image credit: nrcu.gov.ua

Автор Тема: Особливості газового палива  (Прочитано 15255 раз)

0 Пользователей и 2 Гостей просматривают эту тему.

Оффлайн ВКБ

  • Злий папа (по ситуації )
  • Славутомастер
  • *****
  • Сообщений: 9146
  • Карма: +765/-1
  • Злий папа (не завжди)
  • Зарегистрирован: 2013-03-09 Откуда: Україна центральна
  • Авто: Slavuta 1.2Li (ГБО-4 Stag Gofast 200)/ 2007 / сіро-голубий
  • Пробег:
    160000 KM
  • По городу (л / 100 км): 9
  • По трассе (л / 100 км): 7
  • Получил спасибо: 446
  • Сказал спасибо: 374
Re: Особливості газового палива
« Ответ #60 : 04 Май 2022, 12:35:22 »
Красава! Теж таке думав пару років тому, потім закинув. В жару можна, розширення буде ,аое не сильно.

Скажу як школьник 10-11 клас. На гбо-4 докатувати можна з 20 атм до 1 атм, потім немає вже тиску і гбо відсіче. Ніякої хімії там немає і задувати можна в пустий балон, але не більше тих 30атм, бажано 20, і гбо -4 клапан редуктора  і система спокійно буде в рампі тримати 1 атм. Ніякої хвмії, заправив СН4 тобто метан, на ньому і їдеш, а рампі пофіг що там за 1 атм і чого. Якщо з пропаном то і С3Н8 + С4Н10 тобто пропан-бутан з метаном СН4 молекули ідуть в перемішку. 1 м.куб метану буде по викатці як і 1л бензину або 1,23л пропан-бутану.
В мій 30л балон пустий при закачці в 20 атм буду мати 19атм×30=0,57 буба, тобто на 10 км ходу. Мало але поїде.Якщо в метановий балон 50л напхати самопально 150атм по ціні 10 грн куб то 7,5л.бензину еквівалент маєш.)) Дроч звісно. От і вся фізикохімія
Простіше може нагнати спирту технічного з сусідами діжками і кататись на спиртягі 96% і ступінь стискання збільшити толку більше буде.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре, ти жируєш.

Slavuta-club.info

Re: Особливості газового палива
« Ответ #60 : 04 Май 2022, 12:35:22 »

Оффлайн Володимир

  • Глобальный модератор
  • Славутомастер
  • *****
  • Сообщений: 21604
  • Карма: +3544/-8
  • Зарегистрирован: 2008-07-30 Откуда: смт.Козова Тернопільської обл.
  • Пробег:
    65700 KM
  • Получил спасибо: 1947
  • Сказал спасибо: 357
Re: Особливості газового палива
« Ответ #61 : 04 Май 2022, 13:27:32 »
Красава! Теж таке думав пару років тому, потім закинув. В жару можна, розширення буде ,аое не сильно.

Скажу як школьник 10-11 клас. На гбо-4 докатувати можна з 20 атм до 1 атм, потім немає вже тиску і гбо відсіче. Ніякої хімії там немає і задувати можна в пустий балон, але не більше тих 30атм, бажано 20, і гбо -4 клапан редуктора  і система спокійно буде в рампі тримати 1 атм. Ніякої хвмії, заправив СН4 тобто метан, на ньому і їдеш, а рампі пофіг що там за 1 атм і чого. Якщо з пропаном то і С3Н8 + С4Н10 тобто пропан-бутан з метаном СН4 молекули ідуть в перемішку. 1 м.куб метану буде по викатці як і 1л бензину або 1,23л пропан-бутану.
В мій 30л балон пустий при закачці в 20 атм буду мати 19атм×30=0,57 буба, тобто на 10 км ходу. Мало але поїде.Якщо в метановий балон 50л напхати самопально 150атм по ціні 10 грн куб то 7,5л.бензину еквівалент маєш.)) Дроч звісно. От і вся фізикохімія
Простіше може нагнати спирту технічного з сусідами діжками і кататись на спиртягі 96% і ступінь стискання збільшити толку більше буде.
Я так підозрюю що чувак мав на увазі що якщо в балоні є пропан-бутанова суміш, то закачуваний метан розчиняється в суміші, і в такому випадку закачати в 30-ти літровий балон можна більше ніж 0,57 куба метану.

Типу як робиться газована вода, в пляшку закачують СО2 і він розчиняється в воді.

