Особливості газового палива

Автор ВКБ, 27 Квітня 2020, 14:24:26

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

ВКБ

#45
Не врахована теплоємність перетворення рідкої в газ. Тобто тосол кругу редуктора блокуємо і повністтю підігріваємо газ з рідкої до газофази. Електрики як бач треба небагато )) про що і я писав.
Просумуй  кДж підігріву 3 літри/год рідкої від -25 до 35 і від 35 кДж фази випорування, а також втрати тепла редуктора кЖд при -25..35 до вмикання тосольного кола від тепла мотора. Теплоємність редуктора прийняти 3кДж (тосол-алюміній). Швидкість охолодження часову при -25 від 35 десь 0,1 голини. Тоді буде правильно.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

Холєра, простіше, бачу, поставити компактний метановий балон для запуску...
Знайомий лачетті метанову мав, каже, що заводилась метаном у будь-який мороз.

ВКБ

#47
Перерахуємо точно. Самому цікаво. Момню наді мною сміялись, а я десть писав за скільки авьотнагрілось від бензу від 0 до 40..і витратою 0,11л. бенз, звідси опора для витрати підігріву ..тобто часумскільки витратити на електропідігрів. Виходить що при -25 не більше 5..6 хв.
Тобто потужність потрібна необхідна 5 хв, по ітогу матимемо аппераж втрачений. Знаючи струм акб знатимемо і час відновлення в русі.

Треба точно знати пропану енергію  теплоємність і енергію конденсування, яка така ж сама як і випаровуаання. Торіс знвйди це порахуємо яка треба на холостому ході для електропрогріву спіраль.
Пропан і бутан в сіміші нехтуємо..майже нечутно щодо їх теплоємності і конденсації.

Темлоємність мотора можна прийняти 0,7кЖд і ×1,5 тепловтрати при -25.
Щоб прогріти мотор з -25 на 40 треба 100кг×0,7×65×1,5=455 кЖд.
Цє енергію треба отримати за 5 хв. Орієнтовно 683кДж . Бензину на це піде орієнтовно 0,22..0,25л з практичних замірів
Газу 0,27..0,3л.
От звідси і пішли. Скільки треба мати потужність спіралі і Ампер для підігріву 0,3л. рідкого пропану за 5 хв з -25 на 40 градусів.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

Костянтине, я щось не розумію, для чого нам гріти двигун? Сам хай гріється. Нам треба лише компенсувати втрати охолодження пропану від нагрівача до впуску. Пофіг, скільки хвилин,

Також не зрозумів, для чого нам енергія випаровування? Там тупо зміна агрегатного стану від зниження тиску. Тобто можна через ентальпію рідкої фази порахувати температуру газової фази, якщо будемо знати її щільність. Головне - не допустити охолодження газової фази нижче -5°С.

...Після розв'язання такої задачі можна відкривати бізнес виготовлення газопаливних систем живлення ГБО-2...4. :-D
Пішов винаходити µредуктор прямо в "черепашку" ГБО-2 та на кожну форсунку ГБО-4.

ВКБ

Перше, Ми методом пошуку як нагріти двигун і як швидко знаходимо скільки газу треба випарувати, тобто кількість палива в одиницю часу при найсуворіших умовах.

Друге, одне діло випарувати газ, інше при якій температурі його випарувати.
Тобто при -25 довести до температури випару, а сам процес випару теж має теплоємність. Тобто випар при -25 потребує майже вакуум, де не треба підігрів. А випар для 1 атм продуктивнийвід +5...і вище. Тому беремо найгіршу умови потреби в потужності підігріти до +40 та ще й випарувати. З пам'яті темлоємність рідкої 2,5кЖд, а процесу кондегсації 1,25кДж.
У води 4,2кДж, а уонденсації 2,4 кДж. Цим і керуючь
Короче, моя каже 0,3л за 5 хв газу для прогріву за 5 хв від -25 до +40 Мемза. 200Вт спіраль треба, але треба перерахувати. Повільніше - не еквівалент бензопрогріву. Що таке 200Вт, це ближні два увімкнені 5 хв. Це 14А. При заряді акб в ходу 8..10А то годину треба крутити мотор щоб повернути заряд. Схоже що треба додатковий акб і на вечір підзаряжати.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

Костянтине, щось Ви у хащі посунули... Я мислю простіше: моє славутко після ночі простою при температурі навколишнього середовища -5°С прекрасно заводиться. От я і думаю, що якщо забезпечити пропану температуру газової фази +5°С, тобто на 10 градусів більше, ніж -5°С, то двигунець гарантовано заведеться. Тому у розрахунках я й грів рідкий пропан від -25°С до +5°С.

