Лямбда зонд

Автор doomu, 13 Серпня 2009, 21:37:46

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.

Сергей

Цитата: Raketa
Цитата: Zazik-sensДля начала отрегулируйте клапана и поменяйте датчик полож.дроссельной заслонки - без этого не обойтись никак, хотя и какое-то время можно ездить не заглядывая к клапанам, толь ко растет риск прогара, там где оказались пережаты клапана
Теперь по ?-зонду - в оригинале по заводу идет Delphi, а у него только закупочная цена превышает раза в 2 все заявленные Вами цифры. Но существует немерянное кол-во всевозможных производителей таких датчиков, в большей степени с растущими ногами из Китая, из которых наиболее предпочтительным является БОШ (конечно же в оригинале), но и БОШ стоит значительно больше всех названных Вами цифр
..

На запчасти заз заводской датчик стоит 370 грн.

то аналог,з завода стоит Delphi 25368889,такой
http://1000rele.com.ua/elektrooborudovanie/datchiki/datchik-kisloroda-lyambda-zond2013-05-20-02-07-37263557008-detail
Мой стиль вождения,зависит от
количества бензина в баке.

ВКБ

Ой,я умоляю переплачивать столько, https://detali.zp.ua/catalog/58335-shkiv_generatora_2105_LSA_55av/ такой поставить и всё,отездит аж бигом. Внутри очень даже качественный.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБОй,я умоляю переплачивать столько, https://detali.zp.ua/catalog/58335-shkiv_generatora_2105_LSA_55av/ такой поставить и всё,отездит аж бигом. Внутри очень даже качественный.
А яке відношення має шків генератора до лямбди?
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Цитата: Володимир
Цитата: ВКБОй,я умоляю переплачивать столько, https://detali.zp.ua/catalog/58335-shkiv_generatora_2105_LSA_55av/ такой поставить и всё,отездит аж бигом. Внутри очень даже качественный.
А яке відношення має шків генератора до лямбди?

Перепутав  :D  :D  :D  Не ту сцилку вкинув

Доречі, а в тебе такий шків на гені стоїть як силка вище?

https://detali.zp.ua/catalog/7670-datchik_kislorodnyj_3302sens_nov_obr_mama/
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ
Цитата: Володимир
Цитата: ВКБОй,я умоляю переплачивать столько, https://detali.zp.ua/catalog/58335-shkiv_generatora_2105_LSA_55av/ такой поставить и всё,отездит аж бигом. Внутри очень даже качественный.
А яке відношення має шків генератора до лямбди?

Перепутав  :D  :D  :D  Не ту сцилку вкинув

Доречі, а в тебе такий шків на гені стоїть як силка вище?

https://detali.zp.ua/catalog/7670-datchik_kislorodnyj_3302sens_nov_obr_mama/
Такий самий, і датчик кисню точно такий самий як на фото, стоїть з заводу.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Владимир

Цитата: Володимир
Цитата: ВКБ
Цитата: ВолодимирА яке відношення має шків генератора до лямбди?

Перепутав  :D  :D  :D  Не ту сцилку вкинув

Доречі, а в тебе такий шків на гені стоїть як силка вище?

https://detali.zp.ua/catalog/7670-datchik_kislorodnyj_3302sens_nov_obr_mama/
Такий самий, і датчик кисню точно такий самий як на фото, стоїть з заводу.
Так шо? Можно такой ставить? \"А он не сдохнет как наша карова?\"
Как вобще проверить работоспособность лямбды? Бо те приколисты на диагностике сказали, ибо проводка лямбды, ибо сам датчик. И как то выяснить шо именно наказало меня?

ВКБ

ТАки ще раз придивився до процесу роботи лямбди і чітко видно, що при забагатій суміші напруга більша за опорну від 0,5В. При присутності кисню менша за опорну 0,5В.
Висновок можна зробити, що при наявності у вихлопах кисню ланцюг лямбди:
1  шунтує на масу опорну напругу,
2 змінює свій опір від стану діелектрика до стану провідника,
3 генерує напругу зворотні опорній

При присутності Со у вихлопах :
1. Генерує напругу з тим сами напрямком і перевищує опорну.

Що воно відбувається? Тільки прохання не кидати посилання ана передерту літературу. Треба пояснення процессу.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: Костянтин від 16 Липня 2015, 12:58:47
ТАки ще раз придивився до процесу роботи лямбди і чітко видно, що при забагатій суміші напруга більша за опорну від 0,5В. При присутності кисню менша за опорну 0,5В.
Висновок можна зробити, що при наявності у вихлопах кисню ланцюг лямбди:
1  шунтує на масу опорну напругу,
2 змінює свій опір від стану діелектрика до стану провідника,
3 генерує напругу зворотні опорній

При присутності Со у вихлопах :
1. Генерує напругу з тим сами напрямком і перевищує опорну.

Що воно відбувається? Тільки прохання не кидати посилання ана передерту літературу. Треба пояснення процессу.
ДК не міряє кількість СО у газах, а дивиться на залишок кисню у вихлопних газах.

Якщо є певний відсоток кисню у вихлопних газах (на обох електродах гальванічного елемента присутній кисень), то датчик переключається в режим бідної суміші, тобто напруга менша за 0,48в.

