігурації - геноссе Toris видер мегапанель з торпедо і приступив до огляду та вивчення. По ходу знадобилась електросхема карбюраторної Славути і схема з розпіновкою роз'ємів мегапанелі. В одній з двох паперових книжок була якась схемка мегапанелі, але схему застосувати до залізяки не вдалось. Тому заліг під ноутбук і знайшов ось таке:





Перемальовую на папір розпіновку.

2. Поки длубався у славутці, сусіди повідомили, що під нею вже другу добу живе кошеня. :wacko: Залишили корм під колесом і пішли. Здивувався, працюю далі. Котеня вилізло, сказало "няв" і влізло до салону. Біленьке, сантиметрів 20-25 тулуб з головою. Страху не має, занехаяне, але не сильно. Включило муркотіння і полізло на ручки. Мабуть, жило у людей. Несу йому шматок курки, вівсяну кашу та воду.

Toris

1. Шпилька маси.

Отже, вилікували ми славутко. По сиптомах була "світломузика" мегапанелі: стартер ні мур-мур, двигун не заводився, при вмиканні ближнього світла тахометр показував 4500 об/хв, аварійка переставала працювати, при вмиканні протитуманок панель взагалі вимикалась. Олександр 1968 наполегливо сказав шукати обрив дротів маси і скерував, куди дивитись. Під торпедо, якраз під лівим патрубком повітрепроводу, над блоком реле справа на шпильці М6 (ключ на 10) знайшов обірвану клему двох сірих дротів. Однією рукою притулив обломок клеми з дротами до шпильки маси, іншою рукою пробую стартувати. Є! Стартер почав своє "дир-дир"! Щиро возрадувався, зателефонував Олександру, пообіцяв могорич і почав ремонт. Зачистка, пайка, ізоляція і т.п. По закінченні робіт двигун запустився нормально.

Під час роботи випадково коротнув на масу якийсь дріт із запобіжником 5А від попереднього "колгоспу". Перестали працювати двірники, омивач і бензонасос (до к.з. працювали, перевіряв перед початком робіт). Запобіжник на 5 А перегорів. Ізолював голий кінець дроту і примотав до найближчого жгута.

2. Кошеня.

Приніс кошеняті хавчик - а його ніде не видно і не чути. Поставив їжу в ноги правого пасажира і поліз під торпедо працювати. З'явиться - нагодую.

Працюю, значить, повід'єднував з колодок кнопки світлових приладів, вивчаю дроти по розпіновці та схемі, аж прийшла пора підключити акумулятор та спробувати потицятись вольтметром. Відкриваю капот - а котеня дрихне собі на акумуляторі. Німа сцена: я дивлюсь на котеня, котеня дивиться на мене. Зняв з акумулятора, поставив у салон до їжі - хаває. Організм молодий і голодний, хавати готовий завжди. :-D Працюю далі. Котеня похавало, скільки треба (залишилось ще), замуркотіло і полізло на ручки. Вичистив йому очі від гною, трохи приспав і поклав на заднє сидіння. Там воно дрихло весь час, поки я працював.

3. Обкатка.

Зателефонував товариш і попросив щось по комп'ютеру допомогти (діагностика-ремонт). Закінчив роботу, їду до товариша. З котеням на задньому сидінні, типу тотем салону. :-D З товаришем давно не спілкувались, вирішили поїхати на заправку, запропанити Славутко і потім хильнути трохи білого квасу. Їдемо, спілкуємось - а я паралельно слухаю автомобільчик. Мда... Поки славутко стояло у дворі - я став сенсоланосоводом та іномарошником... У славутці чую геть усе, особливо не прислухаючись. Почув звук, як ото фреон у холодильнику ганяє. При натиснутій педалі зчеплення звук пропадає. Відпускаєш зчеплення - знову "холодильниковий звук", хвилями так, період приблизно 2 секунди. Чути навіть коли стоїш поруч з авто. Попередній ремонтер казав мені кілька років тому, що скоро треба буде міняти вижимний підшипник. Мабуть, прийшов час...

Що цікаво, товариш мій геть нічого не чує, гудить авто - та й гудить. Згадав, як колись я також геть нічого не чув. От що то досвід! :-D

Славутко запропанилось на 100 грн, щоби у балоні щось було.

4. Сенсович.

Приїхав у гараж, переклав інструменти з славутки до сенсовича, загнав славутко у двір куди-небудь (від сусіднього під'їзду від'їхала "швидка"), виклав котеня з салону (котеня трохи побачило світу, було навіть на місцевому майдані, спостерігало за світовим балансом крізь скло власного автомобіля).

Поїхали запропанювати Сенсовича, поки газ вартує 14,90 грн/л. Товариш каже, що це зовсім інша справа, що сенсович тихенький, поважний та комфортний. А мені після славутки легше і я не розумію, чому раніше не бачив аж такої різниці? Схоже, я вже геть відсторонився від славутки, звик до сенса - і коли повернувся до славутки, то одразу сприйняв оце все, як вперше.

Сенсович запропанився на 299,79 грн за 20,12 л.

5. Знову кошеня.

Вирішив перепаркувати славутко на краще місце. Про всяк випадок відкрив капот - так і є, спить на акумуляторі кошеня. Переклав його на дах - потягнулось і дременуло під сусіднє авто. Воно проходить у проміжок над лівою піввіссю, залазить на коробку передач під запаскою та йде на акумулятор. Тепер маю завжди заглядати під капот, щоби не скалічити тваринку. :facepalm:

6. Плани:
6.1. Замінити вижимний підшипник (чи що воно там таке).
6.2. Замінити запобіжник чи ще щось, щоби запрацювали двірники і приколгосплений бензонасос.

День пройшов цікаво та плідно. Фото є, потім прикладу.

Усім добра!

igo61

Доплюсуй в план кошеня забрати додому - воно тобі віддячить. Раз полізло на руки - ти його і нічого тут не поробиш.
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

ВКБ

Мені кошеня залізло на запаску і 12км їхало мявкало. Випустив, жалкую,  треба було забрати .
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Romka

Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

игорь волноваха

Я в прошлом году на работу под капотом привёз.6км.Капот открываю, а оно как сиганет и за склад.Перепугались оба.А одного подкидыша домой забрал.Уже 9 лет живёт.Был маленький ,хиленкий, храмающий,а сейчас кабан на 7кг