Шумоизоляция

Автор Александр, 06 Квітня 2008, 20:46:49

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

ВКБ

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

_Oleksandr_

Цитата: Володимир від 10 Листопада 2020, 14:05:34на просторах аліекспреса натрапив на такі резинки...то на славуту можливо підійде, але можливо і буде трохи затирати верхній край ляди.
Заказал, как приедет (если повезет с теплой погодой) установлю - отпишусь.

VAZ 21053

Як патріот своєї батьківщини Я не збирався ображати нікого словом "гівномарка" адже сам їжджу не на кадилаку і навіть не на якомусь там німці, і на майбутнє - якщо в когось є -  у Києві або області якась по дуже гарній ціні таврюшка Я б залюбки взяв би, а може навіть і помінявся б..... 
:dancer:
Жити з паливом у жилах, або ж "колхоз" на коліні?
https://www.youtube.com/channel/UCAKN5XwvocokaM7VmiJRnOQ/featured

Володимир

Щось форум затих, то закину трохи матеріалу з бортовика в профільну тему.

Зняв шумку під капотом, натомість наклеїв віброізоляцію (Drive 4,0 мм (60 мкм) (0,6м х 0,5м)) на вібруючі поверхні, на сайті пишуть що товщина 4 мм, але по факту коли зняти захистний папір то буде 3.2-3.5 мм. Перестукав пальцем всі поверхні де вібрувало чи був звук відра там клеїв, зі сторони салона біля замка капота і біля бачка омивайки наклеїв два шари, бо одного було мало.



По звуку двигуна в салоні нічого не помінялось, але шум від дрібних нерівностей дороги зменшився. Не чути майже стуку амортизатора лівого, не чути нерівностей на трасі де дорожники пройшлись фрезою і залишились сліди від фрези, зменшився відчутно шум на хорошій бруківці, де бруківка дуже груба то там не відчувається. Раніше коли їхав по бруківці і проїзджав ділянки правим колесом де виїзди з бічних доріг заасфальтовані, то різниці не було, зараз відчуваю що шум на половину зменшуєтся.

Було.


Стало.




На ліву сторону пішов цілий лист, після обклеювання правої ще такий кусок залишився.


Днями на перегородку зліва від замка капоту наклеїв сантиметрову шумку з фольгою, то ефекту нуль, тільки марно витратив матеріал.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Ivan1988

Цитувати виділененаклеїв віброізоляцію (Drive 4,0 мм (60 мкм) (0,6м х 0,5м)) на вібруючі поверхні, на сайті пишуть що товщина 4 мм, але по факту коли зняти захистний папір то буде 3.2-3.5 мм. Перестукав пальцем всі поверхні де вібрувало чи був звук відра там клеїв, зі сторони салона біля замка капота і біля бачка омивайки наклеїв два шари, бо одного було мало.
Вот думаю что-то подобное сделать. Есть 1,5 листа Drive 4,0 мм (60 мкм) (0,6м х 0,5м) и 4 листа Drive 2,0 мм (60 мкм) (0,6м х 0,5м). Можно 4-ку пустить как и у тебя, а 2-ку на капот. Но вот боюсь не отпадет ли эта вибра от высокой температуры под капотом, особенно летом.

Володимир

Цитата: Ivan1988 від 26 Травня 2021, 15:24:17а 2-ку на капот.
Вчора перестукав капот, то нормально так вібрує але знову ж таки він не має сильного контакту з кузовом щоби передавати вібрації. Також думаю не варто нагружати верхні точки кузова щоби не було розкачок.
Цитата: Ivan1988 від 26 Травня 2021, 15:24:17Но вот боюсь не отпадет ли эта вибра от высокой температуры под капотом, особенно летом.
Два дні покатався, то бачу що там де чорна суміш вилізла з під фольги трохи застигла, думаю з часом затвердне повністю.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

_Oleksandr_

Цитата: Ivan1988 від 26 Травня 2021, 15:24:17Но вот боюсь не отпадет ли эта вибра от высокой температуры под капотом, особенно летом.
Нет, отчистить, обезжирить и держится отлично. Делал подкапотное, капот, подкрылки, багажник - все на местах.

Spoiler







[close]

Володимир

Бачу тут робота проведена з фанатизмом.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

_Oleksandr_

Цитата: Володимир від 27 Травня 2021, 08:46:51Бачу тут робота проведена з фанатизмом.
Есть такое дело (в кадр не попали доработки по дверям, полам, перегородке моторного, второй ряд уплотнителей на дверях  :) ). Изначально идея была простая - приклеить/просунуть вибро/шумо-изоляцию везде куда можно более-менее быстро дотянуться, но, как говорится, аппетит приходит во время еды.

Володимир

Цитата: _Aleksandr_ від 27 Травня 2021, 11:37:42
Цитата: Володимир від 27 Травня 2021, 08:46:51Бачу тут робота проведена з фанатизмом.
Есть такое дело (в кадр не попали доработки по дверям, полам, перегородке моторного, второй ряд уплотнителей на дверях  :) ). Изначально идея была простая - приклеить/просунуть вибро/шумо-изоляцию везде куда можно более-менее быстро дотянуться, но, как говорится, аппетит приходит во время еды.

Воно хоч варте було того, стала славута мерседесом?
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Romka

Не хочу нікого образити, але коли все обклеєно , то маємо тільки 40% ефективно діючого матеріалу від використаного.
Є спеціальна наука по віброгасінню, є посібники. Коротка суть в тому, що треба гасити вібрацію в певних  місцях, тоді є ефект і знижуються витрати на матеріали до 60 %.
Простий доступний приклад. Колись перевозив близко 10 рулонів бітумної гідроізоляції (типу єврорубероїд але краще, більш еластичне і без крошки). Коли віз відмітив зниження вібрацій відносно штатного рівня. Але одного рулона не вистачило, тому привіз ще один і зниження рівня вібрації було точно таке саме. Ефект дає один рулон, інші зайві.
Але цим треба цікавитись. Тому більшість клеїть все і скрізь.
Але за працелюбство - повага.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

ВКБ

М'які пористі матеріали гасять ефективно, інші менше відповідно. Як приклад, знімаю задню полку чую бензонасос. Як зняти торпедо то взагалі як на рамі їдеш.
Всі знають якщо все винести з кімнати то буде ехо. Заніс палас..майже нема., і т.д.
М'яка обивка салона гасе. М'які полушки і сайлентблоки де тільки можна гасять.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Romka

це про звук, а не вібрацію
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Володимир

Цитата: Romka від 27 Травня 2021, 23:43:38
це про звук, а не вібрацію
100%, бо вібрація перекриває всі звуки.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Toris

#1259
ВКБ, м'яке та пористе - це для розсіювання звукової хвилі в атмосфері, тобто звукових коливань повітря.

А віброгасіння - це для зменшення амплітуди коливань джерела звуку, у нашому випадку це елементи кузова, які працюють як звуковипромінюючі мембрани. Для пасивного віброгасіння краще більша маса, більша щільність, більша жорсткість та інша швидкість звуку у додатковому матеріалі.