Оффлайн ВКБ

  • Злий папа (по ситуації )
  • Славутомастер
  • *****
  • Сообщений: 9146
  • Карма: +765/-1
  • Злий папа (не завжди)
  • Зарегистрирован: 2013-03-09 Откуда: Україна центральна
  • Авто: Slavuta 1.2Li (ГБО-4 Stag Gofast 200)/ 2007 / сіро-голубий
  • Пробег:
    160000 KM
  • По городу (л / 100 км): 9
  • По трассе (л / 100 км): 7
  • Получил спасибо: 446
  • Сказал спасибо: 374
Re: Особливості газового палива
« Ответ #62 : 04 Май 2022, 13:51:53 »
А толку то!? Він не примножиться, ні той ні той, і у мотору немає смакових залоз, просто іде мікс молекул усереднений, і все одно метан перший випреться, так як легший трохан і не потребує енергії випаровування. Тут суть що в межах міцності балону спокійно метан по властивостях схожості як паливо канає. З точки зору безпеки за що є і кримінал, то це порушення звісно. Але чисто інженерно до межі балону якщо качати то нормально там все. На короткі дистанції краще ніж нічого. У де кого є 80л пропанові.
Десь бачив взагалі в крахнах 3 світу куб метану продають в пакети поліетиленові і носять їх по вулиці, як по хліб ходять купляють і підстиковують в сараї до плити, кладуть щось тяжке і отак по кубу використовують. Сміх, але живуть так.

А так якщо сер'єзно, то громада може рішенням ради зробити міні НПЗ комунальне і на час війни варити бенз і не дрочити. Або бізнесу дозволити по спрощеній
Якщо ти в авто, то все в тебе добре, ти жируєш.

Оффлайн Володимир

  • Глобальный модератор
  • Славутомастер
  • *****
  • Сообщений: 21604
  • Карма: +3544/-8
  • Зарегистрирован: 2008-07-30 Откуда: смт.Козова Тернопільської обл.
  • Пробег:
    65700 KM
  • Получил спасибо: 1947
  • Сказал спасибо: 357
Re: Особливості газового палива
« Ответ #63 : 04 Май 2022, 16:53:30 »
А толку то!? Він не примножиться, ні той ні той
Ти забув що в редуктор поступає рідка фаза, і метан буде випаровуєтись там. Ідея автора відео в тому, що в рідкій суміші метану розчиняється більше ніж можна закачати просто в пустий балон.

Оффлайн ВКБ

  • Злий папа (по ситуації )
  • Славутомастер
  • *****
  • Сообщений: 9146
  • Карма: +765/-1
  • Злий папа (не завжди)
  • Зарегистрирован: 2013-03-09 Откуда: Україна центральна
  • Авто: Slavuta 1.2Li (ГБО-4 Stag Gofast 200)/ 2007 / сіро-голубий
  • Пробег:
    160000 KM
  • По городу (л / 100 км): 9
  • По трассе (л / 100 км): 7
  • Получил спасибо: 446
  • Сказал спасибо: 374
Re: Особливості газового палива
« Ответ #64 : 04 Май 2022, 21:24:16 »
Якщо попаде в гбо 4 газофаза з балону більше 1 атм, редуктор без проблем закриє клапан до падіння менше 1 атм  спустошенням рампи і знову закриється при підпиранні з балону більше 1 атм. Тобто цьому редуктору все одно який стан пре з балону. А от на метані чисто  без пропану, тосол як раз можна не подавати і авто зимою не гріти  одна біда цьогт редуктора, що тиск більше 30 не втримає і його розірве, можливо. Для метану до 20ї атм там підсилений редуктор.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре, ти жируєш.

Slavuta-club.info

Re: Особливості газового палива
« Ответ #64 : 04 Май 2022, 21:24:16 »

 


*Последние сообщения

    Тема / Автор / Раздел Последний ответ
    First PostRe: Sensович Toris'а

    Автор Toris about 1 year ago в Бортовой журнал « 1 2 3 ... 46 »

    677 Ответов
    62066 Просмотров
    Последний ответот Toris
    about 13 hours ago
    First PostRe: БК на інжектор своїми руками

    Автор Володимир about 12 years ago в Технический тюнинг « 1 2 3 ... 157 »

    2343 Ответов
    430345 Просмотров
    Последний ответот vladishtm
    about 2 days ago
    First PostRe: Бортовой журнал: \

    Автор Алексей about 8 years ago в Бортовой журнал « 1 2 3 ... 8 »

    119 Ответов
    27672 Просмотров
    Последний ответот ВКБ
    about 4 days ago
    First PostRe: Re: роSSія - агресор

    Автор Сергей about 4 months ago в Болталка « 1 2 3 ... 39 »

    575 Ответов
    29478 Просмотров
    Последний ответот ВКБ
    about 6 days ago
    First PostRe: Slavuta 1.2SI by Skiper

    Автор Skiper about 13 years ago в Бортовой журнал « 1 2 3 ... 16 »

    229 Ответов
    70680 Просмотров
    Последний ответот Skiper
    about 6 days ago

    • Обычная тема
    • Hot Topic
    • Very Hot Topic
    • Заблокированная тема
    • Прикрепленная тема
    • Голосование