Sensович Toris'а

Автор Toris, 19 Лютого 2021, 22:25:17

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

KOT

Можливо мені везло, та я з 2009 придбав 1 акум на мотоцикл, та 1 акум на славуту.
На мотоциклі здох, бо я перестав його заряджати.
На Славуті років 5 відкатав так и продав, без нарікань.
Тільки за напругою зарядки та розрядкою слідкував.
Взагалі мені здається що треба якось меньше вникати в дрібниці, які не стосуются твоєї професії. Дешевле купити акум в 2 раза дорожче и не знати проблем, ніж витрачати декілька днів життя на вивчання що треба купити.
Я дофіга часу витратив на вивчання будівництва - тепер я можу відризнити спеціаліста, та людину " я так 1000 раз робив". :-D
Хоча тут якраз сумма для якісного будинку для мене поки що непід'йомна.Та й за витраченний час я б не заробив на якісний будинок. Але ще й довелося покинути дім и відкласти стройку до закінчення війни і появи грошей.

Володимир

Акумулятор можна купити самий дорогий, але якщо в авто його щось садить, то він довго не проживе, пластини засульфатуються.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Toris

#782
Цитата: KOT від 13 Жовтня 2022, 12:12:13Дешевле купити акум в 2 раза дорожче и не знати проблем, ніж витрачати декілька днів життя на вивчання що треба купити.
У тому й річ, що для того, щоби купити, слід вивчити, ЩО буває та СКІЛЬКИ воно коштує і чому - щоби не купити непотріб задОрого. Власне тому я й не полінувався сходити до реального офлайнового магазину та купити акумулятор з реальною гарантією без будь-яких пересилань туди-сюди. Натиснути кнопку мультиметра і тицьнути щупами у клему раз на добу протягом десяти діб - не така й уже велика витрата часу у порівнянні з ночуванням у готелі та пошуку ремонтера і компонентів невідомої якості.

Навіть більше скажу: кожна притомна людина має трохи розумітись на медицині та педагогіці. Інакше фсьо, біда.

Тому я й зареєструвався на цьому форумі, щоби осягати дзен автомобілії.

Трохи офтопу.

Ось ідеальне авто для самостійного обслуговування без ями і таля:  :-D


Конструкція забезпечує зручний підхід до будь-якого компонента. Можна замінювати, антикорити, фарбувати будь-що. Можна з кількох авто швиденько скласти необхідну конфігурацію під конкретну задачу - седан, пікап, купе. Можна оперативно міняти КПП та двигун необхідної потужності та виду палива. :-D

І взагалі, давно пора випускати універсальну платформу, анєвотетовсьо.

Олександр 1968

Моя відповідь на бажання знати все,щоб все передбачити і підстелити соломку...

Toris

#784
Купив Сенсовичу:
1) фільтр оливний MANN W914/2 за 220грн;
2) регулятор напруги ВТН 1702.3702-1 за 180грн.

Skiper

Цитата: Toris від 13 Жовтня 2022, 19:45:252) регулятор напруги ВТН 1702.3702-1 за 180грн.
В тебе генератор 37.3701?
Цитувати виділенеПрименяемость: автомобили с карбюраторными двигателями ВАЗ-2108, -09, -10, ВАЗ-21213, "Ока" с генератором 37.3701 или его модификациями.
Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём

Toris

Цитата: Skiper від 13 Жовтня 2022, 21:17:40В тебе генератор 37.3701?
Зараз ось такий встановлений:

Toris

#787
Розмовляв з ремонтником моєї автомагнітоли - каже, що конструктивних змін не вносив.

Автомагнітола Sony CDX-GT300EE

Skiper

Цитата: Toris від 14 Жовтня 2022, 08:40:25Розмовляв з ремонтником моєї автомагнітоли - каже, що конструктивних змін не вносив.
Підключай правильно, якщо АСС не повноцінний та не відключає напругу по цьому дроту.
 Принцип простий: коли витягнув ключ з замка запалювання і зібрався йти до дому, по дроту АСС+12 (зазвичай червоний) напруга не повинна підходити до магнітоли (розв'язати або через діоди, або кнопку/тумблер, або не задіяні контакти реле сигналки). Жовтий повинен бути під напругою, щоб налаштування годинника та радіостанцій не збивалися, при цьому магнітола буде дуже мало споживати, що не висаджує аккумулятор так, як по постійно підключеному червоному АСС+12.
Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём

KOT

В сенсе ж нормальная проводка и нормальный замок зажигания. Ключь вытянул, асс - напряжение пропало. Хочет послушать магнитолу, вставь ключь и поверни на 1 положение.

Олександр 1968

Цитата: KOT від 14 Жовтня 2022, 11:50:07В сенсе ж нормальная проводка и нормальный замок зажигания. Ключь вытянул, асс - напряжение пропало. Хочет послушать магнитолу, вставь ключь и поверни на 1 положение.
Велике прохання.Не пишіть єресь.Починаючи з років перенесення виробництва з польщі до нас ніякого АСС в сенсах НЕМАЄ!Припускаю що є невеличкі винятки із старих запасів проводки.Точніше на замку воно є,але далі воно не йде.І на обох проводах на роз'ємі магнітоли обидва постійні плюси.

Skiper

Цитата: Toris від 14 Жовтня 2022, 08:40:25Розмовляв з ремонтником моєї автомагнітоли - каже, що конструктивних змін не вносив.

Для початку це требв перевірити.
1. Виключи магнітолу кнопкою на панелі.
2. Фізично відключи червоний дріт, що йде з АСС до магнітоли
3. Зроби вимір струму "утечки" на аккумуляторі та порявняй з тим, що міряв до цього.
Якщо конструктивних змін не вносив, то значення струму "утечки" повино помітно впасти, приблизно навіть до порядку значень.
Те саме повторити та перевірити, коли, на твою думку, магнітола буде підключина правильно.
Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём

Romka

Цитата: Toris від 14 Жовтня 2022, 08:40:25Розмовляв з ремонтником моєї автомагнітоли - каже, що конструктивних змін не вносив.

Автомагнітола Sony CDX-GT300EE

Доки будете розбиратись з проводкою, перевірте споживання струму магнітолою, коли вона вимкнена з панелькою та без. Магнітоли Pioneer зі знятою панелькою споживають струм майже як в режимі енергозбереження.
Якщо так, то лайфхак, доки не переробите проводку, знімайте панель  :thank_you:
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Олександр 1968

Мій піонер зі знятою панелькою бере 4мА.Правда ще є блок з сигналки по червоному проводу,бо часто працює в режимі aux і вже був прецендент сівшого акума за чотири дні простою.

Toris

Зібрав силу волі в кулак та й заміряв напругу на конекторі магнітоли.
+12+В на обох дротах у будь-якому положенні ключа запалювання. :wallbash:
Буду розбиратись з тими дротами стосовно проблеми виробника чи інсталятора.
Люто лайкаю Олександра 1968.
Поставити тумблєра на 10 ампер чи що?