Не заводиться славута

Автор Дмитро0963, 09 Лютого 2018, 14:23:17

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Toris

Хренасє! :wacko: Дякую, Сержик!

...Ще таке відчуття, що двигуну не вистачає у той момент чи повітря, чи палива.

Сергей

Цитата: Sergik32 від 04 Грудня 2018, 12:34:11
обмерзли жиклери від конденсату...
Кстати да. Сегодня с обеда выехал. Авто 4 дня стояло: снега навалило и - 7 было. Погода-лайно. +5, пасмурно, но снег тает, что воды по колено и  сырость... Так пока не проехался 2 км думал, что раза 3-4 заглохну-так её бедную колбасило.

\"Только дураки учатся на своих ошибках\" Отто фон Бисмарк

Romaken

Доброго дня одноклубникам)
В кого він добрий... Але явно не в мене :(

Така біда - їздив вчора по місту, жодних проблем, заводилася з півоберта
Заїхав до сестри, був десь 3-4 години в неї, ввечері вийшов, сів і не завівся...
Стартер крутить енергійно, багато (напруга не просідає, акумулятору 8 місяців від покупки і машина їздить, не стоїть) але мотор навіть не чихне, викрутив свічки одягнув на них ВВ проводи і крутнув, побачив що не тільки іскри немає, а й зі свічних отворів паливо не бризкає і запаху бензину з циліндрів немає.... Тобто так виглядає що ні свічки ні форсунки не працюють..
Чек не горить

Хто які ідеї може по цьому мати ????

P.S. до цього заводилася завжди з оберта, навіть в люті морози не було проблем зі стартом, на гарячу так взагалі з тичка схватувала, але за останній тиждень двічі було таке, що машина пізнім вечором ні з того ні з сього не заводилася, зранку прийшов і знову з оберта завелася

Ivan1988

Цитата: Romaken від 15 Березня 2019, 17:10:26
Доброго дня одноклубникам)
В кого він добрий... Але явно не в мене :(

Така біда - їздив вчора по місту, жодних проблем, заводилася з півоберта
Заїхав до сестри, був десь 3-4 години в неї, ввечері вийшов, сів і не завівся...
Стартер крутить енергійно, багато (напруга не просідає, акумулятору 8 місяців від покупки і машина їздить, не стоїть) але мотор навіть не чихне, викрутив свічки одягнув на них ВВ проводи і крутнув, побачив що не тільки іскри немає, а й зі свічних отворів паливо не бризкає і запаху бензину з циліндрів немає.... Тобто так виглядає що ні свічки ні форсунки не працюють..
Чек не горить

Хто які ідеї може по цьому мати ????

P.S. до цього заводилася завжди з оберта, навіть в люті морози не було проблем зі стартом, на гарячу так взагалі з тичка схватувала, але за останній тиждень двічі було таке, що машина пізнім вечором ні з того ні з сього не заводилася, зранку прийшов і знову з оберта завелася

Первым делом проверяй бензонасос

Romaken

Цитата: Ivan1988 від 15 Березня 2019, 18:10:20
Первым делом проверяй бензонасос

Жужить бензонасос і чути, що бензин в рампі шуршати починає, коли БН вмикається

igo61

Одна из причин, когда не будут работать ни форсы, ни искрение - датчик коленвала или кабель от ЭБУ к ДПКВ. Посмотри их.
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

Сергей


\"Только дураки учатся на своих ошибках\" Отто фон Бисмарк

Ivan1988

Цитувати виділенеОдна из причин, когда не будут работать ни форсы, ни искрение - датчик коленвала или кабель от ЭБУ к ДПКВ. Посмотри их.
Тогда бы бензонасос не работал бы, а автор проблемы говорит что жужит. Но всё-таки проверь работает ли бензонасос при повороте ключа зажигания, если нет то и вправду копай в сторону ДПКВ. А вообще было бы хорош измерить давление в рампе.

