Sensович Toris'а

Автор Toris, 19 Лютого 2021, 22:25:17

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Олександр 1968

Цитата: Toris від 14 Жовтня 2022, 15:27:58Зібрав силу волі в кулак та й заміряв напругу на конекторі магнітоли.
+12+В на обох дротах у будь-якому положенні ключа запалювання. :wallbash:
Люто лайкаю Олександра 1968.
Поставити тумблєра на 10 ампер чи що?
Ну раз воля в кулаці,тоді залишилось зняти кришечку під рульовою колонкою на чотирьох гвинкиках.Розібрати кожух рульової колонки,запам'ятовуючи де який гвинт(не забуваєм про два коротких,зверху під кермом).І залишиться на роз'ємі замка запалювання знайти провід і підключившись до нього протягнути до магнітоли.Як варіант.Хоча варіантів є ще багато.Струм по червоному дроті мізерний тому можна поставити саму маньоню кніпочку.

vladishtm

Якщо чесно, може не я не допертрав чогось?, то ж як уточнююче питання для мене.....  хіба просто зняти морду магнітоли,  (... нажати пімпачку зправа на морді магнітоли...) не вирішує питання  ???  Бо вже і мені стало цікаво, вибачте вже староого  :dunno:   :thank_you:  Бо знаю з життя свого - люба автоматихація для лінивих -колись та підведе.    :lol:
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Romka

Цитата: Олександр 1968 від 14 Жовтня 2022, 14:45:39Мій піонер зі знятою панелькою бере 4мА.Правда ще є блок з сигналки по червоному проводу,бо часто працює в режимі aux і вже був прецендент сівшого акума за чотири дні простою.
Дивно, моя магнітола за 12 р такого не викидала.  Влітку 3 тижні стояла і ніразу не посадила так щоб не завів.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Skiper

Цитувати виділене(... нажати пімпачку зправа на морді магнітоли...) не вирішує питання  ???
Не кожна. Всі ведуть себе по різному. У кого 3 мА, у кого 33 мА, а в кого може бути і 333 мА, що вже критично та за декілька днів може висадити акк.
Аби після підключення магнітоли собою любимим або горе інсталяторами, не лінувалися поміряти струм "утечки" на аккумуляторі, як з вимкнутою кнопочкою, так і зі знятою мордоюобличчя, так і з відключеним АСС (якщо присутній, але може бути не робочим/обрізаним), то володарі свого авто з музикою не витрачали би дурнІ гроші на нові акумулятори.
Раджк просто поміряти струм, це не довго, але будете спокійні.
Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём

Skiper

#799
Поміряв у себе в рвзних режимах струми на аккумуляторі (машина виключена, сигналка відсутня) тільки своєї магнітоли Sony CDX-GT227EE
При вкл. магнітолі режим радіо та гучність близько о 30% від номінальної маю в середньому 0,75 А
По перше додам перше фото, відкриті двері, лампа салону (розжарювання стокова) 0,36 А
IMG_20221015_152810995.jpg
Далі магнітола в режимі очікування (вкл часи, підсвітка магнітоли, вихідні каскади підсилювача магнітоли) 0,29 А
IMG_20221015_152544847.jpg
Далі магнітола виключена з кнопки, мордаобличчя на місці 1,146 мА
IMG_20221015_152331924.jpg
Такий самий струм маємо при зняттій мордіобличчя 1,1 мА

Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём

Skiper

Toris, може ти свою магнітолу просто не правильно вимикаеш?
Треба кнопку викл потримати 2-3 секунди. Якщо короткочасно натиснути, аона може переходити в режим очікування зі струмом споживання близько 300 мА, при цьому на табло годинник буде показувати час на панельці або магнітола буде писати всяку хрінь.
Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём

vladishtm

Цитата: Skiper від 15 Жовтня 2022, 15:07:38просто поміряти струм, це не довго,
Поміряю таки... Про  "пімпачку" - це ж просто механічна защіпка морди (не єлектровимикач наче). Завжди вважав, що зняв морду і все - магнвтола відключена. Бо тоді електричний роз"єм між мордою і корпусом відходить і все ж наче.  Хм. Поміряю таки...
 Звісно бувають різні магнітоли, в тому числі і не з"ємні морди у магнітол.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Олександр 1968

Всі нормальні магнітоли відомих виробників розраховані на роботу без АСС,що доказав Шкіпер з допомогою тестера.Зняття панельки переводить в сплячий режим,правда якщо постійно кляцати то можна швидко зламати механіку.Виключення з цього списку є магнітоли Алпайн високої цінової категорії-при знятій панелі і живлення по обох проводах іноді струм доходить до одного ампера.

