Лямбда зонд

Автор doomu, 13 Серпня 2009, 21:37:46

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.

ВКБ

Карб регулювати звісно руками крутя жиклери, наближуючи напругу до відмітки потрібної 0,45В.
Коли в мене передавило трубку вакумну на датчику тиску стага, чітко бачив коеф 0,75 надбагату і напругу майже 0,9В по БК, і він не скакав з частотою, а звісно усереднений і з затримкоювідображення. Якщо звісно скаче, то в розрізі часу треба середнє значення через фільтр. Коли коеф. одиниця - напругв 0,45. Коли бідна доходить до 0,1В і коеф відповідно 1.
БУде все видно по вильтметру що відбувається з сумішшю, так як ДК показує 1 при відсутності як кисню так і палива. Ну звісно кисень зі сторони жгутів і відсутність повна зі сторони вихлопів. Не думаю що вольтметр стрілочний буде скакати з частотою де кілька ГЦ.
Доречі, міандер напруги ДК задежить від то, що мікас призводить регулювання, і, мабуть ще із-за того, що 4-ри циліндри таки стріляють по черзі і в кінці такту продувки є якісь відсоток відсутності як газів так і кисню чи , мабуть, різниця їх плотності по тиску. Тобто ривками йде процес. Присутній вакум між циклами.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

#691
Походу накрився датчик кисню, підкажіть щось на заміну, так щоби не дуже дорого і якісно.

Кинув оком на цей https://detali.zp.ua/catalog/58446-datchik_kislorodnyj_13_senstavrija_4_h_kont/#analog але відгуки там не однозначні, в одного 30 тисяч в іншого два дні. Тут http://vsedoavto.com.ua/page.php?page=product&catalog=271&product=19239&lang=ua пишуть що виробник Польща.

Знайшов ще такий http://avtolev.in.ua/index.php?route=product/product&product_id=52826 але незрозуміло яка точно модель датчика.

Чи можна скажімо взяти такий бош і перепаяти роз"єм.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Andrew1.2Li

Володя,как так категорично узнал,что накрылся?



[url=http:

Володимир

Цитата: Andrew1.2Li від 05 Грудня 2015, 20:37:09
Володя,как так категорично узнал,что накрылся?
Та вже два тижні мучаюсь з настройкою газу, сьогодні подивився на бензині та сама фігня. Коефіцієнт лямбдарегулювання лізе до 0.8, в перехідних режимах навіть до 0.7, ще якщо на бензині двигун якось  стабілізується на ХХ, то на газі глохне.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Fulcrum

Цитата: Володимир від 05 Грудня 2015, 20:15:54
Походу накрився датчик кисню, підкажіть щось на заміну, так щоби не дуже дорого і якісно.

Кинув оком на цей https://detali.zp.ua/catalog/58446-datchik_kislorodnyj_13_senstavrija_4_h_kont/#analog але відгуки там не однозначні, в одного 30 тисяч в іншого два дні. Тут http://vsedoavto.com.ua/page.php?page=product&catalog=271&product=19239&lang=ua пишуть що виробник Польща.

Знайшов ще такий http://avtolev.in.ua/index.php?route=product/product&product_id=52826 але незрозуміло яка точно модель датчика.

Чи можна скажімо взяти такий бош і перепаяти роз"єм.


Володю, зонд можна взяти любий цирконієвий  - 3 або 4 провідний (вони з підігрівом), марка не має ніякого значення. Головне, щоб потужність  нагрівача співпадала.
Автомобілі є BMW і все решта

KOT

Проверял на микасе 10,3 датчик бош537 - работает адекватно. Там правда сопротивление нагревателя 10 Ом, а не 3 как в родном для микаса. https://detali.zp.ua/catalog/7708-datchik_kislorodnyj_16_537_BOSsH_4_kont/

Володимир

Цитата: Fulcrum від 05 Грудня 2015, 23:03:05
Володю, зонд можна взяти любий цирконієвий  - 3 або 4 провідний (вони з підігрівом), марка не має ніякого значення. Головне, щоб потужність  нагрівача співпадала.
Та я знаю, питання скоріш у виробнику, бо за типу завод 750 грн віддавати не хочу.
Цитата: KOT від 06 Грудня 2015, 08:16:16
Проверял на микасе 10,3 датчик бош537 - работает адекватно. Там правда сопротивление нагревателя 10 Ом, а не 3 как в родном для микаса. https://detali.zp.ua/catalog/7708-datchik_kislorodnyj_16_537_BOSsH_4_kont/
Тоді якщо зупинятись на боші то підійде такий https://detali.zp.ua/catalog/7709-datchik_kislorodnyj_15_evro_2_133_4_kont_BOSsH/ , тільки потрібно міняти роз"єм, і питання в тому скільки той бош ходить.

