Охлаждение Славуты

Автор YUKON, 21 Травня 2010, 21:09:12

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 4 Гостей дивляться цю тему.

vladishtm

#1020
З цікавого... Между прочим, датчики уровня емкостного типа способны реагировать на жидкость и вовсе без прямого контакта чувствительного элемента с ней. Ведь фиксация изменения диэлектрической проницаемости может осуществляться и через диэлектрический материал корпуса резервуара, внутри которого варьируется уровень жидкости. Контроль может производиться например через крышку, стенку или дно резервуара, стоит жидкости достичь точки, где установлен чувствительный элемент датчика.
http://electricalschool.info/automation/2289-emkostnye-datchiki-urovnya-ustroystvo-princip-raboty.html


Spoiler



[close]
Скоріш за все у чайна вже є готовий дешевий чіп (залити епоксідкой, герметиком, чи клейовим пістолем), або готовий датчик на 12В, діло за малим -відшукати  :rolleyes:
щось типу таких
Spoiler
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

ВКБ

Цитата: ВКБ від 27 Березня 2022, 21:33:31
Згоден, але ресурсом в 13 років то є норм, можна подякувати. А от те що ноаий запартачив, то погано.
Володя, в тебе ланосячий бачек?


Щось у мене сьогодні підозра що знову потік. Щось посопливило.
Норм, підозра не справдилась, запаяний рідний арбайтен.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

099

Подскажите кто знает, поменял радиатор на Славуте, а там оказалось  2  отверстия  для отвода слева и справа,  надо только слева , чем можно  заделать одно отверстие? 

vladishtm

Цитата: 099 від 29 Травня 2022, 15:19:012  отверстия  для отвода слева и справа,  надо только слева
Недавно теж міняв. Але отвір верхній був мені потрібний той що справа, якщо дивитись від водія з салону. Бо бак ох.рідини у Славути теж справа. ЗЛіва був глухий пиптик. Може одіти якусь трубочку з хомутом та заглушкою. Більше 3атм там не буде. Або трохи довший шланг, та й привести з правого. Радіатор новий? подивись уважно -може там лівий все ж глухий пиптик, і тільки правий з отвором.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

Цитата: 099 від 29 Травня 2022, 15:19:01
Подскажите кто знает, поменял радиатор на Славуте, а там оказалось  2  отверстия  для отвода слева и справа,  надо только слева , чем можно  заделать одно отверстие? 
Кусок шланга від безнопровода, два хомути, і частина болта М8 без різьби.
http://vlad5229.narod.ru/forum1/153.jpg
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Запищала помпа. Не тече. Помпі десь вже 7 років, можна подякувати. Лузар. Не люфтить.
Зняв реиінь, покрутити важко, ривками, але крутиться місцями ледь провертаю,  скрип гуми якоїсь по звуку. Пшикнув мастилом за ворот шківа не знімаючи, скрип зник і легше почала крутитись. Не люфтить і наче підшипники норм досі.
Манжета розлізлась і пружина там вилізла, але не тече.
Так їздю вже тиждень і симптоми пропали. Ремінь не порвало, запасний і помпа і ремінь з собою.
Що то може бути?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Запищаоа помпа. Перевірив обертання зняттям ременя - туго туго від руки. Купив помпу FSO. Стояла лузар.
У лузара за 6 років манжета та що в тосолі норм, як нова. Крильчатки по геометрії різні. 7 лопатей, лузар чавунна, FSO алюміній. Як працює напишу коли пару днів поюзаю. Але зазор в 0,9мм між лопаттю та корпусом мабуть в новій завищений.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Kudrik

Цитата: ВКБ від 26 Вересня 2022, 06:48:58...зазор в 0,9мм між лопаттю та корпусом мабуть в новій завищений...

 пробуй ставить без прокладки, на голый дорогой герметик VR

ВКБ

Проїхався, по спостереженням ніякої різниці не відчуваю, пічка працює норм. Помпа з такими кутами пологими і спіраллю лопаті логарифмічною може мати трохи меншу продуктивність і тиск на виході з помпи, але менше навантадення на двигун. Аое чкщо проінтегрувати площини кожної лопаті і сумарно порівняти з більш прямими лузарівськими і вони будуть рівні (бо FSO довші), то продуктивність в системі  буде однакова, а значить і тиск, але менше навантадення на ремінь при старті і ривках обертах, та менший момен на валу помпи внаслідок різних коефіцієнтів тертя об прверхню сходу рідини. Бажано взагалі запалірувати. Забув, хотів полірнути, бо при 3000 обертах має сенс.

Шановні, де лайки за фотосесію ?))
Доречі, ставив з прокладкою. Без прокладки теж можна, не тре лопатями об картер. Але таки поставив прокладку. Будуть проблеми, переставлю без неї, згоден що так буде ефективніше.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 26 Вересня 2022, 08:41:24Шановні, де лайки за фотосесію ?))Доречі, ставив з прокладкою. Без прокладки теж можна, не тре лопатями об картер. Але таки поставив прокладку. Будуть проблеми, переставлю без неї, згоден що так буде ефективніше.
0,9 мм це напевне з не затягнутими болтами, коли зятягнути болти, то зазор повинен зменшитись.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Думаю то 0.9 в зборі з моментом затяжки болтів по рекоменданіям ДСТУ.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

Цитата: ВКБ від 26 Вересня 2022, 08:41:24Аое чкщо проінтегрувати площини кожної лопаті і сумарно порівняти з більш прямими лузарівськими і вони будуть рівні (бо FSO довші), то продуктивність в системі  буде однакова
Не вгадали. Трохи деталей у Ваш щоденник поклав: https://slavuta-club.info/forum/index.php?msg=561659

Цитата: ВКБ від 26 Вересня 2022, 08:41:24Шановні, де лайки за фотосесію ?))
Лайкнув. Ви такой маладєц! Завжди фоткайте та викладайте.

vladishtm

Щось цього "охлаждение славути" накопіювалось в декілько тем  :psih:

Цитата: ВКБ від 26 Вересня 2022, 12:35:41Думаю то 0.9 в зборі з моментом затяжки болтів по рекоменданіям ДСТУ.
Така справка (бо нова помпочка алюміній", значить її потроху гризтиме антифриз)
"Тосол - в отличие от антифриза, «.... образует защитный слой на поверхности металла, который может достигать 0,5 мм. "
Тлж можливо 0,9мм і були розраховані на тосол. А лузар то був чавунний а чавун не гризуть.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Toris

Якщо рідина буде прозорою, без механічного бруду, то нічого не "гризтиме".

Олександр 1968

Цитата: vladishtm від 26 Вересня 2022, 22:30:28Щось цього "охлаждение славути" накопіювалось в декілько тем  :psih:

Цитата: ВКБ від 26 Вересня 2022, 12:35:41Думаю то 0.9 в зборі з моментом затяжки болтів по рекоменданіям ДСТУ.
Така справка (бо нова помпочка алюміній", значить її потроху гризтиме антифриз)
"Тосол - в отличие от антифриза, «.... образует защитный слой на поверхности металла, который может достигать 0,5 мм. "
Тлж можливо 0,9мм і були розраховані на тосол. А лузар то був чавунний а чавун не гризуть.

Я собі залив finkofreeze g12.За чотири роки потемнів на процентів три до нового.Розрахований на 250 тис.км,або п'ять років експлуатації для Алюмінієвих двигунів(для чугунія думаю ще на більше).І не треба про хороший ТоСол.Ще можна в тому стилі і порекомендувати якесь масло тих часів,наприклад м-10Г3.