Romka

12 років магнітолі Pioneer, майже кожен день (на вихідних буває стоїть) ставлю і знімаю по парі раз , механіка ціла, магнітола була з дешевого сегменту.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Toris

Купив салонний фільтр = 80грн.
Купив повітряний фільтр = 160грн.
Долар хай по 41UAH/USD.

Цілий день тривога-відбій. Хоч би графік оте бункерне повідомило, чи що... А то нічого не можна планувати. Вранці виїжджаємо з колегою до роботи - і тут ахтунг з алярмом. Тільки вирішили по хатах - відбій. Присунули на роботу. Тільки розпланували усе, підтягли ресурси - знову тривога. З обіду знову тривога. То вже їздили за місто на річку, позакидали трохи спінінг. Потім приїхали додому. То, сьо, винограду подзьобав - знову відбій, знову до роботи...

Toris

Сьогодні взяв бінокль. По графіку приїхав на роботу, не спішив до прохідної - і вгадав, почалась тривога. Їдемо на річку. Сонце низько, вітер, дубак. Розгледіли у бінокль вчорашніх птахів у далечині річки - то чайки рибу полюють. Цікаво з біноклем.

...Стоїмо, насолоджуємось природою - аж чуємо, "Shahed-136" летить! Прямо на нас, все ближче і ближче! За деревами. Дивимось у небо, готуємось падати на землю. Аж тут з повороту виїжджає пацан на "кросовому" мотоциклі! :rofl: Попустились конкретно, як гора з плеч.

Біля водоспаду греблі я почув фантомний шум реактивного літака, а колега почув фантомні вибухи. Відійшли в сторону - попустило. "Білий" шум водоспаду рулить. :-D

Toris

Skiper, не сильно довіряйте розрахункам, покази вольтметра відчутно залежать від температури навколишнього середовища. Я вже тиждень спостерігаю за турецьким акумулятором Helden, дивіться другу половину ось цього допису: https://slavuta-club.info/forum/index.php?msg=561869

Сьогодні вночі очікуємо біляморозну температуру, спробую влаштувати акуму "зиму" та вранці заміряю напругу.

Skiper

#807
Заміри проводились при однаковій температурі.
А Вам потрібно було правильно вводити акк до експлуатації, просто певним часом перемішати електроліт, що розслоївся після простою, мнеобхідною напругою та відповідним струмом саме для цого типу акумуляторів та не мучити його шокотерапією великими струмами та іншими експериментами.
Зробить, наприклад,, якось так
Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём

Toris

Дуже дякую за відео! На вихідних займусь своїм новим "турком".

Toris

#809
Під час тривоги пошукав і переглянув пару ГОСТів та ДСТУ. Там про тестування, не про експлуатацію. Прийняв рішення на власний ризик довіритись інтернетам і фахівцям нашим форумним. Буду "кип'ятити" "турка".

Цитата: Toris від 13 Жовтня 2022, 09:21:22Дослідження зниження напруги під час відстою в турецького акумулятора Helden-Silver.
Ціль дослідження - визначити динаміку саморозряду.

2022-10-13-Чт-07:00 Перша доба відстою, напруга на клемах 12,89В. Вчора вранці та ввечері показувало 12,92В. Підозрюю, що оті соті долі вольта - через перепад температури: акумулятор стоїть на підвіконні біля привідкритих дверей балкону, верхні вікна якого відкриті на провітрювання - а вночі було +5°C.
2022-10-14-Пт-07:00 Друга доба відстою, напруга на клемах 12,88В.
2022-10-17-Пн-07:00 П'ята доба відстою, напруга на клемах 12,82В.
2022-10-18-Вт-07:00 Шоста доба відстою, напруга на клемах 12,83В. Вчора ввечері показувало 12,85В. Полюбе температура повітряного середовища впливає на оті соті.
2022-10-19-Ср-07:00 Сьома доба відстою, напруга на клемах 12,84В. А вчора ввечері показувало 12,85В. Температура таки рулить.
2022-10-20-Чт-07:00 Восьма доба відстою, напруга на клемах 12,81В. Температура повітря на балконі +8°С.
Динаміка напруги не засмучує. Буду вводити його в експлуатацію.
Ввечері "прокип'ятив" акумулятор напругою 15,9В. Він шипів і деколи булькав. Було страшно, але я мужньо це пережив. :-D У процесі кілька разів гойдав. Час "кип'ятіння" - 1 година. Акумулятор не грівся.

Skaper, а можна, я перенесу мої репліки про акумулятор з Вашого бортовика до мого сюди? Там вони якось не того, а тут якраз.
Після кип'ятіння через 12 годин відстою акумулятор вже можна ставити під капот і стартувати?