Sensович Toris'а

Автор Toris, 19 Лютого 2021, 22:25:17

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 5 Гостей дивляться цю тему.

Олександр 1968

Вам би зі Шкіпером забацати нову тему,наприклад"записки Акумуляторного Алхіміка".Я не підколюю,а деколи обов'язково буду почитувати(зуб даю),як люди проводять вільний час за цікавими та не дуже безпечними дослідами.

Skiper

Цитата: Toris від 20 Жовтня 2022, 20:19:51Skaper, а можна, я перенесу мої репліки про акумулятор з Вашого бортовика до мого сюди? Там вони якось не того, а тут якраз.
Після кип'ятіння через 12 годин відстою акумулятор вже можна ставити під капот і стартувати?
Я не заперечую.
Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём

User2108

Як укласти новий АКБ, частина 2  :)

Toris

User2108, якщо Ви слово "укласти" застосовуєте у сенсі "уложить", то повідомляю, що "турок" вранці показував, що живий. І взагалі він на гарантії. :gvozd:
Зарядний пристрій із зародком інтелекту в ручному режимі не давав підняти напругу вище 16,2В, а на мінімально можливому струмі напруга зросла максимально до 15,95В. Тобто такі напруги закладені в алгоритмах пристрою, мабуть, розробники читали стандарти.

1    ДСТУ ГОСТ 959:2006    Батареї акумуляторні свинцеві стартерні для автотракторної техніки. Загальні технічні умови (ГОСТ 959-2002, ІDT)   
2    ДСТУ ISO 1044:2015 (ISO 1044:1993, IDT)    Навантажувачі промислові. Тягові батареї свинцевих акумуляторів для електрокарів. Переважні напруги
3    ДСТУ ГОСТ 6851:2014    Батареї акумуляторні свинцеві стартерні та нестартерні для мотоциклетної техніки. Загальні технічні умови (ГОСТ 6851-2003, ІDT)
4    ДСТУ IEC 60095-1:2015 (IEC 60095-1:2006, IDT)    Батареї стартерні свинцево-кислотні. Частина 1. Загальні вимоги та методи випробування
5    ДСТУ EN 60254-1:2019 (EN 60254-1:2005, IDT; IEC 60254-1:2005, IDT)    Батареї акумуляторні свинцево-кислотні тягові. Частина 1. Основні вимоги та методи випробування
6    ДСТУ EN 60254-2:2016 (EN 60254-2:2008, IDT)    Батареї свинцево-кислотні тягові. Частина 2. Розміри акумуляторів і виводів та маркування виводів акумуляторів
7    ДСТУ EN 60896-11:2019 (EN 60896-11:2003, IDT; IEC 60896-11:2002, IDT)    Батареї акумуляторні свинцево-кислотні стаціонарні. Частина 11. Відкриті типи. Загальні вимоги та методи випробування
8    ДСТУ EN 60896-21:2019 (EN 60896-21:2004, IDT; IEC 60896-21:2004, IDT)    Батареї акумуляторні свинцево-кислотні стаціонарні. Частина 21. Типи з регулювальним клапаном. Методи випробування
9    ДСТУ EN 60896-22:2019 (EN 60896-22:2004, IDT; IEC 60896-22:2004, IDT)    Батареї акумуляторні свинцево-кислотні стаціонарні. Частина 22. Типи з регулювальним клапаном. Вимоги
10    ДСТУ ГОСТ МЭК 61056-1:2004    Портативні свинцево-кислотні акумулятори та батареї (закритого типу). Частина 1. Загальні вимоги, функційні характеристики. Методи випробування (ГОСТ МЭК 61056-1-2002, ІDT)
11    ДСТУ ГОСТ МЭК 61056-2:2004    Портативні свинцево-кислотні акумулятори та батареї (закритого типу). Частина 2. Розміри, виводи, маркування (ГОСТ МЭК 61056-2-2002, ІDT)
12    ДСТУ ГОСТ МЭК 61056-3:2004

Олександр 1968

Ну,ну.Дсту там,дсту тут.На маслі,сметані,на сирі теж дсту.Купиш,а у кожного виробника свій смак.Хотів би я побачити хоч один побутовий зарубіжний зарядний пристрій з таким набором приблуд як на тих,що продаються в нас.Бо всі які мені попадались деколи не мали більше ніж два простих перемикачів струму заряду.Завдання зарядити щоб завести і їхати.Маркетинг продажу інтелектуальних зарядних рулить

Toris

#815
Цитата: Toris від 20 Жовтня 2022, 20:19:51Ввечері "прокип'ятив" акумулятор напругою 15,9В. Він шипів і деколи булькав. Було страшно, але я мужньо це пережив. :-D У процесі кілька разів гойдав. Час "кип'ятіння" - 1 година. Акумулятор не грівся.
22 жовтня 2022 року, 19:00. Дві доби відстою турецького акумулятора. На клемах 12,85В. Вдень, коли тепло, показувало 12,87В.
23 жовтня 2022 року, 19:00. Три доби відстою турецького акумулятора. На клемах 12,83В.

vladishtm

Трохи вставлю свої 5коп в розмову про акуми. Ось вам про саморазряд акумів, якість пластику на корпусі.
На першому фото плюсовий провід до світлодіода лежить просто на пластмасовому корпусі акума (білий провід поруч з мінусовим що одітий на "-" акума). Світлодіод потроху собі світить (ну  струм протікає собі тихенько  :lol: ) На другому знімку плюсовий провід як положено сидить на "+" акума. Звісно св.діод башить вже на повну. Про що я?.  Здаеться навіть на не підключеному акумі буде якийсь собі саморозряд через пластиковий корпус (між клемами "+" та "-". Це буде в додаток до стандартного внутрішнього саморазряду.  :sad:  Так що буферна підзарядка наше всьо.


Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Toris

#817
Ахренєть... :(

Про всяк випадок потицяв свого "турка" щупами - пластик гут. На діапазоні "200мА" - якісь флуктуації. Взяв мінусовий щуп у праву руку, плюсовий у ліву - наміряв 22...47 мА. Йа - батарейко! :psih: Вимкнув імпульсні зарядки поруч (вдень після ракет не було електрики, зараз усе заряджається) - напруга між долонями знизилась до кількох мілівольт.

vladishtm, може, Вас сусіди опромінюють? Чи радари поряд працюють? Знайомий розповідав, що у його казармі поряд з радарами завжди блимали або світились лампи денного світла, коли радари працювали. Або просто варто помити акумчика з милом?

Romka

Потрібно вимити акб слабким розчином соди, та ополоснути дистильованою водою. Такого не буде розряду.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Skiper

Romka правду каже. Через отой бруд, змішаний з залишками електроліту на корпусі акку, що на фото vladishtm , проходить саморозряд. Після чистки плачтику содовим розчином саморозряд зводиться до мінімальних значень. Також клеми не зайвим буде зачистити.
Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём

vladishtm

Цитата: Skiper від 23 Жовтня 2022, 10:27:19Romka правду каже. Через отой бруд, змішаний з залишками електроліту на корпусі акку, що на фото vladishtm , проходить саморозряд. Після чистки плачтику содовим розчином саморозряд зводиться до мінімальних значень. Також клеми не зайвим буде зачистити.
Цитата: Toris від 22 Жовтня 2022, 22:01:58Або просто варто помити акумчика з милом?
Цитата: Romka від 22 Жовтня 2022, 22:12:56Потрібно вимити акб слабким розчином соди, та ополоснути дистильованою водою. Такого не буде розряду.

З усіма згоден!  :-D  Той акум з мотоблока і у нього зараз робота є. :lol: Йому поки не до бані.  :psih:  У Славуті, теж давно вже зробив світлодіодну підсвітку під капотом,  "+" плюс постійно, "-" крокодилом даю. Звісно коли крокодил на массу то світить як і треба. Але ж і трохи світить коли крокодилом касаюсь навіть резинових патрубків охолодження.  :lol:  Але не світить коли крокодил "припаркований" на ізоляційні поверхні кабелька до світлодіодів. (Тобто стан акума при цих варіантах не міняється, міняється тільки матеріал ізолятора між акумом і проводом)
 Тож поклавши руку на серце - скажить мені браття, коли ви останній раз і як часто протирали свого акума в Славуті? та ще й недешевою сьогодні содою, та ще й витягували і купали всього..... В кращому випадку чистою ганчіркою зверху, якщо електролит десь там набризкався. А я просто навів приклад того, що це як можливий варіант розряду акума.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Олександр 1968

Є така штука,називається ТО(ТО 1,2,3)Там ніби щось написано.Ну і хрін з ним!Струм заряду все одно більший ніж отой повзаючий розрядний червячок.Звідси висновок-треба їздити

Володимир

Цитата: vladishtm від 22 Жовтня 2022, 21:57:27Так що буферна підзарядка наше всьо
Я однієї зими пробував до АКБ підключати буферну підзарядку від блока живлення 13 в, то за тиждень часу просів більше ніж без підзарядки.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Toris

Моя зарядка буферизує 13,60...13,65В.

vladishtm

Так, ну поп перше помив того мотоблочного (щоб не пинали мене  тут :rolleyes: ) - так допомогло. Вже не світило, (світило там де під кришками залишився електролит. Заодно попробував на Славутиному акумі потицяти по кришці -НЕ світить! Так шо акум Славути в мене читенький  :-D .  Але ще раз пробував брати мінус до підкапотної підсвітки з патрубка ОР (кусок від тройника до двигуна) -то всеж підсвічує. Якась струмопровідна резина  :rolleyes:

Цитата: Toris від 23 Жовтня 2022, 17:36:57Моя зарядка буферизує 13,60...13,65В.
Тут імхо головне не стільки напруга, а все ж таки чи набрав акум ємність заряду. А це можна побачити при запуску двигуна -наскільки буде просад акума.
ПС.
Якщо оставляю (надовго  навіть) процесорну підзарядку (а вона керує-піднімає напругу заряду від стартової до 14,2В), а потім як правило заглядаю на зарядку вже коли давно  індікатор "заряд" потух і горить "норма" -то напруга на акумі десь 12,7-12,8В (і явно зарядка впаралель її таку тримає до відключення зарядки від акума).  Сьогодні включив на "запалення" і підключив зарядку (для понаблюдать). Стартувало від 12,7В десь с пріодом до 5-10сек попіднімало до 13,7В.... трохи постояло (десь пару хвилин) потім за  секунд тридцять підняло до 14,2 і тримало так (ключ запалення був включений -що зазвичай так не буває).  Зарядка весь час тримала 14,2 (індікатор "зарад" світив)....  потім я виключив ключ і зарядка зразу відключила напругу з 14,2В десь до 12,8.  (трохи нагрілася). Думаю все ж корисно було б розтягувати період з напругою 14,2В -наприклад підключивши паралельно зарядці якусь автоламочку. (замість включеної панелі в салоні). Бо дуже вони вже в моїй зарядці "щадяще" вибрали алгоритм контролю заряда -задється.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2