Якщо нема певного відсотку кисню у вихлопних газах  (на одному електроді гальванічного елемента присутній кисень, а на іншому ні, або його дуже мало), то датчик переключається в режим бідної суміші, тобто напруга більша за 0,48В.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Тоді генерує струм з різними знаками. Тобто в одному випадку більше за 0.48 а в іншому випадку?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: Костянтин від 18 Липня 2015, 09:47:45
Тоді генерує струм з різними знаками. Тобто в одному випадку більше за 0.48 а в іншому випадку?
Типу так, якщо на протилежних елекродах є кисень, то струм не генерується, якщо на одному є на іншому нема, то генерується.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Так мабуть і є.
Так розумію, лямбди з одним хвостом (ланосячий) не мають спіралі розігріву і масса в них на вихлопній.
Реально без лямбади ліба настройка - лотерея. І не важно які мілісекунди по палуву, аби непереливало і хватало.

Так розумію, якщо дати йому потрібну для роботу опорну 0,45в і почіпити для карба мілівольтметр, то можна бачити що відбувається з сумішшю на карбовому ДВС?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Fulcrum

Нічого йому не треба подавати. При робочій температурі почне генерувати напругу від 0.1 до 0.9 В., з частотою 2 Гц.,  це в ідеалі. Для настройки карба необхідний широкополосний зонд, щоб бачити, якою суміш є насправді - бідною чи багатою і наскільки.
Автомобілі є BMW і все решта

ВКБ

Цитата: Fulcrum від 22 Липня 2015, 01:15:31
Нічого йому не треба подавати. При робочій температурі почне генерувати напругу від 0.1 до 0.9 В., з частотою 2 Гц.,  це в ідеалі. Для настройки карба необхідний широкополосний зонд, щоб бачити, якою суміш є насправді - бідною чи багатою і наскільки.

Це із досвіду? ПРосто дуже важливо навіщо йому та опорна напруга 0,45в. Є теорія, що для здійснення процесу взагалі генерації. Якщо не треба, то ще й краще. Виходить що лямбда генерує струм тільки в одному напрямку? Непонятно. Чому тоді опорна змінюється в його ланцюгу? Питання вище задавав.

По поволду полосності не пойму, наче регулювання палива в діапазоні від 0,75 до 1,25 (50%)від того, що треба в циліндрі дуже отлічно по широті регулювання. Невже карбюратор дупить від 05% потрібної до 150%  і вийде за межі регулювання?

При тому що коеф 0,75, це відсутність 25% повітря від 14,7:1 частин....., а при 1,25 на 25% більше повітря від 14,7:1!!!??!?!
Яка ще ширша треба полоса, щоб показував 0 при заглушеної чи 200% при майже гаглохнувшій при надбагатій?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: Костянтин від 24 Липня 2015, 12:49:14
Це із досвіду? ПРосто дуже важливо навіщо йому та опорна напруга 0,45в. Є теорія, що для здійснення процесу взагалі генерації. Якщо не треба, то ще й краще. Виходить що лямбда генерує струм тільки в одному напрямку? Непонятно. Чому тоді опорна змінюється в його ланцюгу? Питання вище задавав.
Повторюю ще раз, коли датчик холодний то він має великий опір, то як засульфатований акумулятор, ні на виході нема напргури, ні зарадки не бере, скільки зарядки даш, така і при зарядці буде напруга на клемах.

Якщо на вході мікроконтролера не буде підтягуючого опору до плюса чи мінуса (ДК не рахується бо його опір дуже великий), то він як радіоприймач буде ловити все що завгодно і думати що то так датчик кисню генерує. Тому і зробити підтяжку опорами на масу і на живлення щоби коли в датчика кисню великий опір, на вході мікроконтролера була стала напруга рівна 50% від максимальної що генерує ДК.

Лямбда генерує струм тільки в одному напрямку, тому що кисень з навколишнього середовища поступає тільки з боку жгута проводів. Пусти в жгут СО а в вихлопну кисень і полярність на проводах датчика буде протилежна.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Fulcrum

#689
Цитата: Костянтин від 24 Липня 2015, 12:49:14
Цитата: Fulcrum від 22 Липня 2015, 01:15:31
Нічого йому не треба подавати. При робочій температурі почне генерувати напругу від 0.1 до 0.9 В., з частотою 2 Гц.,  це в ідеалі. Для настройки карба необхідний широкополосний зонд, щоб бачити, якою суміш є насправді - бідною чи багатою і наскільки.

Це із досвіду? ПРосто дуже важливо навіщо йому та опорна напруга 0,45в. Є теорія, що для здійснення процесу взагалі генерації. Якщо не треба, то ще й краще. Виходить що лямбда генерує струм тільки в одному напрямку? Непонятно. Чому тоді опорна змінюється в його ланцюгу? Питання вище задавав.

По поволду полосності не пойму, наче регулювання палива в діапазоні від 0,75 до 1,25 (50%)від того, що треба в циліндрі дуже отлічно по широті регулювання. Невже карбюратор дупить від 05% потрібної до 150%  і вийде за межі регулювання.

При тому що коеф 0,75, це відсутність 25% повітря від 14,7:1 частин....., а при 1,25 на 25% більше повітря від 14,7:1!!!??!?!
Яка ще ширша треба полоса, щоб показував 0 при заглушеної чи 200% при майже гаглохнувшій при надбагатій?

Якщо хочеш регулювати карб міряючи вольтметром напругу на виході зонда, то опорної напруги не треба. Зонд прогріється і почне генерувати напругу. На рахунок широкополосного зонда, то він працює по інакшому принципу, до нього необхідне спец обладнання та ПО. Якраз у програмі до ШДК і видно яка суміш (значення "альфа"), для прикладу 0.75, 1 чи 1.25.
У твоєму випадку із звичайним зондом, вольтметром побачиш просто як міняється напруга від 0.1 до 0.9в (в ідеалі), по цих показах не визначиш значення "альфа", яка є насправді. Для регулювання тобі необхідний альфаметр

Ось ссилку докинув http://test-engine.ru/alfa2.htm
Автомобілі є BMW і все решта