Флудилка 2022

Автор Vitaliy., 01 Січня 2022, 12:10:35

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Володимир

Цитата: User2108 від 15 Липня 2022, 10:23:33
ТО пора вже зміни в бортовик внести  :)
Можлив згодом.

KOT

Мені логан більше подобається, ніж сандеро. Взагалі кажучи, перший раз сів на сандеро і відчуття тільки негатівні були. Якась шумнувата, салон так взагалі економили на чому зсмогли.
А так з рено подобається сценік та меган.
З маленьких машин мені подобається гольф, але вони чомусь ржавіют сильно, я про 5-6 гольф.


ВКБ

#62
Віжчуття теж такі, але логан на вид чурбан неотесаний по виду, хоч мені теж подобається і праутичний, але  , коробка. Тобто сандеро дизайн більш
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Декомунізований соус.


ВКБ

Денацифіцирований тобто дерусифікован й
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Алекс

Цитата: ВКБ від 18 Липня 2022, 11:23:12
Денацифіцирований тобто дерусифікован й
Ага  :-D десоусированныные деароматизированные
Ребята,давайте жить дружно,а? (Леопольд)
Славута 1.3Li 2006 г ГБО 4
ЗиЛ-4331 прицеп ГКБ-8328

Володимир

Чисто для сміху, порівняння фільтра рено логан 1.4 і мемз-245.


Vitaliy.

Скажу больше, я давно ставлю высокие фильтра с 31 Волги, она же газель почти.
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
рус иван пнх

ВКБ

Ті самі яйця, але в куту.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

Розпиляли ми якось мого знятого оливного фільтра. Розтяг той папір, оглянув з обох сторін. Ніякої стружки, нічого підозрілого. По суті, то просто страховка на випадок події. От французи й ліплять мінімальний об'єм. А для кращої прохідності беруть, мабуть,  більшу пору у папері.

Я вже навіть думаю про заміну фільтра через раз... А що, олива німецька з молібденом (стійка до якогось там тертя), основне паливо - пропан, оберти стараюсь тримати вищі, як трохи піджере оливку - доливаю свіжачка з молібденом. Та й фільтр MANN 914/2 з правильним клапаном, який тримає оливу у системі до наступного пуску. Сама система змащування чиста, немає ніяких наростів, які може змити у фільтр, відпрацьовка завжди однорідна, без згустків.

Romka

Я б не радив економити 100 грн.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

User2108

Та тоді й оливу не потрібно міняти.

Romka

Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Володимир

Цитата: Toris від 27 Липня 2022, 09:10:00
Розпиляли ми якось мого знятого оливного фільтра. Розтяг той папір, оглянув з обох сторін. Ніякої стружки, нічого підозрілого. По суті, то просто страховка на випадок події. От французи й ліплять мінімальний об'єм. А для кращої прохідності беруть, мабуть,  більшу пору у папері.
То просто в французів допуск густини оливи 5в-40 5в-30, а в жигулях чи таврії 15в-40, то в першому випадку при запуску на холодну з малим фільтром менше шансів що олива піде через запобіжний клапан ніж в другому випадку через великий фільтр. Той фільтр що на фото, виявився підробкою, на щастя не найгіршою з тих що є на ринку, папір досить щільний.

ВКБ

Якщо олива не втратила в'язкості і міняти фільтра через 7..10тис, то мотор буде себе відчувати норм. Присадки теж нікуди не діваються. Самий важливий показгик це чистота від крупних часток і в'язкість для створення масляного клину. Єдина рідина, це мастило, яке не щмінює за мастильні межі в'язкість. Все інше схоже на мастило по в'язкості при нормальній температурі , але за хімією не є мастилом, і не буде при 80 мати мастильну в'язкість.
Навіть на відстояній відпрацьовці різнофірмовій можна кататись з новим фільтром . Про регламент повітряного взагалі мовчу, без варіантів, саме він відповідальний за зьереження від абразивного зносупухомих частей двигуна, і чистота палмва від абразиву і нагару .
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.