Sensович Toris'а

Автор Toris, 19 Лютого 2021, 22:25:17

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 13 Гостей дивляться цю тему.

Toris

#495
Цитата: vladishtm від 16 Листопада 2021, 11:19:44Та й взагалі Мальованка на карті ліс, , та жіночий монастир (ніяких гаражів?) -може Торіс хитренько  легендою прикрився  :-D
Ой, і без монастирів роботи непочатий край. :-D

Цитата: Ivan1988 від 15 Листопада 2021, 14:31:23Так а причина рваного ремня ГРМ? От старости или ролик/помпа/антифриз? Мастер ничего не говорил?
Сьогодні майстер взяв слухавку і сказав, що нічого поганого не знайшов, ролик крутиться добре, помпа добра, шків клапанного механізму також без нарікань. Попередник здивувався і сказав, що незадовго перед продажем міняв пасок ГРМ, але ремінь купував майстер, бо у попередника вічно не вистачає часу (невеличкий начальник). А я вже 10,5 тисяч проїхав Сенсовичом (сам шокований :wacko: ).

Ось фото рваного паска ГРМ:







Зубчики ціленькі з обох сторін усі без винятку, усе грає. Але порвався.

Після встановлення запасного ременя Continental клацнув пробіг:



Подивимось, що то воно таке. А важливість та вартість усього цього мене трохи напружила. Вже задумався про оптимізацію натягу генератора та якийсь відкидний кронштейн датчика колінвала, щоби міняти ремені ГРМ та генератора без зняття правого колеса, захисту та шківа колінвала. Та й кришку можна було би на якісь фіксатори притулити, щоби знімалась миттєво.

16 листопада 2021 року заміна моторної оливи та фільтра. Одометр 146092км. Залили Liqui Moly MoS2 Leichtlauf 10W-40 у сірій каністрі. Ревізія ходовки. Вартість процедур 300 грн.

ВКБ

А якщо реміні перегинати до кінця - лопають нитки чи крепкі ще?
Може бути або кинув щеплення при гальмуванні мотором і пониженні передачі, або распредвалу пепетиснений вісьовий зазор і момент крутний завищений.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Serg_

Цитата: ВКБ від 16 Листопада 2021, 12:56:50другий -  різке кидання зчеплення на першій передачі при швидкості як на третю,
Ремень который вращает распред и помпу,к сцеплению не имеет отношения.
Не выдумывайте! }-)

Dnestr

Цитата: Ivan1988 від 14 Листопада 2021, 22:01:54Одно из достоинств двигателей МЕМЗ это сохранность клапанов при обрыве ГРМ
На Сенсах 1.3 Е4 после 2012 года при обрыве ремня клапана достают до поршней.Поршня без циковок под клапана.Сам в шоке как узнал.При замене ремня надо обращать внимание на шестерню коленвала.Износ в два раза быстрее за шестерню распредвала.

Ivan1988

Цитувати виділенеНа Сенсах 1.3 Е4 после 2012 года поршня при обрыве ремня клапана достают до поршней.Поршня без циковок под клапана.Сам в шоке как узнал.При замене ремня надо обращать внимание на шестерню коленвала.Износ в два раза быстрее за шестерню распредвала.
Не знал. Когда выбирал между Ланосом 2011 г.в. и Сенсом 2013 г.в. в одинаковой комплектации то думал что целостность клапанов при обрыве ремня ГРМ это единственное существенное преимущество Сенса, а оказывается и его не было.

Dnestr

Цитата: drone від 14 Листопада 2021, 22:13:22Стартер маслает с изменившимся звуком будто вхолостую.
Как будто нет компрессии или прокрутка двигателя с выкрученными свечами зажигания.При таких симптомах сразу надо смотреть ремень грм.

Dnestr

Цитата: Ivan1988 від 16 Листопада 2021, 19:58:30Не знал. Когда выбирал между Ланосом 2011 г.в. и Сенсом 2013 г.в. в одинаковой комплектации то думал что целостность клапанов при обрыве ремня ГРМ это единственное существенное преимущество Сенса, а оказывается и его не было.
Я тоже так думал. :-DНу и цена при равном состоянии у ланоса конечно выше.

drone

Цитата: Dnestr від 16 Листопада 2021, 20:08:55
Цитата: drone від 14 Листопада 2021, 22:13:22Стартер маслает с изменившимся звуком будто вхолостую.
Как будто нет компрессии или прокрутка двигателя с выкрученными свечами зажигания.При таких симптомах сразу надо смотреть ремень грм.
Если на то пошло, то компрессии там реально нет минимум по нескольким цилиндрам без всяких "будто" ведь клапана открыты  :-D
Больной c синдромом Дауна защитил диплом по истории Украины
"Картина мира вдруг начала сходиться,
Теперь у меня есть мнимая единица"