Тепер стоїть завдання мінімізувати тепловтрати на шляху пропану від нагрівача до двигуна. Якщо редуктор обігрівається рідиною - а вона при морозах відбиратиме тепло у пропану, - то логічно рідинний підігрів поставити ДО електричного нагрівача, а сам редуктор робити строго з електричним підігрівом та мінімізувати площу тепловтрат. Тобто невеличка термоізольована розширювальна камера з дозатором і електропідігрівом з термостатом.

ВКБ

В гбо 4 таке не канає. Ледь тримає холостий і тиск при 30 градусах. Це канає лише для гбо 2 заводитись при -5. Тому мені таке не треба. Прикольніше коли без бензу на гбо 4.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

Дивно... Ще коли я у шапці ходив (холодніше +10°С), пробував заводити сенсовича (ГБО-4) примусово на пропані. Кнопка газомозку верещала, що так жить ніззя, однак сенсович завівся і нормально грівся на холостих.

Володимир

Цитата: Toris від 31 Липня 2021, 14:32:00
Холєра, простіше, бачу, поставити компактний метановий балон для запуску...
Знайомий лачетті метанову мав, каже, що заводилась метаном у будь-який мороз.
А знайомий не казав скільки додаткових кілограм треба тягатя в багажнику?
Цитата: Toris від 31 Липня 2021, 21:13:33
Костянтине, щось Ви у хащі посунули... Я мислю простіше: моє славутко після ночі простою при температурі навколишнього середовища -5°С прекрасно заводиться. От я і думаю, що якщо забезпечити пропану температуру газової фази +5°С, тобто на 10 градусів більше, ніж -5°С, то двигунець гарантовано заведеться. Тому у розрахунках я й грів рідкий пропан від -25°С до +5°С.

Тепер стоїть завдання мінімізувати тепловтрати на шляху пропану від нагрівача до двигуна. Якщо редуктор обігрівається рідиною - а вона при морозах відбиратиме тепло у пропану, - то логічно рідинний підігрів поставити ДО електричного нагрівача, а сам редуктор робити строго з електричним підігрівом та мінімізувати площу тепловтрат. Тобто невеличка термоізольована розширювальна камера з дозатором і електропідігрівом з термостатом.
Нагрівач треба ставити біля самих форсунок, і гріти напевне ще і форсунки бо інакше теплий газ буде в них осідати в конденсат. Також в такій ситуації для забезпечення роботи двигуна після запуску газомозок має вміти зменшити паливоподачу приблизно в 2 рази від тої що іде на холостому на прогрітому двигуні.

Цитата: Toris від 01 Серпня 2021, 10:09:42
Дивно... Ще коли я у шапці ходив (холодніше +10°С), пробував заводити сенсовича (ГБО-4) примусово на пропані. Кнопка газомозку верещала, що так жить ніззя, однак сенсович завівся і нормально грівся на холостих.
Так то плюсові температури, а в мороз там складніше.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Коли в мороз мотор 40 то флрсунки ще на мінусі ..і нічого страшного.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 02 Серпня 2021, 11:17:05
Коли в мороз мотор 40 то флрсунки ще на мінусі ..і нічого страшного.
Форсунка в мінусі, газ в плюсі, то відповідно газ буде конденсуватись.

В мене двигун переходить на газ за мінусових температур, але не дай боже дати йому заглохнути йому доки двигун не прогрівся до +25, чи починати їхати до досягнення цієї температури, кілька таких провтиків, і нормально вони працювати вже не хочуть.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Romka

От вам забот мало. Хіба так багато йде бензину, щоб прогрітись для роботи газу?
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Toris

Romka, у нас тут з'явилась концепція однопаливного пропанового двигуна. :)

igo61

Угу, коли собаці нічого робити... фізика з хімією йдуть лісом.  :facepalm:  :rofl:
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

Володимир

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion