Sensович Toris'а

Автор Toris, 19 Лютого 2021, 22:25:17

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

User2108


Toris

Цитата: Romka від 09 Січня 2022, 12:40:30От кожен хоче мати свої граблі, щоб по лобу лускати :P
То габарити. Кльові. Габарити. ;) Користуюсь ближнім світлом у якості ДХО. Мамой клянус!

Romka

#617
Цитата: Toris від 06 Січня 2022, 21:38:21Замінив лампи новими. Погрів кілька хвилин. Такі ж 2000 люкс, зовсім не краще "старих" ламп. Йду в салон і починаю роздивлятись, що ж я таке зняв? Читаю маркування: Philips H4 12342XVG! Тобто це лампи Philips X-tremeVision G-force +130% з блакитним лаком для дальнього світла.
Ну-ну, а це що?  :dunno:
Ці 130 це тільки в точці 50R і трошки далі і це в ідеальній фарі, якою не  є фара Ланос!
Максимум, що вдавалось досягти змінами ламп ,  то це установка +30%, там розтягнення по більшій площі. Інше маркетингово-інженерні уловки.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Toris

#618
Зворотка редукторна.

Цитата: Toris від 06 Січня 2022, 21:38:212. Поки займався лампами, помітив, що зворотній шланг розширювального бачка антифризу якийсь надто чорний та свіжий. Так і є: з тріщинки шланга біля соска бачка сочиться антифриз. Іншим кінцем шланг приєднаний до газового редуктора біля КПП внизу. Ланосячий бачок має два соска на зворотки, але другий шланг цілий і я не досліджував, куди він йде. Хоча, його також можна замінити, полюбе він не вчора ставився. Ці старі гумові вироби взагалі небезпечні: зовні ніби нічого собі та огого - а всередині що завгодно може бути. І ніби тканиною зовні обмотаний та має тримати деформацію - а дідька.
06 січня 2022 року після роботи заморочився дослідами кількості охолоджуючої рідини у системі. Після приблизно 1000 км рівень зменшився приблизно на 18 мм. Завівся, подивився, як на прогріві та на холостому ходу мокріє тріснутий шланг. Засмутився. Купив 2 метри нового шлангу. Але там внизу на редукторі якийсь чи то перехід з тоншого шланга на грубший, чи то просто грубий шланг натягнутий на оцей та прихвачено хомутом - незрозуміло. Дєло ясне, що треба випускати антифриз та розбирати геть усе - і бажано робити це з ямою, освітленням та у теплі. А перед цим закупитись усіма шлангами, патрубками та правильними пружинними хомутами. Пара метрів новенького шлангу не виправлять світовий баланс і взагалі, ніч на дворі, спати пора. Вирішив, що утро вєчєра мудрєнєй і щось взагалі притомився.

Назавтра, 07 січня велике свято, ніхто не працює і я не працюю. Святкуємо. У суботу щось таке, хай буде шабат. Також їмо. У неділю знову ніхто не працює. Трохи поснідав і до вечора лише водичку попивав. Під час автолітичних змін в організмі прийшла гарна думка обрізати тріснуту частину і втулити туди паливний фільтр грубого очищення для дизелів, бачив такі у когось у бортовику та на автобазарі. Подумав ще трохи цю думку. На другий сосок бачка приходить зворотка з радіатора, туди також треба втулити дизельного фільтра, щоби усякої тварі по парі та всі заздрили, бо у них так немає. Але на дальняк якось страшнувато таке робити, ті капронові фільтри може нагріти та позагинати, що перекриє зворотки і призведе до сраки. От добре, що є голова і нею можна думати! Вирішив не влаштовувати радикальний фільтризм. Замість фільтра вставлю трубку та доточусь до неї шлангом.

Організував 10 см стальної трубки зовнішнім діаметром 10 мм, якраз до шланга заходить з невеликим тертям. Трубку треба прочистити, але оскільки великі свята, то відклав до понеділка.

10 січня 2022 року, понеділок. Поклав трубку до задньої кишені джинсів, відчуваю, що так правильно. Вранці старанно виконав невідкладні робочі роботи і, повертаючись, зазирнув до токара/фрезерувальника у майстерню. Класно там, затишно і сотворити можна майже будь-що. Попросив прочистити трубу зсередини, щоби прибрати непристойну іржу. Поки токар шурував трубку туди-сюди у здоровезному свердлильному станку (десь 2,5 метри висотою), погомоніли про життя. Давно я до нього не заходив... Потім зенкером зняли внутрішню фаску, щоби рідина не робила турбуленції на відпиляному ножовкою гострому краї. Правильні відчуття про трубку були вранці, від Бога, який вже знав наперед подію, яку я не міг передбачити. Передбачуваною була інша подія, тільки там мені було би вже не до трубки... Але в руках готова правильна трубка - тож дякую Йому за пораду та допомогу і йду джобати іншу роботу.

Під час обідньої перерви в імпровізаваному багажнику-майстерні Сенсовича пошурував торці трубки по наждачній шкурці на килимовій обивці багажника. Зашибісь трубка вдалась! Зовні шорохувата від твердої зашкуреної іржі. Всередині також тверда іржа з голим металом - не гірше, ніж канали чавунного блока всередині. Міді/латуні немає, щоби антифриз G12 не образив такі матеріали. Подмухав у трубку, щоби додати душі до системи.

Далі насадив на трубку відрізочок нового шлангу, затяг хомут. Під капотом акуратно зняв з соска бачка тріснутий шланг, обрізав 6 см з тріщинами, запхав туди іншу частину трубки та притяг хомутом. Натяг новий доточений шланг на сосок і затяг хомутом. Ніби може бути до капітальної заміни шлангів.



На фото зеленою стрілочкою показав новий шматом шланга, червоною стрілочкою показав видиму частину сухого потоку антифризу, а жовтими стрілочками показав правильні пружинні хомути, які розширяються під час нагрівання і не перетискають гуму.

Sano, машинко!

P.S. Через годину після обіду препарував, а напарник фотографував дефективний шматок шлангу.

Фото перед розтином:
Spoiler


[close]

Бачимо, що гума потріскалась разом з такниною.

Фото розтину:
Spoiler

[close]

А на цих фото бачимо, що гума потріскалась в основному у місцях ниток. Також бачимо розшарування гуми на поперечному зрізі. Іржа на гумі - то ще від попередника, каже, що двічі міняв антифриз, поки іржа у рідині пропала. І я вже також після попередника поміняв, поки що рідина чистенька.

Тріщини на світло не просвічують, але соплили нефігово, під капотом постійно смерділо гарячим антифризом, а знайти витоки ніяк не вдавалось, поки не погудів двигуном з відкритим капотом при майже 100% вологості повітря. Тепер випарується свіжий антифриз, який розбризкався зі шлангу при маніпуляціях - і буде під капотом одним запахом менше.

Розтин шлангу показав, що уся стара гума - під заміну, навіть, якщо зовні виглядає молодо. Інша зворотка на бачок та патрубки - рідні з маркуванням Wolmot і без жодних зовнішніх проблем. Однак, здається мені, все одно треба замінити. На тонкому шлангу перед РХХ побачив павутинку старіння на розширенні штуцера. Також під заміну разом з усіма шлангами. І банзинові шланги також під заміну, там взагалі високий тиск і можна доекономитись до пожежі. Зібратись духом - закупитись та замінити. Один раз попрацювати - і потім їздити спокійно, знаючи, що ТАМ усе добре.

Romka

Гумки з написом Wolmot практично вічні (в часі життя авто), на Славуті з 2008 року 181 000 км пробігу як нові, а от порваний на термостат патрубок був замінений на якийсь гарний не оригінальний вже 3 рази за 10 р. Рік назад не поскупився і поставив знову Wolmot.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Ivan1988

#620
Не хочу расстраивать, но той шланг что потрескался и такой же который ты поставил это полное дерьмо Белоцерковского производства. Продают в каждом автомагазине как маслостойкие, качество хуже некуда, максимум на год хватает, потом трескается.  Ставил когда-то на Славуту, через год потек. На Ланосе тоже один шланг такой стоял только диаметром 20 мм весь в трещинах, сразу же поменял. Бери или Wolmot или что-то из ГБО-производителей, например GreenGas не плохие.

ВКБ

Стоїть за верситом замісчиком гуми тричі да різ замінений працівник, кидає матеріал в заміс гуми без технолога,  на око так як ніколи техпроцес не читав. Втк жаліє і як вже звулканізували покриває своїх і таке Г іде в продаж. А ідея початкова еаче ж якість робити.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

Шланг - вражий БРТ, пристойніших виробників в магазині просто не було.

Я тут вчора спецшланг з роз'ємами від магістралі до фільтра надибав - 700+ грн! Оригінал, GM - але ж ціна! :facepalm: Від фільтра до рампи вже навіть не шукав, шок...

Все одно зберу усі правильні шланги.

Toris

#623
Аналіз споживання електричної енергії Сенсовичом.

Надумав скласти порівняльну таблицю споживачів автомобіля:



Видно, що для комфортної роботи генератора з половинним навантаженням від максимального треба брати генератор не менше, ніж на 120 А. У Сенсовичі з заводу стояв генератора на 55 А. :facepalm:
Якщо врахувати, що характеристики споживачів вказуються для напруги 12 В, а по факту ми маємо хай 14 В, то треба накинуте зверху ще +36% споживання потужності (це (14/12)2), тобто вже навіть не на 120 А, а на 160 А.

На мої штатні кріплення штатно зайшов ВАЗівський генератор з крильчаткою на 73 А.
Генератор на 160 А - це вже пошук, переробка кріплень та, швидше за все, шківа. Ще бачив якийсь ланосячий на 90А, але там кріплення інше, шків багатопоточний та відсутня пилососна крильчатка.

А взагалі я не розумію, чому би не користуватись маховиком двигуна, як ротором генератора? Все одно маса металу крутиться вхолосту, можна було би зібрати маховик з трансформаторного металу, нафігачити туди магнітів, а поле знімати обмотками десь з боку двигуна. Чи класично без магнітів. У такому генераторі електронний блочок взагалі мінявся би силами шофера, як модуль запалювання, без будь-яких демонтажів та ременів. Стартер також можна було би реалізувати на цьому ж маховику, використовуючи ті ж обмотки генератора. Зубчики положення колінвалу на інжекторний маховик втулити сподобились, а генератор нікому не треба...

Romka

Ой, йо. Якщо не будете кидати сабвуферну установку на 1кВт, то 73 Амперного генича вам вистачить.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

User2108

 160 А не солідно, думаю 240А з Ford F-550, буде нормально.
То є всесвітня змова всіх автовиробників, тулять ото окремі генератори і стартери у свої авто, тьху! :)

Toris

#626
Дуже хочеться, щоби не вмирав генератор у непідходящий момент, вночі на вихідних далеко від дому. І навантаження генератора у половину максимального навантаження дуже сильно сповільнить деградацію компонентів.

До речі, а хтось курочив, пробивав по довідниках та аналізував елементну базу діодного спрямлювача ("підкови") і регулятора напруги? Цікаво, який відсоток максимальних параметрів кожного компоненту використовується при максимальному паспортному навантаженні генератора?

N.B. О! Зайшов на сайт виробника і побачив отаке:

Генератор ВАЗ 2104, 2105, 2107, 2108, 2109, 21099, 2110 (карб.), 2121 "Нива" (73А) АТЭК
Каталожный номер: АТЭК 2108-3701010

Основные технические характеристики
Максимальный выпрямленный ток ...........................73 А
Номинальная мощность .......................................... 1022 Вт
Номинальное напряжение .........................................14 В

Тобто декларується номінальна потужність, якою можна довго користуватись. Ділимо номінальну потужність на номінальну напругу і отримуємо 73 А струму, який вказаний як максимальний! :o Або контент набирали бомжі з вулиці, прийняті по об'яві, або хтось тихенько накохує некомпетентного покупця. Немає ясності. Треба курочити компоненти і перевіряти.

До речі, щось мені здається, що у славутку такий генератор також має стати на штатні кріплення. Крильчатка трохи виє, але, мабуть, висмоктує тепле повітря з генератора.

drone

А вы посмотрите токово-частотную характеристику и станет понятно почему указывают максимальный ток.
Ну у меня с завода херсонский на 65А.
Больной c синдромом Дауна защитил диплом по истории Украины
"Картина мира вдруг начала сходиться,
Теперь у меня есть мнимая единица"

Toris

Де шукати такі характеристики?

drone

У производителя.
Суть в том, что в общем виде там примерно так
Больной c синдромом Дауна защитил диплом по истории Украины
"Картина мира вдруг начала сходиться,
Теперь у меня есть мнимая единица"