ВКБ

Цитата: Serg_ від 16 Листопада 2021, 19:09:06
Цитата: ВКБ від 16 Листопада 2021, 12:56:50другий -  різке кидання зчеплення на першій передачі при швидкості як на третю,
Ремень который вращает распред и помпу,к сцеплению не имеет отношения.
Не выдумывайте! }-)
Перечитайте.. я то краще знаю що сталось зі мною. Як це нідочого щеплення!? )) . Їду зі швиддкісттю 40 з гірки на витиснутому щеплені і увімкненій першій передачі, котюсь, пригальмовую пропускаючи авто (гірка дууже крута), вмикаю лівий розророт і на 180 градусів  розвертаюсь нашдидкості 30 приблизно. (авто в гору тепер)...швидко робити треба бо жвавий рух.....відпускаю невдало щеплення без підгазовки рашіне ніж планував і при 30 км за годину мотор різко розкручується на 2500 приблизно (не помню точно) і рве реміть, САМЕ ВНАСЛІДОК РІЗКОГО РОЗКРУТУ МОТОРА. От причому та щеплення. Невдало кинув бо був в тапках, зізкочила стопа. Не раз там так робив, бо авто після розвороту трохи пригальмовує під першу і газку.
також, коли ХХ 1000 і авто іде 70 на нейтралі і є бажання увімкнути 3-тю для гальмування мотором, якщо без досвіду чи авто чуже чи просто не розрахував і пускаєш щеплення то мотор РІЗКО, швидше ніж від педалі газу розкручується до 3000, тому ривок як на прискорення і ремень рветься. Тобто в таких ситуаціях пускати щеплення треба повільно.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Dnestr

Цитата: drone від 16 Листопада 2021, 20:24:24Если на то пошло
Просто дополнил пост без всякого умысла.

Володимир

Цитата: Dnestr від 16 Листопада 2021, 19:46:22
Цитата: Ivan1988 від 14 Листопада 2021, 22:01:54Одно из достоинств двигателей МЕМЗ это сохранность клапанов при обрыве ГРМ
На Сенсах 1.3 Е4 после 2012 года при обрыве ремня клапана достают до поршней.Поршня без циковок под клапана.Сам в шоке как узнал.При замене ремня надо обращать внимание на шестерню коленвала.Износ в два раза быстрее за шестерню распредвала.
Не у всіх, була тільки експерементальна партія двигунів з такими поршнями.

Щодо ременя, то можливо брак, мої рвалися руками як папір.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Serg_

Spoiler
Цитата: ВКБ від 16 Листопада 2021, 20:30:27
Цитата: Serg_ від 16 Листопада 2021, 19:09:06
Цитата: ВКБ від 16 Листопада 2021, 12:56:50другий -  різке кидання зчеплення на першій передачі при швидкості як на третю,
Ремень который вращает распред и помпу,к сцеплению не имеет отношения.
Не выдумывайте! }-)
Перечитайте.. я то краще знаю що сталось зі мною. Як це нідочого щеплення!? )) . Їду зі швиддкісттю 40 з гірки на витиснутому щеплені і увімкненій першій передачі, котюсь, пригальмовую пропускаючи авто (гірка дууже крута), вмикаю лівий розророт і на 180 градусів  розвертаюсь нашдидкості 30 приблизно. (авто в гору тепер)...швидко робити треба бо жвавий рух.....відпускаю невдало щеплення без підгазовки рашіне ніж планував і при 30 км за годину мотор різко розкручується на 2500 приблизно (не помню точно) і рве реміть, САМЕ ВНАСЛІДОК РІЗКОГО РОЗКРУТУ МОТОРА. От причому та щеплення. Невдало кинув бо був в тапках, зізкочила стопа. Не раз там так робив, бо авто після розвороту трохи пригальмовує під першу і газку.
також, коли ХХ 1000 і авто іде 70 на нейтралі і є бажання увімкнути 3-тю для гальмування мотором, якщо без досвіду чи авто чуже чи просто не розрахував і пускаєш щеплення то мотор РІЗКО, швидше ніж від педалі газу розкручується до 3000, тому ривок як на прискорення і ремень рветься. Тобто в таких ситуаціях пускати щеплення треба повільно.
[close]

Вы не учли наиболее важный фактор повлиявший на обрыв ремня в вашем случае.
Spoiler
[close]
Погода на Марсе безусловно увеличила силу инерции покоя распредвала.Что при ошибочной попытке придания ускорения привело к обрыву.

Toris

По правді кажучи, деколи при розгонах 100+ км/год замість 5-ї передачі втикаю 3-ю - оберти в момент сягають космосу. :facepalm: От і добив ременя. Важіль для 5-ї треба трохи сильніше відводити вправо.

Тепер, після 22000 км водійського стажу, навчаюсь газулькою утримувати та підганяти оберти під майбутню передачу і свідомо контролюю праву руку, щоби не лінувалась і дотискувала важіль вправо до упору. Уже вмію вимикатись без зчеплення і кілька разів вдало увімкнув передачу (3-ю та 4-у) також без зчеплення.

Вік живи - вік навчайся!

drone

Цитата: Toris від 18 Листопада 2021, 08:20:46
По правді кажучи, деколи при розгонах 100+ км/год замість 5-ї передачі втикаю 3-ю - оберти в момент сягають космосу. :facepalm: От і добив ременя. Важіль для 5-ї треба трохи сильніше відводити вправо.
А с "неправильной" славутовской КПП так не получится. Вот и чем она неправильная?)
Больной c синдромом Дауна защитил диплом по истории Украины
"Картина мира вдруг начала сходиться,
Теперь у меня есть мнимая единица"

Toris

Слабка таврославутська КПП для Сенса, деградує швидко. Тому й замінив, бо ревіла голосно.