Цитувати виділенеRomaken, а шо там с ремнем?
Ремень тут не причем. Тут топливо в цилиндры не поступает. У меня такое было когда помер бензонасос, хотя тоже жужал и после длительных простоев мог работать, а потом опять не работать

igo61

После включения зажигания БН работает несколько секунд, набивая давление в систему. Если за это время не включить стартер, то БН останавливается. Если при работе БН начать прокрутку стартером и завести движок, то БН остаётся работать.
Если насос уже остановился (после включения зажигания), и если после остановки БН начать прокрутку стартером - насос включится снова. По этому включению можно определить - цела ли цепь ДПКВ. Поступают импульсы с ДПКВ - БН включается, нет импульсов - насос остаётся отключенным.
Насколько я осведомлён об алгоритмах работы ЭБУ.
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

Romaken

Ого, дуже дякую за допомогу і підтримку :drinks:)))

Прийшов сьогодні до машинки, подивитися послухати, а вона з пів оберта завелася :o

І жодного натяку на будь що.... Працює рівненько, обороти тримає, оберти хх не плавають, їде як завжди резво (ненавиджу тошнити, тому мотор в мене крутиться добре)

І я тепер вже взагалі нічого не розумію.... Куди дивиться і як її перевіряти тепер, коли все працює і заводиться як сусідська тойота ? :dunno:

Проблема ж нікуди не дінеться... Рано чи пізно вона і в полі за 100 км від хати встряти може....

Toris

Полюбе щось десь не контачить в електриці чи електроніці.

Romaken

Цитата: igo61 від 15 Березня 2019, 21:27:50
После включения зажигания БН работает несколько секунд, набивая давление в систему. Если за это время не включить стартер, то БН останавливается. Если при работе БН начать прокрутку стартером и завести движок, то БН остаётся работать.
Если насос уже остановился (после включения зажигания), и если после остановки БН начать прокрутку стартером - насос включится снова. По этому включению можно определить - цела ли цепь ДПКВ. Поступают импульсы с ДПКВ - БН включается, нет импульсов - насос остаётся отключенным.
Насколько я осведомлён об алгоритмах работы ЭБУ.

Я приблизно так само уявляю собі його роботу)
Але щось за ввімкнення при прокрутці стартером я не догадався :facepalm:

А я подумав хлопці говорили про ввімкнення БН із запалюванням.....
Коли я побував її завести, то було так: ключ в замок і в положення | (запалювання), вмикається БН, чекаю поки він виключиться, тоді ключ в положення || (стартер) і пробую завести....і чи вмикався другий раз БН я, чесно кажучи, увагу не звернув

Пошукаю тоді схеми і цоколевки кола дпкв і з понеділка повірю роз'єм і проводи

Romaken

Оновлення після довгого перериву))
Переглянув проводи, все вроді добре

Але проявився такий нюанс - мені нарешті приїхав OBD II, я підключив і побачив що в пам'яті є такі помилки:
1) ДПКВ - вихід сигналу за допустимі межі
2) перевищення максимально допустимої частоти обертання колінчастого валу
3) ще якась помилка по ДПКВ (щось типу некоректний сигнал)
4) некоректний сигнал ДПРВ

З моменту останнього скидання помилок один раз на ходу (~70 км/годину) обірвало ремінь ГРМ
Це можуть бути всі помилки від обриву ременя ?
Чи щось все таки мені фокуси підкидає ???

P.S. зараз авто заводиться з пів оберта в будь який час дня в ночі

ZaVa

\"Славута\" 1,2 Li , 2006г ,   М10.3

Sadist

#74
Здравствуйте, друзья. Направьте мои поиски решения ситуации - вечером переставлял машину возле дома, завелась хорошо, проехал метров 20 и при последнем маневре заглох. Перезапуск - насос жужжит, включается стартер, но через доли секунды все затихает. Движок как бы пытается работать, но все резко вырубается. 3-4 попытки давали одинаковый результат. До этого проблем с заводкой не было. ЭБУ - Микас 7,6. Времени что-либо посмотреть не было, попробую сегодня вечером.

Вечером еле снял ДПКВ (процесс из-за слизанного винта и трубок-проводов еще тот), конечно, он был грязный. Почистил и проверил тестером реакцию на приближение металла - реагирует. Заодно отремонтировал скрытый дефект минусового провода от АКБ - больше половины переломался возле клеммы крепления к корпусу. В итоге - стартер крутит, не отрубаясь, но движок не хватает. Упустил - включается ли повторно насос. Продолжение следует...