З опором нагрівача також питання, якщо на мікасі 3 ома, то можливо таке що там іде меньша напруга на нагрівач, і з 10-ти омним в мороз можуть бути приколи, так як нагріватись він буде довше і відповідно пізніше включатись.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

KOT

Там же микас определяет когда включить регулирование по активности лямды, такой датчик у друга уже года 2 работает, у меня лежит для подстройки моей машины. На сильном морозе с миксом 103 я не пробоал эту лямду при 5 градусах микас был доволен.

Володимир

Цитата: KOT від 06 Грудня 2015, 11:45:26
Там же микас определяет когда включить регулирование по активности лямды, такой датчик у друга уже года 2 работает, у меня лежит для подстройки моей машины. На сильном морозе с миксом 103 я не пробоал эту лямду при 5 градусах микас был доволен.
Якщо підігріву буде недостатньо, то датчик буде включатись пізніше, і не виключено що мікас якщо довго не буде бачити активності може видавати помилки.

Замовив в нас в Тернополі такого датчика 0258005133, полазив по нету, то негативного відгуку про нього незнайшов. Пишуть що виробник німеччина, хоча по штрихкоду так як і на моєму бензонасосі франція. Тай загалом ціна на нього на цьому сайті шарова, 492,16 грн, за 0258006537 вже хочуть 577 грн. Єдине що не влаштовує то це те що треба роз"єм перепаювати, то доведеться два рази їхати на естакаду, дома під машиною бажання лазити нема.

http://vsedoavto.com.ua/page.php?page=product&catalog=55&product=8469&lang=ua
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Fulcrum

З часом нагріву проблем не буде точно, до моменту включення регулявання купа часу, лямбда прогрівається до робочої температури за 40с. - 1.30 хв. в руках, у трубі під дією газів скоріше, з практики скажу - мерси, бехи (якщо зонд не на 5В.), ауді - хавають ВАЗівську лямбду  без проблем. До речі у мікасі час контролю  активності лямбди стоїть 200с., це більше 3-ох хвилин, так що став і не заморочуйся.
Автомобілі є BMW і все решта

Володимир

Цитата: Fulcrum від 06 Грудня 2015, 18:19:18
З часом нагріву проблем не буде точно, до моменту включення регулявання купа часу, лямбда прогрівається до робочої температури за 40с. - 1.30 хв. в руках, у трубі під дією газів скоріше, з практики скажу - мерси, бехи (якщо зонд не на 5В.), ауді - хавають ВАЗівську лямбду  без проблем. До речі у мікасі час контролю  активності лямбди стоїть 200с., це більше 3-ох хвилин, так що став і не заморочуйся.
Замовив той що з опором нагрівача 3 ом.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Ivan1988

Кто может подсказать, какой датчик кислорода ставили на Славуты с ЭБУ Микас 7.6, разъем на жгуту 4-х контактный квадратный? Не знаю какой выбрать БОШ 0 258 006 537 или 0 258 005 133

Володимир

Цитата: Ivan1988 від 14 Січня 2019, 14:07:18
Кто может подсказать, какой датчик кислорода ставили на Славуты с ЭБУ Микас 7.6, разъем на жгуту 4-х контактный квадратный? Не знаю какой выбрать БОШ 0 258 006 537 или 0 258 005 133
У них різниця тільки в опорі спіралі, бери той що 537, я брав 133, але як виявилось опір замалий, але їздить.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Володимир

Тут http://www.atrd.ru/products/118/ пишуть що опір нагрівача в ДК має бути 9 ом, а тут https://forums.drom.ru/mazda-premacy-mazda5/t1151106662-p12.html розписано який датчик який має опір. Хоча тут https://detali.zp.ua/ua/catalog/7709-datchik_kislorodnyj_15_evro_2_133_4_kont_BOSsH/#comments в коментах пишуть що поставили на 7.6 133-ий бош і все добре.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Ivan1988

Позвонил в техническую поддержку интернет-магазина ДеталиЗП с данным вопросом, сказали что не знают какой нужно ставить  :dunno:, рекомендуют обратиться до мастера